Betaald parkeren tot 22.00 uur rond de Nieuwe Kerk aan het Nieuwe Kerkhof, op het Boterdiep. Parkeergarage Boterdiep en Parkeergarage Ossenmarkt

• OV

1469820006 58
1519886977 79
1620020920 87

1. Tinanda Schilt

Geweldig gegeten en een perfecte gastheer. Gezellige sfeer en persoonlijke aandacht. Wat heb je nog meer nodig als je zelf ook nog in goed gezelschap bent!

2. Heerlijk gegeten en heel fijn dat er zo met onze wensen rekening werd gehouden!

3. Marlies renkema

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede services.

4. Bianca van der Meulen

Alles was top, en voor herhaling vatbaar! Na het eten nog een geweldig piano muziek😁 Heerlijke avond gehad!

5. Grady Schutten

Uitmuntende gastheer, gezellige ambiance met pianomuziek en heerlijk eten.

6. Fam Hoogeveen

We waren eigenlijk te laat, met 1 persoon minder dan gereserveerd. Absoluut geen probleem! We kregen een verrassingsmenu, waar we konden kiezen hoeveel gangen. Dit deden ze om hun nieuwe personeel wat rustiger in te werken. Bijzonder goede oplossing! Daardoor eet je iets, wat je niet gauw zelf zou kiezen! Heel bijzonder, en super lekker! Aanrader van de bovenste plank! *****

7. G. den Boer

Het was echt super lekker, goede service, gezellige sfeer. Heerlijk gegeten en er wordt verantwoord omgegaan met waar het voedsel vandaan komt. Top!

8. Vanuit het zuiden naar het noorden vertrokken en daar zeer aangenaam verrast door het het verrassingsmenu van de zevende hemel. Het eten van amuse tot aan het dessert was fantastisch. Miniconcert op de piano door de gezellige gastheer was ook een leuke aanvulling. We hebben genoten en komen zeker terug om ons nog een keer te laten verrassen.

9. Eerste avond na lockdown, iedereen had er zin in: wij, het personeel, de andere gasten. Het eten was voortreffelijk, de wijnen zeer lekker en bijpassend. En fijne sfeer! Heerlijke avond, fijn dat het weer kan.

10. Marie-Louiss

Eten mooi geserveerd goed van smaak en consistentie.
    Bediening erg vriendelijk en deskundig.
    Gaan er nog eens naar toe.

11. Een leuke avond uit eten. Mooi opgediend. Verrassend menu, zeer smaakvolle gerechten. Rustige sfeer en aardige bediening. Klein verbeterpunt: voor een 'stevige' eter is de portie van het hoofdgerecht aan de kleine kant.

12. Fantastisch restaurant, heerlijk eten met daarbij uitmuntende kennis over hetgeen wat ze serveren. Super persoonlijke sfeer waarbij je je echt een connectie maakt met het restaurant en hun personeel. Zeker een aanrader!!

13. Verassingsmenu gegeten met ons gezin met 3 pubers: alle bordjes schoon leeg, heerlijk gegeten!
    Erg leuk de uitleg wat je eet en dat ze zeer toegankelijk zijn voor vragen. Mooie ervaring en voor herhaling vatbaar!

14. Cornelis Kooij

We zijn verwend in de Zevende Hemel. Gastvrij, goede keuken en prettige bediening.

15. Ada de haan

We hadden een 4 gangen verrassingsmenu.
    Fantastisch gegeten en een aardige gastheer met veel kennis van de producten wat er werd geserveerd.
    Een aanrader!!!

16. Marily evers

Allerhartelijkst ontvangen en bediend, gerechten overheerlijk

17. Japke Kooistra

We hadden een geweldig leuke avond met heerlijk eten.

