Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groenlo verdeeld zijn.

1. Lunchroom Groenlo

Vanmiddag geluncht bij wissink. Maaltijd salade goed zo ook de soep, pas op met zout! De temperatuur in de accommodatie was onaangenaam, het personeel zelf zal hier geen last van hebben zijn natuurlijk constant in beweging.

2. Nederlands Groenlo

Lang wachten voor eten op tafel kwam 1 uur.
    Geen groente of iets anders bij het hoofdgrecht.
    Alleen een stukje vlees dat was het met een eetlepel aardapel puree vlees was wel top.
    Maar alleen een stukje vlees in verhouding met de prijs ūüė©

3. Chinees-Indisch Groenlo

1Ste kerstdag geweest. Eten was koud heel weinig keuze kwa eten. Zelf paar keer vragen of ze bij vullen terweel er maar 3 tafels bezet waren. Dus bij deze nooit heen gaan omdaar te eten.

Slecht! Asociale eigenaar, slecht eten. Ondermate prijs kwaliteit verhouding.
    Liever geen eten dan hier eten!

5. Nederlands Groenlo

Super mooie locatie. We waren met 8 personen. Het hoofdgerecht van meerdere personen was niet echt warm. Ik had een stoofpotje met varkensoester. De aardappelpuree was zo weinig dat ik het stoofvlees zo goed als zo op moest eten. Jammer. De garnering rondom het hoofdgerecht was minimaal, ook geen friet of groente in schaaltjes erbij. Daarom vind ik het ook redelijk aan de prijs. Wel mooi opgemaakte borden.

Net eten bij floor gehaald maar het is werkelijk niet te eten we hebben echt de boel weggegooit... fikandellen was net karton. Krijg maar de helft mee van wat ik besteld en betaald heb.
    En patat was vies en slap hele bakje patat vol gegooid met saus. Never nooit meer dat ik hierheen ga.

We hadden speciaal vrienden uitgenodigd die zijn op ons advies gekomen vanaf Alphen aan den Rijn. Ze vonden het fantastisch we hadden een mooie plaats.
    Bediening en keuken in een woord af.
    Kregen zojuist een email van onze vrienden hoe leuk ze hadden gevonden en voor herhaling vatbaar wat zeker gaat gebeuren.

Jolanda Rikhof

Het was er super. Erg gezellig. Heerlijk eten… Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Steakhouse Groenlo

Meindert Theunisz

Op de drukke braderie-dag heerlijk gegeten bij Pepijn.
    Ondanks de drukte was het personeel snel, attent en vriendelijk.
    Mijn vrouw had vooraf wat stokbrood en ik kreeg een duidelijke huisgemaakte groentesoep [ onderdeel van het drie gangen dagmenu ] Mijn hoofdgerecht was een mixed grillschotel - kip, varkenshaas en biefstuk, met een frisse salade en een ruime hoeveelheid frites, mijn partner had gekozen voor de zalmschotel, met mooie verse groente en een heerlijk wijnsausje/ dressing. Voor dessert kreeg ik ook nog een sorbet met wat fruit. Mijn dagmenu koste slechts 15 euro, ongelooflijk zoveel lekker eten voor dat geld.
    De algehele sfeer was vriendelijk, fijne muziek en nogmaals, ondanks de drukte een voortreffelijke bediening.
    Complimenten, een aanrader.

10. Steakhouse Groenlo

Rogier Nekkers

11. Steakhouse Groenlo

Mireille Dennis

Vers kennen ze niet in dit etablissement! Alles komt uit de vriezer, vers is alleen het verschrompelde blaadje sla dat je al of niet bij een van de gerechten krijgt. Over smaakt valt, helaas voor Pepijn, wel degelijk te twisten want wat je ook bestelt het is smakeloos, te gaar of te rauw en van netheid en schoonheid hebben ze hier nog nooit gehoord. Loop maar eens naar binnen en je wordt direct aangevallen door honderden fruitvliegjes om over de ranzigheid op de WC's maar te zwijgen. Laatst met een groep van Marveld hier gegeten en we kregen maar twee bakjes patat bij ons eten. Veel te weinig natuurlijk! Dus meteen nog twee bij besteld. Tot onze verbazing stonden we die twee bakjes nog op de rekening ook. Toen we daar wat van zeiden bij het afrekenen kregen we nog een grote mond ook. Wat een service maar niet heus. Wat een aanfluiting!

