Parkeergarage Hollands Casino. Vanaf daar 2 minuten lopen.

Naar Grote Markt. Vanaf daar 5 minuten lopen.

ma vanaf 17:30
di vanaf 17:30
wo vanaf 17:30
do vanaf 17:30
vr vanaf 17:30
za vanaf 17:30
zo vanaf 17:30

Als je ‘even snel een hapje denkt te eten’ dan kan het zomaar gebeuren dat je de ‘hele avond blijft hangen’, zo gezellig is het hier. Laat je na de ‘wereldberoemde spareribs’ dus ‘naar beneden lokken door de muziek’. Er mag gedanst worden!

ma vanaf 17:30

1420579605 65
1440920192 72
1501941954 75
1517197394 75

1. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, eten was oké maar zeer weinig. Simpel frietje met een bakje sla zonder garnering zonder dressing. Vlees was prima, maar de saus die erbij hoorde kon ik op het bord niet terug vinden.

2. Martijn

3. Marijke

Lekker en gezellig gegeten.

4. Willemijn

Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke (en knappe) bediening.

6. Gisteravond wezen eten met collega's. Bediening summier. Samen meer 2 collega's de mixed grill gegeten, vlees was lauw. Dit ook aangegeven, bediening wilde nieuw vlees geven. Hoefde van ons niet en ze zou erop terug komen. Is hier nooit weer op terug gekomen. Spareribs was ook van oud vlees of diepvries. Wat ons betreft gaan we hier niet weer naartoe. Jammer.

7. Scholtens

Op de site hadden we het menu al even bekeken en dat zag er goed uit. Sowieso ziet de website er mooi verzorgd uit, daarover zeker geen klagen.
    De serveerster is niet bijzonder netjes of wel bespraakt, maar daar is de tent ook niet naar, dus ook daarover geen klagen.

Mijn vriendin en ik namen de eendenborst van de grill en de mixed grill.

Eendenborst: prima saus, maar de bestelde medium eendenborst was een well done eendenborst die daardoor zijn fijne structuur verliest. Of het van de grill kwam betwijfel ik, een grillpan zou kunnen.

Mijn mixed grill had een spare-rib, entrecote en een biefstukje.
    - De spare-rib zou wereld beroemd moeten zijn en doordat hij zo lang in vocht heeft geleden valt hij inderdaad mals van het bot. De saus was zwart geblakend op de spare-rib, maar de smaak was goed.
    - De entrecote was op zich correct medium bereid, maar het stukje vlees zelf was gewoon niet heel mooi. Het bleef een droog geheel wat een entrecote niet hoeft te zijn.
    - Het biefstukje heb ik terug gestuurd naar de kok, wat ik eigenlijk ook met de entrecote had moeten doen. Biefstuk had veel en veel te lang in de pan gelegen en was gortdroog en taai. Mijn herziene biefstukje was daarentegen heel mals.

Bij het eten wordt een salade en frietjes geserveerd. De salade is oké, hoewel de tomaat wel erg de overhand heeft.
    De frietjes zijn veel en veel te zout en gekruid. Dat maakt het aanvankelijk smaakvol, maar al snel staan de frietjes je tegen omdat ze te zout zijn.

Ik ben niet snel kritisch, maar ik vond dit avondje uit eten niet het geld waard.

8. tineke faber

Afgelopen zaterdag voor de tweede keer bij 't Pakhuis gegeten. Dat wil zeggen, dat de eerste keer een feestje was. Biologische keuze, wat vlees betreft. Prima. Deze keer waren het steurgarnalen en coquilles. Voortreffelijk klaar gemaakt. De salade, die erbij geserveerd werd had een mooie dressing en smaakte lekker. Teleurstellend was het huisgemaakte kersenijs met "nep"slagroom. Jammer, het ijs had geen kersensmaak en was zeer waterig. (heb ik laten staan). De koffie was heerlijk en de rode wijn, qua prijsverhouding en smaak, uitstekend. De totale beleving was dermate, dat we voorlopig blijven komen en ons laten verrassen.

