Barracuda in Groningen

Een geweldige plek met een internationaal karakter

U kunt parkeren aan het Damsterdiep, Parkeergarage Radermarkt of parkeergarage Het Provinciehuis. Zie ook www.robuustgroningen.nl/route

About Barracuda

Met behulp van duurzame, lokale producten en leveranciers hebben we een geweldige plek gecreëerd met een internationaal karakter. Barracuda Social Club is gevestigd aan het Schuitendiep in Groningen en heeft een groot zonnig terras met uitzicht op de Diepenring. Het interieur bestaat uit een trendy bar, street art en een toffe vendingmachine met speciaal geselecteerde bijzondere bieren.

Twee bijzondere leveranciers willen we graag uitlichten; de Vismakelaar Poseidon en de Marktslager. Zij voorzien onze keuken van de meest verse en duurzame producten. Alles lokaal en met zeer veel zorg uitgezocht. Of u nu carnivoor, pescetariër of vegetariër bent, u bent verzekerd van verse seizoensproducten.

We hebben een prachtig assortiment cocktails, ambachtelijke bieren en mooie wijnen samengesteld. Kom voor een snelle late-afternoon G&T of een hele avond eten, drinken en gezelligheid.

Cocktails. Craft beer. Comfort food. Wat wil een mens nog meer?