Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groesbeek verdeeld zijn.

1. West-Europees Groesbeek

Shannen Dooley

2. Wij hebben helaas een zeer slechte ervaring gehad afgelopen zondag.
    We werden echt continu vergeten.
    Al een uur gezeten voordat we iets konden bestellen.
    Toen mochten we meerdere gerechten invullen om het te compenseren.
    We hebben alleen een paar voorgerechten gehad.
    De 3 briefjes van de hoofdgerechten hebben we helaas nooit gehad.
    We hebben dit ook aangegeven bij de eigenaresse en weten de vervelende situatie van het personeel tekort. En van haar man.
    Ze heeft ons ook een korting gegeven. Het eten voor 19,95 en een kop koffie, maar voor 3,5 uur daar zitten en toch nog 70 euro afrekenen voelen wij ons nog steeds niet prettig bij. Voor het gene wij gegeten hebben. En echt iedereen die daar zat had klachten. Het eten zelf was redelijk goed…
    het meisje met de bril op was erg aardig en meende het ook heel oprecht dat ze het vervelend en erg vond.

4,1
  3. Wim en Thea Gerritzen

Heel goed en fijn personeel.
    Goed verzorgd.
    Zeker een aanrader.
    Prijs zeer goed.

4. Internationaal Groesbeek

Op 18 mei 2018 gegeten met oud collega's.
    Super gezellig en heerlijk gegeten.
    Bijna iedereen had een verschillend gerecht en was voldaan en tevreden. Kortom een pluspunt voor Groesbeek!

5. Internationaal Groesbeek

Harriet

Geweldige mooie zaak, groot terras, heerlijk goed eten met een mooie prijs! De bediening was perfect, en ondanks de drukte vonden ze toch de tijd om een praatje te maken. Gaan daar zeer zeker nog een keertje heen.

6. Internationaal Groesbeek

Marcel en Erna

Ongedwongen en ontspannen sfeer in een prettige ambiance. Kleine kaart met streekgebonden ingrediënten. (H)eerlijk en smaakvol! Minpunt was de slagroom (uit spuitbus... Conclusie: een aanrader.

7. Eten goed in mooie zaak alleen jammer dat er niet met handschoenen gewerkt wordt.

8. We waren wat huiverig omdat we nooit iemand zien zitten binnen. Maar het was over het algemeen prima. De muziek kon wat sfeervoller en de aankleding van de borden kan iets beter. Het eten was prima en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding, ook wat het flesje wijn betreft.

9. Hier gisteren gegeten en we waren aardig teleurgesteld toen we het restaurant verlieten.

Meeste vlees dat werd geserveerd was aan de droge en taaie kant, heb ik zelf dan ook niet opgegeten. Fruitsalade is erg klein, drie stukken ananas met een stukje appel (die absoluut niet vers was) en een druif.

Bediening was niet erg alert. Moesten een aantal keer wat langer wachten voordat onze bestelling op werd gehaald (het kaartje). Paar keer geprobeerd naar de bediening te zwaaien, maar die keken niet echt goed om zich heen, waardoor ook dit niet hielp. Het was vrij druk voor een dinsdagavond, maar zeker niet té druk voor drie mensen in de bediening.

Prijs/kwaliteit verhouding is op zich prima, is niet een duur restaurant, maar het eten is dan ook echt niet bijzonder lekker.

Sfeer in het restaurant was oké.

6,3
  10. Tonnie Jacobs

Het eten kwam wel vlug achter elkaar ging heel snel en de biefstuk was net touw het toetje was heerlijk.

11. Uitermate goed.
    Rustige, overtuigende bediening. (Vooral voor de matige eters.)
    vlees bij de hoofdmaaltijd, van zeer goede kwaliteit. Mals, goed bereid, klasse!
    Blijft in mijn "buck-list"

12. Internationaal Groesbeek

Tilly Gerrits

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, smaakvol en goede persoonlijke service! Aanrader.

13. Wij hebben zaterdag 4nov met 7 personen gegeten en het was heerlijk. De gerechten kwamen snel door en waren allemaal heerlijk warm en mooi opgemaakt. Wij hadden gelezen dat je lang moest wachten op een gerecht en waren daar ook bang voor maar niets van dat alles. Alles was perfect.

14. Lekkere klein kaart, waardoor er extra aandacht wordt besteed aan je gerecht.
    De proeverij vond ik persoonlijk tegenvallen het is vis en vlees.
    De vis voldeed aan de verwachting, maar het vlees is gerookte rauwe ham in twee soorten.

15. Internationaal Groesbeek

Jolanda en Peter

Vanavond weer heerlijk gegeten en verwend door Karin en Armand.
    Wat een fijn plekje, gezellig, heerlijk en zo dicht bij huis!
    Onze favoriet in Groesbeek.

16. Met de familie komen we hier regelmatig en worden we altijd even hartelijk ontvangen.
    Ons favoriete gerecht blijft het gratenpakhuis, echt verrukkelijk!
    Gelukkig kan mijn dochter van 6 hier ook een boterham met hagelslag krijgen :-)
    We blijven zeker terug komen als we in de buurt zijn!

17. Super gezellig gegeten met familie. Heerlijk getafeld, zeker voor herhaling vatbaar.
    Prijs - kwaliteit verhouding is precies goed. Porties meer dan voldoende.
    Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ze begeleiden zelfs mijn oma van 90 naar het toilet!

