Lavie & Passie in Groesbeek

Er is volop gratis parkeerplaats beschikbaar.

Bezorgrestaurants in de buurt van Lavie & Passie

1224212093 86
1451205088 85
1462014278 86
1678198082 82

1. We zijn hebben met een groep van 12 personen heerlijk gegeten bij la vie en passie.
    Hele vriendelijke gastvrouw en het verassingsmenu was top!! Hele gezellige sfeer.

2. Zaterdag met vrienden gegeten was lekker alleen jammer dat de bijgerechten heel weinig waren met 4 personen kregen we alles net genoeg voor 2 personen. Naast ons zat een stelletje van 2 die kregen het zelfde aantal bijgerechten. Bij navragen of ze nog wat konden brengen zeiden ze dat duurt te lang en hebben ook niks meer bijgekregen!

3. Heerlijk gegeten (goeie kok👍🏼) en een betrokken gastvrouw die met precies de juiste toon contact maakt.
    Blijkbaar ook voor de medewerkers, want de onderlinge sfeer voelde goed.

4. Jacqueline

Tijdens een weekendje Groesbeek een -gangen menu afgehaald. Heerlijk gegeten

5. 1e Kerstdag gegeten.
    Bediening was zeer slecht. Personeel kon de druktes niet aan. Geen excuses dat ze de klanten niet naar wens kon behandelen.
    Eten was redelijk.

4,7
  6. We hebben heerlijk gegeten in een hele verzorgde en gezellige ambiance!
    Een prima gastvrouw die veel info gaf over de maaltijd o.a kabeljauw met spekjes in roomsaus uit de oven!
    Wij komen zeker terug!

7. Dorenda Nefkens

8. Tonnie Jacobs

Het eten kwam wel vlug achter elkaar ging heel snel en de biefstuk was net touw het toetje was heerlijk.

9. Uitermate goed.
    Rustige, overtuigende bediening. (Vooral voor de matige eters.)
    vlees bij de hoofdmaaltijd, van zeer goede kwaliteit. Mals, goed bereid, klasse!
    Blijft in mijn "buck-list"

10. Lekkere klein kaart, waardoor er extra aandacht wordt besteed aan je gerecht.
    De proeverij vond ik persoonlijk tegenvallen het is vis en vlees.
    De vis voldeed aan de verwachting, maar het vlees is gerookte rauwe ham in twee soorten.

11. Prima gegeten (3 gangen menu), gezellige sfeer en leuke, vriendelijke bediening.

12. Margriet

Lekker gegeten!Hadden niet gereserveerd maar konden toch gaan zitten waar we wilde aan een 2 persoonstafel !

13. G. van Beek

Vrijdag 14 juli 2017:
    De bediening laat te wensen over. Jammer. Je wordt aan een tafeltje gezet en na pas 15 minuten wordt er gevraagd of je iets wilt drinken. Drankjes komen (ook dit duurt erg lang 12 minuten) dan komt er ook nog in plaats van 2 witte wijn en een fanta, 1 witte wijn en een fanta. O, sorry breng er zo nog één. Kwam ook zo. Bij het voorgerecht de vraag "wilt u nog iets drinken" terwijl de glazen nog niet leeg waren. Bij het hoofdgerecht komt die vraag niet, terwijl de glazen al 20 minuten leeg zijn en iedereen van de bediening voorbij "vliegt" zonder aandacht hiervoor en je niet de mogelijkheid kans hebt om er op te attenderen dat je nog iets wilt drinken. Bij de tafels zowel links als rechts van ons worden verkeerde gerechten geserveerd. Wat dan onderling tot opmerkingen leid. (en gemopper)

Het eten was vervolgens perfect: Carpaccio en de Tournedos zoals het hoort. Complimenten aan de keuken.

Jammer van de bediening hier iets meer in investeren en het is een geweldig restaurant.

Het is een restaurant met ambitie en potentie, er is zeker iets geweldigs van te maken maar voor ons even niet meer.

Puur door de aandacht van het personeel inclusief de eigenaresse (en die nog wel het meest). Vandaar het lage punt voor service.

