Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groenekan verdeeld zijn.

Ik heb hier op een donderdagavond gegeten en er was ontzettend veel variatie in het aanbod. Het eten was prima en lekker voor een all you can eat restaurant. De sushi's waren helemaal top en vooral het ijs was vol van smaak.

We moesten anderhalf uur reizen voor het restaurant maar dit was het zeker waard! Ook vriendelijke bediening. Het enige minpunt is dat er na 19:00 maar 1 bus gaat in het uur.

Ik raad dit restaurant zeker aan voor een leuke en vooral lekkere avond uit.

Ondanks de mindere recensies hebben we bij WOK plaza erg lekker gegeten. Alle gerechtjes smaakten uitstekend. Ook de bediening was prima en de inrichting gezellig. We konden elkaar goed verstaan, wat nogal eens een probleem is in restaurants. We komen hier nog vaker terug.

Naar jaren goede ervaringen te hebben gehad, was het vanavond ronduit slecht. Nieuw concept, tja rauwvlees hetzelfde met de patat van onze dochter. Erg jammer als je er wat van zegt dat je een speklapje inplaats een t-bone op je bord ligt, de tent bijna word uit gezet. Zeer triest dit alles, zijn wij ook zeker niet gewend van hun.

Ons zien ze nooit weer.

Hallo, heerlijke fazant met saus met sla-garnering en precies goede patat. Prettige sfeer en vriendelijke, humorvolle bediening. Ongecompliceerde omgeving met goed eten!

Janine Grooteman

Hele lekkere sushi! Goede prijs (18,50 voor all you can eat!) en lekkere sushi. Natuurlijk hebben we wel eens lekkerdere sushi gehad, maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed, zeker voor all you can eat! Misschien de naam van wok naar sushi veranderen? Dan kunnen meer mensen jullie vinden!

Een verschil van dag en nacht met Wok-Plaza van voor de verbouwing. Het concept is veranderd. Je kiest per gang 3 gerechten en deze worden aan tafel geserveerd. Zeer lekker eten en mooi opgemaakte borden. Vriendelijke bediening. Een aanrader. Top

Klein puntje ter verbetering: er mogen meer toetjes op de kaart.

ter haar

We zijn er vaker geweest, maar het laatste jaar steeds slechtere ervaringen. Ik en de kinderen wokken vooral, maar er is steeds minder keus. Het valt me op dat er steeds minder klanten zijn. Na een uur of 8 zit je er vrijwel alleen, ook in het weekend. Het personeel kijkt je dan echt de deur uit, vraagt steeds of ze kunnen afruimen... Euh, nee we zijn er net een uur. De boel wordt niet meer aangevuld, óm drinken moesten we steeds vragen, maar het personeel was zelf aan het eten raar dat er dan niemand is?? De nasi enz. die is lauw, de saté was ingedroogd en koud. Helaas, ons zien ze daar niet meer!

Dirk

Goed eten, goeie prijs/kwaliteit. Het personeel is slecht verstaanbaar maar wel heel vrolijk. Bij drukte mogen de bakken met etenswaren wel wat sneller bijgevuld worden en mag het personeel hier ook wat oplettender in zijn wat mij betreft. Verder niets te mopperen, we komen zeker nog eens terug.

Heerlijk gegeten, ruime keuze in vlees, vis, groenten en ook bij- en nagerechten. Vriendelijke service, echt voor herhaling vatbaar. Reserveren hoef je niet eens voor te bellen, dit kan ook via een online formulier.
    Kortom, alles top.

We hebben gisteravond heerlijk gegeten!!
    De sfeer was gezellig en warm en het eten voor die prijs heel goed.
    Mijn complimenten...fijne bistro!!
    Is zeker voor herhaling vatbaar.

Super lekker eten!! Als wij gaan wokken is het daar!!!

Heerlijk gegeten en goede service! Thanks, ik word vaste klant!

We komen hier al jaren.
    Ted heeft het koken geleerd van niemand minder dan Fagel in Moustache in utrecht.

Gewoon goed eten voor een meer dan redelijke ptrijs, zeker de pot voor 11.00 kan ik iedereen aanraden.

Als je op zoek bent naar een sterrenbistro in Naarden of Bos en Duin dan moet je hier niet wezen. Maar wij mensen uit de buurt komen hier heel erg graag.

Wezen eten met een groep van 15 personen op een woensdag avond. Niet druk, dus alles was voorraadig......grote keuze uit alles....heerlijk gegeten!!

Na een eerder (succesvol) bezoek nog een keer wokken. Hadden we dat maar niet gedaan. Wij waren hier op 24/6/2012 rond 18:30u. All-in voor Euro 27,50! Alleen: wat is all in? Salade (koud) was bijna leeg: geen sla, geen eieren etc. 1e keer wokken: geen groenten, alleen maar vlees. 2e keer wokken: wel groente, bijna geen vlees. Bijgerechten? Welke bijgerechten: geen fou young hai (hele avond), nasi keer op, géén saté stokjes enz. enz.

Hoewel het personeel vriendelijk is en alles doet om aardig te zijn, misten wij toch echt (!!) datgene waar we voor kwamen: lekker eten. Datgene wat klaargemaakt wordt is lekker!! Sfeer is inderdaad niet echt Chinees maar dat doet geen afbreuk aan de smaak, die is goed.

Eigenlijk hadden we geld terug moeten vragen, dat niet gedaan. Maar daarentegen geen fooi, wat bij het 1e bezoek ruim was.

Tip: als je wil gaan wokken: kijk of het druk is, als het vol zit: niet gaan! Je loopt de kans, net als wij, dat het allemaal op is. Echt een gemiste kans voor dit restaurant!

