ma vanaf 11:00

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1460420567 71
1472096455 68
1479101988 70

1. Super mooie locatie. We waren met 8 personen. Het hoofdgerecht van meerdere personen was niet echt warm. Ik had een stoofpotje met varkensoester. De aardappelpuree was zo weinig dat ik het stoofvlees zo goed als zo op moest eten. Jammer. De garnering rondom het hoofdgerecht was minimaal, ook geen friet of groente in schaaltjes erbij. Daarom vind ik het ook redelijk aan de prijs. Wel mooi opgemaakte borden.

2. Ans Hijink

We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond in een toplocatie gehad. We komen graag nog een keer terug.

3. Winfred

We werden niet ontvangen. 10 minuten gewacht voordat gastvrouw kwam, zij stond in de keuken waar haar door collega's werd geattendeerd dat er gasten waren.

De bediening en gerechten lieten lang op zich wachten (17.30 aanwezig 19.30 hoofdgerecht) terwijl wij met kleine kinderen zaten. De serveerster was druk met kletsen in keuken. Tevens was het geheel niet druk (twee tafels bezet)

Uiteindelijk voor twee voor- en hoofdgerechten en twee kindergerechten € 96,- afgerekend

Daar mag toch meer van verwacht worden, zonde want de locatie en entourage was top

4. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en weten waar ze het over hebben👍

5. Winkel

Met 6 personen een 9-gangenmenu gereserveerd. Bij aankomst was dit niet bekend. Van alle gerechten was er slechts 1 met vlees en dit was niet goed bereid. Niet 1x werd ons gevraagd of alles naar wens was. Andere gasten kregen bij betaling een kleine attentie. Wij kregen niets, alleen de rekening. Dit was mijn 4e bezoek aan Welgelegen, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Geen goed gevoel aan over gehouden. Jammer!

6. ed rouwet

Helemaal genoten van het 5-gangen verrassingsmenu. Topavond!

7. Op 29-01 hier gegeten met 11 personen, waaronder twee kinderen. De ervaring hier was al goed en ook nu werden we niet teleurgesteld. Het speciaal voor ons samengestelde feestmenu was naar ieders tevredenheid. We waren het er unaniem over eens dat de middag erg geslaagd was, mede door de inspanning van (chef)kok en bediening!

8. E Boshuis

Gisteren heerlijk gegeten.
    Bediening was goed en ook hebben wij een rondleiding gehad.
    Wij hebben een top avond gehad en komen zeer zeker een keer terug.
    Top.

9. Erwinn

10. Vandaag hebben wij geluncht bij Welgelegen.
    De sfeer is prachtig en de bediening erg gastvrij. We hadden een wandeling door de kaart en het was erg leuk/lekker om alle kleine gerechtjes te proeven.

Het was een geslaagde middag en zeker nog een keer waard !

11. Er was niemand die je bij binnenkomst ontving, we hebben er wel 10 min. gestaan totdat we geholpen werden. Diner was prima, porties aan de kleine kant. De wachttijd tussen de gerechten was zeer lang. Bediening prima.

12. Wat een geweldige avond hebben we hier gehad, de locatie is binnen en buiten prachtig, personeel zeer vriendelijk en het eten heerlijk! Ook aan de kinderen is gedacht, leuke schommel in de tuin, koekjes bakken en naderhand in een leuk zakje meekrijgen, zelf een pizza maken als hoofdgerecht; ze vonden het geweldig! Enig puntje was alleen dat het even wachten was op het hoofdgerecht na het voorgerecht maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, wij komen zeker terug!!t

13. Laura Folkerts

14. Wamelink

Gisteren gegeten met jongere kinderen en na dik drie uur wachten op lekker eten zeer teleurgesteld vertrokken. Sterker nog: voor de kinderen moesten we toen nog naar de pizzeria, zodat er überhaupt iets gegeten kon worden. Anderhalf wachten op een voorgerecht (carpaccio) is al belachelijk natuurlijk, maar de pizza's voor de kinderen sloegen alles: koud en volledig doorgebakken. Er was 1 hoofdgerecht warm en de rest (drie dus) niet goed. De pizza's zijn teruggestuurd en tien minuten later kwamen de nieuwe pizza's en tot onze stomme verbazing waren ze de tomatensaus vergeten, waardoor het leek alsof er taco's met kaas geserveerd werden. Ongelofelijk dat niemand in de bediening dat opmerkte.....oneetbaar!