14. R. Bender

Schitterend. Het eten was zeer lekker. Ook de bediening en de sfeer was zeer goed.

15. Linda vriend

Helemaal top! Ik heb al veel eettentjes uitgeprobeerd (2 per week) en dit is een absolute topper! Heerlijke verse ingrediënten, fijne smaak en mooie presentatie. Ook de wijn (shyra) was super!

16. Johannes Groenendaal

Heel lekker gegeten. Een vriendelijke en gastvrije bediening in een leuke ambiance. Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding.

17. We hebben erg lekker gegeten en werden netjes geholpen, een leuke avond gehad.

18. Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en een warme sfeer.

19. Leon en Riet v.d. Zanden

Na een dagje Hoge Veluwe waren we op zoek naar een goed restaurant en wat hebben we gesmuld bij Lavie in in Groesbeek! Gezellig, prima sfeer, leuk personeel en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben alle schaaltjes leeg gemaakt met complimenten aan de kok: we voelen ons verwend!

Zeker tot ziens als we weer eens in de buurt zijn!!

20. Wederom was het uitstekend dineren bij restaurant La Vie in Groesbeek. Gezellig, lekker eten en zeer vriendelijk en betrokken personeel.

Zeker een aanrader !!

21. Welmoed en Tonnie

Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijk personeel, ze maken tijd voor een praatje. Restaurant was erg mooi aangekleed, er hing een fijne sfeer.

Wij komen zeker terug!

22. Jacob en Rie Veenhoff

We werden hartelijk ontvangen, en we hebben heerlijk gegeten. Goede bediening.

We komen vast terug.

23. Heerlijk getafeld in een prettige ambiance en met gastvrije bediening.

24. Van den Broek

Prima eten, prima bediening en prima prijzen!

26. danielle

Eten was heerlijk en werd mooi gepresenteerd, bediening vriendelijk en correct, wijn werd bijgeschonken. Tafels mooi gedekt met linnen en kaarsen. Kortom top! Zeker een aanrader.

27. Annelies

Het was super. We waren met 7 personen en iedereen van ons was enthousiast over de ambiance, zeer vriendelijke en goede bediening en het eten. Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten.

28. Peter van Heumen

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met een uitstekende bediening. Bedankt!

29. M. Schifferling

Fijne ambiance, aardige gastvrouw en bediening. Het eten, 3-gangenmenu, was heerlijk. Een aanrader.

30. Al enkele malen heerlijk gegeten. Het is een erg mooi restaurant. Een aanrader als je met wat meer mensen bent +/-8 is om te vragen naar de ronde tafel. De gerechten zijn perfect vooral het vleespannetje in rode wijnsaus. Wij komen zeker terug!

31. Jan en Jose

Reeds verscheidene malen wezen dineren. Perfecte, gastvriendelijke bediening. Aandacht voor gasten met allergie problemen. Zeer smaakvolle gerechten en menu's. In een woord: voor herhaling vatbaar.

32. Onze tweede avond uit eten in Groesbeek. La Vie had goede recensies en dus viel de keuze op dit sfeervolle restaurant. Ruime en gratis parkeergelegenheid in de buurt, maar wij zijn op de fiets. De inrichting oogt sfeervol. Een spannende combinatie tussen klassiek en modern.
    Als we het huiswijntje kiezen, wordt ons genereus aangeboden dat we die even mogen proeven. Zou eigenlijk een standaard procedure moeten zijn bij iedere restaurateur die meent 'klantvriendelijkheid' in het vaandel te mogen dragen. Ik vind de wijn wat vlak, maar als we dan het Merlot-alternatief proeven besluiten we toch bij deze Syrah te blijven.

