Bezorgrestaurants in de buurt van Wun Tung

1574381944 56
1631925018 69

1. Pim Le Large

30 Juni gegeten.
    Heerlijke babi pangang en tjap tjoy.
    Mooi opgediend en heel vriendelijke bediening.
    Espresso na eveneens zeer goed.
    Voor ons beide een 10 voor dit restaurant.

2. Eten afgehaald loempia was vers en lekker. Bami rames gekozen . De bami was echt onsmakelijk er zaten vieze stukjes vlees in. En een vieze aparte smaak geen verse smakelijk bami. Vlees bij het gerecht rundstoof vlees vet en niet te eten zo ook het varkensvlees onsmakelijk we hebben het niet opgegeten. Gebakken ei dreef in vieze saus. Wij gaan er niet meer heen.

3. Anoniem

Tijdens onze vakantie hebben we eten gehaald bij dit restaurant.
    De medewerkers waren vriendelijk, de service was goed, de prijs was ook goed, het eten was niet lekker, smaakloos, zowel het nasi /bami als het satesaus was ver beneden pijl.
    Mvg.

4. Het bedienend personeel bestaat uit onervaren schoolmeisjes van een jaar of 14. Er nu 4 keer gegeten. Zijn altijd de enige gasten (op zondag om 18:00 uur!!!).
    De gebakken aardappeltjes waren taai en niet eetbaar. Dit gelijk gemeld. Er gebeurde niets. Bij het nagerecht gevraagd wat er nu ging gebeuren. Mevrouw chinees kwam zelf om te vertellen dat ze er niets aan konden doen. Waren verkeerde verkeerde aardappelen. Een volgende keer zijn er wel weer goede aardappelen. Wij vroegen om een aangepaste rekening maar er kon alleen een consumptie af. Onbeschofte behandeling terwijl ze wisten dat het gerecht niet eetbaar was. NOOIT WEER !!!

5. Peter van de Beurschot

We hebben hier heerlijk gegeten met onze vriendengroep. Erg speciaal dat je in een klein stadje als Groenlo zo'n uitgebreide menukaart hebt. Prima.

6. 1Ste kerstdag geweest. Eten was koud heel weinig keuze kwa eten. Zelf paar keer vragen of ze bij vullen terweel er maar 3 tafels bezet waren. Dus bij deze nooit heen gaan omdaar te eten.

7. Eten voor 5 gehaald en voor 4 weggegooid.
    Alles dezelfde zoete tomatenachtige saus, zowel pangsit, babi pangang en nasi wun tung. Werkelijk niets was zo lekker om het op te eten.
    Géén aanrader.

8. Echt triest geworden. Tijdens aanwezigheid op Marveld Recreatie een rijsttafel opgehaald. In een paar woorden te omschrijven als erg slecht terwijl het ooit een prima restaurant was. We rijden wel even door de volgende keer. Sorry.

2,1
  9. Nooit meer. Er was geen rekening gehouden met onze komst (was zeer ruim van tevoren gereserveerd ) en de smoes was dat de mensen voor ons te laat weg waren gegaan terwijl er plaats genoeg was om een tafel voor ons samen te stellen. Fouten kunnen voorkomen en dat is niet erg. Wat wel erg is als je er niets aan doet. Toen de tafels aan elkaar geschoven waren zijn we na een minuut of 20 maar eens om bestek gaan vragen. Dat duurde ook weer even en toen konden we uit het summiere aanbod gaan scheppen. Er is nog meer voorgevallen maar het ergst is nog dat het "goedmakertje" uit een drankje van het huis bestond. Dat was waarschijnlijk omdat we niet uit de buurt kwamen en toch niet meer terug zouden komen. Daarbij opgeteld dat het eten onder de middelmaat te beoordelen is heeft het onze tweede kerstdag goed verpest. Een regelrechte afrader dus.

10. Vanavond hier weer eens gegeten. Over het algemeen was alles wel lekker maar niet meer bijzonder zoals het eerst wel was. Vlees was iets te lang voorgebakken. De sauzen maakten het echter weer goed.
    Volgende keer als we in de buurt zijn nog maar eens proberen.

11. Lang gewacht op afhaalmaaltijd. Erg duur en eten absoluut niet lekker. Volgende keer weer naar elders.

12. Van Heeringen

Vanavond heerlijk gegeten.
    De wan tan soep is een echte aanrader.
    Super vriendelijke mensen

13. Gezellige middag en avond gehad met onze vriendengroep 😃👍🏼 heerlijk gegeten en gedronken!
    Goed het nieuwe jaar ingeluid 🍽🍻

14. Bediening is niet op de hoogte hoe een en ander werkt. Chafing dishes verkeerd bijgevuld, eten lauw. Kroepoek apart betalen?? Want ligt niet bij het buffet. Ligt ook nergens een prijslijst en wordt ook niet verteld bij het bestellen, was dus een verrassing bij het afrekenen. 4,80 euro. Gerechten vaak niet op tijd bijgevuld en dus even op. Topper was de vraag van 2 dames medewerksters aan elkaar of er vlees zit in een frikandel, want er was een vegetariër komen eten.
    Kortom. Eten niet slecht, bediening hopeloos, maar wel genoten van het avondje.