Vond het deze keer een beetje tegenvallen omdat m.i. de gerechtjes opeens complete maaltijden waren.
    Het leuke van het concept vind ik om meerdere gerechtjes te proeven.
    Maar deze keer zat ik na 3 gerechten al behoorlijk vol.
    Wel heerlijk op het terras gezeten waar het prima toeven is.

13. Chinees-Indisch Groenlo

Eten voor 5 gehaald en voor 4 weggegooid.
    Alles dezelfde zoete tomatenachtige saus, zowel pangsit, babi pangang en nasi wun tung. Werkelijk niets was zo lekker om het op te eten.
    Géén aanrader.

14. Steakhouse Groenlo

Erg lekker gegeten!
    De kok weet heel erg goed om te gaan met smaken. Service was erg prettig.
    Heerlijke muziek, en een heerlijk terras!
    De prijs kwaliteit verhouding is ook perfect!

15. Steakhouse Groenlo

Gisteren met mijne vrouw samen hebben bij Restaurant Pepijn een kleine feest gehouden. Het is al weer 5 jaar getrouwd. Wij hebben heerlijk buiten gezeten twee (dag menu) besteld groente soep daarna mix grill en heerlijke ijs na voor maar ‚ā¨15. - Pp. Lekker en niet duur een herhaling vatbaar. Mooi lokatie goed service en prachtig achtergrond fado muiziek.

16. Steakhouse Groenlo

Samir Mousa

W kristen

Ongeveer de meest onsympathieke en asociale eigenaar van een snackbar. Kom hier nooit weer.

Henkie

Sjongejonge, ik ben niet vaak onder de indruk van het eten bij een snackbar, maar dit was toch wel buitengewoon goed. Beste René (als dat je echte naam is), want ik ken namelijk geen een chinees die René heet. Haha. Het eten was echt heel goed en lekker. Ik ga hier zeker vaker heen en misschien heb je er wel een nieuwe vaste klant bij. Maar verder was alles top en raad ik dit zeker aan bij de rest van mijn vrienden.

Goed eten, goede kwaliteit. Was smakelijk, niks negatief over te zeggen.

Na eerder goede ervaringen, nu een slechte ervaring gehad. Bestellingen die je doet met de FHtjes kloppen niet, je krijgt gerechten die je niet besteld hebt. Bestel je biefstuk puntjes krijg je de ene keer prima vlees de tweede keer kauwgum. Het zogenaamde verse fruit bulkt gewoon van de houdbaarheidsmiddelen en komt gewoon uit een emmertje van de leverancier. Strudel besteld die niet gaar was en zo ging het maar door. Werden er gewoon chagrijnig van, geen gezellige avond. Er loopt heel jong personeel die geen verstand van zaken heeft. Het enigste wat ze wel doen is constant vragen of je nog wat wilt drinken tot vervelends toe. Bij het afrekenen klachten door gegeven aan de eigenaresse die gelijk in de aanval ging. Uiteindelijk kregen we 10 euro van de rekening geschrapt. Wij komen hier nooit weer.

22. Steakhouse Groenlo

afgelopen weekend heerlijk gegeten met de familie de biefstuk was top, de kinderen hadden pizza, de pizza deeg en topping waren perfect. iedereen was blij. Prijzen zijn top voor het Kwaliteit een aandacht voor speciale wensen. zeker een herhaling.

23. Steakhouse Groenlo

Het eten was lekker, de bediening was vrolijk,lief en aardig. De prijzen waren redelijk goed. We zijn met de feestdagen geweest, toen was het druk, de wachttijden waren te doen. We komen zeker nog eens terug.

