Capricio in Groningen

di 16:00 - 22:30

1212062164 97
1313752015 92

1. Fc

Echt super! Een van de beste Italiaanse restaurants waar ik ben geweest.

2. We gaan altijd met veel plezier hier heen!
    Eten is heerlijk vers, heerlijk en altijd voldoende!
    Sfeer is super!

3. foxy 222 punten

Buitengewoon gastvrije ontvangst, uiterst royale porties, zijn hier niet kinderachtigewat dat betreft. Heerijke toebereiding van de maaltijden. De kok heeft er plezier in de lekkerste gerechten te serveren en de klanten te verwennen. Bediening is goed ,

4. Hartelijke gastvrije ontvangst.
    Vlotte bediening.
    Goede kwaliteit van het eten.

5. Ben hier op een drukke zaterdagavond uit eten geweest; vergeet niet te reserveren, het is hier altijd vrij druk. De bediening was erg aardig en vrolijk ondanks de volle zaal, ook de eigenaar en eigenaresse liepen rond en maakten met iedereen een praatje. Als voorgerecht stokbrood met kruidenboter besteld: prima, genoeg brood en kruidenboter. Daarna de pizza Luciana besteld; heerlijk, echt een aanrader. Ben normaal niet zo'n fan van pizza met veel vlees, maar deze was goed belegd en niet te zout.

Kortom: Beetje vol en druk restaurant, maar het eten, de service en de prijs zijn prima!

6. Rene en Sylvia

Voor het eerst bij Capricio gegeten. We zijn dol op Italiaans eten en hebben menu Bovino besteld. Een heerlijk menu. Het is opvallend dat het eten niet te zout, niet vet en de Tiramisu heerlijk luchtig was zonder dat het te zoet en te vet was. Ook een compliment dat het menu geserveerd werd met aardappeltjes uit de oven. Dus geen frituur! Wij komen zeker weer een keer langs. Ook de ontvangst was erg gezellig.

8. We aten hier tijdens Bommen Berend, dus Gronings Ontzet op 28/8. Het was bomvol, maar alles liet gesmeerd. De pizza's waren top en de bediening prima.

We komen hier zeker weer, niks mis mee.

9. Mark 38 punten

Tijdje geleden met zes personen gegeten bij Capriccio, het restaurant zat vol daarom duurde het wel wat lang voordat ze bij ons kwamen om te vragen wat we wilden drinken. Verder was het helemaal prima, het eten was voortreffelijk en het was er erg gezellig. De eigenaar is een echte gastheer en zorgt voor een leuke sfeer!

Wij gaan hier zeker nog een keer heen.

10. Tijdje geleden met 4 personen gegeten, restaurant zat vol dus werden we aan de "afhaal tafel" geplaatst. Het eten was prima, de eigenaar echter is een rare man, schijnbaar moesten we zo snel mogelijk weer ruimte maken voor de afhalers want hij kwam tijdens het eten meerdere malen langs, steeds flauwe grapjes makend.

Na het hoofdgerecht vroegen wij om de kaart voor een nagerecht, waarop de man iets in de richting zei van "Nederlanders, wel kijken maar niet kopen.."

Wij komen hier in ieder geval niet weer.

6,7
  11. Bij binnenkomst is de sfeer goed, alleen hoor je alles enorm goed door de kale muren.

De bediening was een beetje sloom, kwam onervaren over en lieten ons na het hoofdgerecht 10 minuten wachten op de kaart voor het nagerecht, ze wisten zelfs niet wat voor soorten ijs er in de nagerechten zaten (3 soorten ijs...).

Het hoofdgerecht was helaas koud en niet naar verwachting (ingrediënten misten).

Al met al niet geheel een verwachtte ervaring gezien de recensies hier..

12. Vriendelijke mensen die een lekkere pizza serveren

13. Gemoedelijk restaurant waar de klant centraal staat.
    Kinderen en gezinnen worden hartelijk welkom geheten en zelfs voor de geleidehond wordt met een
    Glimlach een bak water gezet.
    Hier komen wij graag langs!

14. Marco van den Hoogenband

Was hier uit eten met mijn vrouw en mijn 2 zoons. Ik moet zeggen dat de pizza redelijk goed was, al leek de pizzabakker zelf mij een beetje aangebrand. Wat mij ook opviel , en aangezien ik zelf als chef kok werk in een restaurant, is dat het personeel kritiek te verduren kreeg terwijl ze bezig waren met de klanten, zoiets mag natuurlijk nooit voorkomen. Prijs/kwaliteit is goed.

5,5
  15. Gerda van Vliet

Vorige week zondag hier samen met een vriendin gegeten en moet zeggen dat het eten wel redelijk goed was maar de uitstraling van het personeel was iets minder. Nogal gehaast en verder hoorden we toevallig dat het personeel geen fooi krijgt. Dus toen ook maar geen fooi achtergelaten. Denk niet dat we hier nog een keer komen, jammer!

16. FR 11 punten

Vorige week hier met ons zessen gegeten, in één woord top! Zeer attente en aardige bediening (onze jongste twee hadden geen voorgerecht en er werd gevraagd bij welke gang zij hun hoofdgerecht wilden hebben), heerlijke antipasti, pasta's en pizza's (menu familia, echt een aanrader) en dat voor dat geld. 't Is dat wij er als toerist waren en te ver weg wonen, anders zouden wij er nog heel vaak terugkomen.