9. Wij hadden gereserveerd, vanwege het feit dat we een diner cadeau bon konden uitgeven. Het voorgerecht bestond uit gefrituurde geitenkaas kroketjes. We ontvingen ipv 2, 1 portie. De 2e kwam er weliswaar snel achteraan, maar was van binnen koud en ongebakken. Hetzelfde overkwam de gasten aan het buurtafeltje. We kregen daarna nieuwe, maar dat eet wel ongezellig. Op de kaart stond: "lamsbout, gegrild met honing en rozemarijn". We aten echter gestoofde lamsschenkel, zonder de beloofde smaken. Ongevraagd kregen we een derde portie, omdat men dacht "dat het wel een beetje weinig was". De bijbehorende salade was erg standaard en ongeïnspireerd. Ook de bediening was ongeïnteresseerd en lauw. Kortom: geen aanrader. Je bent voor zo'n uiterst pover menu dan alles bij elkaar 62 euro kwijt, en daarvoor kan men echt meer presteren.

10. Joost Quant

11. Jos 91 punten

Prima eetcafe! Goed eten voor een betaalbare prijs. En de sfeer uit de jaren 80 (toen geregeld bezoeker!) is er nog steeds. top!

12. Wederom een leuke avond in Het Pakhuis gehad. Wij komen hier graag eten. De bedienig is altijd oprecht vriendelijk en het eten heerlijk. Ik heb deze keer de ravioli gegeten en mijn tafelgenoot de entrecote. Beide niks op aan te merken. Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. Top, ga zo door Pakhuis.

13. Inmiddels ben ik al een redelijk ervaren bezoeker van Het Pakhuis en zeker van plan hier geen verandering in te brengen. Elke keer smaakt het eten me heerlijk en de gezellige sfeer maakt het nog beter! Mijn favoriet zijn toch wel de zeer malse en verrukkelijk gemarineerde biologsiche Spareribs geserveerd met huisgemaakt friet en huisgemaakte mayo en salade. Maar onlangs heb ik ook genoten van een pasta. Van de toetjes ga ik meestal voor het (ja ook nog!) huisgemaakte ijs, elke keer weer de keuze uit meerdere verschillende smaken.

Ik weet dat de site is bedoeld voor recensies over restaurants, maar ik kan het eigenlijk niet laten om te noemen dat na het eten Het Pakhuis ook zeer geschikt is om een danspasje te wagen of te borrelen.

14. Laatst hier gegeten, vega gerecht droop van de olie en de gefrituurde kaas slokte alle smaken op. Spareribs waren lekker, maar de bijgerechten niet, andijvie met een papje waar mijn lepel in overeind bleef staan en super te dikke frieten met een met kerrie aangemaakte mayonaise (waarom?)

De bediening zag ons ook vaak niet en vraagt niet om een nieuw drankje.
    Potentie is er, maar er gaat nog veel mis..

15. Een tijdje geleden ging ik met een vriend uit eten bij het pakhuis. Ik nam een visfilet en tot mijn grote schrik zaten er nog vele graten in. Zelfs de grote graatjes die je normaal bij de kop van de vis ziet! Ik attendeerde de bediening erop maar er is verder niets mee gedaan wat mij erg teleurstelde. Sindsdien niet meer bij hen gegeten

16. Eten is erg lekker, maar vooral de bediening ook erg vriendelijk. En de ruimte is gezellig.

17. Afgelopen zaterdag gegeten in het Pakhuis. Was erg druk, beetje rumoerig door de drukte maar erg gezellig. We eten graag vegetarisch en de keuze voor de vegetarische gerechten was prima. Niet de standaard gerechten. Verse 'rotolo' en ' pompoencurry'. Prima gegeten, leuke bediening in een gezellige omgeving.

18. We hebben een top avond gehad bij het pakhuis,zijn hier al een aantal keren geweest en het blijft een gezellige tent met vriendelijke vlotte bediening, ook gisteren weer heerlijk gegeten, mijn biologische entrecote was zeer mals! Mijn vriendin had de varkenshaas en ook die was top! Zeer leuke en gevarieerde kaart hebben ze! En dan niet te vergeten het zelf gemaakte ijs van het pakhuis! kortom het blijft onze favoriet! Aanrader!