15. We zijn met z'n tweetjes Thais wezen eten bij Wuntung in Groenlo. We wisten niet dat er een Thais restaurant in de Achterhoek zat, maar via www.wuntung.nl zagen we dat dit Chinees Indische restaurant ook Thaise gerechten serveerde.

De Thaise kaart was niet heel erg uitgebreid, maar dat deed niets af aan onze ervaring. Het eten was erg lekker, het restaurant gezellig en de bediening prima. Zeker een aanrader voor de Achterhoek.

Met vriendelijk groet,

R. Hake

16. Eten is hier altijd prima! Voor al de loempia WungTung!

17. Vincent & Kasia

Wij hebben een heerlijke avond gehad in het mooie klassiek Chinees Indisch restaurant in Groenlo. Nog een mooie familiezaak in plaats van de "eetfabrieken" die je tegenwoordig zo vaak ziet. Sfeervol en lekker eten. Dit was ons eerste bezoek, maar het was de autorit zeker waard. We komen zeker een keer weer!!

18. Wij komen er erg graag. Onze persoonlijke voorkeur gaat vooral uit naar de szechuan-keuken en die hebben ze in overvloed! Heerlijk mals vlees, goede smaak. Veel keuze en mooie specialiteiten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Komen graag terug!

19. We hebben op camping Marveld catering laten komen van Wun Tung uit Groenlo. We hebben voor 25 personen besteld. Het eten smaakte perfect, het buffet werd door hun opgesteld en zonder meerprijs met borden en bestek geleverd.

Als we volgende keer weer in Groenlo zijn gaan we hier zeker weer naar toe.

20. Ik heb hier ook vorige week weer heerlijk gegeten. Ik wist nog van vorig jaar dat het eten zo lekker was en de mensen in de bediening zijn ook erg vriendelijk. Ze doen erg hun best om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Echt een aanrader als je in Groenlo of in de buurt van Groenlo bent!

21. Roy Rondeel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs. Zeker een aanrader.

22. Erg lang wachten (meer dan een uur voordat we ons eten hadden), eten was niet goed warm. Erg chaotisch.

23. Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten!

24. We staan elk jaar in december op Marveld en gaan ook elk jaar naar de Chinees in Groenlo. Wij hebben alleen maar goede ervaring. Het eten is lekker (kerstbuffet gegeten) en het personeel is ook zeer vriendelijk. Voor ons een absolute aanrader!

25. Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het eten was perfect.

26. Laatst hier gegeten met een grote groep. Het bedienende meisje maakte veel fouten. Dat zie ik door de vingers, verder was ze vriendelijk. Ik denk dat ze haar dag niet had. Toen kregen we de soep, ik neem het liever mee, dan smaakt het in ieder geval beter dan als je het daar op eet. Er zat geen smaak aan! Verder waren er stukjes varkenshaas wat we kregen, ik hou heel erg veel van varkenshaas maar dit was zo droog. Geen aanrader daar! Het toetje, een bolletje met aardbeien ijs en vruchtjes. Het ijs smaakte, maar de vruchtjes, volgens mij lagen die al een paar dagen in de koelkast niet vers dus. Echt een afknapper.

27. 2 keer afgehaald. Eerste keer smaakte het totaal niet. 2e kans gegeven maar zeer zeker de slechtste Chinees uit de omgeving.

28. Eten en drank is goed. Prijs niets op aan te merken.

Maar helaas!? Waarom die ballerina's met hun gebalde rokje, in de bediening. Ze doen goed hun best, maar bij de Chinees hoort ook Chinees personeel! Is een aanwinst voor het bedrijf, zou ik er ook vaker komen!

Dus snel overstappen, in Winterswijk kan het ook!

29. Ik heb eten afgehaald toen we in Groenlo op vakantie waren. Het viel ons zeer tegen. Alle gerechten hebben dezelfde zure smaak. Waarschijnlijk ligt dit aan de ingrediënten die ze in de sauzen stoppen.

Ik ben echt veel betere Chinese restaurants gewend.

30. Eten = perfecte kwaliteit. Vriendelijke personeel. Goede prijs.

Top! Petje af!

31. Vincent Kettering

Heel erg goed restaurant met goed eten en goede bediening.

32. Mijn ervaring bij Wun Tung is een uitstekende ervaring. De smaak is voortreffelijk en de bediening is zeer galant.

33. Lekkere en goede smaken veel verse producten gebruikt.

Veel variatie in smaken zeker een aanrader leuke en vlotte bediening.

Onderscheid zich van de eenheid chinezen.

34. Lekkerbekje

Eten is van goede kwaliteit. Het restaurant is vaak onbezet, ze moeten het vooral van de afhaal hebben. Toch is een bezoek aan het restaurant de moeite waard omdat op de kaart meer bijzondere gerechten staan die je niet bij de afhaal kunt krijgen.

35. Erg scherp eten, je moet er van houden.
    Aan de babipangang zit heel erg veel vet.
    Geen topper...

36. jac 27 09 2007

het eten is erg lekker en de bediening erg goed

37. m.den hartog

Gisteren met een groep van 8 personen en 3 kinderen wezen eten. Het was enorm!! Prima eten en een fijne ambiance. vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.