Hasret laten bezorgen?

1196847664 80
1204201461 77
1476291975 56
1520414761 43

1. Heerlijk broodje, super gevuld, snel klaar.

2. Sorry bestel broodje alanya, die was er niet. Voorstel lamachun met feta, ok.

Kom ik net thuis 15 min verder zit enkel op de lamachun feta en beetje sla waar de freak betaal ik voor vlees en krijg 0% vlees. Zwaar gemis en extreem rare fout. Gewoon in de maling genomen en je verlangt ergens naar.

3. Floris Goedhart

Het eten wat wel gearriveerd was was prima, maar er was een broodje wat we wel betaald hebben niet geleverd. Wanneer ik meerdere malen terug heb gebeld of de zaak een verklaring kon geven of het achterhalen van de bestelling kreeg ik de reactie dat ik aan het liegen was en dat ze maar 1 bestelling hadden gekregen online en dat die bestelling niet voor mijn adres was. Heel bot en negatief gereageerd. Wanneer ik mijn adres en het bestelnummer voorlas klopte het allemaal niet, terwijl ik een bon heb gekregen bij de bezorging en een bevestiging van de bestelling. Kortom, prima eten, maar dramatische service.

4. Jemig wat baal ik hier van zeg. Krijg ons eten ruim na een uur bezorgd en dan is het ook nog eens steenkoud. Dit keer was het niet te eten sorry. Zou graag een reactie van jullie willen vernemen! Want jullie dragen wel een bekende naam dus mag je verwachten dat je goed eten krijgt. Voor mijn portemonnee vind ik het echt weggegooid geld. Had ik net zo goed bij een ander bedrijf kunnen bestellen. Had veel meer van jullie verwacht.

5. Meer dan een uur gewacht op het eten. Belachelijk! Als je het niet aankan moet je niet gaan bezorgen..

6. Het duurde ontzettend lang. De randen waren aangebrand en de pizza was koud. Er zat ui op die nog totaal rauw was en er was een dikke plak kaas op gegooid die was ook niet gesmolten. We keken er zo naar uit maar dit was echt een fixe tegenvaller

7. - de kip smaakte naar varkensvlees of iets waar ik de naam niet van weet.
    - geen augurk op het broodje waar wel augurk op hoort te zitten (Bodrum)
    - tijdens het eten hadden ze radio aanstaan met Westerse muziek naast een radio met Turkse muziek.
    Twee muziekjes door elkaar is geen fijne manier van luisteren. Tenzij je daarvan houdt: 2 radio's, 2 verschillende liedjes.
    - thuis voel ik me lichtelijk vies omdat er geen liefde in het voedsel zat.

8. Uur gewacht op eten, dozen waren doorweekt en personeel chagrijnig. Al met al een dikke vette 1. Ga hier nooit meer bestellen. Helaas.

9. Vandaag eten besteld rond 18.20 's avonds, het is inmiddels 21.44 en we hebben nog geen eten ontvangen. Meerdere keren gebeld, maar weigeren de telefoon aan te nemen. Wanneer ze hem wel aannemen doen ze alsof ze je niet horen. Bestelde hier voorheen altijd, maar dit vind ik zo asociaal dat ik niet terug kom!

10. Totaal lege zaak met vier man personeel. Werd pas geholpen toen ik weer weg wilde gaan.

11. k.k.u 24 punten

Erg goede kapsalons, hier heb ik mijn lekkerste kapsalon ooit gegeten en ik heb er erg veel geprobeerd :) De service was uitstekend, alles werd heel netjes bediend en de eigenaar liet ons uit beleefdheid na het eten afrekenen, wat niet voorkomt bij zulke cafetaria's. De sfeer was niet echt te voelen aangezien we er overdag waren en het er verder vrij rustig was. De prijs is redelijk normaal voor een kapsalon van dit formaat, de kwaliteit daarentegen steeg de verwachting te boven.

12. Kapot slecht eten, gewoon vies, net besteld. Groente grof gesneden. Had gebeld maar volgens hun was alles prima. Heel slecht! Bagger.

13. Na 1 uur en 20 minuten gewacht te hebben kregen we de bestelling. Slappe, koude, doorweekte patat en het broodje kalfsvlees waar ik extra voor betaald heb was een broodje kip.. lauw..

Nooit weer voor mij!

1,1
  14. Henk Liewes

Zeer onvriendelijk behandeld bij de Hasret Steenstilstraat Groningen. 5-5-'15 22:00

1. Door het geschreeuw van het personeel met moeite de bestelling gedaan.
    2. De dames en heren in mijn gezelschap werden onheus bejegend met seksueel getinte opmerkingen, erg ongemakkelijk.
    3. Vervolgens de verkeerde bestelling gekregen. Na hiervan wat te hebben gezegd werd het glashard ontkend. Een gesprek met het personeel was na dit punt al niet meer mogelijk.
    4. Een scheldpartij en vernederende opmerkingen naar mij vervolgde in bijzijn van andere gasten.