De menukaart is gevarieerd en biedt voor elk wat wils. Vreemd genoeg moet er voor de ribeye 2 euro worden bijbetaald in het voordeelmenu, en dat terwijl het a la carte niet duurder is dan de overige gerechten. Desondanks ga ik er toch voor met gevulde champignons als voorgerecht. Mijn tafeldame gaat voor de salade vooraf en dan de op de huid gebakken zalm met speciale mayonaise. We kunnen er veel van zeggen maar het volstaat allemaal met het woordje: top! Want het is weer één groot feest: de ribeye is natuurlijk een standaard product waar weinig aan te verbeteren valt, maar hij is perfect gebakken en prima van formaat. De zalm is ook helemaal perfect. De speciale mayonaise waar ik de naam nu even van vergeten ben is voortreffelijk. Bij het menu hoort een toetje dat als verrassing van de kok te boek staat. Geen keuze dus, maar als mijn tafeldame aangeeft geen mokka of koffiesmaak te kunnen waarderen krijgen we bijna heimelijk de keuze tussen cheesecake en een creme brûlée op basis van advocaat. We gaan uiteraard voor deze laatste verrassing en werden wederom niet teleurgesteld: zálig!

Geweldige bediening, sfeervolle ambiance, prima eten, kortom: bent u in de gelegenheid: verwen uzelf en ga zeker eens langs bij Lavie!

33. Het was prettig druk maar de bediening liep op rolletjes. Hoofdgerecht goed op smaak met heerlijke groenten erbij. Ook de juiste wijn aanbevolen gekregen.

34. Lekker eten, prima bediening. Leuke zaak.

35. Het 3 gangen menu van €24,95 was verrukkelijk.

36. eetclub Gennep

Heerlijk gegeten bij La Vie, we gaan vaak met deze club mensen uit eten en dit restaurant behoord tot de toppers waar we gegeten hebben. Vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening en we zijn niets te kort gekomen! Zelfs nog een borrel van de zaak en de bijgerechten werden aangevuld op aangeven van de bediening. Zeker de moeite waard om te gaan eten!!

37. Met 4 vrienden gegeten Bij La Vie. We hebben een fantastische avond gehad. We werden enorm gastvrij ontvangen en voelden ons erg welkom. Dat zijn we als Amsterdammers niet gewend in een restaurant. Het eten was erg smaakvol en alles vers. Als we weer in de buurt van Groesbeek zijn gaan we zeker terug!

38. frieda pesch

Vriendelijke bediening, Helaas veel te lang moeten wachten op het eten. Het eten werd op zich netjes gepresenteerd, helaas was het eten veel te zout.

2,9
  39. Heerlijke gerechten, rustige sfeer, hartelijk ontvangst door Marga, Geert en medewerkers. Gaan zeker vaker naar restaurant La Vie.

40. B. Huisman-Thebes

Als medelid van de Vrouwenclub wil ik gaarne melden dat ik op de Nieuwjaarsbijeenkomst van de leden van alle kanten zeer lovende reacties over de kerstlunch heb gehoord.
    Zelf was ik enorm enthousiast over zowel het voortreffelijke verrassingsmenu, de sfeer en de enorme service.

41. Tineke Hekking

Met onze vrouwenclub aten wij 19 december met 45 personen bij Lavie. Wij waren zeer tevreden. Prijs kwaliteit was prima. De tafels waren gedekt voor 6 of 8 personen, de gasten aan een tafel werden gelijk bediend door zeer vriendelijk personeel. Echt binnen 10 minuten had een ieder zijn diner op goed verwarmde borden. Vlees of vis maakte niet uit. Een aanrader ook voor een groter gezelschap.

42. Leuk ingericht.Vriendelijke service. Ietsjes lawaaiig,maar het restaurant was dan ook vol.

43. Of je nu met een klein gezelschap bent of je komt met een grote groep, de bediening in restaurant La Vie is altijd prettig, het eten is voortreffelijk, er wordt rekening gehouden met dieetwensen, de prijs/kwaliteitsverhouding is goed, kortom: La Vie is een prima adres voor een gezellig avondje uit.
    Dat er wijn wordt geschonken van de plaatselijke wijngaard is extra leuk.

44. Bram Hendriks

Gister weer net als altijd heerlijk gegeten bij Brasserie La Vie.
    Ondanks de enorme drukte was de service weer top, en het eten voortreffelijk!

Tot de volgende keer.

45. Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Vrolijke en nette bediening. Genoten van het 3 gangen Wijnfeestenmenu a € 29,50. Ben zelf normaal niet zo van de zoete(re) desserts, maar het chocoladetaartje was een prettige uitzondering.

Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Ondanks de grote drukte door het wijnfeest in Groesbeek zijn wij prima geholpen. We hebben erg lekker gegeten en de bediening was ook goed. Lekkere sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

47. Gisteravond gegeten bij Brasserie Lavie en een heerlijke avond gehad. Met een gezelschap van vier hebben we ons door de kok laten verrassen en gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dit bleek een goede keuze. De gerechten waren goed in balans en origineel. De veelheid aan smaken (vooral in het 'proeverij' voorgerecht) werd erg gewaardeerd. Bediening was attent en informeel maar hield gepaste afstand, erg prettig. Een aanrader!

48. Afgelopen week geweldig gegeten! Wij staan iedere keer weer versteld dat ze voor dat geld zoveel en overheerlijk eten kunnen bieden. En de gastvrouw is ook altijd even vriendelijk en attent!

49. Super leuk restaurant in een hele mooie omgeving met erg vriendelijk personeel. Voor de verjaardag van mijn vader hebben we met ons hele gezin heerlijk gegeten bij La Vie en overnacht in de Bed and Breakfast boven het restaurant. Echt een aanrader.
    Alles was super goed verzorgd!

50. Ik ging naar dit restaurant om wat te vieren met mijn vriend, maar mijn avond werd volledig verpest door de lange wachttijd en slechte service. Daarbuiten toen ik het probeerde uit te leggen aan de bedrijfsleider had hij hier geen oor naar. Buiten dat heeft hij mij beledigd. Ik verwacht geen top service aangezien het geen sterren restaurant is, maar een uur wachten op een carpaccio en vitello tonato 'schande!' Zeker geen aanrader

51. Wat een leuk restaurant met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding! We hebben hier met z'n tweeen gegeten en waren slechts 35euro kwijt! We hebben allebei een driegangenmenu gehad met een kipcocktail, zalm en ijsje. Het eten werd erg snel geserveerd en was erg lekker! Mochten we nog eens in Groesbeek zijn, dan gaan wij zeker terug en we raden het allemaal aan!

52. Brigitte Bakker

We vonden het een heel gezellig restaurant en het eten was heerlijk! Als we nog eens in de buurt zijn dan gaan we hier beslist nog een keer eten.

53. Heerlijk gegeten buiten op het terras en het was een goede service.

We gaan hier zeker vaker heen.

Top, bedankt mensen van de Brasserie La Vie, voor de gezellige avond!!

54. Lisette Makaay

Weer ouderwets gezellig tafelen bij La Vie. Hetgeen ons voorgeschoteld werd was heerlijk en voldoende. We gingen met een voldaan gevoel naar huis.

55. Zeer goed gegeten bij lavie, we waren met een grote groep, allen gebruik gemaakt van het menu.
    Zeer compleet menu voor een goede prijs en een goede verzorging

56. V Blaauw

We kwamen met 15 meiden en er werd niet moeilijk gedaan over een andere tafelindeling. Het eten werd tegelijk geserveerd voor 15 mensen. Toppie
    Het was een gezellige avond mede door de prima bediening en het lekkere eten.
    Bedankt!

57. Elly Schuffelers

Afgelopen Zaterdag ben ik met mijn familie bij La vie geweest om te genieten van mijn 65ste verjaardag.
    Achterin de zaak stond een mooi gedekte ovalen tafel waar wij met 14 man gezellig konden tafelen en genieten van uiteenlopende tongstrelende gerechten en heerlijke wijnen. De bediening was super, de gerechten overheerlijk. Iedereen heeft genoten van jong tot oud.
    La Vie doet haar naam eer aan. Culinaire groet, Elly Schuffelers

58. Zaterdagavond hebben we bij La Vie genoten van overheerlijke gerechten met prachtige bijpassende wijnen en zeker ook van de ambiance en de zeer vriendelijke bediening! Als voorgerecht hadden we sashimi van verse tonijn; geweldig! Bij de japanner krijg dit niet lekkerder. Fijn om een adres te hebben waar je nooit teleurgesteld wordt!