17. Gister gegeten eten met vier volwassenen en een kind. Erg gezellig, sfeervolle ambiance, eten wordt prachtig opgediend.
    Het duurde echter meer dan drie kwartier voordat we een voorgerecht kregen (het was druk, maar niet alle tafels waren bezet), een broodje vooraf stond ook niet op tafel. Tafel werd half afgeruimd (verfrommelde servetten en gekreukte placemats bleven liggen), het is de bedoeling dat je glazen nog een keer gebruikt, ook als je een ander frisdrank neemt.
    Maar het personeel was, op één meisje na, erg aardig.
    Zeker een aanrader om te eten, want dat is daar erg lekker.
    En hopelijk heeft u iets meer geluk met uw gastdame.

18. We gaan niet vaak uit eten, maar als we gaan, dan gaan we meestal naar Capriccio. De bediening is erg aardig en attent, zonder opdringerig te zijn. Het eten is verrukkelijk. Mijn dochter van 8 lust vrijwel niets, maar de pizza Margherita van Capriccio vindt ze de lekkerste van de hele wereld. Ikzelf neem meestal de pasta met zeevruchten (inclusief verse mosselen in schelp) in roomsaus, gewoon omdat dat een van de lekkerste gerechten op de kaart is. De porties zijn royaal, de desserts soms iets te royaal. Je proeft de liefde voor de Italiaanse keuken in de gerechten, alles met verse ingrediënten. Het restaurant zelf is knus van aankleding.

19. Het is een leuk restaurantje dat een echte Italiaanse sfeer uitademt. De carpaccio was lekker, alleen een beetje veel rucola. De vissoep was erg lekker met veel verschillende soorten vis. De eigenaar is ook Italiaans wat eigenlijk ook zo zou moeten zijn. Op dinsdagavond was het niet heel erg druk, ook zonder te reserveren konden we terecht. De prijs viel ons mee, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

20. Jur

21. Uitstekende pizza's, gezellige sfeer en lekker midden in het centrum.

22. Perfekt, echt lekker gegeten. Compliment aan de keuken.

23. 2x heerlijk gegeten.

1e maal 5 gangen menu waarbij iedere gang perfect was.

2e maal 3 gangen menu en wederom prima gegeten.

De prijzen zijn gezien het heerlijke eten en hoeveelheid goedkoop.

De service is zeer goed en het personeel erg vriendelijk.

Zeker een aanrader als men Groningen bezoekt!

24. Tijdens een paar dagen Groningen hier heerlijk gegeten. Een overdadige antipasti en een hoofdgerecht van drie verschillende pasta's en een huisgemaakt dessert.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Dus echt een aanrader.

25. Gezellig restaurantje. Reserveren is wel zo handig.

De pizza's zijn lekker. Nadeel is wel dat veel mensen er alcohol drinken en er geen halal te krijgen is. Wel vis en vegetarisch.

26. GD

27. A real nice Italian restaurant in the heart of Groningen. My kitchen and dining room away from home!

28. Hele goed bediening, het eten is voortreffelijk en de sfeer is prima.

Prijs / kwaliteit verhouding is ook prima. Zeker een aanrader!

29. Aangezien mijn zus gaat studeren in Groningen, kwam ik eens op Zondag kijken. We gingen de stad in, en mijn vader zag een Italiaans restaurant. We gingen erin, en het viel me op dat het een heerlijk Italiaans sfeertje heeft, met heerlijke muziek. Vriendelijk personeel, en zoals meer mensen zeggen, de baas komt ook nog wel eens aan de tafel om te praten. Ik heb voor het eerst eens een Calzone genomen. Zoiets lekkers heb ik nog nooit geproefd! Echt zeer goed gemaakt, met liefde en passie, en dat proef je dan ook zeker terug. Het was lekker rustig en daardoor bleven we even zitten. De prijs is ook heel erg goed als je ziet wat je ervoor krijgt. Een aanrader!

30. We hebben hier uitstekend gegeten. Nette bediening die meermalen komt vragen of alles naar wens is. Zelfs de grote baas komt nog even langs aan tafel. Rustieke inrichting waar m.i. niks mis mee is. Heerlijke pizza's, daar lust ik wel meer van. Mocht ik weer een keer in Groningen pizza gaan eten kom ik hier zeker weer terug.

31. De beste pizzeria in Groningen, een absolute aanrader. Niet alleen de bediening is zeer vriendelijk, ook de koks hoor je altijd goed gemutst hun werk doen. Ook op drukke avonden kun je alle tijd nemen om rustig "na te zitten", je wordt niet weggekeken.

Het eten is goed en alles is vers.

Super tent.

32. Ik heb hier begin augustus 2009 samen met mijn zus gegeten.

Bij binnenkomst verwacht je er niet veel van, inrichting en toilet zien er wat sjofel uit. Maar we hebben er echt heerlijk gegeten. Voorgerecht was smakelijk en een lekkere lasagne en een voortreffelijk glas Chianti. Prettige bediening. Eigenaar kwam ook nog even bij ieder tafeltje om te informeren of alles naar wens was. Aanvankelijk was het rond 18.00 u (op een zaterdag) wat stil, maar geleidelijk liep het restaurant vol.

Kortom een aanrader!

33. We hebben hier al meerdere keren heerlijk gegeten. De eerste keer dat we er waren gekozen voor een viergangenmenu. Smaakte erg goed en kregen van alles wat (tapas, pasta, vlees, ijs). Lekker verse ingrediënten op de pizza en erg vriendelijke mensen. Ze nemen rustig de tijd, maar we hebben nooit vervelend lang hoeven wachten.

34. marielle

lekkerste italiaanse gerechten die ik ooit heb gegeten, en dat wil watr zeggen , heb jaren in een italiaans restaurant gewerkt. verassende combinaties van ingredienten en alles is dag vers. heerlijk! wel wat duurder dan de gemiddelde italiaan, maar dat is het zeker meer dan waard.