Cantina Mexicana in Groningen

1341977078 73
1521522015 75
1532083482 74
1553206415 74

1. Beste Mexicaan van de stad groningen kom hier al al jaren. Eten echt heel erg goed en de bediening maakt er echt een feestje van. Top tent

2. Heerlijk gegeten, ontzettend leuke bediening en snelle service. Voor een super prijs. Geweldig.

3. MarliesM

5. Super gezellig. Leuke sfeer, goeie service, super snel. Vriendelijk. 1 tip; beetje beter schoonmaken en misschien beetje verbouwen, maar ik heb er verder weinig last van hoor. Volgende keer weer. Top.

6. Henk en Ellen Kok

Wat is dit een geoliede machine. We waren er rond 17.30 uur en konden nog een gezellig plekje vinden in het leuke restaurant. Direct iemand die voor een drankje langs kwam en de menukaart gaf.
    We hebben een Mexican Cobinations en een klein voorgerecht gekozen en die waren ontzettend lekker. Met regelmaat kwam er iemand langs of alles naar wens was en we geven voor dit restaurant een dikke 10!

7. Omdat we gister het concert van Blof hadden zochten we een restaurant om van te voren een hapje te eten. Door een vriend werd ik getipt over Cantina Mexicana. We waren erg vroeg (17:00) dus het restaurant was net geopend. We werden vriendelijk ontvangen en hebben een drankje besteld. Al vrij snel liep het restaurant gezellig vol.

Vooraf brood met aioli besteld, dit was prima. niet veel later kwam het hoofdgerecht, een nacho schotel en een Rib-eye met de door de bediening aangeraden saus (was inderdaad een goede combi). De nacho schotel was erg goed, malse kip, knapperige tortillas en lekker royaal kaas. De rib-eye was bereid zoals aangegeven en goed mals. de saus (met ingewikkelde naam) was erg lekker bij het gegrilde vlees. Hierna nog een chiuaua (Dame blanche) en cappuccino.

Bediening was vriendelijk en snel, leeg glas is niet voorgekomen. We hebben mede door de bediening een gezellige avond gehad bij Cantina Mexicana en komen hier zeker nog een keer terug.

8. Wederom heerlijk gegeten hier en de bediening is erg vlot, je hoeft niet lang te wachten. Het enige wat jammer was is dat je de gamba's zelf moet pellen maar dat werd van tevoren keurig verteld.

9. Met een groep van 15 man hier gegeten en het was werkelijk fantastisch. Erg mooi restaurant, heerlijke sfeer en superlekker eten. Hier kom ik gegarandeerd nog een keer terug!

10. Riemer Heinen

Uitstekend eten, goede locatie en het meest belangrijke: vriendelijk personeel. Een aanrader. Kom gegarandeerd nog eens langs.

11. lovefood

12. We hebben hier een aantal keren gegeten. Het eten is lekker. De mix-schotel 'Cantina Mexicana' is een aanrader, zeker als je twijfelt of je alle Mexicaanse gerechten wel lust. Het restaurant bestaat uit meerdere verdiepingen wat de sfeer ten goede komt. De bediening is verder netjes. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima.

13. Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening.

14. Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig en het personeel absoluut vriendelijk. Een aanrader!

15. Vorige week heerlijk gegeten! Veel te veel keuzemogelijkheden op de kaart dus na half uur turen voor de spareribs gegaan. We kregen snel eten en werden vriendelijk bediend! Bij binnenkomst doet het interieur een beetje rommelig aan, maar de ontspannen en gemoedelijke sfeer maken een hoop goed! Echt een aanrader.

