Uitzonderingen

1502058635 95
1505203121 92
1511492094 91
1512190868 91

1. Heel lekker gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding!

2. Wij hebben hier vaker gegeten en zoals alle andere keren heerlijk gegeten!
    Leuk spontaan personeel!
    Wij komen gauw weer langs!

3. Positief, leuke ontvangst, vlotte bediening met een ontspannen open en vrolijke houding, Dus weer doen.

4. Top service en lekker eten voor een zeer betaalbare prijs! Aanrader!

5. Afgelopen zaterdag met een vriendin hier gegeten.
    Wat een fantastische ervaring. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ondanks dat de hele zaak vol zat was de bediening uitmuntend. Zeer goed gastheerschap en een uitstekende keuken. We komen snel weer!

6. We hebben lekker gegeten voor een mooie prijs. De bediening was vriendelijk, vrolijk en op een fijne manier aanwezig.
    Boven kan je erg leuk zitten met een mooi uitzicht over het water.

7. Marjan Beukema

Heerlijk gegeten, de bediening was snel en erg vriendelijk, het mosterdsoepje van het huis was erg lekker. We hadden een vleesplank xxxl en de biefstuk. Genieten van eerlijke smaken zonder sausjes en zakjes, voor een goede prijs. We komen zeker terug hier!

8. Nick Matien

Lekker eten, goede sfeer, top bediening voor een super lage prijs. Plankje xxxl erg aan te bevelen ook plankje met nagerechten top!

9. Timo van der Zwaag

Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten! Samen het xxxl plankje gehad, erg lekker en zeker genoeg voor 2 personen. Erg vriendelijk personeel en geweldige prijzen! Zeker een aanrader!

10. We hebben echt heerlijk gegeten, zowel de quesadilla als de 2jongensxxxl plank waren zeer smaakvol en voldoende.
    We hebben boven in de zaak gezeten, leuk uitzicht over het diep en simpele maar leuke inrichting. Het zat vol boven en dat was erg goed te merken qua lawaai.
    Goedkoop en heerlijk eten, een aanrader!

11. De 2jongens-plank gehad, hoofd - en nagerecht. Lekkere hapjes met een prima huiswijn. Goed gesmaakt en fijne sfeer.

12. In een woord, een geweldig restaurant, heerlijk gegeten voor een lage prijs, complimenten aan de bediening, die ons tot in de puntjes bediend heeft. Wij komen hier zeker snel terug en zullen dit restaurant ook aanbevelen bij onze vriendenkring.

13. Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs...

14. Uitstekend eten, zeker voor die prijs. Bediening is snel en vriendelijk. Enige nadeel is dat het niet heel gezellig zitten is. Een dimlampje zou wonderen doen.

15. Gisteren gegeten bij de 2 jongens. We waren met een groep van 13 waardoor het voor de keuken het handigst was dat ze van alles wat klaar maakten, dit was gebruikelijk bij grote groepen echter had wel even vantevoren gecommuniceerd mogen worden. Dit deed echter niks af op het eten, wat echt prima was. Helemaal in vergelijking met de prijs voor een hoofdgerecht van 10 euro! Helaas was er nog een erg grote groep aanwezig die wat meer lawaai hadden waardoor we elkaar soms slechte konden verstaan, hier kan het restaurant weinig aan doen... Drankjes kwamen wel laat achter elkaar, dus als de 1 hem bijn op had werd de laatste nog geserveerd. Verder alles naar wens.

16. Julia Verbist

Gisteren gegeten bij 2 jongens uit Groningen op aanraden. Echter zeer teleurgesteld over zowel de bediening als de kwaliteit van het eten. We hadden de spareribs en de hamburger, en waar dit 2 gerechten lijken die niet makkelijk te verpesten zijn was daf toch gelukt. Ook de biertjes kwamen uiteindelijk pas toen we het eten praktisch op hadden en wilden gaan afrekenen. Al met al geen goede ervaring, het was dan wel goedkoop maar de uitspraak “goedkoop is duurkoop” gaat hier zeker op.

17. J. Kampstra

Leuk eetcafe, goede lunchmogelijkheden met prima verhouding prijs/kwaliteit.
    De lunch bestaat uit verse ingrediënten, top.
    Vriendelijke, snelle bediening.
    Een echte aanrader!