18. Fijne sfeer, super vriendelijk personeel en wat een lekker eten! Aangenaam verrast!

19. We hebben hier op een dinsdagavond gegeten. Via Groupon hadden we een 4 gangen verrassingsmenu. Er waren maar 5 tafels bezet en de hartelijke eigenaar had daarom alle tijd om te vertellen over de gerechten en bijpassende wijnen. Dit deed hij op een hele leuke manier en met veel kennis. Het eten en de bijpassende wijnen smaakten uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

20. Wij aten een viergangen verrassingsmenu met wijn arrangement. De wijn en het eten waren perfect op elkaar afgestemd en we werden bediend door vakkundig personeel dat heel leuk kon vertellen over het eten en de wijn. Halverwege de avond ging een van de personeelsleden piano spelen. Echt een aanrader!

21. Hemels heerlijk gegeten bij de zevende hemel. Ontvangst is hier goed! Bediend door een zeer vriendelijke gastvrouw, gerechten werden goed uitlegt en wist waar over ze sprak. Het personeel dat er rond loop is op een hoog niveau complimenten daarvoor. Ga zo door!! Enn.... de engelenzuchten was zóóó lekker wij komen hier zeker vaker nog eens..

22. Rob en jenske

Super. Ze gaan nog groeien, en hebben dasr ook de kwaliteit voor.
    Ga zo door.

23. Henk F. Schoep

24. Freek Scholma

Wij hebben er heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.
    Veel aandacht voor de klant, bediening prima.
    Gastvrijheid geweldig.

25. We hebben heerlijk gegeten
    Verse groenten van de koude grond. Heel puur.
    Prima personeel. Het leuke van dit restaurant is, dat er live piano muziek is.
    Wij hadden een 4 gangen menu. Absoluut een aanrader

26. Gezellig klein restaurant met live-pianomuziek, een voortreffelijke kok. Wij hadden een 4-gangen verrassingsmenu en waren aangenaam verrast. Het eten smaakte erg goed. Het enige minpuntje was dat wij werden bediend door een vergeetachtige ober, maar vermoedelijk was het zijn eerste dag in het restaurant.

27. dorrie vink

Er wordt veel aandacht aan de klanten besteed op een hele prettige manier. Bediening is uitermate vriendelijk.
    Sfeer is heel gezellig en complimenten voor het pianospel!

Eten was prima! Kortom we hebben een fantastische avond gehad! Als we weer een keer in Groningen zijn zullen we dit restaurant zeker een tweede maal bezoeken.

Bedankt! Dorrie Vink uit Waalre

28. Lekker gegeten in een fijne ambiance. Zeer goede bediening. Toch maar weer wat vaker gaan eten, want stelt eigenlijk nooit teleur.

29. D.Tilstra

Verrassingsmenu was prima, niets op aan te merken en ook nog gewoon water. Dat vinden wij altijd al een positieve ervaring.

30. Wij hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig, geweldige bediening, voor herhaling vatbaar.
    Dank jullie voor de gastvrijheid.

31. We hadden er een beetje meer van verwacht. Aantal hoofdgerechten waren koud en toen we dit kenbaar maakten werd er niet op gereageerd. Bediening doet z'n werk maar wel afstandelijk.

Ook het dessert viel tegen, de parfait was niet mooi van structuur en de crème brûlée mierzoet. Menukaart een beetje karig, maar 1 gerecht voor veganisten.

Wij komen hier niet weer.

32. Ada de Boer

Helaas: bepaald geen 7e Hemel. We aten fazantbout - een vermoedelijk oude fazant, want taai - en hazenpeper - veel te zout. Bij het dessert kreeg een van ons koffie en pas een half uur daarna kreeg de ander te horen dat het dessert niet was doorgekomen in de keuken. Tja. Niet echt gezellig. Prijskwaliteit verhouding ronduit slecht. 7e Hemel presenteert zich zeer prententieus, maar maakt het niet waar. Een gemiddeld eetcafe - veel goedkoper - levert betere kwaliteit.

1,4
  33. Prijs/kwaliteit verhouding matig. Bediening niet goed. Gezellige ambiance ondanks zure ober.

35. Denise Nekeman

36. hainy en anny

Wij hebben weer genoten zaterdag avond 12/10, heerlijk gegeten en zeer goed bedient door vriendelijk personeel.