59. Als voorbereiding op onze eerste etappe van het Pieterpad met 7 (schoon)zussen een heerlijk en gezellig avondje gehad bij La Vie. De bediening was allervriendelijkst en correct. De kaart prima. Bekende gerechten zijn in een origineel jasje gestoken, in de keuken staat beslist een kundige en gepassioneerde chef.

60. We gaan hier regelmatig een hapje eten. Laatste keer hadden we een 3-gangen verrassingsmenu genomen en het was niet alleen heerlijk, maar ook ruim voldoende. Je geeft aan of je graag vlees of vis wilt. Prijs/kwaliteit is daarmee dik in orde. De borden zijn mooi opgemaakt en de producten die worden gebruikt zijn van goede kwaliteit. Bediening is prima; netjes, correct en vriendelijk. Ook à la carte bevalt ons uitermate goed overigens!

61. Met een groepje collega's en partners hier gegeten. Bediening was goed maar interesse ontbrak. Kwaliteit en bediening correct. Enkele gerechten werden fraai opgediend, mn voorgerecht. De prijs/kwaliteitverhouding was niet steeds in balans.

6,5
  62. Na een lange etappe over het Pieterpad overnacht in dit Bed en Breakfast. 's avonds gegeten in de Brasserie. Wat een smaak verrassing! Een scherp geprijsd 3 gangen menu was heerlijk. Geert en Marga Kroes schrijven gastvrijheid nog met hoofdletters. Een aanrader, La Vie is een omweg meer dan waard, maar via het Pieterpad kom je er gewoon langs!

63. osmen27 6918 punten

Donderdag prima gegeten in een sfeervolle ambiance en alles was er smakelijk!
    Kom er zeker terug.

64. Afgelopen zondag heerlijk met wat vrienden in dit gezellige restaurant gegeten. Als voorgerecht de Vitello Tonato gegeten, een echte klassieker. Perfect, mooi rose gebraden en voldoende tonijnmayonaise, dit is vaak teveel of te weinig. Als hoofdgerecht uiteraard de asperges a la Flamande. De eerste van dit jaar. Smullen! Het diner afgesloten met een heerlijke creme brulee. Tafelgenoten waren ook erg tevreden. Goede service, fijn ook dat het een restaurant is waar de eigenaren gewoon meewerken, dit merk je aan alles. Kom hier zeker terug. Succes....

65. Op aanraden van een vriendin van mij hier gaan eten. Mijn verwachtingen waren erg hoog. Bij La Vie hebben ze eten geserveerd boven mijn verwachtingen, heerlijke carpaccio en een fantastische huiswijn. Ik heb nu voor a.s. zaterdag voor de 3e keer gereserveerd!

66. Nicoline

we waren met 6 personen een weekend in Groesbeek en hebben erg genoten van het diner in La Vie. we hadden allemaal het 3 gangen menu gekozen, het was heerlijk, de bediening was gastvrij, de sfeer gezellig, kortom een aanrader!!

67. Op aanraden van vrienden zijn wij gaan eten bij La Vie, we hebben gereserveerd en het ziet er erg gezellig uit en wij waren vol verwachting. Het plekje waar we zaten was een beetje krap maar ja het was erg druk dus we schikken ons. Onze keus viel op het verrassingsmenu. Dat viel ons nogal tegen, de wasabi bij de zalm was smakeloos en de bijlage was weinig. De bediening was vriendelijk. Het duurde echter allemaal erg lang. Om 19.30 zijn we gearriveerd en om 20.30 was er nog niets te eten, wel inmiddels de drankjes. Na het hoofdgerecht inmiddels 21.30 vroeg men ons wat voor nagerecht we wilden en kregen de kaart voor nagerechten. Wij vonden dat wel raar maar ja het was een verrassingsmenu alles mogelijk toch. Wij kiezen iets lekkers maar er kwam iemand ons vragen of wij een verrassing hadden, inderdaad! Dan kon je niet kiezen.... Het nagerecht was echt lekker. De koffie, was van de zaak omdat we inderdaad wel erg lang hebben moeten wachten.
    Jammer, het was ruim 22.30 toen we vertrokken. Ons zie je niet meer!