18. Annemarie vd velden

Met een oud klasgenoot Heerlijk gegeten vandaag.
    Ipv een omelet wilde ik graag een uitsmijter was totaal geen probleem ondanks deze niet op de kaart stond kon ik kiezen wat ik er graag op wilde.
    Aan mijn klasgenoot met een allergie werd veel aandacht besteed en de bediening was oplettend.
    Ondanks dat het ineens heel druk was hebben we niet lang op ons eten hoeven wachten.
    Samen met de geweldige inrichting.
    Echt een top tent.
    Tot de volgende keer.
    Annemarie.

19. Prima gegeten (3 gangen menu), gezellige sfeer en leuke, vriendelijke bediening.

20. Vandaag met mijn vriendin bij restaurant de spil in Groesbeek wezen eten. Het ontvangst was erg vriendelijk.
    Maar het eten echt dramatisch slecht. Op de menu kaart staat Tomatensoep met pesto en kaas. Ik proef van de soep die aan de zure kant is en vraag me dan ook af waar is de kaas zoals beschreven staat op de menukaart. Dus aan de ober gevraagd van waar de kaas is in de soep nou zegt ze ik wist niet dar er kaas in zat maar ik vraag het even naar. Ze loop dus naar de kok en vraagt of er wel kaas in de soep zit het antwoord van de kok luit vroeger gingen er kaasblokjes in maar dat doen we al lang niet meer. Dit antwoord krijg je dan terwijl er op de kaar groots word aangegeven tomatensoep met kaas. Toen werd de carpaccio gebracht die was zo taai en hard vooral aan de randen waar ik dus van vermoed dat die in de magnetron is ontdooit ik heb hier naar lang kauwen het 1 plakje wat ik heb gepakt uit mijn mond gehaald en weg gegooid. Sorry maar ik heb zelf een koksopleiding gedaan maar dit is voor deze prijs de meest slechte carpaccio ooit. Ik heb dan ook zonder de resterende carpaccio op te eten afgerekend en ben gegaan. Dus voor mij echt de laatste keer geweest naar DE SPIL IN GROESBEEK.

21. Ik bestelde een friet speciaal zonder uien. Kom ik thuis zit er toch ui bij. Gelijk gebeld maar ik zou het verkeerd hebben gezegd. Kroket wat ik ook had was heel slap.

22. Internationaal Groesbeek

Karin Goossens

Getracteerd op een super heerlijk menu door onze vakantievrienden Jan en Cindy uit Cuyck! Geweldig! Jammer dat jullie niet in de buurt liggen. Groetjes Karin en Jeu uit Stein (limburg).

23. jacobs/jolie

Eerste keer bij de Locomotief gegeten, maar zal zeker niet de laatste keer zijn top.

24. Chinees-Indisch Groesbeek

In dit dorp naar deze Chinees geweest. Eens en nooit meer. Er zat een vies luchtje aan dit eten en was erg vet, echt jammer

1,2
  25. Familie Koenders

Afschuwelijk slecht gegeten. Blikje cola wat we bestelde over datum. Friet zout en slap en zwarte stukjes. Kipcorn met een vies luchtje. Bah.

26. West-Europees Groesbeek

Schnitzel van matige kwaliteit, zigeunersaus uit een kant en klaar opwarm potje, groente bestaat uit sla, ipv vers bereide boontjes of bloemkool en als je extra frietjes besteld duurd dit meer dan 20 minuten.
    En als je daar dan een opmerking over maakt is het personeel direct gepikeerd en weet wel binnen 1 minuut de rekening te brengen welke je vervolgens binnen moet gaan betalen omdat geen enkele medewerker zich nog durft te laten zien.

Voor ons dus nooit meer.

27. Appeltaart met capuchino besteld.. capuchino smaakte naar chocola en niet lekker. Appeltaart proeft alsof deze al een poos uit de vriezer is gehaald, niet echt lekker.
    Prijs kwaliteit daarom zeker niet in verhouding.
    Sfeer heel oubollig.. wel op een mooi centraal punt! Daar zouden ze zeker meer uit kun halen.

1,3
  28. Slecht gebak, alsof het al weken staat. Erg muf.

De cappuccino is een automaat bakje, maar echt niet te drinken.

Bordje en kopje erg oudbollig.

1,4
  29. jacobs/jolie

Gisterenavond bij het Broertje gegeten met 6 personen. De eerste 2 rondes lieten 2 x een uur op zich wachten vrij lang moet ik zeggen. Dit voor een tapaz concept waar toch al het een en ander voorbereid is. Het eten was overigens prima, geen hoogstandjes maar gewoon. Smaken verschillen.
    Wel als tip, zou ik wat aan de tapaz pannetjes doen deze zijn aan vervanging toe,er zit namelijk een tefal laag in en deze laten aanzienlijk beschadigingen zien. Pak mooie bakjes van ceramiek. Naarmate de avond vorderde ging het wat sneller, met de volgende rondes. Al met al er kunnen wat verbeteringen plaatsvinden.

30. West-Europees Groesbeek

Vieze kipsate. Zgn.kippedijenvlees, nou echt niet! Smaakt naar plastic. Uit de vriezer van de Aldi is beter.
    Bij het afruimen zien ze meer dan de helft van het vlees op je bord liggen en op de vraag:"heeft het gesmaakt?"antwoord ik "nee" ,is de serveerster gepikeerd en gaat boos de rekening halen. Zou je ook anders aan kunnen pakken, lijkt me...
    Het enige wat lekker was, was de jus d'orange.

4,3