18. Janneke van der Kleij

Het was heerlijk eten bij de 2Jongens, verrassend, niet duur, goede bediening, goede sfeer. Ook de gratis mostertsoep was geweldig lekker. Kortom, een aanrader om naar toe te gaan 👍

19. Heerlijk eten voor weinig. Voorgerecht plank is genoeg voor 4 pers.
    Tafeltjes en plekken (wij zaten beneden) zijn wel wat klein.

20. We hebben heerlijk gegeten bij de 2 jongens uit Groningen. Het eten was er niet duur en wel heel erg lekker. Ook voor vegetariërs waren er voldoende opties. De proeverij van nagerechten was zeer uitgebreid en heel erg lekker. Erg gezellig om deze te delen! Ook de huiswijn was prima en we kregen nog een glaasje wijn van de zaak. We hebben ook gezellig gepraat met de bediening en de eigenaar.

21. Heerlijk gegeten bij 2Jongens uit Groningen. Helaas moesten we snel door vanwege een bioscoopfilm die snel zou beginnen, waardoor we niet uitgebreid van het hoofdgerecht hebben kunnen genieten. Dat is het namelijk wel waard; het XXXXL-plank'je' was erg lekker met een fijne combinatie vleesgerechten. Ook de roseval-aardappelen en de frietjes waren prima.
    De bediening was goedgehumeurd en gezellig, en hij kon ons meestal ook goed van dienst zijn over de wijn en de speciaalbiertjes die we wilden bestellen.

We komen zeker nog een keer terug, dit keer als we de rest van de avond vrij hebben zodat we rustig van alles kunnen genieten!

22. Gezellig gegeten met twee vriendinnen.

Goed eten en prima bediening in een gezellige sfeer!

Top!!

23. Eline Kroesen

Erg lekker gegeten!
    Ook erg goedkoop vergeleken met de grote porties, vooral het hoofdgerecht.
    De plankjes om te delen vond ik een aanrader!
    Ik kom zeker nog eens terug.

24. Pieter & Tina

Genoten van een heerlijke lunchplank voor 2 personen. Lekker vers brood wat je zo bij kan bestellen, ham, kaas, jam, zalm, 2 vleeskroketten een klein maar fijn mosterdsoepje en verse aardbeien.

25. Thea Hoekstra

Super lekker gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt.
    Porties meer dan genoeg.
    Leuke bediening.
    We komen zeker terug.

26. Bediening was uitstekend, evenals het eten. Helemaal toen de rekening betaald moest worden. Briljant! Eindelijk weer een plek gevonden waar ik goedkoop maar wel goed een hapje kan eten. Zelfs voor een grote eter! Aanrader.

27. Leuk eetcafé, lekker gegeten maar kleine porties. We hadden wel het gevoel dat men ons snel weer weg wou hebben, "grote happen snel klaar".

28. Super lekker gegeten hier! Hardstikke goedkoop, leuk, behukpzaam en vriendelijk personeel en leuke sfeer in het eetcafé. Hier ben ik van plan vaker heen te gaan. Het enige is dat het er redelijk klein is, maar dat geeft ook wel veel gezelligheid. Al met al een hele leuke plek om eens lekker te eten voor een klein prijsje.

29. Prima plek met smakelijk eten voor een passend bedrag. Lekker informeel. Gewoon eens doen en reserveren!

30. Héérlijk gegeten. Schelvis met rosevalaardappeltjes en gegrilde groenten. Top! Wel reserveren want het is altijd volle bak.

31. Heerlijk gegeten en erg leuke bediening! Spot goedkoop voor wat je krijgt!

32. Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ook snelle service! Komen we zeker terug!

33. Aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt en daar niet teveel geld voor wil/kan uitgeven.
    Vooraf een amuse van het huis en als je afrekent een drankje van het huis. Ieder hoofdgerecht kost 10 euro.
    Ook lunchen kun je hier goed.
    Waar krijg je nog een lekker kopje thee voor €1,20? Bij de 2 jongens.
    Vriendelijk, hardwerkende bediening.

