Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groet verdeeld zijn.

1. Nederlands Groet

Annie Biesbrouck

Hebben heerlijk Tapas gegeten. Echt aanrader. Heel gevarieerd en smaakvol, de sangria die geschonken werd heerlijk.
    Bediening top.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

2. Lang wacht voor het eten.

• Eindcijfer 7
  3. Gereserveerd, na een plek toegewezen te hebben gekregen 40 minuten gewacht op iemand om een bestelling -eerste drankje- te komen opnemen. Geen menukaart gezien, op wuiven werd niet gereageerd, kortom niets gegeten/gedronken. Zag er wel gezellig uit, bij andere tafels werd volop gedronken. Aan de overkant gaan zitten zonder reservering en daar prima gegeten en heel gezellig ook en vlotte bediening. 'T kan dus wel

4. cees bruin

5. Nederlands Groet

Peter van der Waard

Leuke, gezellige plek

• Eindcijfer 7,7
  6. Snitzel. Matig klopte niet ook niet wieneraart botweg slecht.
    Kogelbiefstuk echt niet gerijpt vlees denken wij.
    Mooie tent maar diner klopt niet.
    Styrogonof sauce geloof het niet leek er niet op.
    Heb om opheldering gevraagd geen antwoord gekregen.

7. Nederlands Groet

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
    Tip: wel reserveren anders kan het wel eens vol zijn.

8. Ontvangst was hartelijk, daarna ging het mis: te druk en/of te weinig personeel. Drankje pas na 15 minuten, menu kaart duurde nog even, bewust alleen hoofdgerecht besteld en dat duurde 45 minuten. Dessert maar overgeslagen. De mede- werkers liepen hard en keken daardoor minder om zich heen. Eten was prima, maar dit duurde echt allemaal te lang.

9. Nederlands Groet

Fantastisch. Prima. Always a new celebration

10. Nederlands Groet

Anja de Beer

Wat een gezellig restaurant.
    Je wordt vriendelijk, gastvrij ontvangen. De kaart is uitgebreid en het was allemaal heerlijk… althans, dat wat wij gegeten hebben.
    Een echte aanrader!

11. Nederlands Groet

Dineke van der Wijk

Geboekt met een Liddl kortingsbon bij Duingroet in Groet voor een 3 gangen verrassingsmenu. We werden uitstekend bediend door het personeel en het eten was voortreffelijk.
    We hadden dit menu waarschijnlijk zelf nooit gekozen maar de kok heeft zeker voor een verrassing gezorgd door diverse gerechten te presenteren.
    Dit restaurant is zeker een aanrader om te gaan eten of even een drankje te nemen

12. Nederlands Groet

Evelien Leijs

Net zoals vorig jaar, verjaardag van mijn zoon hier gevierd. Heerlijk gegeten, maar toen we aan het eind van het diner nog koffie /thee wilden bestellen, kon dat niet, want over tien minuten weer nieuwe gasten. Dat is niet waar, want nieuwe gasten kunnen pas vanaf half acht reserveren en het was 19:00 uur. In een half uur was het ons echt wel gelukt om koffie/thee te drinken. Het voelde voor ons aan als zeer ongastvrij en een koude douche aan het eind van een verder prettige avond. Ligt beslist niet aan de keuken, maar wel aan de meneer achter de bar die geen enkele moeite deed om iets fatsoenlijk op te lossen: buiten nog een kopje thee drinken vind ik namelijk geen goede oplossing als je gewoon binnen aan een tafel zit. Laatste keer dat we hier hebben gezeten, nogmaals niet vanwege het eten, maar wel door de horkerigheid van de bediening. Jammer en zeer triest. Flexibiliteit was absoluut beneden peil. Mensen om ons heen werden niet om 19:00 uur weggestuurd, voelde echt heel naar. Zijn alleen locals welkom of zo?

13. Nederlands Groet

Lekker eten in een gezellige sfeer. Komen zeker nog een keer terug.

14. Nederlands Groet

Na een middagje strand daarna bij restaurant Duingroet in Groet gegeten. En dat was goed! Aardige bediening, goed eten. Tegen een redelijke prijs. Een aanrader.

15. De popie jopie eigenaar heeft helaas meer oog voor de popie vaste klanten dan voor de rest van de gasten. Die worden afgeblaft en moeten wachten. Wachten op gematigd en niet al te verfijnd eten dat behoorlijk aan de prijs is. De eigenaar blijft zijn toneelstuk spelen en is gestresst. De rest van het personeel doet z’n best. Bloedhete, volle ruimte met open haard. Slechte toegankelijkheid met rolstoel/rollator. Reservering vooral driedubbel checken. Als het fout gaat, is het altijd de schuld van de gast!
    Wij zoeken de volgende keer een wat relaxter adres….

16. Zoals wel vaker, komt je boeking en details niet door, ook niet als je voorafgaand nog een keer belt. Heel ongastvrij waar de klant er door de eigenaar nog op wordt aangekeken, onder het motto " ik ben de eigenaar en heb dus altijd gelijk" ja echt waar....