16. Na een afweizgheid van 22 jaar de stad weer eens bezocht. Heerlijke stad. Op zaterdagavond samen met vriend, zus en zwager gaan eten bij Cantina Mexicana, zonder te reserveren. We moesten even 20 minuten wachten, absoluuut geen probleem, dit weet je van te voren. Tafel was gereed en je werd niet eens naar je tafle gebracht, ook werd niet aangeduid welke het was. Na ongeveer 15 minuten aan tafel zitten, werd dan eindelijk de kaart gebracht. Drankjes waren op en er werd niet eens gevraagd of we nog iets wilden drinken, de kaart bekeken en een keuze gemaakt binnen 10 minuten. Map dichtgeklap op tafel, zoadat men kan zien dat er een keuze is gemaakt, 15 minuten gewacht en nadat we gezwaaid hadden kwam er eindelijk weer iemand aan. Weer geen vraag of we nog iets wilden drinken. Na 15 minuten het voorgerecht, was redelijk goed. Aiolimayonaise was niet helemaal zoals het hoort. Waren we met voorgerecht bezig, kwam men reeds een schaal patat brengen die we besteld hadden voor bij het hoofdgerecht. Weer mee terug gezonden. Nadat het voorgerecht op was hebben we 20 minuten gewacht op hoofdgrecht. Geen probleem, want dan kun je nog even kletsen. Hoofdgrecht zag er goed uit en smaakte ook redelijk. Wel iets te zout. Extra aiolimayonaise besteld, maar dat kwam maar niet, bij navraag bleek het op te zijn, en toch kregen we zgn. aioliemayonaise, mayo met knoflookpoeder ,dit was zeer beroerd. Tijdens het hoofdgrecht kwam de bediening nog met 2 hoofdgrechten voor een andere tafel. Ook kwam er daarna nog iemand met 2 nagerechten terwijl we nog met hoofdgrecht bezig waren. Hoe kan dit, slechte communicatie of desintresse. Het nagerecht zag er goed uit en smaakte ook goed. In het algrmeen was het eten redelijk, maar de bediening was ronduit slecht.

17. We gaan hier helaas wel eens met mn werk eten. Veel kaas. Heel veel kaas. Het zit werkelijk overal op, in gesmolten vorm wel te verstaan. Alles is gewoon heel erg vet en zout. Niet gezond. Wijn is niet lekker.

Het is gezellig en goedkoop, als je daarvoor gaat is dit prima.

18. Leuke bediening, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding

19. Heerlijk eten (nachos toludos kan je mij 's nachts voor wakker maken), gezellige sfeer en goede bediening! Mijn favoriete restaurant in stad Groningen!

20. Afgelopen zaterdag hier wat gegeten waarbij de inrichting op zn minst apart genoemd mag woorden. Allemaal voorwerpen aan de muur maar dit had eigenlijk ook wel wat. Een zelfde verhaal over het lichtgebruik, weinig licht maar dat is een stuk gezelliger dan onder een tl buis eten. Maar goed toen we eenmaal zaten en op aanraden van het bedieningslid een heerlijke nachos voorgerecht hadden gehad kwamen we wel wat in de knel met het hoofdgerecht de spareribs. Die was prima bereid met lekkere dressing iets. Een zogenaamde aanrader! Wel waren de ogen groter dan de maag dus we kwamen er niet helemaal doorheen. Lekker gegeten voor een goede prijs met leuke bediening! Het is geen haute cuisine maar zo zijn de prijzen ook niet.

21. Ik vind het heerlijk eten hier en ook heel gezellig.
    Ik neem altijd weer wat anders en ik heb tot nu toe geen klachten gehad, maar ja als het heerlijk smaakt ben ik tevreden. Mijn spaanse en mexicaanse vrienden zijn ook te spreken over dit restaurant. Dus wat kan je zeggen smaken verschillen en is niet over een kam te scheren.
    Ik zou zeggen probeer het uit en geniet van het relaxte sfeer.

22. stijgt voor mij echt bove de kwaliteit van andere mexicaanse restaurants uit. en hoe laat en met hoe groot een groep je ook komt, je kan altijd terecht.

23. We wilden reserveren dat kon dus niet voor 2 pers. Na besteld te hebben stond de serveerster ineens weer bij ons wat we wilde bestellen, wij verbaasd kijkende hebben we toch al, wij hebben je niet geroepen of gewenkt.

Na enige tijd kwam de aap uit de mauw, bestelling was geheel niet door geven. Ter compensatie kregen we een klein voorafje.

Het eten was lekker dat was het wachten waard. Maar of koffie 15 min moet duren.

Toen deze op was wilden we graag weg, maar geen serveerster die tijd had, voor de rekening. Dus wij zijn opgestapt, nou kan u vertellen dan hebben ineens hele snelle benen en hebben ze tijd voor je.

Jammer hoor dacht dat in de horeca de klant koning was of op zijn minst prinses of prins. Maar wij hebben het niet mogen ervaren.

24. Romantiek is hier zeker te vinden.

Eerste afspraakje met mijn vrouw hier afgesproken en samen de tijd kwijt geraakt...

Eten is op zich redelijk en de sfeer is relaxed.

Verwacht geen uitzonderlijke culinaire toestanden, maar voor een gezellige avond uit is het prima.

25. geertje

26. Heb hier op Koninginnedag gegeten. Gezellig druk en een leuke sfeer, ook onder het bedienend personeel.

De bereiding van het eten stond helaas niet in verhouding tot de prijs: smakeloos en niet vers.

