Op dit adres zit nu: Lokaal 77

Voor de deur, beperkt aantal plekken.

Parkeergarage op 50 meter.

Meerdere buslijnen, bushalte tegenover.

Bezorgrestaurants in de buurt van Bij Buurman

• High tea: € 14,50

4. Betalen pin Visa Master Card

1314120707 87
1432065607 79
1501958881 82
1519432199 82

1. Afgelopen zaterdag hebben wij gegeten bij Buurman, we hebben genoten!! Eten, sfeer en bediening was top. Jullie weten wat gastvrijheid is.

2. Keiweekloper

Zeer negatieve ervaring gehad bij "Bij Buurman". In de keiweek hier geprobeerd te eten, wat niet helemaal ging zoals ik had verwacht. Bij binnenkomst, pas om 9 uur omdat ze eerder geen plek zouden hebben, werden we ondanks ruim voldoende plek bij normale tafels op een picknick-tafel met harde houten banken neergezet. Bij het bestellen van de drankjes konden de eerste twee wensen al niet vervuld worden, wat ons zonder veel gevoel voor gastvrijheid mede werd gedeeld. Vervolgens bleek ook 1/3 van het menu überhaupt niet meer beschikbaar te zijn, waarna we maar zijn opgestapt. Toen we net buiten stonden stormde de eigenaar(?) ons achterna, met het verwijt dat we ontzettend onbeleefd waren geweest. Nu lijkt mij het juist zeer onbeleefd om als gastheer teleurgestelde gasten in plaats van een oplossing te bieden, toe te gaan spreken op zeer onaangename wijze.

3. Anco

4. Mark N

5. Gisteren hier met mijn vriendin gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en konden zelf ons plekje uitzoeken. Sfeer van het restaurant is erg leuk, erg gezellig ingericht.

Het eten was goed op temperatuur, smaakte verrukkelijk (mosterdsoep + spareribs) en was qua hoeveelheid ruim voldoende (onbeperkt spareribs). Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilden.

Ik had een kop koffie na en dat was qua grote een fatsoenlijke bak. Geen klein kopje zoals ook wel eens een krijgt. Super.
    Was een gezellig avond en zou zeker niet aarzelen om hier eens te komen.

6. Visserma

Ik had contact opgenomen met bij buurman om een afstudeeretentje te organiseren. Vanaf het eerste moment voelde ik mij op mijn gemak: er werd goed geluisterd naar wat de bedoeling was en het eerste voorstel bevatte al ruime keuze!Ook het menu aanpassen was geen probleem.. Op de avond werden we vriendelijk ontvangen en alles verliep geheel naar wens. Het eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk, er werd regelmatig gevraagd of er nog iets bij moest komen en het restaurantje heeft een leuke gezellige sfeer. Ik was erg tevreden en zou er zeker weer komen!

7. Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Erg gezellige sfeer met comfortabele stoelen en ruim opgezet. Eten was goed, lekkere malse spareribs die onbeperkt bijbesteld kunnen worden. Ook het voorgerecht en nagerecht waren heerlijk! Service was in zijn geheel wel ruim voldoende. Alleen jammer over het feit dat er bij de soep geen huisgemaakt soepstengel zat (stond op kaart, kwamen we later pas achter) en we moesten lang op het nagerecht wachten. Daarom ook een iets mindere score op de service. Al met al gewoon een goed restaurant!

8. Heerlijke high tea gehad bij Bij Buurman! goede mix van zoet en hartig en een geweldig scala aan verschillende thee. Goede prijs/kwaliteitverhouding. De bediening was erg vriendelijk. Een aanrader:)

9. Op zich was het wel lekker alleen het vlees was heel erg taai, dat hoort niet zo. De gebakken aardappels waren niet lekker, erg slap. De friet was lekker en de groenten ook. Het toetje was erg lekker; cheescake met witte chocolade ijs.......

10. Henk 225 punten

Prima gegeten. Beperkte menukaart en daardoor alles lekker vers. Saté was heerlijk, de asperges goed (nog ietsje te hard). Bijgerechten ook van goede kwaliteit. Bediening attent en vriendelijk.

11. Annalies Pomp

We hebben vrijdag 27 april gegeten, het was een jubileum aanbieding voor een klein prijsje, maar we hadden vrije keuze van de menukaart en het resultaat was een verrukkelijk menu vergezeld van de lekkere witte huiswijn, niets dan lof, we komen vast weer! Een aanrader!

12. Hier laatst gegeten en de prijskwaliteit is beneden peil. Er zijn leukere plaatsen in de stad waar je lekkerder kan eten voor minder op een mooiere locatie. Voor dit geld verwacht je een verse maaltijd en mooi vlees. Geen taaie stukken, slappe groente en soep uit een pakje. Ik ga wel naar zijn buurman als ik weer uit eten ga.

13. Met een grote groep hebben wij genoten van heerlijke kleine hapjes als voorgerecht, een heerlijk bereid hoofdgerecht naar keuze en een super nagerecht. Dit alles vergezeld door lekkere wijn en een prettige bediening. Vooral de eigenaar is echt een gastheer, het overige personeel zou iets meer aandacht en contact kunnen hebben met de gasten. Het was al met al een heerijke avond, we komen zeker weer!!!

14. Prima gegeten, aardige Buurman! Alles goed verzorgd. Aanrader!

15. Zaterdag heerlijk met vrienden gegeten.Erg gezellig, en de service is super.Heerlijke gerechten.
    We komen zeker weer. Een aanrader.

16. Heerlijk gegeten en gedronken. Samen met vrienden een hele gezellige avond gehad. Lekkere muziek op de achtergrond, vriendelijke bediening, lekker eten, huiselijke sfeer. Verder ruim opgezet en origineel ingericht. Geschikt voor een breed publiek.