"Gelukkig" mochten de kinderen een gratis ijsthee, maar de vorige was nog niet half op. Echt op alle fronten een falende bediening. Bij het afrekenen hoefden we de pizza's niet op te eten, maar snapte de bediening dat we nog even naad pizzeria gingen. Bizar....
    Helaas was de verjaardagsmaaltijd op deze manier verre van feestelijk....met hongerige kinderen (om tien uur!) zonder eten terug naar huis gegaan.

15. Welgelegen is een prachtige locatie met een prettige ontspannen sfeer. Ik vond de kaart beperkt, zeker wat de vegetarische gerechten betreft.

16. Met 4 pers gegeten, prachtige locatie, tot in details top ge(ver)bouwd, bediening vriendelijk en gastvrij, kwaliteit van drank en eten goed, hogere prijssegment

17. Laat je verrassen door het interieur en de smaken van dit geweldige restaurant. De gerechten zijn gevarieerd en enkele gerechten worden zelfs aan tafel bereid, de medewerkers geven een duidelijke en leuke uitleg bij het uitserveren. Attente en vlotte bediening. Ook aan de kleintjes is gedacht, zij kunnen bijvoorbeeld zelf aan tafel hun eigen pizza maken. Kortom ons zien ze hier zeer zeker vaker.

18. Afgelopen zondag heerlijk gegeten op deze prachtige locatie, het is echt een aanrader.

19. Heerlijk gegeten met vrienden. Alles was perfect, het eten de bediening, het hele plaatje klopte. Wij komen zeker hier terug!

20. Gezellig een avondje borrelen met een vriendin. Gezellig was het wel maar de kwaliteit viel erg tegen. We zaten in de wijnbar maar moesten bij bestelling op zoek naar de bediening... Zij waren of niet te bekennen of zaten samen aan/op een grote tafel bij de entree.
    De rode wijn was heerlijk, dat zonder meer. Daarbij bestelden we een Oerbol met boter met zeezout en kruidenboter. Zonder melding daarvan werd de Oerbol vervangen door een Ciabatta welke helaas niet goed afgebakken was. De bijgeleverde kruidenboter en boter waren niet voldoende.
    Al met al een gemiste kans voor toch een mooie locatie! Betere bediening en een betere kwaliteit van eten zijn hier echt nodig!

21. Het is er prachtig, Villa Welgelegen in Groenlo. Ik heb er eerder gegeten. Eén keer goed, twee keer redelijk maar de laatste keer was het ronduit slecht.

Bij binnenkomst hing er een penetrante geur die nog het best te omschrijven is als de geur van kattenvoer. Later bleek dat te komen door het voorgerecht van het herfstmenu. Het menu klonk aantrekkelijk, dus ik nam het. Iets met zwijn vooraf en fazant als hoofdgerecht.

Het voorgerecht was ronduit onsmakelijk. Smaken verschillen, vanzelfsprekend, maar dit blokje vleesstukjes was gewoon slecht. Er leek geen enkele poging tot smaakverfijning gedaan te zijn. Ook het hoofdgerecht, fazant, was, volledig passend bij de opmaak van het bord, nietszeggend. Ik had niet gewoon botte pech. De paddestoelenbouillon van mijn disgenoot was veel te zout en met de zalm was niets bijzonders gedaan, behalve dan dat het te lang gebakken was en overgoten met een zurige, halfkoude hollandaisesaus. Het bedje van seizoensgroenten waarmee de hoofdgerechten gepaard zouden gaan, waren respectievelijk 3 sliertjes zuurkool en een splintertje prei. De patat, hoe origineel, waarmee de hoofdgerechten gepaard gingen was donkerbruin en hard en de salade leek gehaald bij de pizzeria; een beetje ijsbergsla met een schijfje tomaat.

De bediening is oké. Sommigen proberen er echt wat van te maken. Maar ook daar ging het uiteindelijk mis. Nadat er wat vrienden waren aangeschoven besloten we een flesje bubbels te bestellen om de verjaardag van een van ons te vieren. Het was een spontaan idee en het flesje moest niet te duur zijn, daarvoor vonden we het niet belangrijk genoeg. Flesje kostte ongeveer 15 euro, wist de ober ons te vertellen. Dit bleek bij betaling 30 euro te zijn. Een foutje van de ober gaf men grif toe, zonder excuses of kwijtschelding van de helft van de prijs.

