Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groede verdeeld zijn.

1. Hebben gisteren goed gegeten in De Deining. Was voor ons de tweede keer.

Bediening had beter gekund, eten was prima.

Zullen waarschijnlijk weer terug komen.

2. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Geen arbeidsintensieve schilderijen maar kwaliteit gerechten. Volhouden!!

3. Slechte zaak. We wilden gaan lunchen 8 augustus, het drukste weekend in de zomer. Ik bestelde een panini ham kaas en mijn vrouw een panini tonijn. Helaas we hebben geen panini meer, doe dan maar een uitsmijter. Sorry we hebben geen brood. Nou dan maar alleen een cola en mijn vrouw een pannenkoek. Jammer dat niemand zo slim was om brood te laten halen bij een bakker of supermarkt. Hoe deze zaak dan aan een ruime 8 als waardering krijgt is mij een raadsel.

1,8
  4. Geen goede ervaring. Op het eerste gezicht een gezellige plek, in het kleine centrumpje van Groede. Helaas bleek al bij onze eerste bestelling van drankjes, dat onze serveerster niet goed gemutst was. We voelden ons bijna bezwaard om iets te bestellen. De serveerster leek chagrijnig en afwezig en had geen aandacht voor ons. Ons bestelde bier - het zelfgebrouwen bier van het restaurant nog wel - was lauw en sloeg dood. We vroegen om een nieuwe aan een andere serveerster die toevallig langs liep, maar wij konden niet bij haar bestellen. Wel bij haar collega > die zij vervolgens niet inlichtte over dat wij graag een nieuw biertje wilde hebben.
    Wij wilden graag iets eten en moesten zelf om de kaart vragen. Ondertussen liep er veel jonge bediening rond die duidelijk niet geinstrueerd waren over hun werkzaamheden, ze maakten een trage indruk.
    We kregen het eten, wat op zichzelf goed smaakte. We betaalden te veel voor het vispannetje, waar maar erg weinig eten in zat.
    Na het eten besloten we af te rekenen, maar er kwamen hiervoor geen serveersters aan tafel. We moesten hier zelf om vragen. Toen we dat deden leken ze blij te zijn dat we gingen vertrekken.
    Na het afrekenen gaven we de kritiek aan de eigenaresse dat we de bediening matig vonden, maar zij voelde zich duidelijk aangevallen en ging in de verdediging i.p.v. het 'de-klant-is-koning' gevoel te geven. Kortom: geen fijne plek.

5. Hele slechte ervaring, lauw stoofvlees met weinig smaak, hele droge spareribs, ze leken wel een week oud. De sla smaakte ook naar niets, het personeel bracht gerechten zonder dienblad en besmeurde daarmee de vloer. Dit werd met een vod onder zijn schoen schoongemaakt. Bij 2 van de damestoiletten hing een papier defect. Volgens de serveerster kwam dit door het drukke evenement wat er daarvoor was. Wij grapten tegen elkaar dan toch vast wel genoeg verdiend om een loodgieter te betalen. Jammer van deze mooie locatie, deze eigenaren moeten nog maar eens in de leer bij een goed bedrijf gaan.

1,7
  6. Fam Martens

Voor de 2e keer bij Sjiek geweest, wat was het weer geweldig!! Leuke en vlotte bediening. Je voelt je er zeer op het gemak!!

We komen zeker terug maar dat weten ze wel!

7. Ruud en Monique

Als je in West Zeeuws-Vlaanderen lekker wilt eten inclusief een top bediening tegen een eerlijke prijs, twijfel dan niet en reserveer!!! Echt top, weekmenu altijd een aanrader. Afgelopen week mosselen met Gamba's, echt goed!

8. Greetje en Bram de Hullu

Op 18 juli 2015 werden wij zeer gastvrij ontvangen bij Eterij Sjiek in Groede. We troffen het enorm met het weer en konden aanschuiven aan een ronde tafel in de karakteristieke tuin. De vissoep was om de vingers bij af te likken. De zeebaars, zee tongen en biefstuk waren goed klaargemaakt. En de toetjes verrassend en heerlijk. De bediening was vriendelijk en vlot. Toen het later wat afkoelde buiten werden er fleecedekens rondgedeeld. Kortom, een echt avondje uit.

9. Top zaak! Ideale plaats voor te relaxen, kids in de speeltuin, lekker drankje voor je neus en voor ieder wat wils. Een hapje of wat lekkers om te eten. Sfeer en interieur, prijs/kwaliteit enorm gestegen met de nieuwe uitbaatster! Doe zo voort!!

