Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groenlo verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Groenlo

Vanavond hier weer eens gegeten. Over het algemeen was alles wel lekker maar niet meer bijzonder zoals het eerst wel was. Vlees was iets te lang voorgebakken. De sauzen maakten het echter weer goed.
    Volgende keer als we in de buurt zijn nog maar eens proberen.

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer hier gegeten. Het was druk zoals altijd. Daardoor duurde het soms erg lang met de warme hapjes. 3 kwartier. Maar eens gevraagd of onze bestelling kwijt was. 10 minuten later zaten we met dubbele hapjes. De biefstuk puntjes smaakten aan gebrand. Het verse fruit, de ananas en de meloen waren al aan het gisten. Absoluut niet vers dus. Erg jammer, maar er waren ook gerechtjes die wel heerlijk waren.

Eten lijkt van te voren al klaar gemaakt te zijn, alsof het uit de magnetron komt. Niet vers.
    Hadden op het laatst nog wat besteld, bestelling was kwijt. Overnieuw besteld toen kregen we echt restjes in elkaar geflanst wat er niet uitzag en niet lekker was. Dit aangeven werd om gelachen door het personeel. Voor ons niet weer dit restaurant.

4. Steakhouse Groenlo

Robin Daudeij

Ontzettend lekker gegeten! Een echte aanrader 😊 Vriendelijk personeel, heerlijk eten, geen lange wachttijd en een goede prijs klasse, heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug!

Ik zeg, Bedankt!

5. Chinees-Indisch Groenlo

Lang gewacht op afhaalmaaltijd. Erg duur en eten absoluut niet lekker. Volgende keer weer naar elders.

Vorige keer werd de heerlijke spaghetti bolognese geserveerd op een diep bord. Dit keer op een plat bordje formaat ontbijtbord. Op datzelfde bordje de 2 groene salades ter grootte van 2 flinke eetlepels en een portie spaghetti ter grootte van een kinderportie. Mijn bord wassen in 10 happen leeg. Na afloop zei ik dat de pasta heerlijk was maar echt niet voldoende. Het antwoord: " dat is onze gewone portie pasta hoor". Ik vertelde dat de vorige keer in een diep bord de hoeveelheid heel anders was. De serveerster antwoordde" oh ja, toen hadden we nog diepe borden". 😠

Broodje frikandel besteld, maar meneer hoorde het niet goed en kreeg een broodje kroket. Ik ben er mee naar buiten en de hond vond hem lekker

Voorheen was dit een prima tent, alles klopte en was altijd mooi optijd en lekker. Alleen de laatste 3 keer wat besteld was het veel te laat. Om 17.00 Doorgeven dat het om 18.30 Bezorgd kan worden en dan toch om 19.30 Nog niets geleverd hebben. (Het deeg was op.) kan een paar keer gebeuren. Maar nu voor de 4e keer? Beetje jammer. Wat dan eigenlijk nog ergelijker is is het antwoord wat je dan aan de telefoon krijgt.

9. Nederlands Groenlo

Ans Hijink

We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond in een toplocatie gehad. We komen graag nog een keer terug.

10. Steakhouse Groenlo

Vakantie man

Waren op vakantie daar diverse restaurants gehad. Deze was veruit de minste. Saté half gaar… schnitzel hard gebakken… frietjes slap weinig saus erbij als je niet vraagt helemaal niets nee dit is geen aanrader.

Goed gegeten!

12. Steakhouse Groenlo

De beleving en sfeer is ver te zoeken. Slechts 3 tafels bezet op een zaterdagavond. Het controleren van thuisbezorgd was belangrijker dan zorgen dat je klanten voorzien waren van drankjes. Het eten op zich is redelijk. Jammer dat wanneer je met 8 personen komt eten je slechts 1,5 bak patat krijgt, en je moet bijbetalen wanneer je bijgesteld. Idem sausjes. Zou niet snel iemand aanbevelen dit restaurant te bezoeken.

Dhr. Gastvrij

Verreweg de beste snackbar van Groenlo en omstreken. De eigenaar is altijd in voor een praatje en dat vind ik altijd erg gezellig. De keuze is reuze! (De redbull is altijd koud)👌 haha ja keek. Een echte aanrader!

Anoniem

Patat is van goede kwaliteit. Drinken staat koud. Personeel is mooi volk, vooral de baas. De baas kent de klant. De sfeer is optimaal, je merkt dat de eigenaar meeleeft met zijn klanten. Goed eten voor een kwalitatief goede prijs.

