Bij het Holland Casino tegenover De Gulzige Kater ( 25 meter lopen)

Diverse buslijnen stoppen op het Zuiderdiep ( 3 min. loopafstand)

De Gulzige Kater is een sfeervol, ontspannen restaurant waar u een smaakvolle en gezellige avond beleefd. U kunt 7 dagen per week vanaf 17.00 uur bij ons terecht om lekker en ontspannen te dineren!

De Gulzige Kater is al jaren een begrip in Groningen. Naast vertrouwde gerechten zoals onze “beroemde” spareribs hebben we een gevarieerde menukaart die we regelmatig vernieuwen en waar we nu ook de mogelijkheid bieden om halve porties te bestellen. De combinatie van lekker eten, vlotte bediening en relaxte muziek in een gezellig oud graanpakhuis heeft geleid tot een groeiend aantal gasten.
Wij hopen ook u binnenkort (weer) te mogen ontvangen in ons restaurant!
Reserveren kan via 050-3184302 of via info@gulzigekater.nl

• Buffet: € 19,50

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1320506358 79
1350062008 81
1420995568 82
1474195738 76
1491929128 81

1. Het was dikke prima! Mijn vriendin en ik hadden twee gehalveerde hoofdgerechten en het was super lekker. Wij komen er zeker weer.

2. B. Donselaar

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel goed op de hoogte wat ik kon eten i.v.m. glutenvrij eten. De sfeer was prima en dit was zeker niet de laatste keer dat we hier komen. In 1 woord super!!!

3. Wij komen regelmatig eten bij de Gulzige kater en we zijn nog nooit ontevreden weer vertrokken. Ze vernieuwen regelmatig de gerechten of passen het iets aan naar het seizoen. De kwaliteit en smaak van het eten is naar mijn idee altijd goed, de bediening is erg vriendelijk en wij worden altijd netjes ontvangen en persoonlijk behandeld. Ze houden rekening met allergieën en passen zo nodig het gerecht aan. Daarnaast heb je de keuze om twee verschillende gerechten te proberen, voor als je niet kunt kiezen. Dan krijg je twee kleinere borden met op elk een ander gerecht.
    Wanneer het even uitkomt eten wij bij de Gulzige Kater!

4. MarliesM

5. Familie van der Heide

De meest kindonvriendelijke zaak van Groningen. Absoluut ongeschikt voor gezinnen. De kinderstoelen zijn oud en onveilig. Er is geen fristi. En bovenal verwachten ze van een kind van 2,5 dat die niet rond loopt!! Kinderen zijn hier gewoon niet welkom da's overduidelijk, er is zelfs geen kinder menu. Na onze drankjes zijn we kwaad weggelopen. Als onze dochter niet welkom is dan wij ook niet.

Wat een ballentent

6. Heerlijk gegeten. Ruim voldoende voor ons allen. Tot de volgende keer!

7. Nelly Stoelinga

Het eten was erg lekker. We hadden 2 halve maaltijden besteld (vegetarisch). En een maaltijdsalade erbij. Bediening: erg vriendelijk en behulpzaam. Toetje was ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Jo 861 punten

Op een vrijdag hier gegeten, de diamanthaas besteld. Het duurt wel even voor het gerecht geserveerd wordt maar dat vind ik niet erg ik ben immers uit eten. De bediening is erg attent. Het vlees is op zich van goede kwaliteit, helaas zat er in 1 van de 3 stukjes haas een behoorlijke spier of pees (beetje jammer). Het dessert (na enig wachten) was goed. Om 21.00 uur werd de dame die o.a. ons bediende naar huis gestuurd... en toen je raad het al ging het een stuk minder. Zelfs de koffie duurde 15 minuten en de smaak van de koffie is toch ruim onvoldoende. Volgens mijn metgezel (ook koffie kenner) was de koffie te heet en daardoor iets verbrand, het 2e kopje koffie was niet beter. Al met al goed gegeten en goed bediend (tot 21:00 uur). Het eten op zich krijgt een ruime voldoende, de bediening tot 21:00 uur ook.