3,4
  68. Gisteravond heerlijk gegeten in een bijzonder sfeervolle ambiance. We waren met een groot gezelschap en het viel mij op dat alles op tijd en vooral goed warm werd uitgeserveerd, dat tref je nog weleens anders. Bediening superaardig , niet overdreven maar gewoon zoals het hoort.
    Kortom een aanrader en zeker iets om naar terug te gaan.

69. Matthijs en Marije

Prima gegeten, stoofpotje is een aanrader, leuke aankleding van het restaurant.

70. Leonoor R.

Heerlijk gegeten, goede ambiance, perfecte bediening!

71. Laura w

Sfeervol restaurant waar mensen werken met hart voor de zaak. Heerlijk gegeten, gedronken en getafeld. Een aanrader in alle opzichten!

72. Silvia Nita

I was there recently with few friends, for a dinner.

The people of the restaurant welcomed us in a very nice way, they were prompt and friendly. They made good recommendations for the menu items we could select.

The food was tasteful and nice presented, the service very good, the personal being attentive to our needs. It is a recommendable place to go.

73. Afgelopen week waren wij bij vrienden op bezoek in de buurt van Groesbeek. We hebben heerlijk gewandeld en zijn toen gaan eten bij dit restaurant. We waren moe, maar werden gastvrij ontvangen en kregen direct heerlijk wat te drinken! Ik had als geecht de asperges met pata negra ham, eendenleverkrullen, pompoenpitten en een frambozendressing. Michael had de gegrilde tonijn en gebakken gamba's met wasabi en een zachte ketjap-gember dip. Als hoofdgerecht het ‘Pannetje La Vie’ en Michael de ossenhaas, varkenshaas, spekjes, ui, champignons en paprika in een rode wijnsaus. Ik weet niet eens meer wat de anderen hadden, maar het was echt heerlijk, een super aanrader. We hebben daarna nog genoten van de koffie, we hadden al teveel gehad voor nog een nagerecht. O ja, ik geloof dat Joop nog wel een toetje heeft genomen, dat is een echte zoete kouw. Wij komen snel terug!

Nieuw-Zeelands lams rack op een bedje van gewokte groenten met een gevulde rode portsaus.

74. Tessa 38 punten

Afgelopen weekend ben ik met twee vriendinnen gaan wandelen in de omgeving van het mooie Nijmegen. In een ander gezelschap was ik al eens naar tevredenheid bij La vie geweest, dus ik had ook dit keer hoge verwachtingen. Die werden gelukkig helemaal waargemaakt.

Alle drie hebben wij gekozen voor het drie gangen menu a €25, met daarbij een flesje fijne Pinot Grigio. Ik had zelf een lekkere frisse salade met kalkoen en fruit-chutney. Daarna een mooi stuk panga filet. Goed op temperatuur en lekker gecombineerd met een paprikasaus. Een combinatie die ik zelf niet snel zou maken, maar die wel heel lekker was. Als toetje een simpel maar heerlijk stuk tiramisu. Ik kijk terug op een culinaire en gezellige avond, met als enige opmerking dat de porties misschien wat kleiner zouden mogen. Een aanrader!

75. Hanneke

Af en toe als ik in de buurt van Groesbeek ben ga ik graag eten bij La Vie. De sfeer is er altijd erg prettig en de bediening heel vriendelijk. Ook is het restaurant mooi aangekleed. Verder geniet ik er altijd van het eten. De carpaccio als voorgerecht is mijn favoriet daar verheug ik me altijd weer op. Verder vind ik de smaak van het eten altijd perfect en het wordt leuk geserveerd.

Afgelopen keer de asperges traditioneel gegeten, precies zoals het hoort heerlijk. Ik raad het iedereen aan een keer te gaan eten bij La Vie!