17. Onlangs heerlijk gegeten en goed bediend bij Buurman. Lekker voorafje gehad, gevolgd door de chateau briand. De saus werd aan tafel bereid, geweldig. Lekker wijntje erbij. En als toetje gekozen voor de huisgemaakte brownie. Kortom een avond heerlijk genoten bij Buurman. Zeker een zaak waar wij snel weer gaan eten.

18. High tea party met vriendinnen in de middag gehad.
    De sfeer was goed, de serveerster was echter zeer verstrooid en liet vaak dingen vallen, oa. gekookt water over mijn rug. Verder werd me niets aangeboden om bijv. mijn kleding mee te drogen. Ik kreeg wel een natte theedoek(waarvan ik niet eens wist of die wel schoon was) om mijn brandplek mee te koelen. Ook moesten we meedere malen zelf vragen om thee. Kreeg wel 50 procent korting door dit ongeluk, maar alsnog vond ik de service gewoon slecht.

19. Vriendelijke bediening, smaakvol eten en prettige stoelen om in te zitten. Ruim opgezet en daardoor kun je rustig met elkaar praten zonder afgeleid te worden door je "buren"een tafeltje verder.
    Een plek om naar terug te keren.

20. Heerlijk gegeten, echt een aanrader.
    De bediening was heel aardig en attent.
    We komen zeker nog eens terug.

21. love-to-eat

Genoten van een super high tea met vriendinnen. Zeer uitbereid, leuke combi hartig en zoet. Vooral de brownie was erg lekker. Wij hebben er, om het af te maken, nog een lekker rosé prosecco bij genomen.

Bediening zeer servicegericht en vriendelijk.

Leuk trendy interieur, erg gezellig.

22. Lekker eten, vriendelijke en gastvrije bediening en eigenaar / gastheer. Borden mooi opgemaakt en het eten smaakt nog goed ook. Lekker wijnen, van goede kwaliteit.

Leuke, verfrissende en gezellige inrichting.

Zeer aan te raden.

23. Ik kom zeer regelmatig bij Bij Buurman om te lunchen, dineren en borrelen. Erg mooi sfeervol restaurant en heerlijk eten!

Voor mij als vegetariër is er voldoende keuze qua gerechten. Leuk om te noemen is dat ze ook een overheerlijke vegetarische lasagna hebben met kaas zonder dierlijk stremsel (dit is toch vrij uniek in een restaurant)!

Het personeel is erg vriendelijk en nemen de tijd voor je, wat zorgt voor een relaxte sfeer.

Kortom een aanrader!

24. Wat een aanwinst dit leuke restaurant! M'n vriendin en ik kregen een fantastisch plekje toebedeeld,' waar we zeer relaxed hebben genoten van een heerlijk maaltijd. Alle puntjes op de i hier...echt wat bijzonders om heen te gaan.

25. Lekker gegeten in een fijne ambiance... prettige en vriendelijke bediening... zeker de moeite waard om vaker te eten...

26. Leuk restaurant, inrichting zeer smaakvol.

Het eten en bediening was top.

Ik heb er gegeten met een groep vrienden en we hebben ons prima vermaakt.

Kom zeker een keer terug.

(compliment voor de gastheer, die net wat extra's gaf aan onze avond)

27. Lekker en betaalbaar en een mooie inrichting hier ga ik zeker weer een keer eten.

28. Heerlijk gegeten. Complimenten voor de knusse doch bijzonder stijlvolle inrichting. Wij bestelden het asperge menu, dat in combinatie met de Pinot Blanc echt top was!

Enthousiaste bediening ook, door mijnheer Buurman zelf, die een dikke fooi verdiende.

29. Heerlijk gegegeten, gezellige ambiance, geweldige bediening! Zeer voor herhaling vatbaar.

30. Dick 5 punten

Strak design, voor een eetcafe lekker ruim opgezet, kinderen welkom ook op de menukaart, voor een eetcafe een meer dan gemiddelde chef kok, weer een aanwinst voor de Stad erbij.

31. Aspergemenu gegeten, super.

Geweldige bediening, heerlijke sfeer, bijzonder fraai restaurant.

Wij komen zeker terug.

32. Een heerlijk aspergemenu gegeten met een flesje pinot blanc, super tevreden. Mooie zaak met vriendelijk personeel. Komen gauw weer terug en nemen onze buren mee.

33. Heb hier met mijn dochter en kleindochter van 2 jaar gegeten. Gezellig en ziet er zeer sfeervol uit. Lekker betaalbaar eten. Geen grote kaart zodat kiezen niet moeilijk wordt gemaakt. Voor iedereen wat wils. Ook aan de kleintjes is gedacht. Aardige bediening. Er werd een flesje dessert wijn gehaald toen daar door ons om werd gevraagd. Stond wel op de kaart maar was niet aanwezig. Dus super service. Toen ik er zaterdagavond met mijn man wilde eten zat het vol en was er geen plaats meer voor ons. Jammer voor ons maar een goed teken voor de zaak. Volgende keer dus reserveren. Wij komen zeker terug!

34. Heerlijk gegeten. We werden erg vriendelijk geholpen door een vriendelijke man die een gezellige ontspannen sfeer creëerde.

Het eten was lekker en in overvloed. Ook het toetje was erg lekker.

Voor ons is hier eten zeker voor herhaling vatbaar. Het mag daar best war voller zitten!

35. Gisteren gegeten in dit leuke dinercafe.

Het eten was heerlijk, en de avond was super gezellig.

Wij komen zeker terug.