9. Rolf Arends

Lekkere maaltijd met z'n vieren genoten, personeel hield rekening met wensen van onze kinderen. Al met al genoeg redenen om nog eens terug te komen.

10. Hidding

Prima restaurant om te eten, alleen de twijfel of de vis wel vers was. Voor Umcg klanten krijg je 10% korting.

11. De spare ribs zijn heerlijk! Verschillende keren hier gegeten, de vriendelijkheid van het personeel wisselt wel wat. We komen zeker nog een keer terug.

13. Arjen Veenwijk

14. Voor de tweede keer geweest. Was weer erg goed. Verrassende en heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Dit keer zaten we boven met uitzicht op het casino. Ontspannen sfeertje. Echt leuk. Aanrader!!!

15. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening, echt top.

16. Prima gegeten! Spare ribs zijn top. Prima porties en een leuke kaart. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

17. kees

18. 'De wereldreis van de kater' (driegangenspecial van telkens een ander land) naast de reguliere kaart brengt ons deze week in Spanje. Tapastrio met champignons-in-aïoli, chorizo en smakelijke gamba. Paella die paella is! (benadrukt mijn -kritische- disgenoot) en dessert flan die er exorbitant goed uitziet en idemdito smaakt. De prosecco vooraf is er eentje die fijn droog is, de (Italiaanse) Merlot prima, mijn Rosado minder krachtig dan verwacht. Bijlagen frieten, mayo, sla, niks mis mee. Dat zalmforel zoals op de kaart staat, in werkelijkheid dikke zalmmoten zijn, bederft de pret van buiteneten op 'de Groninger Ramblas' allerminst. Gastvrije ober weet, nou zeg, da's service! een leuk plekje binnen naast de bar voor de koffie te vinden. Met zicht op de open keuken waar dame kok dit alles in haar eentje maar even doet; 56 couverts die doordeweekse avond, horen we. Onze waardering voor De Kater blijft staan, want jaaaren terug waren we ook al zeer enthousiast. De kok krijgt een dikke pluim van ons en haar gunnen we, wanneer het voor haar zo ver is, een lange, relaxte vakantie! (Om misschien wel meer ideeën op te doen...)

19. jan buringa

20. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Hier gaan we absoluut vaker heen. Sfeervol restaurant!

21. Lekker gegeten,fijne bediening. Leuk restaurant in oud pand. Ook schoon toilet met extra!

22. Ontzettend gezellig en lekker eten voor een eerlijke prijs, enige minpunt is dat de wijn ontzettend tegen viel

23. Heerlijk eten, goede bediening, fijne sfeer: aanrader.

24. A. Westers

Een zeer gezellig en sfeervol restaurant. Het eten is smaakvol bereid en de bediening is vriendelijk.

25. Annemarieke

Leuke sfeer, fijne locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een prima prijs.

26. Danhof gj

27. Judith Vierdag

Zeer klantvriendelijk! Goed eten!
    Kortom: het eetcafe blijft een aanrader!

28. Ed van der Graaf

Vriendelijke bediening en ontspannen sfeer.
    Goede kwaliteit en royale hoeveelheid voor een zeer schappelijke prijs.

29. Fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk. Echt een aanrader en wij komen zeer zeker nog een keer terug.

30. Anco

31. Marijke Grimberg

Lekker gegeten buiten onder de parasol.
    Vriendelijke bediening. We komen vast nog een keer terug

32. Ongedwongen sfeer, zeer vriendelijke bediening, niet te snel niet te langzaam. Het eten was voortreffelijk. Een aanrader en om terug te komen.

33. Mooie lokatie, buiten gegeten en een maaltijd van goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

34. Je voelt je welkom, het eten is goed, het restaurant is gezellig ingericht en er hangt een goede sfeer, goede bediening.
    Prijs is heel prima, zeker als je het zelf samen te stellen 3-gangen menu kiest.