We hebben de Hasret geshockeerd verlaten en waren onze eetlust verloren.

15. Lekkere broodjes, alleen jammer dat wij elke keer extra bakjes knoflooksaus erbij bestellen en ze nooit krijgen! We bestellen elke keer 3-4 bakjes extra ...

16. Pizzas die worden besteld om ter plekke worden opgegeten worden dikwijls incorrect overgenomen door het producerend personeel. Eenmaal geleverd is het het probleem van de klant: zij moeten nauwkeurig in de gaten houden wat zij hebben besteld, gezien een verkeerde (goedkopere) pizza wordt afgeleverd, of de afgeleverde pizza te laat wordt afgeleverd aan de klant waardoor deze wordt weggestuurd door conflicterende sluitingstijden waar de resterende pizza in de vuilnisbak wordt gedeponeerd. Aan het ter plekke ongenoegen uitten geeft Hasret dan ook geen gehoor: afwimpelen van soortgelijke klachten is als een tweede natuur voor het personeel, af te lezen aan de imiterende, tevens kleinerende woorden van het personeel. Kom hier alleen wanneer je op zoek bent naar een snack voor(!) 3 uur, daarna wordt uw ervaring met de Hasret door het personeel in twijfel getrokken.

17. Als ze bezorgen is het goed maar ze vinden 2 tot 2,5 km te ver om te bezorgen, terwijl ze 150 meter verderop (steentilstraat) wel gewoon hun werk doen en gewoon bezorgen. Vriendelijke mensen daar trouwens. Als ze daar iets aan doen krijgen ze ook een voldoende.

18. Bestellen? Niet doen! Taaie patat, lauwe Turkse pizza... Smaak was ok maar meer dan een uur wachten en dan ook nog bijna koud is slecht!

19. Altijd goede ervaringen gehad bij Hasret als ik een broodje ging halen. Vanavond echter helaas een erg slechte ervaring, niet zozeer de bestelling die niet verkeerd afgeleverd werd, maar vooral de schandalige afwikkeling er van.

Om 18:15 uur twee pizza's besteld. Om 19:20 uur waren ze geleverd, waarvan 1 pizza niet juist was. Totaal verkeerde pizza. Foutje, kan gebeuren dus bel direct even met het contacttelefoonnummer 050-3110778. Alleraardigste mevrouw aan de telefoon, die zou zorgen dat er binnen 20-30 minuten een nieuwe pizza bezorgd zou worden. Om 20:25 uur maar weer eens gebeld omdat er nog steeds geen pizza was bezorgd. Werd er aangegeven door de zelfde mevrouw die al iets minder vriendelijk was dat de pizzakoerier voor een dichte deur stond en daarom op mijn mobiel had gebeld. Ik zei dat ik naast de deur zat, en dat er echt niet was aangebeld, we waren immers al meer dan twee uur aan het wachten op de pizza, dus de bel was het verlossende signaal! Maar tevergeefs...
    Dan had ik mijn telefoon maar op moeten nemen werd gezegd. Een koerier die de bel niet gebruikt?!

Ze wilden de koerier nog wel een keer langssturen, maar dan met de ZELFDE opgewarmde pizza, het was volgens Hasret immers mijn eigen fout omdat ik de deur niet had opengedaan...whaaat!! Onacceptabel!! Na 10 minuten een zinloze discussie met de dienstdoende medewerkster die meerdere malen met een collega van haar overlegde ging ze plotseling lachend akkoord met het 'opnieuw' nasturen van een versgebakken pizza met gratis blikje frisdrank. Ik vertrouwde het voor geen meter, maar goed, ik dacht laat ik haar het voordeel van de twijfel geven...

Vijftien minuten later (snel, yay!!) werd ik gebeld op mijn mobiel door de koerier. Dit keer asap opgenomen, de koerier gaf aan voor de deur te staan maar weer niemand deed volgens hem open. Ik snel naar mijn deur, en had vlak daarvoor mijn bel nog ff gechecked, ja die deed het wel. Dus nu direct de deur open...huh, geen koerier?! Ik bel hem terug, blijkt hij voor een dichte deur te staan...wederom huh?! Wat is het adres dan? 46 zei hij. Ik zei ik woon aan 64. Bleek de koerier bij het verkeerde adres te zijn, ja ja voor de tweede keer! Ook dat kan gebeuren, ik was allang blij met mijn pizza die zoals beloofd opnieuw vers was gebakken...

