Café De Sleutel in Groningen

Eten wat de pot schaft voor een tientje

Eten & drinken 7,9

• vr 16:00 - 01:00
  • za 16:00 - 01:00
  • zo 16:00 - 21:00

Welkom in de Sleutel!

Het biervaatje op de hoek met sleutel herinnert aan de eeuwenoude brouwersbestemming van Café De Sleutel. Lang vervlogen tijden zijn voelbaar aanwezig. Je drinkt bij ons een goed glas wijn, bijzondere speciaal bieren en biologische sappen. Bij de borrel serveren we lekkere hapjes als olijven, vers gebrande noten, Groninger worst en Bourgondische bitterballen.

Gezellig blijven eten? We bieden 7 dagen per week “eten wat de pot schaft” voor € 10,00. Denk hierbij aan een Groninger stoof van biologisch Groninger weiderund, kipsaté, viscurry, coq au vin of een vegetarische goulash. Vanaf € 5,00 breid je je maaltijd uit met soep van de dag of een huisgemaakte toet. Er is altijd een vegetarisch alternatief.

Voor je verjaardag, personeelsfeest, promotieborrel, kookworkshop of diner kan je ook terecht in de Sleutel. Zo is de Sociëteit (als je binnenkomst meteen links) geschikt tot zo’n 80 personen en de Groote Sleutel (op de 1e verdieping) geschikt tot zo’n 150 personen. Beide ruimtes zijn sfeervol ingericht en beschikken over een eigen bar, muziekinstallatie, microfoon, beamer, scherm, etc.

Op de 1e etage bevindt zich de workshop keuken - onder leiding van één van onze professionele koks kan je hier met vrienden, familie of collega's modern koken onder ouderwetse balken van meer dan 400 jaar oud.

Meer weten? Vraag onze kastelein Daan, zij leidt u graag even rond!

Diëten Vegetarisch
Foto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in GroningenFoto van Café De Sleutel in Groningen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, klassiek, kindvriendelijk, romantisch, rustig, budget, nostalgisch, gezellig en huiselijk
Voorzieningen
Honden toegestaan, Wi-Fi, high-tea, catering, bezorgen en afhalen
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
60 zitplaatsen en maximaal 250 personen in één groep
Personeel