19. In september 2011 gegeten. Bij de bestelling ging het al mis. Er staat al niet zoveel op de kaart, maar dat je niet even zegt als er al 3 gerechten op zijn, beetje jammer. Kaasfondue ging dus niet door, varkenshaas ook niet, oké dan maar gebakken eendenborst. Heel taai, koud vlees, bah. Ook de service was niet optimaal, langzame bediening, ze zagen ons gewoon niet.

20. De avond kon niet beter, wij hebben heerlijk gegeten. De spareribs waren goed van smaak en vielen van het bot. Mijn collega had een biologische entrecote van de grill, perfect gebakken. Als afsluiting hadden we huisgemaakt pistache-gember ijs, een gekke combinatie maar het was erg lekker, en huisgemaakte tiramisu. Vriendelijke bediening, ook al hadden ze het erg druk.

21. Na wat zoeken op eet.nu naar een leuk/gezellig/betaalbaar restaurant kwamen we bij Het Pakhuis uit. Ben totaal niet bekend in Groningen, dus ben op aanraden van de recensies er naar toe gegaan. Heb er totaal geen spijt van gehad! Het broodje met dip is lekker, de spareribs verrukkelijk mals & valt zo van t bot af en t dessert (de huisgemaakte taart) was een heerlijke afsluiter. De bediening zag ons soms wat over het hoofd, maar door de gezellige sfeer was het niet erg om iets langer op bijvoorbeeld je drankje te hoeven wachten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed! De spareribs waren echt heerlijk!! Een dikke aanrader! + het pand is heel mooi!

22. Deze week erg lekker gegeten.

Leuke en goede bediening, en ook erg belangrijk het is niet duur.

Zeker een aanrader!

23. Tim 13 punten

Ik ben wel enthousiast geworden over Het Pakhuis! Ik ben er nu weer een aantal keer geweest en ben er bang voor dat dit onze nieuwe stamkroeg gaat worden!

Boven kun je heerlijk ( en dan echt heerlijk ) eten en daarna beneden lekker dansen op bandjes :)

Wat ik trouwens zo goed vind aan het Pakhuis is dat alle ruimtes zo open zijn. Je kijkt zo tussen de trappen naar beneden maar hebt toch het gevoel dat je echt in een eetgedeelte zit. Dat hebben ze wel goed gedaan, anders was het nooit zo geschikt geweest om te eten daar! Supertent dus!

24. Het gebouw ken ik nog van vroeger. Ik ben hier heel veel geweest met vrienden toen het nog een bruin cafe was. Roept veel herinneringen op. Nu is het een restaurant, maar de ervaring is weer even positief als destijds. Fijne bediening, vriendelijk, en het eten is ook ok.

25. Vorige week prima gegeten. Niet verrassend goed, maar zeker lekker genoeg voor de lage prijs! Personeel niet overdreven aanwezig, maar staat op het juiste moment aan je tafel.

Gezellige sfeer en een leuke plek om na het eten nog even te blijven hangen.

26. Gisteravond heerlijk gegeten in Het Pakhuis. We hadden Griekse spinazie rolletjes en een Vlaamse runderstoofpot en we hebben ervan genoten! Personeel is gezellig, vriendelijk, niet opdringerig maar wel aanwezig en de sfeer is hartelijk, kortom een prettige plek om te gaan eten!

Ik vind het echt een aanrader en ben zeker van plan vaker te gaan!

27. Weer eens lekker en gezellig gegeten in het Pakhuis. We hadden beide het 3-gangen menu. Vooraf pate brulee. Lekkere, aparte smaak combinatie. Dit werd met een goede timing opgevolgd met de kalfs rib-eye. Heerlijk mals trouwens. Daarna lekker gesmuld van een Belgisch ijsje en een mooie cappuccino.

Kortom, lekker gegeten, leuke vlotte bediening voor niet te veel geld....

Ik zou zeggen, gewoon doen!

28. Vorige week hebben wij hier met een aantal vrienden gegeten, het eten was zeer lekker! Zelf had ik vooraf de gemarineerde jumbomosselen, heerlijk van smaak, als hoofdgerecht had ik de vegetarische spinazierolletjes met feta en pijnboompitjes, ook hierover was ik zeer tevreden. Iedereen had heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk!

Kortom een leuke avond gehad, een echte aanrader, wij komen hier zeker snel terug!