Fresh Today laten bezorgen?

ma lunch 12:00 - 18:30

vr lunch 09:30 - 19:00
za lunch 09:30 - 19:00
zo lunch 12:00 - 18:30

1. De Trogblog

Mijn vriend en ik liepen rond lunchtijd langs Fresh Today en wij hadden honger. Het zag er leuk uit, lekkere gezonde gerechten op de kaart buiten. We besloten naar binnen te gaan. De toko was halfvol, maar ze hadden al een tekort aan menukaarten. Dus na samen de menukaart bekeken te hebben... Lees meer: http://detrogblog.blogspot.nl/2016/07/fresh-today-westerhaven-groningen.html

2. Heel jammer hoor... Met ongeveer dertig man zijn wij gaan eten bij dit tapasrestaurant. Wij maakten gebruik van een buffet. Nou ja, noem het maar een buffetje. Teleurstellend was ten eerste de hoeveelheid, maar vooral de verscheidenheid aan gerechten. Wat er gepresenteerd werd was niet slecht, maar kwam niet in de buurt van mijn tapasnorm! Dit restaurant moet nog een hoop leren. Nogmaals jammer... de locatie is goed en de inrichting ook. Servicegerichtheid moet absoluut beter! Kwaliteit en hoeveelheid moet echt omhoog!