Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groet verdeeld zijn.

Maxveerma

Erg leuk restaurant ik eet er veel en het is altijd gezellig

2. Nederlands Groet

Jacob

Afgelopen woensdag hier gegeten. In een woord Fantastisch. Prima eten, gezellige sfeer en een meer dan prettige bediening.

3. Nederlands Groet

Op 1 April hier weer eens wezen eten met mijn vrouwtje.
    En bij de ontvangst werden wij al gelijk herkend.
    Leuk was dat, Maar hadden dit nooit verwacht.
    Dit etentje samen met mijn vrouw was voor mijn vaste aanstelling bij het bedrijf waar ik momenteel voor werkt DHP-Amsterdam. Mijn vrouw heeft gegeten de Biefstuk en ik heb mijn oog laten vallen op de Bourgondische Schnitzel,
    Alles was weer grandioos als vanouds tot in de…
    Het was weer ouderwets gezellig en een gemoedelijke sfeer,
    Willen de Gastheer, keuken Brigade en de Bediening een pluim geven voor het geen wat ze weer hebben voorgezet.
    En zeker een aanrader,
    De Hr. En Mw Kievit uit Akersloot.

4. Nederlands Groet

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, lekker buiten gezeten, onwijs vriendelijk personeel! Alles was top!

5. Nederlands Groet

Jos Westendorp

Heerlijk gegeten, leuke bediening.

6. Nederlands Groet

Marcel Oud

Geen bijzonder restaurant, de gerechten komen zonder enige passie of liefde voor het vak uit de keuken...

7. Nederlands Groet

Vanavond gegeten bij dit restaurant voor een speciale gelegenheid. Ik denk dat dit restaurant aan zijn eigen succes ten onder gaat. Het eten was niet goed en de bediening was meer gericht op het grotere gedeelte van het restaurant dan het stukje waar wij zaten. Tussen de gerechten door duurde het allemaal erg lang, ook om een drankje moesten wij vragen. Wij hadden aangegeven dat het niet zo snel hoefde te gaan tussen de gangen, maar niet zo snel en ronduit langzaam is een heel verschil. Een tafel achter ons moest 1,5 uur op hun voorgerecht wachten, tja er was iets misgegaan in de keuken. Heb dit gemeld en de eigenaresse vond het allemaal erg jammer, ja ik ook want deze avond komt nooit meer terug. Deze voor ons speciale avond is voor ons behoorlijk verpest. Wij komen hier niet meer terug terwijl wij hier in het verleden toch regelmatig kwamen. LEKKER PUH

8. Nederlands Groet

Heerlijk gezeten en fijn personeel

9. Nederlands Groet

Hannie de wilde

Het eten was geweldig goed. leuk opgemaakt bord. goede snelle bediening. Zelfs verwarmde borden. de carpaccio was top. wij komen zeker terug bij Duingroet. Tot gauw

10. Nederlands Groet

Heerlijke biefstuk gegeten, vriendelijk personeel en ontspannen gezellige sfeer.

11. Nederlands Groet

Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Vooraf een zalmbonbon gevuld met aardappelsalade, uiensoep en stokbrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht gebakken tongslips (met bijbetaling) met salade en frites. Toe een chocoladesoufflé met ijs en slagroom. Alles was goed klaargemaakt. De ambiance was sfeervol en de bediening zeer vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.

12. Nederlands Groet

Heerlijke high tea gehad vandaag. Genoten met 4 vriendinnen en het rustieke Groet.

Sfeervol ingericht, net alsof je thuis aan het genieten bent.

Keurige aardige bediening.

High Tea zelf goed verzorgd uitgebreid met warm soepje, hartig, scones en zoet. Echt top. Konden het zoeft niet op en wij zijn goede gezonde eters.

Aanrader. Wij komen nog wel eens terug.

13. Nederlands Groet

Topzaak, leuke medewerkers, lekkere kaart! Zeker een aanrader met z'n twee of met gezin! Ga zo door.