Je raad het al... Het was dezelfde pizza die lauw en bijna versteend was bezorgd. Regelrechte leugens dus. Vers meneer, opnieuw gebakken werd me al (uit)lachend aan te telefoon beloofd. Bedankt voor drie uur wachten, een hoop ergenis, en natuurlijk het gratis blikje frisdrank Hasret! Nooit meer laten bezorgen voor mij!

20. Ik heb nog nooit een recensie geschreven over een restaurant maar dit was zo slecht dat ik me verplicht voel. Vandaag heb ik onderstaande bestelt. Er zat zowel geen tomaat, uit, sla, augurk als feta op. Oftewel enkel vlees. En natuurlijk stond er wel volle pond op de bon. Over de smaak zeg ik maar niets. Kan me er nog over opwinden. Schandalig.

Alanya Kip

Turks brood met kippenvlees, tomaat, ui, sla, augurk en feta

21. Vandaag gegeten tijdens ons dagje Groningen. Lamacun met van alles er op. Smaakte geweldig goed. We gaan morgen, voor dat we naar huis gaan, zeker nog even aan om nog een keer te eten. Het is een simpele eet tent, maar het eten smaakt er zeer goed.

22. Stefanie

Helaas zit het niet op de weg naar huis, maar voor zo'n lekker broodje wil ik vaak wel omrijden :D.

23. Het eten is uitmuntend, heb nergens zo lekker kebab gegeten.
    Het personeel is ook leuk en ze kunnen allemaal gewoon Nederlands. Service is prima, no problem.

24. De meest geweldige doner kebab ooit! Is nu al een aantal maanden mijn favoriete eetplek. Het is betaalbaar, een volle portie (niet als bij die andere kebabzaken) en kwaliteit, dat proef je gewoon.

Het is geen fastfood, het is gewoon kip van de grill met een lekker broodje groente.

25. Peter Westerveld

De beste Doner Kebab zaak van Groningen....

26. Ik heb nog nooit zo'n lekker broodje doner kebap gegeten. Hasret, jullie zijn geweldig!

27. Het is er met een woord geweldig!

Ook voor mij de ontdekking van 2009! Ik kom er wekelijks. Lekker eten voor een redelijk prijs. Personeel is ook wel goed en aardig. Service is ook snel. Ze zijn vaker eerste geworden en in 2005 gekozen tot beste kebabzaak van Nederland. In 2009 gekozen tot beste kebabrestaurant van Groningen.

Aanrader dus.

28. Heerlijke pizza's en voor een betaalbare prijs. Ze hebben leuke acties, maandag pizzadag en dinsdag studentendag;)
    Je krijgt genoeg en wat de kwaliteit betreft. Uitstekend!

29. Ik woon nu 3 maanden in Groningen en ik heb een aantal kebabzaken uitgeprobeerd, maar Hasret is gewoon de beste. Kwaliteit/prijsverhouding is super, service is lekker snel. Een aanrader voor iedereen.

30. Wat ik irritant vond tijdens de bestelling ze spreken en verstaan geen Nederlands! Zo, irritant en bestel je zonder groente, krijg je juist veel groente.

31. Sharon 198 punten

De beste kebab en pizzazaak van Groningen voor mij.
    Heerlijk vlees, kalfs en kip, maakt niet uit het is beiden super, en veel ook.
    Ga je er zitten, krijg je er heerlijke sausen bij tot je beschikking die het helemaal afmaken.
    De pizzas netzo, vol belegd, dunne bodem, zoals het hoort. Perfect!
    Hasret is voor mij de ontdekking van 2009.
    Service is prima.
    Comfort om er te eten is genoeg om na het stappen er even te zitten.
    Niet voor een romantisch diner.
    Prijzen zijn goed.
    Maandag en dinsdag budgetavonden met speciale aanbiedingen!

32. Ben heel blij met de Hasret! Ben juist van plan zo weer broodje bodrum te eten! Echt super lekker!

Vind het personeel altijd wél oke.

33. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Ik erger me wel aan het personeel, ze zijn erg onbeschoft.
    De sfeer is ook prima, op de zaterdagavond is het erg gezellig.

34. Lekker , duur, slecht personeel

35. Eten is super. Bediening is te verwaarlozen omdat het een afhaalrestaurant is.

36. Best duur, slechte bediening en niet echt lekker.

37. wat een troep!Zeer beperkte kookkunsten,bedroevend slechte en onprofessionele bediening!Kortom waardeloos!

38. Personeel kan geen normale zin nederlands. De entourage is rond uit bekakt na een uur of 12. Ook namen ze weinig tijd voor je. De baas loopt in een peperduur grijs pak. piekfijntjes

39. Pascal Erding

Een prima restaurantje Vooral de (afhaal) broodjes zijn
    heerlijk,goed gevuld,goedkoop (en hij is Heeeel laat open)