34. Vaker geweest! Heerlijke spareribs gegeten! Prijs/Kwaliteitverhouding is top!
    Helaas was het voorafje vergeten. Jammer dat daar verder geen verdere excuses of compensatie voor was.
    Toetje was alleen niet zo lekker. Brownie had een toevoeging van sinaasappel (dachten we), dat vonden we wel jammer. Het ijs dat erbij kwam paste niet echt bij een brownie.
    Maar we komen zeker weer terug! Gezellige sfeer, leuke bediening, heerlijke hoofdgerechten!

35. Heel aardig ontvangen, viel mij op dat het voor het personeel heel smal is om te werken, veel draaien en constant opletten hoe ze moesten lopen.
    Maar iedereen allemaal vrolijk, klasse hoor Respect.
    Het eten, tja, veel te veel, ik ben voor mijn gevoel wel 5 kg aangekomen omdat het gewoon heerlijk was ;). Je proeft zoveel verschillende smaken.
    6 Drankjes, 2 jongens broodplankkkk heerlijk. Daarna 2 jongens mix vlees voor 2 personen, salade, friet, heerlijk gemaakt.
    Kosten, nu komttttt het 37.50 Euro,
    Las dat het voor jongeren van boven de 25 zou zijn, zaten veel van mijn leeftijd genoten, 50 plus, ik voelde mij Aangesproken, bedankt wij komen zeker weer.

36. Ik heb geen andere woorden dan alles top. Het eten was heerlijk. De bediening zeer vriendelijk en alert. Gratis voorafje en shotje. En dit alles voor weinig. Wij komen zeker terug.

37. Donderdagavond heb ik met vriendinnen wat gegeten bij 2Jongens uit Groningen. We hebben heerlijk gegeten. Je kreeg erg veel voor een lage prijs. En dat was super goed! Wat wij ook heel leuk vonden was dat we van tevoren een klein mosterdsoepje van het huis kregen die overigens ook heerlijk was. Super vriendelijk personeel. Wel raad ik aan om van tevoren te reserveren, omdat er niet heel erg veel plek is om te zitten. Wij komen zeker nog een keer!

38. We hebben lekker gegeten, prijs-kwaliteit verhouding erg oké. Leuke locatie. Vriendelijk personeel.
    Nadeel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan en dat de beenruimte oa daardoor erg krap was.

39. Zo, eindelijk weer 's ergens gegeten waar prijs/kwaliteit dik dik dik in orde is! Echt erg lekker gegeten, aanrader! Amuse en borreltje extra, super attent!

40. Wij hebben genoten van een heerlijk feestmaal zeer ruime porties en ontzettend vriendelijk personeel 👍

41. Astrid Stephan

Was echt heel lekker en leuk!!

42. Super lekker gegeten! En dat voor slechts 10 euro voor een hoofdgerecht… je krijgt er een fantastisch gerecht voor. Voor iedereen is er wel iets op de kaart te vinden. Paar kleine verbeterpuntjes, zo misten we kleine vorkjes bij het plankje met voorgerechtjes. En niet iedereen had vochtige doekjes gekregen bij de spare ribs. Maar de service was perfect en mijn vader kreeg zijn hoofdgerecht gratis omdat hij jarig was. Top! Een aanrader!

43. Het eten was erg lekker, daarnaast was de bediening erg aardig. Maar heel gehaast. Wij hebben na het hoofdgerecht 40 min met onze lege borden aan tafel gezeten, niemand van de bediening was in de tussentijd boven geweest. We zijn op een gegeven moment zelf maar naar beneden gegaan om koffie te bestellen.

Dat vonden wij erg jammer.
    Buiten dat om, erg lekker gegeten en leuke sfeer!

44. Erg lekker gegeten voor een heel zacht prijsje. Vlotte en leuke bediening.

45. Goed eten voor een prima prijs

Heerlijk gegeten gisteren bij twee jongens in Groningen. Verwachtingen waren na vele positieve reviews hoog maar werden volledig waar gemaakt. Prima gerechten voor een prima prijs. Kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen.

46. Richard.verwoerd@gmail.com

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Ik was zeer enthousiast lekker vers eten en service van top kwaliteit.