14. Nederlands Groet

Gisteravond met een grote groep gegeten bij Lekker Puh.
    Prima bediening en erg klantvriendelijk.
    Het eten was erg lekker en voldoende en er is veel keuze voor een prima prijs.
    Tafels zijn ruim en je hebt genoeg ruimte.
    Voor ons geen minpunten en wij komen zeker nog eens terug.

15. Nederlands Groet

Onze 25 jarig huwelijk gevierd in de Bokkesprong.
    Vriendelijk ontvangst door gastheer Peter.
    Hij heeft de hele avond voor ons en gezelschap gezorgd.
    Gekozen voor het bokmenu, jeugd voor de sate.
    Alles was heerlijk en als verrassing nog een ijsbruidtaart toe.
    Komen zeker terug.

16. Nederlands Groet

Wij hebben een prachtig feest bij jullie gehad.
    iedereen heeft heerlijk gegeten en heel uitgebreid het. personeel was alleraardigst hartelijk dank daarvoor
    wij komen vast terug.

17. Nederlands Groet

Hans Veul

Op 2e paasdag een paasbrunch gehad bij de Bokkesprong. De begroeting door de eigenaar was allerhartelijkst. We werden begeleid naar de 1e verdieping alwaar een lange gedekte tafel voor ons bleek bestemd. Helaas waren de tafels allen verschillend, qua hoogte en breedte waarbij de laatste tafel een onhandige ronde tafel was. Later, toen we compleet waren bleek dat de ruimte aan tafel per persoon ondermaats was.

Vooraf werd een mosterdsoep geserveerd. Gelukkig bleek er op ons verzoek een 2e mogelijkheid en kregen we een (erg basic) tomatensoep aangeboden. Er werd iets te drinken aangeboden wat even later per beker of glas aan tafel werd geserveerd.

Vervolgens werden we uitgenodigd voor het lopende buffet. Deze bleek niet erg uitgebreid, slechts enkele vleessoorten, veel salades, geen keuze uit vis en pas later aanbod van de traditionele paasbroodssoorten zoals paasstol. Ook de broodjes bleken niet in veel verschillende soorten aanwezig. De mini saucijzenbroodjes bleken lauw. Het warme buffet was gelukkig iets beter.

De laatste jaren hebben wij als familie op verschillende locaties een heerlijke en uitgebreide paasbrunch genoten. Deze paasbrunch was matig.
    - weinig variëteit in het aanbod van vlees en geen vis
    - geen uitgebreid broodassortiment (bijv. ook geen tulband)
    - slechte voorziening in drinken, men kreeg op aanvraag drinken. Een karaf met jus d'orange, melk en andere dranken stond niet op tafel
    - te krappe en incourante tafelindeling

De paashaas die de tafels langs ging was leuk georganiseerd. Ook de mogelijk voor kinderen om zich te laten schminken werd gewaardeerd. Het 'zoeken' naar paaseieren miste ook zijn doel. De chocolade eieren werden ruimhartig neergegooid waardoor van het ouderwetse zoeken geen sprake was.

Volgend jaar op zoek naar een beter verzorgde paasbrunch!

18. Nederlands Groet

Wij gaan eigenlijk nooit terug naar een zelfde restaurant maar de Bokkesprong is onze uitzondering. Gezellige sfeer, heerlijk eten en goede, snelle en vriendelijke bediening. Tel daarbij op de gastvrijheid en het plaatje is compleet. Een absolute aanrader van ons.

19. Nederlands Groet

Carlo van Houten

Gastvrije en correcte bediening en een voortreffelijke maaltijd.

20. Nederlands Groet

C.Greuter

Vanmiddag op het terras geluncht. Moesten hier meer dan drie kwartier wachten op een eenvoudige salade. Bij navraag waar deze bleef kreeg ik niet de indruk dat de bediening hier niet veel erg in had, terwijl vrijwel op het hele terras nog niets geserveerd was. De lunch was helaas weinig aandacht bereid, weinig smaak, de kip niet gekruid enz. Wel een deceptie na zo'n mooie herfstdag.

