Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. de Boer's profielfoto
    de Boer heeft een recensie geschreven voor Soulfood Mama

Zeer matig afhaalcentrum. Kouseband besteld als extra groente, maar sperziebonen gekregen. De nasi is slechts rijst met een uitje erdoor, verder niets. Gekke smaak, alles smaakt naar oud frituurvet. Alles wordt in lagen in 1 grote kartonnen beker gestort (sperziebonen, rijst, kip, gefriturde uitjes), wat niet handig is. De rijst zat onderaan de beker, terwijl ik juist apart pindasaus had bijbesteld om te gebruiken met de 'nasi'. Bovendien was alles veeeeeeel te zout; erg ongezond.
    Mijn afhaaltijd was 19:50-20:00, maar toen ik aankwam om 19:55 moest alles nog gemaakt worden. Dat duurde nog ongeveer 15 minuten.
    Kortom, geen aanrader.

2,3
  2. Henriette Doornbos's profielfoto
    Henriette Doornbos heeft een recensie geschreven voor Buurman & Buurman

Henriette Doornbos

Door omstandigheden is het eten niet door gegaan. Wel glas wijn besteld die werd geserveerd in een klein xenos-glaasje.. Kon wel ff ruim €5,- daarvoor aftikken!!
    Waarom niet in een fatsoenlijk wijnglas?? Ben geen student meer..
    Verder vond ik het een grauwe sjofele tent. Mij niet bellen.

3,4
  3. Astrid nieuwenkamp's profielfoto
    Astrid nieuwenkamp heeft een recensie geschreven voor Snackkiosk Hoogkerk

Astrid nieuwenkamp

Snel geholpen, fijne sfeer en lekker gegeten

4. Ronald de Boer's profielfoto
    Ronald de Boer heeft een recensie geschreven voor Kroewa Thai

Ronald de Boer

Heerlijk gegeten! Leuke kaart met originele gerechten. Voorafjes en hoofdgerechten erg smakelijk en goed gekruid. Ook de toetjes zijn een aanrader! (Met name de sticky rice mango was erg smakelijk.)

5. Claude Ravisé's profielfoto
    Claude Ravisé heeft een recensie geschreven voor Bla Bla
    Vegetarisch Groningen

Claude Ravisé

Fantastisch.

• Eindcijfer 8,3
  6. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor De Kroon Eetcounter

Net eten gehaald en mega waardeloos, personeel onbeschoft en chagrijnig, de hoofdprijs betaald en thuisgekomen de verkeerde saus bij de patat en de kroket een slap iets wat niet te eten was dus alles gelijk in de vuilnisbak.

7. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Groningen

Mooie boot, veel lawaai, kwamen binnen in behoorlijk lege boot na lang twijfelen mochten we toch een plekje zoeken we waren maar met zn tweeën duurde erg lang voor we werden geholpen 40min. Erg vieze tafel. Eten smaakte prima!

8. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Alfa

Veel keuze in patat en snacks tegen een goede prijs, vriendelijke eigenaren.

9. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Taco Mundo

Sfeer kan ik niet beoordelen, we lieten bezorgen.

• Eindcijfer 9,6
  10. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Sher e Bangla

Helft van de kaart niet beschikbaar, traag personeel met een leeg restaurant waarin wij de enigste bezoekers waren. Wat klopt hier niet.

6,1
  11. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Sultan Kebab

Doner en kapsalon altijd goed.

• Eindcijfer 10
  12. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor King Döner 050

Doner en kapsalon altijd goed.

• Eindcijfer 10
  13. Josh Brech's profielfoto
    Josh Brech heeft een recensie geschreven voor Eten & Co

Josh Brech

Het was erg groot, eten was goed. Echter zijn wij niet zo van dit concept en sfeer.

14. Elske's profielfoto
    Elske heeft een recensie geschreven voor Cerveseria Catalana

We hadden niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog plek voor ons. Een klein, gezellig zaakje met vriendelijk personeel! Het eten was onwijs lekker!! Wij zijn dol op garnalen, maar die zijn bij veel zaken te lang gebakken waardoor ze heel taai worden. Hier waren ze uitstekend! Het enige minpuntje vonden wij dat het erg lang duurde voordat het eten er was.. En dat terwijl het maar een klein zaakje was en het zat niet eens vol. De prijzen voor de tapas vonden wij prima. Het lijkt in eerste instantie heel duur, maar al met al alles bij elkaar opgeteld waren we €50 pp kwijt. Dat betaal je in een ander restaurant ook voor een voorgerecht en een hoofdgerecht.

15. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor La Mezza

De Libanese keuken heeft veel te bieden en lekkere gezonde gerechten. De sfeer is erg goed en het restaurant is goed aangekleed. De restauranteigenaar had veel persoonlijke aandacht voor ons en het is een hele aardige man. Dit is een plek die ik ga onthouden, want hier zou ik nog wel een keer vaker heen willen. Ik zie hieronder reviews staan van mensen die mensen moeten bijbetalen. Buiten het arrangement om werdt ons een aanbod gedaan voor een extra gerecht, die wij ook hadden kunnen weigeren. Het is logisch dat je betaald voor wat je krijgt.

16. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Shufu State

Wat erg leuk is aan Shufu State is het veranderde concept. Van een wokrestaurant is een Aziatisch tapas restaurant gemaakt. Zoiets heb eigenlijk nog nooit eerder gezien en dat is ontzettend leuk. Ik zeg Takoyammi!

17. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor D'Ouwe Brandweer

Restaurant is veel in trek bij kennissen en dat is te begrijpen. Leuk idee om van een oude brandweer een restaurant te maken en dit te laten terugkomen op de kaart en in de naam. Er staan leuke gerechten op de kaart en er hangt een leuke sfeer.

18. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Goudkantoor

Het drinken was goed maar de bediening erg traag, en dat was niet fijn in de rieten stoelen uit de jaren 0 die voor geen meter zaten. Al met al onvoldoende.

19. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Dönerix

Je hebt grillrooms en donerzaken. Dit is een grillroom en de meeste grillrooms zijn als grillrooms als deze. De locatie en beperkte ruimte zorgde er ook voor dat je beperkt bent in je mogelijkheden om er toch nog voor een grillroom iets van te kunnen maken. De gevel is lelijk blauw en past meer bij een saladebar. Maar dat zal dronken cafegangers in de late uren weinig uitmaken. Maar al met al is het hem gewoon niet.

4,5
  20. Nifaun's profielfoto
    Nifaun heeft een recensie geschreven voor Double FF

Snackbar is leuk aangekleed en de patat en snacks zijn goed. Daarom ook deze snackbar een voldoende.