Ik eet regelmatig bij Naast de Buren en blijf mij iedere keer verbazen hoe zij zulke kwalitatief goede gerechten kunnen serveren voor de prijzen die zij hanteren. De laatste keer (za 21 jan'12) a la carte gegeten en het was weer heerlijk. Soms eten we door de weeks aan de aanschuiftafel. Ook altijd lekkere gerechten voor maar € 11,00 incl. Kopje koffie. Ik vond het hoog tijd om dit ook eens ergens te vermelden. De bediening is altijd top en zeer vriendelijk. Past heel goed bij de doelstelling van het restaurant: lekker ongedwongen. Zeer aanbevelenswaardig als je zoekt naar een no-nonsence ambiance waar je heerlijk kunt eten voor een redelijke prijs.

Ik heb absoluut een fijne ervaring gehad bij deze gezellige bistro gelegen in het bosrijke Groenekan. De sfeer was gezellig en warm en het eten voor die prijs heel goed. Ik kon gebruik maken van de "aanschuiftafel" maar heb gekozen om van de kaart te kiezen. Genoeg keuze voor een leuke prijs. De bediening was erg vriendelijk en attent en past prima bij de doelstelling van dit restaurant. Ik denk dat een ieder zich hier prettig zou kunnen voelen. Ook vond ik het fijn dat je hier voor een karaf water niet hoeft te betalen. Ik vind dit restaurant een echte aanrader als je lekker ongedwongen uit eten wilt, waar de prijs/kwaliteit zeer goed is.

Joke Westerhoff

Met een groep van mijn werk hier wezen wokken. Omdat we een zorginstelling zijn was er over de prijs te praten, dit vond ik een goede service. Het eten en de bediening was prima. Ook kwamen ze steeds vragen of ze konden helpen met het eten halen. Helemaal toppie dus..

Ik ben op een doordeweekse dag met mijn hond naar dit gezellige bistro'tje geweest, het was heel aangenaam en mijn hond kreeg netjes een bak water. De bediening was alert en gastvrij en ik kon snel bestellen, het eten was heel lekker en de verhouding prijs/kwaliteit was zeer goed.
    Al met al vind ik het zeker een aanrader voor mensen van elke leeftijdscategorie.

Afgelopen zomer twee tosti's besteld. Bestelling vergeten. Uiteindelijk na 1/2 uur zijn de tosti's gebracht, zonder excuus. Tosti's waren nauwelijks geroosterd, slecht van smaak en duur. Absoluut slechtste ervaring in jaren.

De locatie en parkeergelegenheid is erg goed.

Binnenkomst is prima. Ziet er verzorgd uit.

Er is voldoende keuze wat betreft vis, vlees en groenten.

Ook voor een dessert kun je er prima terecht.

De smaak is uitstekend wat zeer goed in verhouding staat met de prijs.

Regelmatig bezoeken wij met vrienden het gezellige dorpsrestaurant in Groenekan. Wij zijn erg te spreken over het eten en de ongedwongen sfeer in het restaurant. Een erg leuk concept, wat de pot schaft, op woensdag, donderdag en vrijdag. Lekker eten voor nog geen €10,00 per persoon.

Knus restaurantje waar je best lekker kunt eten. Op zondagavond met nog niet gevuld restaurant was de keukenventilatie niet toereikend om een overweldigende knoflook geur af te voeren. Maandagochtend (na een nacht buiten luchten) al onze kleren maar in de was gedaan..

Eten is prima, niet duur en super lekker en gezond.

Bediening is snel en vriendelijk.

Je kunt kiezen uit verschillende groenten, vis en vlees.

Je mag zo veel mogelijk eten als je zelf wilt, ook het ijs is gratis!

Sommige koks komen een beetje gehaast en bot over maar je krijgt goed doorbakken eten ervoor terug.

Als je interieur belangrijk vindt dan kun je beter elders gaan. Het lijkt niet echt op een Chinees restaurant maar heeft meer een beetje weg van een vreetschuur.

Het restaurant is kindvriendelijk maar dat hangt ervan af af of je dat prettig vindt. Aangezien kinderen door het restaurant heen rennen en herrie maken kan dat storend zijn.

Ik kom hier zeker minimaal 8 keer per jaar, gezien kwaliteit en prijs verhouding.

Bertha van Ommen

Het eten is echt lekker, de sfeer is goed. Je kunt echt zoveel eten als je wilt voor een aantrekkelijke prijs, van de soep tot het ijs. Aparte bijgerechten, echt van alles heb je daar. Een wokrestaurant is zeker mijn favoriet (zeker de wok plaza) om uit eten te gaan. Je kan zelf kiezen wat je wilt eten en je staat er met je neus boven op als je eten wordt klaargemaakt. Weet je in ieder geval zeker dat je eten goed gaar is :D.

Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen.

Perfect! Zoveel eten als je wilt voor één prijs. (soepen, sushi, vlees, vis, groente, ijs etc.)

Als het regent en je wilt roken hebben ze daarvoor een speciaal 'rokershok' buiten bij de ingang.

Een niet onaardig informeel restaurantje, zonder al te veel ambities.
    Een enkele persoon in de bediening, moet nog wel wat basisregels over gastvrijheid leren of die nog eens ophalen.
    Het is uitermate onbeleefd je halverwege de beantwoording van een vraag over het menu ineens te wenden tot een kennis die langs komt.
    De vraag wordt niet verder beantwoord en de gast blijft zonder antwoord zitten.
    De baas (?) heeft het gezellig met de kennis over FC Utrecht. Ook passen popie-jopie-opmerkingen niet zo erg bij gastvrijheid.
    Na een bestelling van 4 x hetzelfde gerecht: 'Zal de kok blij mee zijn.'

Nog even doorleren dus.