Reserveren
logo

Home

• Welkom bij

't Koetshuys

Net buiten de drukte van het centrum zit een klein horecaplein verscholen in de Blekerstraat. Daar vindt je ’t Koetshuys Restaurant en Bar. “Gewoon” gezellige en oprechte gastvrijheid vinden we belangrijk. We verrassen je met huysgemaakte drankjes en likeuren.

Chef Jasper heeft samen met het keukenteam het menu van vandaag samengesteld, deze bereiden zij met liefde!
Kies je voor het 4, 5 of zelfs 6 gangen menu?

Om je diner compleet te maken heeft sommelier Pascal een passende wijn uitgekozen bij elk gerecht. Daarnaast heeft Erwin bijpassende bieren uitgekozen, zo is er voor ieder wat wils!

Reserveren kan via onze site, 050-3130511 of info@koetshuysgroningen.nl.

Zien we je snel?

Ons menu

Elke avond serveren we een heerlijk verrassingsmenu van de chef. Je kunt zelf kiezen voor het aantal gangen:

Vanaf 1 maart 2024 geldt op vrijdag & zaterdag een minimum van 5 gangen.

laatste menu wissel | 12 maart '24

• Een 3-gangen menu voor €35,00 (niet op vrijdag, zaterdag)
  • Een 4-gangen menu (met tussengerecht) voor €41,00 (niet op vrijdag, zaterdag)
  • Een 5-gangen menu (met twee tussengerechten) voor €49,00
  • Een volledig 6-gangen menu (inclusief kaasplankje) voor €60,00

Op eerste paasdag serveren wij enkel ons 5 of 6 gangen menu. Op tweede paasdag zijn wij gesloten.

Een mooi kaasplankje kan trouwens altijd erbij, net als lekkere handgemaakte bonbons ter afsluiting. En natuurlijk hebben we een heerlijk huysgemaakt aperitief om mee te beginnen, bij iedere gang heerlijke bijpassende wijnen of bieren.

DinerCadeauKaart accepteren wij tot een bedrag van €50,- en is niet mogelijk in combinatie met andere acties. (uitsluitend telefonisch of via onze site te boeken)

Voor elke gelegenheid

jouw Thuys

Wegens de mooie ruimten en intieme sfeer is ’t Koetshuys de ideale plek voor een uitje of om ter gelegenheid van jouw feest volledig tot je beschikking te hebben. Wij hebben voor elke gelegenheid en elk budget een verrassend idee. We zijn er van dinsdag tot en met zondag vanaf 15:00 uur, en openen om 17:00 uur.