Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groede verdeeld zijn.

Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten! Een echte aanrader.

Valcke M.

Toffe locatie, vriendelijk personeel, mooie kaart. Kortom een aanrader voor iedereen die in de buurt is of de moeite wil doen om tot daar te rijden. Wij gaan er zeker terug en nemen vrienden mee.

3. Nederlands Groede

Locatie is prachtig en daar houdt het verder ook mee op. Eten zeer slecht en bediening doet niets met je klachten.

Mooi kader en vriendelijke bediening. Voor de vegetarische partner stonden enkele niet-doorsnee goed bereide gerechten op de kaart. Mooie aangepaste wijnen.

Sjiek heeft taartervaring perfect opgelost!
    Wij hadden de prijs betaald voor twee stukken taart terwijl wij er maar een gegeten hadden! Dit verdiend een superrecensie👍

Leuke sfeer, vriendelijke maar trage bediening. Ik vind de warme appelbollen zalig en die zijn bij ons in België niet te vinden dus als ik aan zee ben trakteer ik mezelf bij de Vrijbuiter op een warme appelbol maar al meerdere malen gehad dat er geen warme appelbollen meer te krijgen zijn en dit om 15u in de namiddag, jammer!

Vereecken

Lekker eten in een sfeervol interieur met een attentvolle gastvrouw.
    Als je in de buurt bent een aanrader!

Nog even terug voor een kop koffie met taart!
    Vriendelijk gesprek met gastvrouw!
    Alles lekker maar negen euro voor een taartpunt ook al is het Belgisch gebak is ons toch iets teveel! Jammer!

Vriendelijke ontvangst en hele goede bediening. Lekker gegeten.

10. Internationaal Groede

Samantha van bediening was geweldig. Zo n fijne service op 03-09-2017.
    Ze bracht ons naar een andere tafel met fijne stoelen en bediende ons voortreffelijk. Ga zo door.
    (En voor je collega met spierpijn. Succes )
    met de groeten uit Brabant 😊

11. Nederlands Groede

Schitterend weer, fietstochtje aan zee. Even stoppen aan Puur voor een drankje. Terras helemaal vol en binnen zitten is nu geen optie met dit lekkere weer. Achteraan was het terras leeg maar toen ik net neerzat werd me door de plaatselijke persoon van dienst botweg gezegd " zie je niet dat het gesloten is, er staat toch een tafel voor de deur… ja inderdaad er stond een tafel in de deuropening waar je langs beide zijden voorbij kon. Nooit meer Puur voor mij dus.

Zeer attente en ontspannen (belangrijk!) gastvrouw en haar assistente, terwijl het toch behoorlijk druk was. Fijn tafelen, fijne wijnen. Open keuken is hier geen lege term.

Pearl Van Kerrebroeck

Adres om te onthouden.
    Super lekkere zeevruchten schotel.
    Ik kom zeker terug!

14. Internationaal Groede

Super leuk strandpaviljoen. Met ons voetjes in het zand de kindjes lekker spelen in de speeltuin goed overzicht op alles… savonds nog lekker een hapje binnen gegeten ik kan niet anders zeggen dan top! Bediening lekker eten… en de rekening viel ook nog goed mee. Doe zo verder.

Uitstekend restaurant in gezellig decor. Mooie kaart en attente service. Spijtig van de goedkoop uitziende stoelen in de zaal, en ook de naam van de zaak zal de veeleisende klant niet uitnodigen. Kijk voorbij de naam en laat je verwennen door de chef en zijn team!

Sfeervol restaurant in het mooie Groede waar je lekker kunt eten van de kleine maar kwalitatief hoogwaardige kaart. Aanrader.

Wij hebben heerlijk gegeten van gerechten met verse ingrediënten die met heel veel smaak en liefde werden bereid.

18. Internationaal Groede

Bij aanvang was de tafel nog vol vaat, terwijl het niet druk was. Kelner liep langs, maar ruimde het niet op. Andere collega nam na 10 minuten de bestelling op en nam de vaat mee. Ons werd gezegd dat er geen tafel binnen meer vrij was om te dineren. Terwijl gasten die ook niet gereserveerd hadden na 5 minuten al een tafel kregen toegewezen.

Minpunt eten: Brood met aioli word hier erg letterlijk genomen

Erwin Laukens

Heel gezellig gegeten in de tuin, zeer vriendelijk ontvangen geweest, er werd rekening gehouden dat we vegetariërs zijn wat we zeer apprecieerden! Wij komen nog een keer terug.

Gaan eten met 4 personen.
    Het verwen menu genomen.
    Sorry, vond het gewoon een schande wat hier werd opgediend. Absoluut geen goede ingredienten.
    Als je graag iets goed wil eten. Heel wat betere adressen.
    Vraag me echt af of veel clienten hier ooit gaan terugkomen.
    Never again.

