Op dit adres zit nu: Etablissement 1880

1206869846 88
1220846572 88
1325672014 84
1416520730 71

1. Drie kwartier op het terras gezeten zonder dat het personeel ons een blik waardig keurde, het was redelijk druk maar met 3 man in de bediening moet dat geen probleem zijn. Er kon geen goedendag af en ook geen kaart dus zijn we maar weer gegaan. Ronduit droevig.

2. Mathy en Matthieu

Gisteren waren wij op "doortocht" in de provincie Zeeland en kwamen aan in het pittoreske dorpje Groede. Wij hebben een fantastisch heerlijke en betaalbare lunch bij jullie gebruikt. Groede en omgeving is zo leuk dat wij gebleven zijn tot de avond, daardoor kregen wij ook de kans een diner bij jullie te ervaren. Kwaliteit, prijs, bediening, sfeer alles klopt. Geweldig een echte aanrader!!

3. Afgelopen vakantie maar weer eens bij Eethuys Den Engel geweest. Het is en blijft een genot om hier te gaan eten, prachtige ambiance, (h)eerlijke producten waarmee gewerkt wordt en die smaakvol door de chef bereid worden, goede wijnen op de kaart die door een geweldige gastvrouw geserveerd worden. Groede is bij ons pas compleet, na een bezoek bij Den Engel!

4. Een aanrader voor iedereen. Wij zijn er zonder te reserveren binnengevallen met twee om 21.05u en het was geen probleem om nog te eten. De bediening is snel en heel vriendelijk, hebben achteraf nog dessert en koffie genomen en hadden op geen enkel moment het gevoel dat we moesten vertrekken omdat de zaak ging sluiten. Het eten was heerlijk en als rasechte Belgen zijn versgemaakte frietjes zeker en vast een pluspunt.

5. Ad Campfens

Lekker gegeten. Helaas waren de twee garnalenkroketten wat te zwart gebakken. De smaak van de garnalen in de korst was gelukkig goed. De bediening was zeer vriendelijk.

6. Marc 25 punten

Goed gegeten. Soep mocht wat warmer en spare ribs wat droog. Lamsvlees was perfect!

7. Na een heerlijk stranddagje Groede heb ik met mijn vriend in Eethuys Den Engel gegeten. Echt een heerlijk diner!
    Het personeel was vriendelijk en beleefd. Zeer positief vond ik dat de chef de aperitiefhapjes aan onze tafel kwam brengen. Erg leuk!
    Ook is er een heel gezellig pleintje/terras waar men iets kan drinken.
    Dit gaan we zeker nog eens doen!

8. Sfeervol restaurant in het centrum van Groede, recht tegenover de kerk. Zalig vispannetje gegeten! Ook de frietjes waren heerlijk. De bediening is erg vriendelijk. Kortom, dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar!

9. Eigengemaakte frieten scoren altijd goed bij ons. Wil je echt lekkere mosselen eten dan moet je hier zijn. Bij goed weer kun je buiten eten in een soort tuin bij de kerk van Groede. In het restaurant staan hele mooie religieuze voorwerpen. Leuk is ook dat de tafels allemaal verschillend zijn en dat je jezelf terug waant in de tijd toen alles veel vrediger was.
    Wij kwamen vrij laat in de winter daar binnen en konden gewoon nog alles bestellen.

10. Miranda

Ben je op zoek naar een gemoedelijk en eerlijk restaurant met echte pure smaken van Zeeland dan kan ik niets anders zeggen als dat je eens moet reserveren bij eethuys den engel, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en zullen er dan ook voor zorgen dat het u aan niets ontbreekt. Samen met de kok wordt er heerlijk gezorgd voor de gasten telkens als wij in Zeeland zijn komen wij elke keer weer graag een hapje eten, dan weten we dat we heerlijk even verwend worden en kunnen genieten van de geweldige entourage van het restaurant, heerlijk even terug in de tijd en als ik u een tip mag geven: de appelbollen zijn overheerlijk en meer dan de moeite waard, complimenten.

11. Onlangs een keer gegeten bij Den Engel in Groede, een leuke zaak met een bonte verzameling aan religiosa. Het was voor de eerste maal dat we daar aten. Na vriendelijk ontvangen te zijn, aan tafel gegaan. De bestelde gerechten waren goed van smaak ofschoon een voorgerecht van coquilles toch wel smakelijker is als ze van binnen warm zijn (uit de diepvries?)
    Het hoofdgerecht zeebaars was erg smakelijk. Er vielen ons wel enkele algemene zaken op, zo is het op een koele voorjaars zondagavond wel aangenamer als het in een restaurant wat warmer is.
    Tevens is het een beetje vreemd dat de eigenaar van de zaak langdurig bij het (schijnbaar) vast cliënteel gaat staan praten, terwijl er voor nieuwe klanten geen eens een goede avond af kan. Ik begrijp ook wel dat je niet overal aan de ‘zes tafeltjes’ kan gaan staan praten, maar je krijgt al snel het gevoel dat je als nieuwe bezoeker anders behandeld wordt. Met goed eten vertrokken naar huis maar zonder warmgevoel. Jammer, is maar éénmalig

12. Leuk restaurant. Gezellig ingericht. Zeer goede bediening. Kwaliteit van het eten is goed. Niet duur, hele redelijke prijzen.

13. We hebben gisteren (Hemelvaart) heerlijk gegeten bij Den Engel. De bediening was erg vriendelijk, we hadden een leuk tafeltje.

14. Wij willen even laten weten dat we voortreffelijk gegeten hebben met z'n 12-en. We hadden bijna allemaal wat anders als hoofdgerecht genomen maar het kwam allemaal heerlijk warm tegelijk op tafel. We hadden allemaal een koesterpas en dat scheelt echt. Team v.d. Thuiszorg.