De garnalen waren slap, niet vers en er zat kuit in. Na het terugsturen kreeg ik de vraag of ik iets anders wilde bestellen, wat ik vervolgens keurig op de rekening terugvond.

In de champignons zat een haar en de rosbief met balsamico-uitjes was smakeloos. De jalapeno poppers en dadels maakten het weer een beetje goed.

3,2
  27. De sfeer is prima in het restaurant, het eten en de bediening voldoende. Eten is wisselvallig, maar nooit slecht.

6,7
  28. Renske

29. 1 keer hier geweest en tevens de laatste keer.

Mijn vriendin en ik gaan ieder jaar naar Mexico en weten dus hoe echt Mexicaans eten smaakt. Bij toeval kwamen we langs dit restaurant en dachten heeeej Mexicaans...
    Eenmaal binnen konden we op de hele kaart niet 1 origineel Mexicaans gerecht vinden, behalve Mexicaans bier. Maar ja, we hadden toch wel trek dus maar een mixed grill besteld, nou hadden we dat maar niet gedaan.
    Er zat echt totaal geen Mexicaanse smaak aan het vlees en alles smaakte hetzelfde, namelijk zoetttt brrrrr. Terwijl de Mexicanen toch echt van pittig houden. De biefstuk was taai en zat vol zenen en er zat geen originele Mexicaanse saus bij zoals bv. een goede habanero saus of verse chili of een verse avocado. Nee, er zat knoflooksaus bij...

Toch raar dat het zich een Mexicaans restaurant noemt terwijl ze niet eens een empanada of arrachera op de kaart hebben staan.

Kortom Cantina Mexicana is gewoon een studenten vreetschuur en heeft niks maar dan ook niks met Mexicaans eten te maken.

30. Hebben hier gisteren gegeten! Was heerlijk! Zaten op de bovenste verdieping (niet dakterras), hier is een beetje een andere stijl dan in de rest van het restaurant! Erg netjes!

Personeel was erg vriendelijk en ondanks dat het het restaurant bom vol zat hoefden we niet heel lang te wachten op ons eten!

Zoals ik boven al genoemd had hebben we heerlijk gegeten! Ik had (letterlijk) een pannetje met biefstuk/varkenshaas/paprika en uitjes met daarbij een schaaltje met sla/guacamole/creme fraiche! Je moest hiermee zelf je fajita vullen! Heerlijk!

Kortom goed restaurant, vriendelijk personeel, goede prijs!

31. Ik heb er 1 x gegeten en ik vond het wel leuk; dat wil zeggen de sfeer en de inrichting! Het eten vond ik iets minder maar ik had dan ook iets typisch Amerikaans besteld (Biefstuk en een gepofte aardappel met crême fraiche).....allemaal een beetje armzalig en heel weinig. De groente die onder de biefstuk lag was niets meer dan alleen maar wat gehakte tomaat in een soort van dressing. Erg jammer!

Maar misschien moet ik de volgende keer gewoon iets Mexicaans doen en valt het allemaal mee...?

32. Gezellig ingericht restaurant, vriendelijke bediening. Ik kom hier vooral voor de lekkerste nachos van Groningen (en omstreken). Voor de overige gerechten niet in het bijzonder. De combinatiegerechten zijn verstopt onder een enorme berg sla. Hier moet je je eerst doorheen eten voor je je (hopelijk nog warme) gerechten vindt. Hierdoor ontdekte de bediening waarschijnlijk ook niet dat het vegetarische en vlees gerecht omgewisseld waren. Een hele grote blunder! Dus deze gerechten bestel ik niet weer. Maar er staan echter ook nog wat prima gehaktgerechten op.

6,1
  33. Gezellig restaurant, met héérlijke spare-ribs! Ik woon zelf in Sneek (Friesland) maar kom speciaal hierheen om spare-ribs te eten, echt top!

34. We zijn apart naar Groningen gegaan om hier te kunnen eten, zochten een goed restaurant met Mexicaans eten. We kwamen binnen en het eerste wat ik zag was toch wel de inrichting, heel goedkoop en gewoon niet leuk, als je verder liep zag het er wel gezellig uit, ze vroegen of we op het dakterras wouden zitten, leek ons wel gezellig maar daar aangekomen heel slecht, daarom maar weer naar beneden gegaan. Toen we de menukaart kregen werd het ongeveer in de handen gedrukt. Drinken werd opgenomen, en ook nog het verkeerde drankje gebracht, kan gewoon niet.