15. Nederlands Groenlo

Winfred

We werden niet ontvangen. 10 minuten gewacht voordat gastvrouw kwam, zij stond in de keuken waar haar door collega's werd geattendeerd dat er gasten waren.

De bediening en gerechten lieten lang op zich wachten (17.30 aanwezig 19.30 hoofdgerecht) terwijl wij met kleine kinderen zaten. De serveerster was druk met kletsen in keuken. Tevens was het geheel niet druk (twee tafels bezet)

Uiteindelijk voor twee voor- en hoofdgerechten en twee kindergerechten € 96,- afgerekend

Daar mag toch meer van verwacht worden, zonde want de locatie en entourage was top

16. Nederlands Groenlo

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en weten waar ze het over hebben👍

Goed eten, lekker, ook voldoende uitzoek in frisdranken en dergelijke. Gezellige sfeer met een bar en barkrukken en 2 tafels [met eventueel een bank] om aan / op te zitten. Snackbar Rene zit echter niet aan Het Heydenrijck maar aan de Lievelderstraat 25 in Groenlo. Je kunt er pinnen en contactloos betalen. Zeker een bezoek waard!

Rob Spruyt

19. Nederlands Groenlo

Winkel

Met 6 personen een 9-gangenmenu gereserveerd. Bij aankomst was dit niet bekend. Van alle gerechten was er slechts 1 met vlees en dit was niet goed bereid. Niet 1x werd ons gevraagd of alles naar wens was. Andere gasten kregen bij betaling een kleine attentie. Wij kregen niets, alleen de rekening. Dit was mijn 4e bezoek aan Welgelegen, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Geen goed gevoel aan over gehouden. Jammer!

20. Chinees-Indisch Groenlo

Van Heeringen

Vanavond heerlijk gegeten.
    De wan tan soep is een echte aanrader.
    Super vriendelijke mensen

Fam spexgoor

Super luxe verzorgd ontbijt. een cadeautje

22. Nederlands Groenlo

ed rouwet

Helemaal genoten van het 5-gangen verrassingsmenu. Topavond!

Erik Stam

Heerlijk gegeten met de familie, zeker een volgend bezoek waard.

Gewoon leuk en gezellig.

Helma & Evert kamphorst

Het was ontzettend leuk en een gezellige gastvrouw en personeel vriendelijk en wel opgevoed

E.spierings

Wij komen uit Brabant om vakantie bij Marveld te houden. Nadat we vrijdag aan waren gekomen zijn we op zoek gegaan om wat te eten. We kwamen uit bij snackbar Renee.

Super lekker gegeten!! Leuke bediening en betaalbaar eten. Het was er zo lekker dat we vandaag (donderdag) nog eens terug zijn gegaan. Super Renee tot snel weer 👍👍👍👍👍

Zachte friet,en dan is zacht uitgedrukt. De frikandel heb ik aan men zus gegeven om buiten mee te voetballen.

1,1

Gerard Zijdel

Een tijdje geleden zag ik op de kaart bij restaurant Milano een Turkse pizza Lahmacun staan. Erg nieuwsgierig reageerde ik hierop en Mehmet de eigenaar nodigde mij uit eens een stuk te komen proeven. Deze week ging hij ze weer bakken en mailde om er één op te komen halen. Verrast was ik dat hij met deze gratis pizza de afspraak niet vergeten was. We hebben er heerlijk van gesmuld en bedanken hem voor zijn klantvriendelijkheid. For us the best in town....

29. Nederlands Groenlo

Op 29-01 hier gegeten met 11 personen, waaronder twee kinderen. De ervaring hier was al goed en ook nu werden we niet teleurgesteld. Het speciaal voor ons samengestelde feestmenu was naar ieders tevredenheid. We waren het er unaniem over eens dat de middag erg geslaagd was, mede door de inspanning van (chef)kok en bediening!

Lidy Hengeveld

Een 10 met een griffel! Die krijgen jullie van ons! Volkomen verdiend!
    Een paar maanden eerder waren we hier ook en toen liep e.e.a. mis. Heel vervelend, maar er was geen opzet in het spel. De kater van die avond is ruimschoots vergoed door de fijne avond die we gisteren aangeboden kregen door Lidy en Nicole!