21. Nederlands Groet

Super heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio heerlijk zacht, heerlijk gekruid met pesto en de zalm was heerlijk. De varkenshaas saté boter zacht. Voldoende patat en gebakken aardappels.

We komen graag terug.

22. Nederlands Groet

Astrid en Kees

Gastvrije en hartelijke ontvangst. Prima kaart met voldoende keuze voor vegetarisch eten. Heerlijk eten, vers, prima kwaliteit. Veel aandacht voor opmaak van borden! Super frites die knapperig blijven in de puntzak.

Uitstekend eten voor een mooie prijs.

We hebben er 2 dagen achter elkaar gegeten en komen in een volgende vakantie zeker terug.

23. Nederlands Groet

iensuser

24. Nederlands Groet

Dirk

25. Nederlands Groet

Hadden niet gereserveerd, toch konden we er eten. Snelle en goede service en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

26. Nederlands Groet

ruurd

Omdat vrienden van ons hier 29 mei 2015 hun 25-jarige bruiloft vierden bekeken we eerst de recensies en gingen met grote tegenzin richting Groet. Maar wat een tegenstelling met de slechte recensies!

Een allerhartelijkste begroeting van de eigenaar, direct een welkomstborrel bij binnenkomst, en al meteen een geweldige sfeer. De bediening liep de benen uit de kont om het iedereen naar de zin te maken. Ik heb de hele avond niet 1x een ober hoeven aanschieten. Bij de laatste slok werd het glas al weer vervangen.

Het diner was ook fantastisch, de smakelijk bereide voorgerechten, een tournedos om te zuigen, precies goed klaargemaakt, een prachtige visschotel voor tafelgenote en een spetterend ijsdessert. Daarna op verzoek direct weer koffie gevolgd door champagne.

Ook belangrijk vanwege het noodweer buiten, een uitgebreide rookruimte en ruim tijd voor een praatje met de trotse eigenaar en zijn loyale personeel, zichtbaar getroffen door de vaak ongenuanceerde recensies.

Onze vrienden komen hier al vele tientallen jaren en hebben nog nooit een tegenvaller gehad. Opvallend zijn ook de tafeltjes met namen van vaste gasten. Een echtpaar vertelde ons dat zij hier al jaren elke zaterdag eten en hiervoor ook een tafeltje met naam hebben. Kortom, een geweldige sfeervolle ambiance, voor ons een ruime voldoende!

27. Nederlands Groet

Rob

Het verbaasd me dat dit restaurant zo'n lage waardering krijgt. Het zijn toch geen neprecensies van jaloerse collegae :-)

Wij hebben er de afgelopen winter en lente 4 maal gegeten en dat gaan we binnenkort zeker weer doen. Het eten is er ruim boven gemiddeld, de ambiance is perfect, fijne gastheer en zeer gastvrije en alerte bediening. Ze hebben er een maandmenu dat mooi is samengesteld en ons echt verrast heeft.

Eén minpuntje. Als je van de kaart bestelt, dan staan groenten en aardappeltjes apart vermeld en daar moet je ook apart voor betalen. Dat past niet bij zo'n fijn restaurant. De ergernis daarover zou wel eens meer kunnen kosten dan de extra opbrengst ervan. Misschien verklaart dat wel de lage waardering? Het verklaart wel ons zesje voor de prijs/kwaliteit.

Bart Pruis

29. Nederlands Groet

Bart Pruis

30. Nederlands Groet

Met de familie spontaan bij Lekker Puh gaan eten. Het eten (vlees) was erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding, toetje duurste was qua prijs en wat je kreeg, niet prijswaardig.

De services van de dames was zwaar beneden de maat, er kon geen lachje af bij de brunettes, de blonde dame (licht krullend haar, helaas is zei 2 keer aan onze tafel geweest) was erg vriendelijk. Ik zou hier door de service van de dames niet heel snel terug gaan, we voelde ons niet echt welkom.

Erg jammer dit! Want het eten was goed