11. Leuk en gezellig terras. Bediening uiterst vriendelijk maar niet erg vlot. Veel zorg voor een mooie presentatie.

12. lianne& theo

Wij komen regelmatig in dit restaurant. Fijne sfeer, je voelt je welkom. Eten altijd heerlijk, constante kwaliteit. No nonsense keuken. Echt een aanrader. Annika en Dimitri staan voor hun zaak. Dat voel je. Chapeau!

13. Nederlands Groede

jim

Serveerster (mogelijk eigenaresse of zoiets) was niet vriendelijk. Met de tafel dekken enz liep ze niet om maar schoof alles vanaf een kant de tafel op. Ze kon nog wat leren van de andere personeelsleden.

14. Anne Jannes

15. Anne Jannes

18. Jacq Lauvenberg

Vandaag voortreffelijk gegeten. Fijne, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding perfect. Aanrader. Komen snel weer genieten.

19. Es war sehr lecker heute Abend! Hervorragender Service. Sehr schönes Restaurant. Kann ich nur empfehlen!

20. Drie kwartier op het terras gezeten zonder dat het personeel ons een blik waardig keurde, het was redelijk druk maar met 3 man in de bediening moet dat geen probleem zijn. Er kon geen goedendag af en ook geen kaart dus zijn we maar weer gegaan. Ronduit droevig.

21. Beste eten dat ik ooit in een restaurant gegeten heb! En zeker zo lekkere vinaigrette, die krijg je op je verse salade. En verse groenten.

Als je in de buurt van Groede bent dan moet je binnen springen, dat weet je niet wat je krijgt, allemaal lekker, vers en gezond.

We komen hier zeker met plezier terug.

22. Nederlands Groede

Vanavond bij Puur gegeten, bij binnenkomst werden wij niet opgemerkt. De serveersters waren in gesprek, met hun rug naar de zaak. Op tafel stond een verlepte zonnebloem.

Na enige tijd lukte het ons de aandacht van het personeel te vangen. Wijntje met brood en smeersels besteld, het brood was hard en niet vers, we zaten daar nog van te eten toen het hoofdgerecht al kwam.

Onze Angusbiefstuk was niet gekruid en ook niet mals. De tomaat met gesmolten kaas, die heet uit de oven hoort te komen, was lauw. De patat was prima.

Zelf de cappuccino wilde niet lukken, een slappe melkbak. Jammer Puur, met wat meer aandacht zou het makkelijk veel beter kunnen.

Liesbeth.

4,5
  23. Pieter Jan

24. Nederlands Groede

Vanmiddag een zeer gezellige dag met bijzonder goed gezelschap afgesloten bij "Puur". De locatie en de strandtent aan zich zijn top. De strandtent ziet er strak uit met een overdacht design. Stoelen zijn prima en het terras is ruim. Op zich een goede "kick-off" voor een mooie afsluiting. Al snel bleek het een valse start. De mossels waren discutabel (droog gekookt) en de Irish Coffee was diep triest. Een gewone koffie met Amaretto(?!). Slotsom, een kleine tip van onze kant naar de kok om de mossels een beetje in de gaten te houden (met alle goede bedoelingen en een glimlach), dit werd echter niet in dank afgenomen. De tip/vraag over de Irish Coffee hebben we achterwege gelaten. De rekening bedroeg 150,- (inclusief tip). Op verzoek van onze zijde vroegen we een paar losse Euro's voor het wisselgeld. Dit was volgens de serveerster niet mogelijk en briefde dit op zeer onacceptabele wijze door aan haar bazin. Vervolgens kregen we een "veeg uit de pan" van de bazin. Nee, helaas... voor ons nooit meer Puur.

Regards,

Elements

4,9
  25. Nederlands Groede

Jeannet

Al een paar keer wezen eten met de familie bij puur en het is er heerlijk. Ook de bediening is erg vriendelijk en erg enthousiast om te helpen zoals met mijn moeder die moeilijk ter been is. De locatie is top en alles is erg schoon. Zeker een aanrader voor iedereen!

26. Een super goed restaurant !! Echt een aanrader wanneer u aan de zeeuwse kust bent. Goede bediening en de kok overtreft alles. Voor mij geen ander restaurant meer als ik in Zeeuws-Vlaanderen ben.