35. J. van Harten

Prettige ontvangst en vriendelijk personeel.
    Het eten was smakelijk en ziet er verzorgd uit.
    Lekkere wijnen en er werd een paar keer gevraagd of alles naar wens was.
    Kortom: voor herhaling vatbaar!

36. Nu voor de tweede keer geweest. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij. Het eten is heerlijk. De spareribs zijn super! Het werd best laat maar we werden niet weggekeken. En tenslotte; zelfs de toiletten waren schoon. Ook voor mij belangrijk detail. En dat wordt vaak vergeten.

Ik zeg: ga zo door. En ik kom zeker nog eens terug.

37. Het eten is hier gewoon altijd heerlijk, de bediening is super en vooral de spareribs zijn echt een aanrader, en daarnaast is het ook nog eens niet duur! Top!

38. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening.
    Dank voor een gezellige avond

39. Goed eten. Mooie sfeervolle inrichting. Erg trage bediening. Lang wachten op de verschillende gangen!

40. Zomaar op een dinsdagavond in de Gulzige Kater terechtgekomen. Wat direct opvalt is de vriendelijke ontvangst en de attente vrolijke bediening. Liefhebbers voor vlees/visschotels evenals vegetariers kunnen hier goed aan hun trekken komen. De keuken heeft voortreffelijk haar best gedaan. Alle gewenste combinaties zijn mogelijk. Het wordt zonder problemen voor je gemaakt. Mijn 3 gangen wildmenu was uitstekend van smaak. De vegetarische schotel van mijn partner was zeer smaakvol. Kortom het eten was puur genieten. Voor ons was het een geslaagde avond in een sfeervolle ambiance. Wij komen hier zeker terug.

41. Na een dagje Groningen tijd om wat te eten. Via deze website de recensie gelezen, en inderdaad heerlijk gegeten. Buiten de kaart had men een 3 gangen wildmenu, dit sprak ons aan en hebben dit besteld.
    Het bijzondere was dat de medewerker vroeg welke wijn smaak ik had, met deze gegevens heeft hij daar een heerlijk wijn bij gekozen. Ontspannen eten? Dan zou ik hier een keer naar toe gaan!

42. R. Bohlmeijer

Bediening was zeer attent, gaf goede voorlichting over de mogelijkheden van het menu.
    Een zoutloos hoofdmenu wàs geheel zoutloos, maar toch bijzonder smakelijk.

43. Vorige maand bij de Gulzige Kater gegeten. Heerlijk buiten op het terras! Bediening TOP! Vriendelijk, netjes en je werd gezien. Het eten was lekker, leuke kaart. Drie gangen voor 25 euri, prima prijs voor wat je kreeg. Niets veranderen, gewoon zo doorgaan!

44. A. Kalkman

De smaken waren goed, we moesten erg lang wachten voor het voorgerecht (45 minuten)De bediening had het erg druk doordat het mooi weer was en ook het terras vol zat. De porties waren net wat te klein vonden wij.

A.K.

45. imre 106 punten

De lekkerste spare-ribs van Groningen! Hier regelmatig spare-ribs gegeten en deze zijn zeer smakelijk! De bediening is ook altijd vriendelijk en de wachttijden zijn over het algemeen gemiddeld. Niet heel goedkoop, maar een hele leuke sfeer! Gulzige Kater zou ik zeker aanraden.

46. We komen hier regelmatig eten, de sfeer is erg gezellig. Het eten is lekker en genoeg, vaak hebben we aan een hoofdgerecht alleen al voldoende. De bediening is super, toegewijd en vriendelijk.

47. Liz 211 punten

Wat jammer dat Groningen zo ver weg is voor ons want anders zouden we nog heel vaak terug komen bij dit restaurant! Vriendelijke bediening, heerlijk eten en zelfs van de salade kon ik niet afblijven terwijl ik geen salade fan ben.

Op het toilet ligt een gastenboek waar je een boodschap in kunt schrijven, erg leuk.

