Bezorgrestaurants in de buurt van Da Vinci

1271965819 77
1407942005 77
1441936052 72
1535419680 76

1. Great food, super friendly staff, cozy atmosphere, affordable prices (12 eurs will get you full). 10/10

2. J. Mulder

Lekker eten maar het was er bloed bloedheet. Door de hitte kreeg je bijna geen trek om je pizza of pasta verder te eten. Voordat ik t wist werd ook mijn bord met nog een pizzapunt zo van me weg gehaald.

3. Prima eten. Het was erg druk en daardoor viel de bediening tegen.

4. Marten

5. Vertaal van English naar Nederlands

The pasta was mediocre at best. The ingredients did not taste fresh. To make matters worse, there are probably vulcanos which are cooler than this restaurant. It was so hot that my food did not cool down. Dining in your average sauna is prefferable over eating in this restaurant.

6. jan buringa

7. Vrijdag 12 juli hebben we er met onze dochters gegeten en we vonden het eten
    heerlijk , lekkere pure Italiaanse smaken.
    De bediening was erg vriendelijk. Kortom een echte aanrader.

8. Gister enigszins teleurgesteld Da Vinci verlaten. Vrienden waren erg enthousiast van tevoren, dus gingen we vol verwachting heen. Het begin was helaas slecht: betutteld door de baas over het wel of niet genoemd hebben van een tafel in de tuin tijdens het reserveren via de telefoon een week eerder.
    Vervolgens ging het eerste beste glas wijn over de tafel en de kleren van 2 van onze tafelgenoten. Kan gebeuren, alleen dat er daarna met geen woord meer over gesproken wordt, was jammer. Misschien zijn wij ouderwets als het om horeca-etiquette gaat, maar toch was een drankje van de zaak of een opmerking over vergoeding van de stomerijkosten zeer gewaardeerd geweest. De ongelukkige serveerster is wel de rest van de avond bij onze tafel weggehouden en de jonge man die haar verving heeft ons verder prima verzorgd.
    Uiteindelijk viel het eten ook nog tegen. Was niet slecht, maar de verwachtingen waren hoger.
    In de loop van de avond werd het behoorlijk druk en de eigenaar had duidelijk voorkeuren voor bepaalde gasten.
    Al met al reden om er niet weer te komen. Toch jammer.....

9. Erg goed en lekker gegeten. Vlotte bediening en behulpzaam.

10. Een plek waar je veel Italianen tegenkomt. Dat zegt eigenlijk genoeg. Hier staan echt authentieke gerechten op de kaart en is de smaak zoals het van Mamma zou moeten.

Echt sfeervol vind ik het restaurant niet, beetje kantine achtig en de bediening wisselt wat.

Het liefst haal ik hier een heerlijke gerecht af om thuis op te peuzelen en dat is altijd een feest.

11. daniela

Speciaal om hier te eten ga ik graag even naar groningen, nu aantal x geweest en ik moet zeggen dat het heerlijk is voor de prijs die je betaald. Het is best goedkoop en ik heb een paar keer een erg lekkere (niet verse) pasta gehad en nu een heerlijke dunne krokante pizza gehad. Voorgerecht was een heerlijke salade met kaas en worst e.d. Hier gaan wij zeker vaker heen en van alles proberen. Ik ben in best veel italiaanse restaurants geweest maar tot nu toe is dit mijn favoriet. Het is heel gezellig binnen en vol met klanten.

12. My favorite restaurant in Groningen. The wine list from Sardegna is fantastic, the dishes are also very nice and the service the best in town. The pizzas are the best in Groningen...if you have the chance, request an special surprise menu for an special ocasion...

13. Bruining

Mijn nicht en ik gaan sinds 2008 een paar keer per jaar lekker en gezellig uit eten in Groningen. Bijpraten over al wat ons bezighoudt en boeit. Deze keer Da Vinci gekozen. Mede omdat zij er onlangs ook al zo heerlijk gegeten had met een vriendin. Had mijn aarzeling (waarom eigenlijk?),maar oke.....Nou hier kom ik terug!!!!!!!!! Verrukkelijk eten,vlotte en vriendelijke bediening,de glazen lekker gevuld en een prima ambiance.
    Een aanrader dus.

14. Bijzonder goed gegeten voor een schappelijke prijs.
    Goede service, fijne ambiance.

15. Keurige Italiaan met een voortreffelijk scala aan voorgerechten van fruit en groente. Gezellig druk.

16. DaVinci.

Vaak gegeten jammer dat ze geen verse vis op het menu hebben.

Altijd kiezen ze voor de makkelijkste oplossing vis uit diepvries.

De bediening is perfect en de vlees gerechten zijn goed.

l. Bolt.

17. Onlangs voor het eerst bij Da Vinci gegeten.

De Pizza Mosco was heerlijk. Belegd met uitsluitend verse ingredienten. En een heerlijke dunne bodem. De tiramisu was erg lekker.

Bediening was ook prima. Wel wat gehaast af en toe, maar het was dan ook erg druk. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Een best wel goede Italiaan. Ben een keertje met mijn collega's daar wezen eten. Eten is goed, sfeer is goed. Wat wil je nog meer.

19. Iedereen die ik meeneem naar Da Vinci raakt net zo razend enthousiast als ik. Het hele restaurant ademt die heerlijke Italiaanse sfeer uit die ik na de vakantie daar zo graag mee naar huis wil nemen.

Een aanrader vind ik het voorgerecht van 6 verschillende antipasti: elke keer weer een aangename verrassing wat er op tafel komt.

De bediening is meestal top, maar de nieuwe mensen mogen nog wel iets beter ingewerkt worden wat betreft het opletten of er klanten zijn die nog iets te drinken willen bestellen. Dat kan nog wel eens wat lang duren.