Het was gezellig, daar zorgden ik en mijn disgenoten voor, het decor is prachtig, maar de kwaliteit van Welgelegen lijkt begonnen aan een vrije val. Ik hoop dat men dat tij kan keren, ik kwam er namelijk graag.

22. Heerlijke avond gehad in een sfeervolle omgeving. Gerechten waren origineel en erg lekker. Wij komen zeker terug! Bediening prachtige mix van jong met wat ouder.

23. Zondag 18-10-2015. Prachtige locatie, sfeervolle inrichting, maar het eten viel tegen. Bij drie van de vier hoofdgerechten was het vlees onvoldoende doorgebakken. Ook bij tafels om ons heen bleek dat het geval. Gerechten gingen terug naar de keuken en een gast kwam ons melden dat hem opgevallen was dat ook wij ontevreden waren. Het zeer jonge personeel stond ons netjes te woord, maar een echte oplossing bracht dat niet. We kregen een rondje koffie/thee van het huis aangeboden, maar dat kon onze teleurstelling niet wegnemen. Het personeel gaf bij weggeaan aan dat de communicatie tussen keuken en bediening niet optimaal was. Een manager of oudere leidinggevende hebben we niet gezien.

24. Het 3 gangen herfstmenu daar gegeten. Was een plaatje om te zien, zo mooi opgemaakt op je bord en bijzonder lekker. Heerlijk gegeten dus. De ambiance is stijlvol en prachtig om te zien. Alleen zitten de lage stoelen niet goed voor lang tafelen. Je voelt de lage rugleuning in je rug. Daar bleken veel gasten last van te hebben, was zelfs een gespreksonderwerp bij de toiletten. Betere stoelen met een hogere zachte rugleuning zou het zitcomfort ten goede komen. Ook de langere zitbanken is niet handig hoorde ik voor oudere mensen, zij hebben moeite met doorschuiven en het zit niet fijn.

25. Dinsdag 8-9-2015 even koffie en een kop Franse uiensoep wezen nuttigen. Geloof me, ik weet heel goed hoe dat moet smaken. Zeker drie kwartier gewacht en het smaakte gewoon naar water met een glazig uitje er in. Echt niet te pruimen.

26. Marja Jeanson

Perfect drie gangendiner met originele gerechten, zoals plakjes geurige biet, gegrilde ribeye uit de big green egg en verukkelijke crema catalana in een sfeervolle omgeving. Alles klopt, heerlijke gerechten, fijne bediening, goede wijn, lekker sfeertje. We hadden zelfs nog een jazzy muziekje in de tuin naderhand.

27. Aan het begin van de zomer ben ik met een gezelschap bij jullie geweest om eens heerlijk sfeer te proeven van het mooie Welgelegen.

De gehele ambiance is prachtig en chapeau voor diegene die het met zoveel smaak heeft ingericht! Het is met recht een aanwinst voor Groenlo en zeker op deze markante plek. En wat zou ik het mooi vinden als deze zaak met zoveel allure het fantastisch goed gaat doen.

Maar dan kom ik ook tot een paar kanttekeningen...
    Om te beginnen zijn de medewerkers jong & nog niet zo ervaren. We vroegen om amuse maar dat werd niet goed begrepen. Ik vind de kaart te summier voor Welgelegen.
    Aan de prijs/kwaliteit zou ik ook werken... als het eten wordt geserveerd dient er voldoende garnituur te zijn voor alle tafelgenoten, en niet dat je direct al om friet bij moet vragen. En ik vind de keus van bijgerechten erbij kopen heel erg fout!! Zorg dat er voldoende is van alles, helemaal nu je net open bent en het aan het draaien moet krijgen.
    Desnoods verhoog je de prijs, maar zorg dat er voldoende is. Ik miste een warme groente & de borden waren heel summier opgemaakt!

Weet dat ik deze ervaring opschrijf omdat ik Welgelegen een warm hart toedraag. Heel veel succes voor de toekomst en ik kom zeker nogmaals sfeer proeven.