76. We hebben lekker gegeten maar het was niet bijzonder. De carpaccio was lekker maar er was wel erg veel kaas overheen gestrooid. Het hoofdgerecht was heerlijk maar de bijgerechten middelmatig. Een salade (blaadjes sla, 2 stukjes tomaat en 2 paprikareepjes en dressing), witlof (had een bittere smaak en de randjes waren zwart) en de aardappelen. Er werd nog gevraagd voor een nagerecht maar we hadden genoeg gehad. Vijf minuten later volgde de rekening terwijl ik mijn wijn nog niet op had en we nog niet om de rekening hadden gevraagd. Naborrelen hadden we niet gekunnen. Ik ben gauw tevreden maar de kwaliteit behorende bij de prijsklasse die avond heb ik niet kunnen ervaren.

77. Frits en Inge

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Het heel exclusieve ontbrak. Met name de wijn was niet bijzonder.

78. Wij zijn afgelopen zaterdag 27.11.2010 een weekendje naar Groesbeek geweest. We hebben bij Lavie gegeten en het was top! Een super leuk restaurant ( reserveren zal ik wel doen ).

Vriendelijk personeel en goed betaalbaar.

Carpaccio, Tonijn & Gamba's, Tournedos, allemaal helemaal top! Wij zijn erg verwend als het om eten gaat, maar dit is echt een super leuk restaurant.

79. J. en B. Hijmans

We hebben 20 november bij La Vie gegeten en we waren aangenaam verrast door de gezellige en gemoedelijke sfeer.

Ook de bediening was erg vriendelijk.

Als voorgerecht was er eendeborstfilet met bosbessensus die heel smakelijk was. Ook de salade met zalm smaakte prima.

Ook bij het hoofdgerecht kon je van de wildkaart kiezen.

De hertenbief met rode wijnsaus, stoofpeer en garnituur was voortreffelijk. We hebben genoten en komen zeker teug.

80. Ik ga hier redelijk vaak eten met mijn ouders.

Beste Carpaccio van heel Nederland!

Ook de biefstuk is echt super goed bij La vie.

Een aanrader voor iedereen!

81. Prijs/kwaliteitsverhouding erg goed!

Goede en professionele bediening en heerlijk menu voor de prijs van 25 euro.

Enige minpuntjes waaraan gewerkt kan worden:

Dezelfde dressing/saus over varkensmedaillon als over de zalm (daardoor een eenheidsausje als je hier vaker komt).

En de gebakken aardappeltjes zagen er wat papperig en minder aantrekkelijk uit. Verder alleen maar veel lof over La Vie!

82. Plus:

Prima locatie.

Inrichting is OK.

Redelijk eten, maar niet bijzonder. Mosterdsoep lauw. Nagerecht uitstekend.

Correcte bediening.

Min:

Open keuken, slechte afzuiging. Teveel etenslucht in het restaurant.

83. Ditmaal vooor de tweede keer hier gegeten en....het blijft goed en heerlijk. Evenals de eerste keer dat we er waren erg ge- noten van de lekkere dingen en de verfijnde manier van opdienen. Bediening aan tafel goed en gezelllig. Wat wij erg op prijs stellen is dat je niet opgejaagd wordt en er zo lang kunt zitten als je wilt.

84. Een weekend in Groesbeek gelogeerd om van de natuur te genieten. Op zaterdagavond (10-7-2010) in La Vie gegeten en in 1 woord genoten! Wat een geweldige prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening. Mochten we weer richting Groebeek gaan, is dit restaurant de plek waar we weer uit eten zullen gaan. Als je de prijzen van de Randstad gewend bent, word je hier aangenaam verrast, heerlijk gegeten.

85. F.Eggink

Onze dochter en schoonzoon hadden iets te vieren.

De keus was op La Vie in Groesbeek gevallen.

Met zes man sterk, op naar Groesbeek.

We hebben met z'n allen gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu, aangevuld met asperges.

Bij ons aan tafel waren de lofuitingen niet van de lucht.
    De gerechten, zoals vlees en vis, aangevuld met groenten, de voorgerechten en het dessert onvolprezen en dat in een ambiance die je niet vaak tegen komt. Voortreffelijk.

86. Tijdens een weekendje uit in Groesbeek hebben wij op zaterdagavond 2 januari 2010 in dit restaurant gedineerd.

Het was een fantastische avond: heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer. Prettige bediening en een gezellige drukte.

Wat ons betreft echt een aanrader!