Toen we het eten kregen echt heel slecht, zat totaal geen smaak aan. Heb alleen de sla gegeten, wat echt heel veel was, want vroeg me al af waar de taco's waren. We hebben afgerekend en zijn ook weg gegaan, paar happen genomen en dat was dan ook genoeg, erg jammer want we gaan er nooit meer heen.

En de sfeer is echt heel slecht en niet leuk, je voelt je niet welkom, zien je liever weer weg gaan.

35. Mike 18 punten

Walgelijk restaurant en te duur voor wat je krijgt! Zeker niet aan te raden! Als je gasten mee hebt, de laatste plek om heen te gaan!

We moesten bijna anderhalf uur lang op ons eten wachten en toen we het eindelijk hadden was het niet wat we besteld hadden. Nadat eten was geserveerd moesten we zelf naar een ober toelopen om het bestek te regelen, want dat waren ze ook vergeten.

Ik eet gemiddeld 3 keer per week in Groningse restaurants ivm mijn werk en dit is het meest waardeloze restaurant en staf die ik tot heden heb mee mogen maken.

36. Leuk restaurant. Leuk ingericht. Eten redelijk.

37. Humz, wat moet je ervan zeggen..... Wel ok maar niet top. Bediening niet erg vriendelijk en vlot. Eten was wel redelijk. Sfeer is goed, erg leuke aankleding!

6,1
  38. Ik heb nu twee keer gegeten bij dit restaurant. Echt een aanrader zijn de tortillachips vooraf, wel bestellen met twee personen anders is het bijna een hoofdgerecht ;)

Leuke bediening, waren wel in voor een geintje, altijd goed om te zien als je zelf ook in de horeca werkt!

39. Goede sfeer met gezellige zithoekjes en kleurrijke decoratie, de bediening was aardig en deed echt zijn best voor de klant. Het eten daarentegen vond ik echt schandalig slecht. We hadden tappas met soep vooraf: de soep, aardappels, olijven, chorizo, seranoham en inktvisringen hadden allemaal dezelfde flauwe (bijna geen) smaak, was erg weeig, en leek gewoon samengesteld te zijn met de goedkoopste ingredienten door een studentenkok. Erg jammer.

3,7
  40. Rogier

41. Echt een aanrader dit restaurant! Heel lekker eten, gezellig sfeertje, leuke bediening en goed betaalbaar. Je krijgt echt een enorm bord vol met eten, ik heb wel eens de fout gemaakt om ook nog een voorafje te bestellen. Voor mij was dat echt niet nodig, ik heb altijd genoeg aan het hoofdgerecht.

Al met al is dit het beste Mexicaanse restaurant in Groningen!

42. Samantha Nijmeijer

Je stapt er misschien niet zo snel binnen, omdat je weinig proeft van de sfeer als je naar binnen probeert te gluren. Eenmaal binnen voorbij de bar (soms moet je even wachten op een tafel want reserveren is alleen voor groepen) wordt het sfeervoller, knus en gezellig.

Leuke bediening, prima eten, prima prijs. Pecannotentaartje is heerlijk! Er staat veel op de kaart, overzicht is wat lastig, maar de meisjes in de bediening hebben wel lekkere aanraders als je er naar vraagt.

43. Lekker gegeten hier. Zalm smaakte goed. Bediening wat traag, kan ook komen omdat het er heel erg druk was. Gelukkig had mijn partner gereserveerd. Wat een gangetje om de wc te bereiken, maar dat is niet erg. Ik kom hier wel weer!

44. Dat de smaakpolitie er is geweest zegt niets over de kwaliteit (lees smaak) van het eten. Het betekent wel dat de keuken qua hygiene o.k. is.

"Als je niet weet wat je bestelt, is het handig om even te vragen dan weet je wat je krijgt. Niet vragen niet klagen, geldt hier", is blijkbaar geschreven door een medewerker. Lijkt me namelijk nogal logisch!

Het is wel een sfeervol restaurant maar ik vond de bediening er te ontwijkend (behalve om te vragen of het smaakt) en het eten was helaas van een armoedige kwaliteit. We moesten er bovendien veel te lang op wachten. Helaas een mislukt diner.

45. Als je niet weet wat je bestelt, is het handig om even te vragen dan weet je wat je krijgt. Niet vragen niet klagen, geldt hier.

Prima restaurant, uitstekend gegeten, prima bediening.

46. Onlangs voor het eerst op een zomeravond op het dakterras wezen eten. Dat was een beetje krap en moeilijk zitten. Het eten was niet erg bijzonder. Verwacht je een warm hoofdgerecht, bestaat het voornamelijk uit salade vulling. Verschillende dames van de bediening die vragen of het smaakt, in plaats van dat elk tafeltje gewoon 1 bediende heeft.