48. Eén van mijn favorieten in Groningen, sfeervol en gezellig restaurant. Afwisselende en smaakvolle hoofdgerechten, ook de voor- en bijgerechten zijn lekker, iets waar veel andere zaken achterblijven.

49. Van de week erg lekker gegeten bij de Gulzige Kater, leuke vlotte bediening en lekkere gerechten op de kaart.

50. Ik was hier gisteravond met mijn partner te eten.

Heb een super avond gehad! Bediening was vlot en ongedwongen gezellig. Eten was erg lekker! Van een slechte afzuiging helemaal niets gemerkt!

51. Heb hier afgelopen vrijdag gegeten met een groep van 15 personen en hebben genoten van een menu wat verdeeld op tafel kwam, vier soorten voorgerecht en vier soorten hoofdgerecht en koffie en thee na. Alles ruim voldoende en heerlijk op smaak. Kom hier zeker nog een keer om samen met mijn man te gaan eten, ga zo door.

52. Met groep van 11 personen gegeten, duur en te kleine porties. Frieten hard, droog en vrijwel koud, de groente bij het hoofdgerecht bestond uit een half worteltje en 1 broccoli-roosje! De lamskoteletten waren niet te eten. De afzuiginstallatie werkt absoluut niet, dus je komt met erg stinkende kleren thuis! Bediening traag, niet bijster vriendelijk en geen kennis van zaken mbt menu en voedselallergie.

Voor ons nooit meer!

53. Super gezellig gezeten. Eten duurde erg lang voordat het op tafel stond. Wat er kwam was erg weinig voor de hele groep. Geen opschep lepels en koud voordat alles op tafel stond. Geen dessert gehad, duurde veel te lang want dit kwam na 3,5 uur! Net toen we wegliepen kwam het meisje zeggen dat er nog een toetje kwam......zeker 3 walnoten en een raket voor 30 man.

54. Een paar keer nu gegeten en het is wat wisselend. Over het algemeen erg goed en lekker, maar ook regelmatig een misser. Een beetje afhankelijk van het gerecht en de kok lijkt het wel. Waar de ene enthousiast is reageert de andere erg matig. Waar echt iets aan gedaan moet worden is de afzuiging van de open keuken, als je thuis komt stinken echt al je kleren naar het vet. De bediening is super, ongedwongen, snel, gezellig en behulpzaam. De keuken is wat wisselend.

55. Prima restaurant. Goede prijs kwaliteitverhouding. Sfeervol ingericht. Lekkere wijn!

56. We hebben op een zonnige vrijdagavond buiten gegeten.

Het eten was heerlijk, zag er ook goed verzorgd uit.

Vriendelijke hulpvaardige bediening. Ook toen het druk werd was de bediening redelijk vlot.

Jammer dat je weinig salade en patat bij het vlees kreeg. Een extra portie was geen probleem. De salade en patat waren ook erg goed.

Toetje was ook erg goed en lekker.

Kortom, erg goed gegeten!

57. Kwaliteit van het eten goed. Alleen het vlees had zijn warmte al verloren. Bediening goed. Tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht aan de lange kant.

58. Erg lekker gegeten. Dagmenu, een aanrader!

59. Beetje rommelige bediening, maar het eten was lekker. Vooral de champignonsoep.

60. Thea

61. Super gegeten. Een gastheer die zijn vak verstaat! Echt enthousiast!

62. Goed, gezellig, lekker dicht bij het casino, dichtbij het centrum.

Goed eten, redelijke prijs, vriendelijk personeel....

63. jan en betty wieringa

Net thuis gekomen van een geweldige avond bij jullie in het restaurant. We hebben met onze kinderen/kleinkinderen, broers, zussen en vrienden in de bovenzaal enkele uren van het geweldige menu genoten. De bediening was top.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van lekker eten.

64. Frederique

Ontzettend lekker!
    Leuke bediening, lekker ongedwongen.
    Combineren het vaak met een uitje in 't casino. (tegenover).

Mijn vriendin heeft daar haar "lekkerste biefstuk ever!"gegeten.