47. Nathasja Wagenmakers

Vanavond gegeten met vier personen. Het was echt een avondje uit. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, bij dit restaurant krijg je wat extra's voor je geld. Zoals een huisgemaakt borreltje van het huis of het heerlijke voorgerecht, broodplankje,waar net even dat extra's op zit als bij de meeste restaurants. Wij komen zeker weer. De biefstuk was echt een aanrader. Alle hoofdgerechten 10 euro.
    ik kreeg nog een leuk aandenken mee naar huis van 1 van de 2 jongens. Top. We komen zeker weer en zeggen het voort. Wij gaan vaak uiteten maar dit restaurant schiet er wel boven uit. Tot gauw

48. Janscho

Zondag 2 juli mijn verjaardag gevierd bij de 2 jongens.
    Wat een super vond heb ik gehad. We waren met een zeer gemeleerd gezelschap in de leeftijd 18-85.
    Iedereen heeft genoten van zowel het fantastische eten (en dat voor die prijs!) En de buitengewoon vriendelijke bediening! Bedankt en tot snel.

49. Judith Sanders

Wat een heerlijk plekje om voor een super mooie prijs, écht goed te eten. Personeel waaronder de chef zeer dienstelijk en vriendelijk. Slim om met een kleine kaart goede, verse producten aan te kunnen bieden voor een lage prijs. Lekker eten op een leuke goed ingerichte plek. Aanrader!

50. p goslinga

heerlijke clubsandwich carpaccio gehad.
    de wc's waren uitmuntend schoon. het restaurant zag er ook erg schoon uit
    echt een aanrader om nog een keer langs te gaan

51. Barbara Nankman

Gister avond heerlijk gegeten op het terras van de 2jongens! Vriendelijk personeel en een goede sfeer. Een aanrader!

52. Heerlijk gegeten. Vooral voor- en nagerecht waren heerlijk en uitgebreid. Bediening heel vriendelijk en de sfeer was gezellig. Klein minpuntje: hoofdgerecht werd geserveerd terwijl we nog bezig waren met het voorgerecht dat nog lang niet op was. Voorgerecht werd helaas meegenomen.
    Wel voor herhaling vatbaar. Erg leuke avond gehad.

53. r koning

Heerlijk gegeten
    Goede sfeer
    Complimenten voor arjen en zijn team

54. Wat een aanwinst voor Groningen! Heerlijk eten, leuke sfeer, gezellig personeel, ontzettend leuke kaart en een hoofdgerecht of flesje wijn voor nog geen tientje.

55. Martijn

Gister met het team lekker wezen eten bij de 2 jongens in groningen. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door gastheer Arjen, daarna bedient door een jongen die ingewerkt werd en het helemaal niet onaardig deed!!
    Als voorgerecht hadden we een luxe broodplank met allemaal lekkernijen en smeersels voor op brood. Als hoofdgerecht de spareribs, die goed gegaard (vlees makkelijk van de botten) en gemarineerd was!
    Afgesloten met verschillende overheerlijke desserts.
    Dames en heren ik wil jullie vriendelijk bedanken voor deze topavond en wij komen zeker terug.

56. Erg lekker gegeten. Prijs / kwaliteit is uitstekend. Het was wel erg veel.

57. Vd meer

Heerlijk gegeten, hamburger echt een aanrader. Prijs is super. Gezellige sfeer.

58. Henk Draaisma

1 punt
  59. Heerlijk avondje uit!
    Na een koel drankje ervoor gekozen om hier ook te eten, en het was zeker de moeite waard .
    Erg lekker gegeten, prijs/kwaliteit dikke 10. Tot snel!

60. Geweldige plek, fijne bediening en heerlijk eten. Zeer goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. Leuke informele sfeer.

61. Sylvia naber

Super sfeer en heerlijk gegeten

62. Sfeer, prijs/kwaliteit, alles in 1 woord goed!
    Groningen is een mooi eetcafe rijker!

63. Dit is echt een aanwinst voor Groningen: een plek waar je gezellig een hapje kunt eten voor een zeer schappelijke prijs! Een vaste kaart met daarnaast 3 wisselende gerechten. Goed van smaak, ruim voldoende en, wat ik erg fijn vind, lekker veel groente! En niet onbelangrijk: gevestigd op een van de leukste plekjes van Groningen!
    Wij komen zeker weer.

64. Zijlema

In een woord een absolute aanrader, je krijgt veel voor weinig en de kwaliteit en smaken zijn subliem
    Vooral de xl hamburger en de chickenwings zijn super, en als aanrader neem een plankje vooraf