Erg naar uit gekeken, na eerdere goeie ervaringen. Maar het lijkt er op alsof ze een beetje lui en arrogant zijn geworden. Voelt als bulk, verplichte kost en automatische piloot‚Ķ Na eerste ronde duurde het ruim drie kwartier voor we de volgende kleine voorgerechtjes kregen. Is echt te lang. Excuus was dat er twee warme gerechtjes tussen zaten‚Ķ lijkt me voor een ervaren keuken toch geen probleem‚Ķ Verder bier aan de lauwe kant. Kwaliteit gerechtjes verschilde erg. Soms heerlijk, soms te lage kwaliteit voor dit restaurant. Ook de porties verschilden erg. Ene keer een hele schaal vol fruit (vers‚Ķ daarover valt te discussi√ęren.), Vervolgens een paar kleine stukjes meloen zonder smaak‚Ķ Sommige gerechten ineens ontzettend pittig, terwijl een ronde ervoor hetzelfde hapje heel anders smaakte‚Ķ meeste bediening loopt wat plichtmatig rond. Niet het gevoel dat we echt in de watten worden gelegd‚Ķ Kan echt beter. Locatie is en blijft prachtig. We hebben een heerlijke avond gehad, maar dat komt omdat we leuk gezelschap hadden. Maar het gevoel bekroop ons dat het allemaal een beetje te makkelijk komt aanwaaien bij FH. Jammer‚Ķ voor ons voorlopig geen nieuwe poging. Genoeg alternatieven gelukkig!

25. Chinees-Indisch Groenlo

Echt triest geworden. Tijdens aanwezigheid op Marveld Recreatie een rijsttafel opgehaald. In een paar woorden te omschrijven als erg slecht terwijl het ooit een prima restaurant was. We rijden wel even door de volgende keer. Sorry.

2,1

Ik was er in het najaar van 2017. Het concept is leuk maar dat gaat niet samen met echt lekkere hapjes. Vanwege de drukte en het concept is pre-fab nodig en krijg je geen vers eten. Alles uit zakjes en pakjes en ver van te voren voorbereid.
    De bediening was aardig en het was een leuke avond maar voor ons niet weer.

27. Chinees-Indisch Groenlo

Nooit meer. Er was geen rekening gehouden met onze komst (was zeer ruim van tevoren gereserveerd ) en de smoes was dat de mensen voor ons te laat weg waren gegaan terwijl er plaats genoeg was om een tafel voor ons samen te stellen. Fouten kunnen voorkomen en dat is niet erg. Wat wel erg is als je er niets aan doet. Toen de tafels aan elkaar geschoven waren zijn we na een minuut of 20 maar eens om bestek gaan vragen. Dat duurde ook weer even en toen konden we uit het summiere aanbod gaan scheppen. Er is nog meer voorgevallen maar het ergst is nog dat het "goedmakertje" uit een drankje van het huis bestond. Dat was waarschijnlijk omdat we niet uit de buurt kwamen en toch niet meer terug zouden komen. Daarbij opgeteld dat het eten onder de middelmaat te beoordelen is heeft het onze tweede kerstdag goed verpest. Een regelrechte afrader dus.

28. Lunchroom Groenlo

Het personeel kwam onbekwaam en onge√Įnteresseerd over. Ze zijn maar 1 keer aan tafel geweest en komen niet vragen of het naar wens is en of het smaakt. Kruidenboter is uitgedroogd, mega grote stukken champignon in de soep. Veel lawaai van schuivende stoelen door de bediening. Al met al zouden wij hier nooit meer terug komen!!

1,7
  29. Chinees-Indisch Groenlo

Vanavond hier weer eens gegeten. Over het algemeen was alles wel lekker maar niet meer bijzonder zoals het eerst wel was. Vlees was iets te lang voorgebakken. De sauzen maakten het echter weer goed.
    Volgende keer als we in de buurt zijn nog maar eens proberen.

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer hier gegeten. Het was druk zoals altijd. Daardoor duurde het soms erg lang met de warme hapjes. 3 kwartier. Maar eens gevraagd of onze bestelling kwijt was. 10 minuten later zaten we met dubbele hapjes. De biefstuk puntjes smaakten aan gebrand. Het verse fruit, de ananas en de meloen waren al aan het gisten. Absoluut niet vers dus. Erg jammer, maar er waren ook gerechtjes die wel heerlijk waren.