Margreet.

15. Wij hebben hier heerlijk gegeten!

Het restaurant straalt gezelligheid en warmte uit.

De kaart is uitgebreid en alle gerechten waren super!

Ook de dames in de bediening waren heel vriendelijk en attent.

Onze avond kon niet meer stuk!

16. Ondertussen hebben we zowat de hele kaart gehad en het is en blijft, super.

Florence en Jean, wederom bedankt voor een heerlijke avond lekker en gezellig op z'n Brabants tafelen.

Onze familieleden zijn het met ons eens, voor een lekker avondje Groede moet je bij den Engel zijn. Tot gauw en geniet van de welverdiende vakantie!

17. We hadden er op zondag 22 augustus een fijne avond! Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Heel goede prijs - kwaliteitsverhouding. Een heel mooie locatie. Aparte en leuke inrichting. Een vriendelijke dame die alles goed in de gaten hield, herinnerde mij zelfs van een dag eerder. Ik kwam zonder reserveren en er was toen geen plaats. Zij was zeer klantgericht en professioneel. Het verrassingsdessert was echt uitmuntend! De bediening werkt keihard, ziet er zeer verzorgd uit en zorgt ervoor dat je je er meteen prettig voelt.

Kortom: In Groede is Den Engel een echte aanrader!

18. Zeer gezellig restaurant. Bediening zeer klantvriendelijk. Zelfs op de warmste dagen blijft men ondanks de toestroom van vele gasten correct en verliest men de klant op het terras niet uit het oog. Heb genoten van goede keuze aan dranken en dito spijskaart. Het aangename terras, sfeer, entourage nabij de kerk zullen mij zeker doen terugkeren. Absoluut aanrader in deze hoek van Zeeland.

19. Lidy en Frans

We komen hier wel vaker. Anders dan gewoon;daarom weer een speciale avond geworden; zeker ook door het interieur. Vriendelijke, attente bediening. Prijs/kwaliteit goed.

We komen zeker weer eens terug.

20. Afgelopen zondag onverwacht terecht gekomen bij Den Engel. Gewoon heerlijk gegeten, met een prettige bediening tegen een aangename prijs! Echt een aanrader als je in Zeeuws Vlaanderen bent.

21. Zeer goed gegeten. Alles heerlijk vers. Ondanks dat het super druk was een leuke bediening met aandacht voor iedereen! Het restaurant is zeer bijzonder aangekleed met oog voor detail. Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

22. Als ik over een restaurant schrijf, dan doe ik de meestal pas na een aantal bezoeken. Hier een uitzondering. Gisteren aten wij in Den Engel. Een glutenvrij en eentje gelukkig niet. Het eerste wat opviel was de kok die kwam kennismaken met de glutenvrije eter; hij liet duidelijk zien dat hij zeker wilde zijn van zijn zaak. Een dikke plus. Toen het eten eenmaal geserveerd was hebben we met smaak gegeten. Een wat traditionele kaart, passend bij de prijsklasse voor wat men biedt. Een sateetje van varkenshaas waar je graag een tweede van zou bestellen als het niet zo'n grote portie was. De bijgeleverde aardappelkroket was een eigen maaksel, het hadden er wel een paar meer mogen zijn, zo lekker. Ik ga niet alles beschrijven hier, maar wat ik beslist moet noemen is het dessert. Ik vertelde de gastvrouw dat ik helemaal weg ben van een goed dessert, hoe gekker hoe beter en liet het verder maar over aan de kok. Zij gaf aan dat dit niet helemaal de specialiteit was van de kok. Wat mij betreft legt hij haar over de knie; want tegen mijn gewoonte in heb ik zelfs zitten schrappen op het enorme plateau met lekkernijen. Alleen hiervoor ga ik zeker terug. Nu had ik hier gelezen, voordat we er naar toegingen, dat er niet te veel aandacht was voor gasten. Nu we kwamen er achter hoe dat kwam: Men houdt zich netjes op de achtergrond tot ze worden uitgenodigd. Precies zoals het hoort. Wij waren uitnodigend en de gastvrouw bleek een eerlijke en gezellige prater, zonder geneuzel.

Is alles dan geweldig? De wijnkaart zou wat gedurfder mogen zijn.

23. We zijn er pas geleden voor een eerste keer wezen eten, het eten was oke, al was de carpaccio erg smaakloos.

Echter de bediening vonden we waardeloos. We moesten zelf om wat te drinken vragen en het duurde erg lang, terwijl er de tafel naast ons continu met bekenden gekletst werd, zeer terleurstellend dus.

Voor ons absoluut geen 2de keer meer!

24. Bij den Engel hebben we vorig jaar, eind juli 2008, heerlijk gegeten.
    'n Beetje krap zitten, maar eten en drinken waren fantastitisch.
    Een prima kwaliteit-prijsverhouding.
    Leuke, vriendelijke bediening in een fijne ambiance.

Wat hebben we gesmuld!

25. we hebben hier in sept. 2008 met 2 andere "smikkelaars" heerlijk gegeten. we hadden 4 verschillende gerechten en ze waren alle 4 van een uitstekende kwaliteit. Prima wijn.
    goede prijs/kwaliteitverhouding. hoofdgerecht ongeveer EUR 20,-

26. Een tegenvaller

27. Fred Geerts - Netty van Trirum

2 x gegeten, 2 x erg tevreden hotelwaarts.Knus en lekker !

28. Y.Meessen

Restaurant met een fantastische ambiance. Mooi ingericht met spulletjes van vroeger. Warme sfeer. Verse producten. Echte aanrader!