Vriendelijke groet
    Mariëtte Warmerdam - Terbraak

28. Afgelopen week geluncht met zijn vieren. Erg warm en er was bijna geen schaduw. Men vond het teveel moeite om een parasol te verschuiven. Jammer!
    We hebben ruim drie kwartier moeten wachten op onze lunch. Wel werd veelvuldig gevraagd of we nog wat wilden drinken. Het vreemde was dat meerdere gasten die na ons kwamen heel snel hun lunch kregen.
    Het was voor ons de derde keer dat we kwamen lunchen, maar als deze lijn zich voortzet....!

29. Wouter Egtberts

30. Wij hebben gisteren gegeten bij restaurant Welgelegen in Groenlo. Een erg mooi gebouw met tuin, terras en prima sfeer. De bediening is nog jong, maar ze doen prima hun best. Wij hebben een “Vier de zomer” menu uitgekozen om te eten. Alle gerechten zagen er top uit en smaakten voortreffelijk. Toen het bij het nagerecht ietwat langer duurde voordat het uitgeserveerd werd, werd er eerst netjes aan ons uitgelegd wat de reden hiervoor was. Prima geregeld dus allemaal. Wij kunnen er goed op terugkijken en komen vast nog een keer terug naar dit plekje om te eten of iets te drinken.

31. Afgelopen woensdag genoten van het zomermenu. Was goed verzorgd en erg lekker. De bediening was prima en de entourage fantastisch! Zeker een aanrader!

32. Begin juli heb ik er samen met mijn moeder gegeten. Zij vierde haar 80e verjaardag. We hebben heerlijk gegeten en de geadviseerde wijn was ook top. De bediening was prettig. Goed georganiseerd en vriendelijk, fris personeel. Kwamen regelmatig even aan tafel om te informeren. Kortom eindelijk eens zoals je mag verwachten als je uit bent. We hadden een hele prettige plaats om te zitten, Eigenlijk zit je overal goed. Veel ramen om naar buiten te kijken. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. Je kunt ook in de serre zitten met uitzicht op de prachtig aangelegde tuin. Dat hebben we onlangs gedaan. Het is zeker een aanrader om bij Welgelegen te eten en te drinken. Met de familie, vrienden of zoals ik, zo af en toe met mijn moedertje. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik heb nagedacht of er iets tegen was gevallen maar ik heb gewoon niets negatiefs te melden.

33. Afgelopen week zijn we hier geweest. Fantastische locatie zeer sfeervol ingericht (jammer dat de Thonet stoeltjes niet lekker zitten). Het eten was goed, porties prima. Bediening doet erg zijn best. Wij komen zeker snel weer.

34. Zeer sfeervolle en bijzondere ambiance. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten was erg lekker en het personeel nam uitgebreid de tijd om onze vragen te beantwoorden en toe te lichten. Het eten bij Welgelegen is echt een aanrader voor iedereen die lekker wil eten in een bijzondere en sfeervolle ambiance.

35. Erg bijzondere ambiance. Aardige bediening, lekker gegeten en ook de timing was goed.
    Wij gaan zeker voor de herhaling.

36. Carine lammers

Voor de 2de keer in deze geweldige ambiance wezen eten. Zeer gezellige sfeer. Juiste aandacht van bediening, heerlijk eten in goede hoeveelheid, top! Wij komen graag terug! Aanrader voor de dames: maak gebruik van het toilet, zeer bijzondere wasbakken.

37. Dit restaurant inmiddels twee keer bezocht.

De eerste keer voor een diner; het weekmenu. De porties waren groot genoeg. Zowel het voor-,hoofd- als nagerecht waren prima in orde en mooi opgemaakt. Het personeel was op zich vriendelijk en vlot in de bediening -iedereen deed wat hij/zij moest doen- maar we misten bevlogen gastheerschap en oprecht enthousiasme. Het team leek voornamelijk te bestaan uit jonge mensen die dit als bijverdienste doen, geen vakmensen. De koffie achteraf was aan de lauwe kant.

De tweede keer kwamen we voor een lunch op het terras. We mochten zelf een plek kiezen. Vanwege de felle zon zochten wij een tafel in de schaduw, waarop we plaatsnamen aan een lange tafel richting het boothuis.