Monique Post

Het was onze eerste keer in Groede. Voor een tweede keer naar deze geweldige gastro type restaurant/pub omdat het eten zo goede en vooral lekker was en sfeer+bediening knus en vriendelijk waren. Je wordt warm ontvangen en niks is te veel. Echt een vakantie gevoel.
    Duidelijk om te merken dat de oprichters passie hebben voor hun vak en hun kleine brouwerij ernaast, die zelfs internationale onderscheiding voor het bier heeft gewonnen, laat die passie ook zien. Leuk dat ze hun bier zelf gebruiken in bepaalde gerechten zoals de stoofvlees en kip bereid met bier.
    Wachttijd voor eten was zeer kort. Hond vriendelijk, wat toch belangrijk is voor deze kustplaats waar je veel mensen zien die hun trouwe viervoeter op vakantie nemen.
    Ribeye steak perfect bereid zoals gevraagd (bleu) en het was ook geen probleem om franse kruidenboter van een andere gerecht te mogen verwisselen met de opties die ze hadden.
    Geitenkaas salade erg lekker en genoeg voor een maaltijd. Absolute aanrader zijn de bospaddestoelen toastjes die je als vooraf kan bestellen! Echt heerlijk bereid. Tapas plank voor 2 ook erg lekker. De chocolade mousse is ook een aanrader waarbij je de kwaliteit van de gebruikte chocola echt kan proeven.
    Koffie met vers gemalen bonen en was van goede kwaliteit.
    Prijzen zijn zeer redelijk voor kwaliteit en kwantiteit verhouding bijv voor 2:
    Maaltijd salade geitenkaas/bospaddestoelen toastjes/tapas plank voor 2/spa blauw/Hoegaarden/koffie €56
    We zouden het absoluut aanraden om de passievolle eigenaren een keer te bezoeken en van hun eet kunst te genieten!

Super lekker gegeten. Vriendelijke en zeer behulpzaam bediening.
    Ambachtelijk bier van eigen inpandig brouwerij. Prijs kwaliteit verhouding perfect.
    Aanraders zijn de tapas plank, bospaddestoelen met toastjes - heerlijk, de carpaccio, de entrecote , geitenkaas salade en als einde heerlijk en mooi gepresenteerd chocolade dessert.
    Voor herhaling vatbaar.

Dinie Kragten

Wij hebben heerlijk gegeten zeker voor de prijs die wij hebben betaald, de sfeer was heel goed en de bediening was vriendelijk en correct/

van de steene

Zeer aangename totaalervaring. Reeds twee maal gaan eten en de tweede keer nog beter dan de eerste maal. Met alle wensen wordt rekening gehouden.Bij mooi weer prachtig terras. Gastvrouw heeft het juiste evenwicht tussen spontaniteit en toch correcte bediening. Niet stijf . In de keuken staan een team dat zeer goed op elkaar afgestemd is. Lekkere verse producten. Wij komen zeker nog eens terug.

liesbeth peters

Heerlijke avond gehad! We hadden een tafel die uitkeek op de keuken en konden dus alle verrichtingen volgen. We zagen een prima samenwerkend team. De gastvrouw vroeg aan het begin of er speciale wensen of vragen waren: heel attent. Het wijnadvies werd als uitstekend ervaren.
    We hebben een heel fijne, smakelijke avond gehad in een heel sfeervol ingerichte ambiance en hopen zeker nog een keer terug te komen als we in de buurt zijn. Een aanrader!

C Boschitsch

Eten bij eterij Sjiek is een heerlijke ervaring, eten van prima kwaliteit. Alle producten zijn vers, zoals de groenten, heerlijk mals vlees boterzachte vis, verse frietjes. De borden mooi opgemaakt. De gastvrouw weet hoe ze haar gasten het naar de zin kan maken, geeft goede aanbevelingen, is zeer gastvrij en vriendelijk. De enthourage is erg sfeervol, mooie huiskamer en bij mooi weer heerlijk genieten in de mooi aangelegde tuin. Ik kan alleen maar zeggen ga het zelf ervaren het is zeker de moeite waard!

annelies van den Hemel

Het was een heel fijne ervaring, we hebben in de tuin gegeten, het was prachtig weer.

Het is een kleine kaart maar wat er op je bord komt is heel lekker.
    We kozen voor het suggestiemenu.

Alleen viel de prijs ons wat tegen

Gezelschap

Lekker eten. Eerste indruk qua bediening kon beter. Reactie gastvrouw kon zeker beter. Jammer! Onderbemand op heel drukke dag.

Wir haben am Samstag 13.05.2017 eine Pizza bestellt und wollten sie dort essen. So etwas rottenschlechtes haben wir in unserem Leben noch nicht vorgesetzt bekommen. Eine tiefgefrorene Pizza mit so etwas wie Tomatensauce und Käse, der wie Gummi war. Als ich der Bedienung gesagt habe das es unmöglich sein so etwas vorgesetzt zu bekommen kam noch nicht einmal eine Entschuldigung. Für 2 Pizzen, davon denen nicht einmal ein Viertel gegessen wurde, 1 Wasser und ein Bier (Heineken) haben wir satte 23,45 Euro zahlen müssen. Nie wieder

Vrije vertaling Eet.nu:

Wij hebben er zaterdag 13-05-2017 een pizza besteld en wilden hem daar eten. Zoiets vreselijks hebben wij in ons leven nog niet voorgeschoteld gekregen. Een diepvries pizza met iets van tomatensaus en kaas, die net rubber leek. Toen ik de bediening vertelde dat zoiets onmogelijk voorgezet kon worden kwam er geen enkele verontschuldiging. Voor twee pizza's, waarvan nog geen kwart gegeten werd, een water en een biertje (Heineken) moesten we 23,45 betalen. Nooit meer!

30. Nederlands Groede

De leukste en lekkerste strandtent die wij kennen! Vriendelijke bediening en lekkere saté o.a.