Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groesbeek verdeeld zijn.

1. Na de zeer slechte ervaring die wij enkele dagen terug hadden opgedaan bij een ander restaurant, hebben wij hier gegeten.
    En wat een verademing is dit zeg! Zo hoort het, uitstekende bediening en het eten was gewoon super!
    Vanuit het restaurant kan je in de keuken kijken, en ook dat zag er gewoon keurig uit.
    Hier komen wij dus nog graag eens terug.

2. West-Europees Groesbeek

Kipsate, mega vet, een “fabrieks” snitschel, een biefstukje die gortdroog was en soep die overduidelijk uit een blikje kwam (wel 4,50€!)
    als voorafje een bak met stokbrood, jammer van de kruidenboter want ook deze is gewoon afkomstig uit de plaatselijke supermarkt.
    Gelukkig wel ruimschoots voldoende patat, daar kan je niet zoveel aan verknallen dus dat was prima (en vullend)
    aan de bediening lag het niet, vriendelijke meiden die hun best deden.
    Le monde is de naam restaurant absoluut niet waard, bij de snackbar eet je beter!
    Hier moet echt iets veranderen, wij gaan voortaan wel ergens anders heen want dit is flut!
    Voor 3 personen bijna 90€ betaald, uit fatsoen (voor die meiden) hebben we gezegd dat het prima was… maar het was gewoon niet oké!

4,1
  3. Internationaal Groesbeek

Miranda

Al voor corona hier geweest maar nog geen beoordeling geschreven. Alsnog
    Fijne knusse sfeer met vriendelijke eigenaar. Serveerster was redelijk jong en naar ons idee wat onervaren. Maar zeker wel vriendelijk.
    Mooie kaart en goed eten voor een eerlijke prijs.
    Om vaker te komen.

4. Inge

5. Ons eerste diner sinds de Corona crisis uitbrak. We hadden ons er erg op verheugd.
    Helaas hebben we ons geen moment hartelijk welkom gevoeld. Er was geen enkele gastvrijheid en de bediening was zeer afstandelijk. Het is begrijpelijk dat er dingen veranderen… maar om bestelde drankjes nu op een tafel twee meter verder op te serveren zodat je telkens zelf van tafel moet… nee, dat gaat iets te ver… de bediening was ook niet echt vriendelijk en de gerechten waren erg karig. Het uitzicht is en blijft mooi. Jammer.

6. Ben paar keer geweest friet goed snacks oké, kunt met eigenaar praatje maken, meisje wat er werkt ook oké, nu is alles meenemen ivm corona.

7. Chinees-Indisch Groesbeek

De loempia was niet gaar al helemaal niet knapperig, De saté was flauw van smaak en de saus was heel dun. De babi pangang smaakte goed. Voor dit alles Betaalde ik € 16

1,8
  8. Don en Evelyne van Loon

Door omstandigheden was ik laat met mijn bestelling ophalen en kreeg meteen een nieuwe verse bestelling.

Superservice bedankt!!

En friet is erg lekker

9. We hebben gebruik gemaakt van het winterweken menu. Het was een 5 gangen diner waarvan je verwacht dat je aan het eind een voldaan gevoel hebt. Dat was helaas niet het geval, jammer maar niet voor herhaling vatbaar.

10. Internationaal Groesbeek

M. Wilmsen.

Wij hebben het carnavals menu besteld voor 11,11 op. Bij het afrekenen wilde ze ons het volle pond berekenen… Veel mis communicatie… Bij bediening… en afrekening… Nooit meer. Succes met jullie zaak…

11. Ger liebers

Afgelopen zaterdag weer lekker gegeten met z'n vieren. Het was weer erg lekker zoals altijd. Pluim voor het personeel in de keuken en natuurlijk in de bediening tot de volgende keer maar weer.

12. E.v.d.Bergh

Op 20-01-2020 een high tea gehad aangeboden door de kinderen vanwege ons huwelijk. Wat een domper is dat geworden op deze mooie locatie. Geen kaarsje, bloemetje op tafel, water in rvs thermoskannen. Lauw. Lauw soepje en 2 mini broodjes en een kaashapje en 1 scone pp. Voor de rest alleen maar zoet, zoet, zoet. Totaal geen interesse of uitleg van personeel. Op mijn nette mail, heb ik door er nogmaals een mail overheen te sturen, na 5 dagen pas een summier antwoord gekregen. Zeker geen aanrader voor een high tea.

13. Heerlijk gegeten en erg goede service.
    Tot de volgende keer!

14. 1e Kerstdag gegeten.
    Bediening was zeer slecht. Personeel kon de druktes niet aan. Geen excuses dat ze de klanten niet naar wens kon behandelen.
    Eten was redelijk.

4,7
  15. José Bons

We hebben er heerlijk gegeten, complimenten voor kok en bediening 👍👍

16. Internationaal Groesbeek

Wij hebben vanavond gegeten bij ‘t pandje 4 in Groesbeek. Super gezellige sfeer en super vriendelijk personeel. Wij gaan hier zeker weer snel een keertje eten. Bedankt ga zo door!

17. Internationaal Groesbeek

Kim Korthouwer

18. West-Europees Groesbeek

Proef als eigenaar je gerechten. Bijvoorbeeld de kip saté. Wedden dat het tegenvalt.
    Dit is een klassieke publiekstrekker, jammer.
    Mooie locatie en nette medewerkers.

19. We hebben heerlijk gegeten in een hele verzorgde en gezellige ambiance!
    Een prima gastvrouw die veel info gaf over de maaltijd o.a kabeljauw met spekjes in roomsaus uit de oven!
    Wij komen zeker terug!

20. West-Europees Groesbeek

Marty Zwanenberg

Speciaal alleen friet met frikandellen besteld omdat we haast hadden meer dan een uur moeten wachten en onvoorstelbaar dat je friet kunt verknallen maar het was ze toch gelukt. Zeker geen aanrader.

21. Chinees-Indisch Groesbeek

Menu 1 besteld en twee loempia's. Het was erg lekker goed gevuld en veel.
    We hadden te veel met zijn drieën. Terwijl we grote eters zijn.
    Dit was de tweede keer dat we hier eten hadden gehaald. Twee keer erg lekker en komen zeker terug.
    Nette beleefde bediening.
    Waren er naar meer van zulke Chinees restaurants

22. Chinees-Indisch Groesbeek

Joyce Jansen

23. Ineke Lankhaar

Een geweldig hotel met een prima keuken en met geweldig personeel.
    Alles was TOP.
    Het terras heeft ook een geweldig uitzicht en een gezellige uitstraling.

24. Internationaal Groesbeek

Sjaak Groenen

Voor de derde maal hier wezen eten en wederom goed en lekker.

25. Internationaal Groesbeek

Heerlijk gegeten, bediening was leuk en snel, gezellige avond gehad.

26. Internationaal Groesbeek

Wij hebben heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer.

27. Vlees was niet vers maar opgewarmd. De hele zaak is vies! Tafels, menukaart, vloer, wc, etc. Kortom geen aanbeveling. Echt bizar dat dit in Nederland kan!

1,3
  28. Internationaal Groesbeek

Robert Tucker

Heerlijk gegeten.
    Bediening is super
    Prijs heel schappelijk

29. Net 25 min op het terras gezeten zonder geholpen te worden.