37. Buitengewoon gezellig, kundige en attente bediening.
    Verrukkelijke koolsalade en aardappeltaartjes.

38. Hartog

39. RP 197 punten

Met het abraham van mijn oom hier heerlijk gegeten. Lekker 3-gangen diner gehad en ik raad het echt aan hier een keer te gaan eten! Ook een hele goede en aangename sfeer!

40. We hebben hier goedkoop kunnen eten met een Groupon bon, het was heerlijk! Alle gerechten zijn prima op smaak en bij ieder gerecht kwam een lekker glas wijn. Hoewel de gerechten erg lekker zijn, vind ik ze wel prijzig. De sfeer maakt echter ook weer een hoop goed.

41. Vorige week bij dit restaurant gegeten met een Groupon-bon. Alles was zoals altijd erg verzorgd, vriendelijke bediening. Top!

42. Heel blij dit leuke restaurant ontdekt te hebben. Met mijn vriend ons laten verrassen en een wijnarrangement erbij. Gezellige pianomuziek en leuke bediening, prima eten.

43. Corné Hogerheijde

Dit restaurant blijft één van mijn favorieten. Afgelopen zaterdag heb ik weer heerlijk gegeten. Vooral het gekonfijte konijnenboutje is bij mij erg in de smaak gevallen. Het genot van pianomuziek en goede wijnen maakt het af. Ik ben fan!

44. Leuk restaurant maar wel een beetje duur als je ziet wat je er uiteindelijk voor op je bord krijgt. Maar dat kan eraan liggen dat het allemaal biologisch is en dat is gewoon duurder.

Het pianospel is ook erg aangenaam.

Wel jammer dat sommige gerechten van de kaart er simpelweg niet waren (raar) en dat onze sorbet aan het einde incompleet was. Maar verder een leuk restaurant en een leuke sfeer!

45. Bediening is goed. Vriendelijk personeel, er werd alleen verzuimd te vragen of 'alles naar wens' was. Leuk en sfeervol, dat pianospelen tijdens het eten.

Het eten vond ik eerlijk gezegd niet echt bijzonder. In een gemiddeld eetcafé (dat vaak ook nog veel goedkoper is) eet je mijns inziens beter. Vooral het hoofdgerecht (zeebaarsfilet) was niet wat ik ervan had verwacht.
    Pluspunt: het bijvullen van de schaaltjes werd niet vergeten. Voorgerecht (pompoensoep) en nagerecht (fruitsorbet) waren wel oké.

Wijn en cappuccino goed.

5,7
  46. Wel ok ingericht, eten is acceptabel. Niet heel goed, maar zeker niet slecht. Beetje geitenwollensokken imago, dit bedrijf. Vriendelijk personeel.

47. Heerlijk gegeten in restaurant met eetcafé-achtige uitstraling. Iets te veel tafels eerlijk gezegd.
    Storend dat de 'ober-kelner' (?) de hele avond erg gestresst rondliep en dat we steeds om de aandacht van de bediening moesten vragen ipv in de gaten gehouden werden.
    Leuke en praktische combinatie van de pianist die meeloopt in de bediening, al zou ik een cd-tje draaien als hij tijdens de piekdrukte niet kan spelen. Prettig dat er veel verschillende wijnen per glas besteld kunnen worden.

48. De Zevende Hemel : echt hemels!

Super de super lekker gegeten :-)

49. Abbringh P.J.

Een prettige ontvangst, een kaart die niet te veel maar wel genoeg keuze biedt.
    Eén pianist moet eerst nog wat lessen volgen, de anderen doen het heel prettig en geven een aardige aanvulling op de toch al gemoedelijke sfeer.
    Voorgerechten: prima, vooral het spinaziegerecht. Hoofdgerechten: smulwerk van de bovenste plank, met een aangenaam garnituur. Konijnenbout = aan te bevelen. Je gaat na een gezellige avond goedgemutst de deur weer uit. Om vaker te doen.