Een serveerster kwam vervolgens aangeven dat dit niet de bedoeling was, de tafel hoorde bij het boothuis. Wij gaven aan dat er geen andere vrije tafel was in de schaduw, waarop zij wees naar een lage zithoek verderop met parasol. Naar onze mening ongeschikt, eten met het bord op schoot is niet wat wij in gedachten hebben wanneer we een restaurant bezoeken. De serveerster haalde ongeïnteresseerd haar schouders op, bood geen andere oplossing en hield voet bij stuk; hier mochten we niet zitten. Overrompeld door de rigide houding en de klantonvriendelijkheid bestelden we twee drankjes en de kaart.

Ons was vooraf niet duidelijk dat deze tafel bij het boothuis behoort, zoals wel het geval is bij de kleine tafeltjes onder de overkapping aan het water. Bij het boothuis was op dat moment overigens niemand, als daar een feest is dan is de reden duidelijk uiteraard. Nu werd er geen enkele toelichting of reden gegeven, behalve het feit dat we hier niet mochten zitten.

Nadat de serveerster de drankjes en kaart ging halen, bedachten we dat we liever elders gingen lunchen. We waren zo verbaasd over de ongastvrijheid en onwil om de klant tegemoet te komen dat we niet meer stil stonden bij de al bestelde drankjes.

De eigenaren hielden zelf beide keren een mooie plek bezet en hebben in het geheel geen oog voor de klanten en voor wat er om hun heen gebeurt.

Wat ons betreft na deze twee bezoeken niet meer voor herhaling vatbaar, ondanks de prachtige en smaakvolle inrichting en het eten dat de eerste keer verder helemaal in orde was.

38. Ons derde bezoek aan dit schitterende restaurant. Na een drankje buiten op het mooie terras leek het wel of men ons was vergeten. Om menukaart moeten vragen! We mochten zelf een tafel uitzoeken, maar deze bleek al gereserveerd te zijn. Veel verschillende personen aan tafel gehad. Een mandje brood met harde boter geserveerd. Twee goede hoofdgerechten genuttigd. Personeel kwam onervaren over. Er werd tijdens de maaltijd niet gevraagd of alles naar wens was en of het voldoende was. We misten gastheerschap en persoonlijke aandacht voor de klant.

39. Erwin Reijerink

We zijn hier nu een aantal keren geweest, zowel voor de borrel als restaurant. Prachtige locatie, heel smaakvol aangekleed. Personeel zeer gastvrij, echter soms (nog) wel te merken dat het restaurant net open is. Het eten was zeer smaakvol en mooi opgediend. We komen graag terug.

40. Vorige week hier gegeten, deze PRACHTIGE zaak is net geopend op een schitterende lokatie, voldoende parkeerplaatsen en sfeervol ingericht. Het eten was goed en de medewerkers correct, een aanrader!! Wij komen terug!!

41. W & M 48 punten

Locatie en aankleding erg mooi en veelbelovend. Maar als je binnenkomt mis je gastheer/vrouwschap. Wij zijn nu 2 keer geweest en beide keren zaten de eigenaren zelf aan tafel met gasten/relaties, op mooie zichtplekken. Zij hebben zelf geen oog voor de overige gasten. Het jonge team is wel vriendelijk en heeft een mooie outfit aan. Maar er lopen 2 oudere heren in colbert die waarschijnlijk gastheer zijn, maar zij stralen geen enthousiasme uit. Kortom er is geen echt contact met gasten vanuit het team en daarom geven wij hen geen derde kans. Jammer. Het geheel (pand, inrichting, locatie) ziet er veelbelovend uit! Wij gaan vaak buiten de deur eten, ook zakelijk, maar vinden de kaart te klein om gasten mee te nemen. Wat wij hebben gegeten was wel goed. Er was ook aandacht besteed aan de opmaak.

42. Gert

43. Hanneke

Prachtige plek en aankleding, heerlijk terras, vriendelijk personeel. Ambiance dus helemaal in orde. Eten was, jammer genoeg, van wisselende kwaliteit. Vistrio middelmatig, kloostervarken uitstekend. Lemoncake lekker, sticky toffee pudding heel gewoontjes. Garnalencocktail prima, kreeftensoep veel te zout, maar dat werd uitstekend en klantvriendelijk opgelost. Wel veel verschillend personeel aan onze tafel waardoor de communicatie niet altijd goed verliep. Al met al wel een veelbelovende start en we komen graag nog eens terug.

