Boterdiep parkeergarage

Lijn 11 halte Boterdiep, Ebbingekwartier

House of Cooking is een kookstudio gelegen aan de rand van de binnenstad van Groningen. House of Cooking is begonnen als een kruiden & specerijen winkel ( House of Spice ) maar langzaam uitgegroeid tot een restaurant en kookstudio. Een restaurant dat stond voor kwaliteit en waar de gast nog gast is maar ook het personeel voorop gesteld mensen zijn. Mensen die met passie hun werk doen. Perfectie is iets dat wij nastreven maar perfectie is ook een begrip dat in de ogen van een ieder verschilt. Onze inrichting voldoet waarschijnlijk niet aan de maatstaven van trendy of super chic maar geeft de gast wel het gevoel dat hij/zij zichzelf mag zijn. De wijnen en bieren die wij serveren worden zorgvuldig uitgezocht en uitgelegd. Mocht uw smaak toch ergens anders liggen dan gaan wij net zo lang door tot u tevreden bent. In goed overleg is heel veel mogelijk! House of Cooking is verandert in een echte kookstudio met Le petit théâtre, het jazz cafe waar er wekelijks van do -za concerten plaats vinden. Meer informatie over de workshops en concerten kunt u vinden op onze website. Voor groepen vanaf 10 personen verzorgen wij ook de lunch. Bellen of langs komen mag natuurlijk ook altijd. Wij zijn van Do t/m zaterdag vanaf 16:00 geopend. Misschien tot ziens in House of Cooking & Le petit théâtre

4. Betalen Master Card Visa pin

2. Eva Kiksen