47. We zijn er al vaker geweest en gisteravond dus weer! Heerlijk gegeten, bediening super en je hoeft er ook niet lang te wachten op je eten.

Alles goed voor elkaar en het is er erg gezellig.

Ik zou zeggen tot de volgende keer :)

48. Laatst weer eens gegeten bij Mexicana, helaas nog steeds veel sla bij een gerecht, dat vind ik wel jammer, dit keer waren de tortillachips beetje aangebrand, maar dat zag je gelukkig niet door de vele sla....;-)

49. Eduard 948 punten

Ik ben hier enkele weken geleden samen met m'n vriendin naar toe geweest. Toen we binnenkwamen dacht ik, wat een kleine zaak, maar toen zagen we dat hij heel diep was dus liepen we verder naar achteren. Het zag er heel gezellig uit en we vonden een mooi plekje, wat eigenlijk een soort bedstee leek, een plaatsje afgezonderd van de rest, heel romantisch. Door de muur heen kon je nog kijken naar de rest, maar we zaten er heel intiem dus de sfeer was al niet meer kapot te krijgen.

Daarna hebben we beide lekker wat besteld, ik had twee soorten vlees en mijn vriendin had zalm en een biefstukje. Het smaakte verukkelijk, en alles was goed mals. De bediening was ook lekker vlug en vriendelijk en hielp ons met alles.

Ik vond het een herhaling waard!

50. Gisteravond heerlijk gegeten!

Voor herhaling vatbaar, vriendelijk personeel en goeie bediening....

51. pascale

Lekker gegeten voor een leuke prijs. Vriendelijke bediening. Sfeer prima. Dus een aanrader.

52. Normaal heerlijke gerechten. Maaltijdsalade niet meer nemen, was altijd rijkelijk gevuld. Nu slechts een zakje sla uit de supermarkt met weinig smaak en hierbij in een servetje geserveerde te kort in de magnetron opgewarmde tortilla's...

Erg jammer.

5,5
  53. Lique van Kerkvoort

Voor kinderen het einde vanwege de speelhoek, en daardoor juist ook voor de ouders. Lekker eten, fijne (meedenkende) bediening, ruimte voor kinderen als ze zo graag ZELF willen bestellen... duurt lang... en een heerlijke sfeer!

En dan uiteraard HEEEERLIJK eten!

54. Mijn favoriete restaurant in Groningen. Geen lullige porties, vriendelijke en aantrekkelijke meiden in de bediening, geweldige dakterrassen en mijn dochter wil nergens anders heen omdat de kinderhoek zo geweldig is. Echt een aanrader!

55. Zoals altijd heerlijk gegeten! Snelle bediening, lekker eten, leuk sfeertje, kortom ales dik in orde!
    Ze hebben ook een sticker van de Smaakpolitie, en dat terwijl het er altijd erg druk is!

56. Niet lekker gegeten. Alles smaakte hetzelfde, een overdaad aan kaas.

3,2
  57. Goed eten, gezellige sfeer!!!

58. Echt een aanrader! Eten is heerlijk en lekker veel. Maar wel van tevoren even reserveren, tis altijd druk.

59. Echt top, vooral de spare ribs. Jam jam jam. daar gaan we zeker vaker heen!

60. Christiaan

Heerlijk eten in een geweldige sfeer - tegen heel goede prijzen. Gezellige bediening en lekkere wijnen. Probeer qua eten voor de spare-ribs, met een ketjap-kaneel marinade! Briljant

61. Geweldig gegeten!
    Jammer dat we boven zaten. Het was er steenkoud en we zaten te rillen als rietjes. Jammergenoeg was het zelfs noodzakelijk om onze jas aan te doen.
    Verder helemaal top!!

62. Vorige week heb ik met een vriendin en haar dochter heerlijk gegeten in de Cantina. De sfeer is lekker los en de bediening vrolijk en alert. Zelfs de achterste tafel, waar wij zaten ontsnapte niet aan hun aandacht. De prijzen zijn zeer acceptabel, zeker gezien de ruime porties die op onze borden verschenen.
    Een aanrader!

63. ik vond het eten heerlijk

64. Heerlijk gegeten!
    Bij dit van binnen bijzonder uitziend restaurantje. Echt een aanrader.

65. Jort Koelewijn

Goed restaurant met overheerlijk eten plus het feit dat je een goed bord eten krijgt