Eten verder wel ok, wat zuinig met friet, dus meer weer vragen. Warm en volgepakt, en daarna naar een modderige parking (of stoffig in de zomer). geen echte aanrader

17. Grote groep bij elkaar. Gezellige sfeer. Goede lunch.

18. Nederlands Groet

Uitstekend gegeten genoeg en lekker. Prijs oke. Wij waren er 19 -11 & 20-11-2022

19. Nederlands Groet

Hele fijne sfeer en heerlijk eten! Zeker een aanrader

20. Hein jansen

Met zwager genoten. Echt goede maaltijd, een gastvrouw zoals er weinig van zijn, zo prettig. Zeer voldaan huiswaarts.
    De dichter.

21. We hadden gereserveerd, en bij aankomst werden we bij de brandende open haard (in de zomer!!) geparkeerd met meerdere stellen na ons, want ons tafeltje was nog niet vrij...
    Daar werden we naartoe gebracht door een erg drukke en gestressde gastheer!
    Daar konden we wachten, dan zorgde hij voor een borrel. Die we notebene zelf uiteindelijk moesten betalen. De menukaart kregen we aangereikt, dan konden we aan tafel direct bestellen, dan ging het natuurlijk wat sneller... Maar daar deden we niet aan mee. Aan tafel hebben we de kaart op ons gemak bekeken.
    Het eten was lekker, en de bediening voor onze tafel prima.
    Uiteindelijk klopte de rekening niet. We hadden het idee dat ze maar gegokt hadden wat we gedronken hadden. Maar dat is goed opgelost.
    Denk dat deze plek voor ons niet meer voor herhaling vatbaar is!

5,7
  22. Heerlijk gegeten, bij de open haard gezeten en zelfs buiten in het zonnetje op het terras.

23. We hadden om 18.30 gereserveerd. Toen we aankwamen hadden we de indruk dat reservering niet goed was doorgekomen. Tafel was niet gedekt. Treinzit met knoerdharde, te korte zitting. 3 menukaarten ipv 4. Geen drankkaart beschikbaar. Bloedheet binnen (hartje zomer en de openhaard stond aan) geen open ramen, tafels hutje mutje bij elkaar. Opmerking hierover gemaakt bij de leiding die me een beetje vreemd aankeek, niets zei en weer weg liep. Vijf kwartier op het hoofdgerecht gewacht. Dat is normaal zei de eigenaar? Eten was wel lekker maar door alles eromheen minder goed. Jammer we hadden ons erg op het diner bij de Bokkesprong verheugd. We zullen hier in elk geval niet meer terugkomen.

24. Dave van der Zwaan

Teleurstellende avond bij De Bokkesprong.
    Enkele dagen ervoor gereserveerd voor 6 pers. voor eigen gezin (4) en zwager en schoonmoeder. Mijn schoonmoeder is blind. Toen wij aankwamen een chaotische ontvangst (terwijl je gearmd met een blinde vrouw arriveert). Duidelijk geen plan bij het personeel voor situering. Uiteindelijk naar een tafel gedirigeerd met maar 5 stoelen. Voorgerechten waren redelijk, wel alles te rijkelijk bestrooid met rode ui, los van het gerecht. Daarna een uur (2x gevraagd) wachten op hoofdgerechten (inclusief het eten voor de kinderen). Droge zeebaars en droge tournedos, duidelijk te lang onder de warmte lampen gestaan. Teruggekoppeld aan personeel. Zouden zij “meenemen”.
    Pas bij afrekenen door eigenaar naar de bekende weg vragen. Rijkelijk laat en niet professioneel. Als klanten eerder aangeven niet tevreden te zijn moet je daar als eigenaar op anticiperen. 300 euro lichter met een grote teleurstelling naar huis.
    Popi Jopie benadering van eigenaren voor vaste klantenkliek, schept verwachtingen die zij bij lange na niet kunnen waarmaken. Veel pretenties maar weinig inhoud. Ons zien zij niet meer terug.

25. Op de rekening bleek achteraf een drankje niet te zijn genuttigd, maar dat trek ik de volgende keer wel recht. Uitstekende locatie, prettige bediening en heerlijk gegeten. Daarom een hoge beoordeling voor eten/ drinken, sfeer, service en prijs/kwaliteit verhouding.

26. Fam.Berkhout / Fam. Ijkhout

Wij hebben zaterdag 12/6 heerlijk gegeten en genoten. Bediening was perfect en super aardige werknemers. Mijn compliment aan de gastheer, werden perfect ontvangen. Ik zou zeggen, ga zo door.

27. Nederlands Groet

5-1-2021 mocht ik mijn verjaardag door Corona thuis vieren. En het was feest!! Wat een lieve mensen, voortreffelijk eten en goede service van Lekker Puh. Dank voor de heerlijke menu’s! Wij komen vaker terug 🙏🏻

28. Bert Westendorp

Heerlijk gegeten, een aanrader.

29. Nederlands Groet

Ron van Benthem

Erg lekker gegeten en heel aardig bediend, verwend door de jongen en meisjes, zeer opmerkzaam, ik had mijn jas over mijn benen gelegd ivm tocht, waarvoor ik erg gevoelig ben. De serveerster merkte dit op, vroeg of ik het koud had en de deur ging meteen dicht. Gezellige sfeer, mooie inrichting, kortom een dikke 10!

30. Eten op zich goed, bediening matig, vooral oog voor bekenden, wijn te duur voor geschonken kwaliteit