87. Heerlijk kunnen eten.

Komen er regelmatig terug en het bevalt ons elke keer weer erg goed.
    De carpaccio heb ik nog nooit ergens zo goed gegeten!

Heerlijk!
    Tot snel!

88. Het is mij een raadsel hoe de mensen aan zo'n goede beoordeling komen.
    Ik(wij)vinden het eigenlijk gewoon middelmatig.

3,5
  89. Al meerdere malen heb ik restaurant La Vie bezocht en kan gezien de kwaliteit van bediening en zeker die van de keuken, de recensie van Maiden niet plaatsen. De andere beoordelingen op deze site bevestigen dit. Is dit een flauwe, misplaatste grap? Daar is deze website niet de plek voor.

90. La Vie is een brasserie met veel kroonluchters en spiegels die er voor zorgen dat het geheel ruim en toch ook intiem oogt. De opstelling van de tafels is ruimhartig, met comfortabele stoelen.

Met een rode wijn voor Jan en een witte wijn voor mij, namen we de kaart door. Daarbij een mandje met bruin en witbrood met een kruidenboter. Naast de kaart werd er een 3-gangen menu aangeboden voor 25,50. Het voorgerecht van het menu was een carpaccio van tonijn, het hoofdgerecht kalfsmedallions met een saus van pruimen, het nagerecht stond vermeld als verrassingstoetje. Nu is ondergetekende geen liefhebber van zoete nagerechten en Jan waardeert fijne kazen als nagerecht ook minstens zo zeer als het zoete.

We besloten dus voor het menu te gaan en vroegen daarbij of het nagerecht ingewisseld kon voor een kaasplankje, dat bleek gelukkig te kunnen, wel een supplement van 4,00, maar dat is geen probleem. Bij dit alles kozen wij voor een shiraz, een van Jans favoriete druivensoorten, van de Rosemount Estate een Australisch wijnhuis, 29,50.

Even later werd ons door de gastvrouw gevraagd of wij als visliefhebbers wellicht in waren voor een verrassing van de kok in plaats van de carpaccio van het menu. Daar hoeven wij nooit over na te denken, graag. We kregen een prachtig opgemaakt rechthoekig bord waarop een glaasje mosterdsoep, een gebakken gamba met sesam en een frisse salade, gerookte zalm en toch ook iets van de carpaccio. Een heerlijk romige mosterdsoep, een erg lekkere gamba en ook de zalm was van een smeltende zachtheid, de tonijn was hier de verliezer, het minst lekker, dus ons alternatief was een goede keus geweest.
    Het hoofdgerecht kwam op tafel, 2 mooie rosé gebakken kalfsoestermedaillons met een saus van pruimen en noten. De saus had een licht zoete toets maar was erg lekker. Het kalfsvlees was lekker mals, gewoon goed. Daarbij kregen we diverse schaaltjes met onder meer gebakken aardappelen, een roergebakken groentenmix met spruiten, gegratineerde witlof, een schaaltje lekkere rauwkost en appelcompote. Prima gerecht met lekkere bijgerechtjes.
    Inmiddels hebben we ook de shiraz ingeschonken en deze is oké, niet super, voor een shiraz wat weinig body, in dit geval bij het kalfsvlees ging het prima. Het kaasplankje kwam op tafel, hier geserveerd met daarbij een glaasje oude port, helaas vergeten te vragen welke. Vijf kaasjes hier, een jonge geitenkaas superzacht van structuur en smaak, verrukkelijk. Een prima boerenroombrie, een Munster die helaas niet helemaal rijp was, Blue Stilton altijd lekker en een VSOP Reypenaer. De laatste is één van mijn favoriete kazen en was ook deze keer weer erg lekker. Bij de kazen kwamen ook nog rode druiven en een schaaltje stroop. De gastvrouw liet ons later nog weten, dat men momenteel experimenteert met het kaasplankje, wordt dus nog beter.

91. Leenders

Het staat hier aangegeven als cafetaria maar dat is het absoluut niet! heerlijke culinaire gerechten, verrassende menu's en een super sfeervolle inrichting! Eten bij LaVie is succes verzekerd!

92. altijd goed maar meestal super goed