20. Echt een goede Italiaan. Het verbaast me dat hij niet hoger gerankt is tov zn collega's. Aan de andere kant zegt dat misschien iets over de goede kwaliteit van die restaurants...

21. Het was altijd een plezier er te eten maar nu is dat plezier vergaan. Er met 3 personen gegeten en het was erg slecht. Wel druk, misschien zegt dat wat over de erbarmelijke smaak van de stadjers.
    Wij hadden 3 gangen. Carpaccio Da Vinci, totaal smakeloze kalfscarpaccio (of was het wat anders) op een bed van sla met een veel te dikke balsamico saus, basilicum en een paar plakken parmezaanse kaas. De andere ingrediënten ten opzichte van het vlees waren zo sterk van smaak dat het vlees totaal smaakloos word. Mijn andere tafelgenoot had minestrone soep, deze was erg waterig en nogal smakeloos. Toen hij bij de bediening ging vragen hoe dit zo kon komen was het antwoord “we gebruiken altijd verse ingrediënten” Dus als het vers is, is het smakeloos? De hoofdgerechten waren ook dramatisch. Ik had pasta di mare, een loei heet bord met spaghetti in een tomatensaus gevuld met wat stukjes vis, mosselen en Hollandse garnalen in de schil? Ik vind het niet erg grote gamba’s uit hun jasje te halen maar deze kleine garnalen in een zeer hete saus? Dat heeft meer te maken met een luie kok. Ik heb het dan ook niet gegeten. Mijn andere tafelgenoot had pene met garnalen. Tjonge, ja de Italiaanse keuken is simpel en puur van smaak. Maar je kunt ook doorslaan. De penne plakte aan elkaar, de saus was room met pesto en wat garnalen (wel uit de jas). De tweede tafelgenoot had spaghetti met zalm. Sorry jongens, proeven jullie niks voordat het de keuken uitgaat? Het was ronduit slecht. De ober kwam nog vragen of het gesmaakt had. Het antwoord is “het smaakt altijd, maar als u vraagt of het goed gesmaakt heeft, is het antwoord nee” .
    Voorlopig heb ik het helemaal gehad met Da Vinci. Zeker omdat dit nu de tweede keer is dat ik er slecht heb gegeten.

Ps. De huiswijn was wel goed.

Peter.

22. Italianen in de keuken, Italiaanse eigenaar, Italianen in de bediening en....

Italianen als klant...die krijg je niet zo maar.

Hier waan je je in Italie. Eten is top (klein dipje medio 2008, maar is nu hersteld).

Een brok gezelligheid. Het "kale interieur" zoals hieronder beschreven hoort bij de authentieke Italiaanse belevenis.....terras is zomers top.
    Zelfs nu kan je er nog heerlijk zitten met terrasverwarmers.

Toptent, verborgen pareltje in Groningen.

23. Vorige week heerlijk gegeten bij Da Vinci. We werden prima geholpen en geadviseerd over de gerechten. De medewerkers maken de goede sfeer, het interieur zou wat "warmer" kunnen (minder kaal).

Het nagerecht "Copa Da Vinci" is overheerlijk!

24. We komen hier al sinds de opening, en hebben hier zelfs met familie en vrienden gegeten op onze trouwdag. Nog nooit teleurgesteld. Italiaanse keuken zoals ie hoort. Weekmenu is vrijwel altijd een schot in de roos. Eigenaar komt van Sardinië en biedt Sardische specialiteiten voor de fijnproever. Vriendelijke en alerte bediening. Mooie wijnen. Gezellig en informeel. Vaak wel erg druk (reserveren is meestal noodzakelijk). Eén van de grootste aanraders in Groningen.

25. siebe kuipers

Op aanraden van een vriend hier wezen eten (waar zijn de beste pizza's van Groningen?)

En inderdaad binnen Groningen nog geen betere gehad.

Volgende keer nemen we het driegangen-menu.

Ik ben benieuwd.

26. Rico 22 punten

Goede pastas zijn hier te koop. Pizza's ook zeer goed.

Als je afhaalt krijg je altijd een drankje van het huis. Topservice noem ik dat. Ga zo door.

Klein minpuntje: studenten in de bediening zijn niet altijd even vlijtig...

27. E.Prummel

Op aanraden van een collega ben ik in middels al een aantal keren bij jullie weze eten.

Uitstekende pizza's en een erg prettige bediening.

Hoop dat jullie de kwaliteit in ere blijven houden, liever iets meer betalen.... Want dat betekent.....terug komen. De porties van de nagerechten mogen wel iets royaler.

Verder helemaal top!

28. Beste italiaanse restaurant van Groningen. Echte italiaanse pizza's. Vriendelijke bediening. Je waant je voor heel even in Italië. In de zomer hebben ze zelfs een klein sfeervol binnenplaatsje.

Eén vorige recensie
  29. de Pizza al Pesto was vooral erg zout en er zat en ondefinieerbare sustantie op die kennelijk voor pesto door moest gaan. De halve nacht aan de kraan gehangen vanwege de dorst.Zoiets doe je maar 1 keer!

30. De pizza's zijn erg lekker (echt italiaans, dunne korst, en flink belegd) heerlijke verse ingredienten en een ontzettend gezellige (italiaans gezellige) sfeer! De bediening was vlot en vriendelijk, en het eten was voor zes personen relatief snel klaar! Ontzettend goeie ervaring, en zeker een aanrader.

31. Klein onopvallend restaurant. Eten is erg goed en ruim voldoende. Bediening is ook goed.
    Vind het zelf nagenoeg het beste Italiaanse restaurant die ik ken.