44. Lokatie was perfect, vriendelijke medewerkers.

Eten viel mij erg tegen, opmaak borden erg karig, niet in verhouding met de prijs. Ook de temperatuur van de gerechten was te laag, verder werden er te weinig bijgerechten bij geserveerd. Had ook mijn twijfels over de versheid van de producten.

Jammer van het eten, verder een leuke avond gehad.

45. Geweldig! Wat een prachtige locatie! Perfect ingericht. Niks op aan te merken. Maar enkele minpunten... Personeel niet enthousiast, onvriendelijk en niet erg professioneel. Eten niet naar verwachting. Vis te gaar en flauw. Erg jammer.

46. Heerlijk gegeten in een geweldige entourage. Eten had ietsje warmer gekund maar met deze feedback werd direct iets gedaan. Voor een recent geopend restaurant doen ze het prima!

47. Mooi, strak, modern gebouw. Vriendelijke ontvangst, kosten nog moeite zijn gespaard. Ingang moeilijk te vinden. Aan de voorkant (rotonde) zie je niet dat het geopend is, nodigt niet uit om naar binnen te gaan en ook moeilijk bereikbaar ivm grint, grint en grint. Het zal op een zonnige vakantie dag wel meer uitnodigend zijn, maar zoals wij het nu (doordeweekse miezerige dag) ervaren hebben zal de fietsende "grijze golf" niet snel aanleggen en dat is jammer.
    Het eten zal ongetwijfeld fantastisch zijn en denk dat het daar ook meer opgericht is.
    PS. Zorg dat de binnenkant van een koffie kopje geen "spetters" laat zien.

48. Wauw, wat een fantastische plek! De sfeer en inrichting zijn echt gaaf! Goede bediening (hier en daar nog wel wat opstartprobleempjes) en lekker gegeten. Echt een aanwinst!

49. De verse jus werd leuk geserveerd in wijnglazen, het was echter wel wat aan de zuinige kant voor € 2,75. Vervolgens kwam er een mandje op tafel met daarin twee sneetjes brood p.p. en wat goed smeerbare boter (gratis!) Na een tijdje volgde de bestelde lunch waarbij de pulled pork sandwich (in mijn geval op lekker speltbrood) er bovenuit sprong, zowel in smaak als in portie. De salade met maishoen was wat lafjes, veel sla met wat balsamicoazijn en een gebakken maishoenborst er bovenop.

Wat service betreft weinig op te merken, wellicht had een van de dames wat sneller aan tafel kunnen komen. Daarnaast wisten ze van elkaar niet of er al iemand bij ons aan tafel was geweest. Communicatie is essentieel!

Het pand is erg mooi en smaakvol ingericht. Veel verschillende stijlen gecombineerd tot een geheel. Ook de toiletten zijn verrassend ingericht! Op de achtergrond fijne loungemuziek. In de zomer kan er op het ruime terras gegeten worden, met uitzicht over het water.

Wat prijs kwaliteit betreft zit het wat sommige producten goed (bijv de pulled pork) bij andere producten (salade maishoen en verse jus) moet er nog wat gesleuteld worden. Al met al een aanwinst voor Groenlo en de Achterhoek. Ik kom zeker een keer terug!

50. Prachtige gelegenheid om te lunchen, dineren of een kop koffie te drinken. Vandaag heerlijk op het terras genoten van een prima lunch. Kom hier zeker terug....

51. Echtparen worden onder het keukenraam op een bank geplaatst, aan een bistrotafeltje en erg dicht op elkaar! (Tenzij je het leuk vindt om je buren letterlijk te kunnen verstaan.) Geeft totaal niet het gevoel van een avond "uiteten" gaan! Bediening kon met moeite SauvignonBlanc uitspreken, laat staan dat ze er kennis van heeft! Prijs/kwaliteit is niet in verhouding, geen bijzondere menukaart. Hoeveelheid is een lachertje! Koffie na...nog geen koekje/bonbon erbij! Dames met hakken let op, je moet door zwaar grind lopen!

1,7