Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Griendtsveen verdeeld zijn.

Smeets H

Vandaag slechte ervaring wat betreft bediening in De Morgenstond.
    Uiteindelijk zonder een hapje te eten naar buiten gegaan...
    Of het is niet doorgegeven of niet begrepen, ik weet het niet...
    Zal er niet makkelijk terug gaan...
    Fam. Smeets

Slechte bediening. Er straalt weinig vriendelijkheid vanuit. We hadden al 2 keer naar de menukaart gevraagd en na 30 minuten kwamen ze deze eindelijk brengen. Daarna weer heel lang wachten voordat ze de bestelling op kwamen nemen. Omdat we met een zoontje van 4 waren die geen stilzitter is zijn we vertrokken zonder te eten. Dit is ons hier vorig jaar ook overkomen. Jammer...

Na een natte wandeling vandaag een heerlijke kop thee en koffie gedronken met aardbeienvlaai en een creatief kinderijsje gegeten. Bediening was super vriendelijk door een jongeman. We voelden ons echt op ons gemak.

Prachtige plek, lekker, gezellig, ennn: geen muggen!!

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Een aanrader.

Wij hebben verrukkelijk gegeten. Mijn partner is vegetariër, hij genoot van een heerlijke groentetaart. Er zijn niet zoveel restaurants die heerlijke groente gerechten op hun menu hebben staan, maar hier gaan wij zeker nogmaals heen!

Rien en Monique Peltenburg-Plaisier

Goede ervaringen. Goed eten en goede sfeer. De amuse is altijd weer een verassing. Vanavond hebben wij het plan om, met onze buren die tijdens onze vakantie op de kat passen, weer te komen eten.
    Tot vanavond, Monique en Rien

Zondag 01 juni 2014 gegeten in Griendtsveen: 'Herberg de Morgenstond'; uitgekozen omdat wij er al vaker zijn geweest; bij die gelegenheden altijd rond lunchtijd; overigens vrijwel altijd prima verzorgd. Zondag hebben wij daar gedineerd. Dat viel dus écht heel erg tegen; mijn echtgenote heeft gekozen voor de "Pastakussentjes'; dit ging er nog net mee door. Zelf ben ik voor het 'Zoervleisj' gegaan, behalve dat het qua hoeveelheid écht niets voor stelde (heel on-Limburgs), betrof het niet die specialiteit waarover wordt gesproken in de menukaart. Een echte tegenvaller. Ik heb dit bij het afrekenen aangekaart bij diegene bij wie ik heb afgerekend; zij zou het doorgeven aan de keuken. Ik hoop dat het is aangekomen. Het is lang geleden dat ik zo iets slechts voorgeschoteld heb gekregen. Waarvan akte. Ik heb overigens de volledige rekening moeten betalen. Het zal toch wel weer even duren vooraleer ik hen met vervolgbezoek zal vereren.

Joyce

Harrie en Gerrie Aspers

Op zoek naar een geschikte locatie -voor een feest te geven- kwamen wij in Griendtsveen terecht bij Herberg "De Morgenstond". Na een gesprek met Gerold -de uitbater- gingen wij al snel overstag. Het "Groene Huis" leek ons een mooie ruimte om te feesten. Bij mooi weer konden wij ook van het terras gebruik maken.
    De weergoden waren ons goed gezind, want op die avond was het heerlijk weer.
    Wij werden vriendelijk ontvangen en het "Groene Huis" was mooi en feestelijk aangekleed. De drankjes, hapjes, muziek en natuurlijk onze gasten, zorgden voor een gezellige sfeer.
    De bediening en hapjes van de kok waren uitstekend.
    Zeer tevreden kunnen wij dus zeggen:
    Herberg "De Morgenstond" is een uitstekende plaats om een feest te geven.

annemieke

Ik ben vooral verbaasd, maar ook ontevreden. Na vorige bezoeken heb ik velen de Morgenstond aangeraden. Vanmiddag bestelden we enkel wat bier. Na 20 minuten was het er nog niet; de serveerster zou er achteraan gaan. Toen een ober het kwam brengen was het plat, lauw en waterig. En dat kost dan 4,90 euro voor een halve liter!
    Het enige dat me nog plezierde waren de passages uit een Toon Kortooms boek die ik heb kunnen lezen toen het bier maar op zich liet wachten.

Afgelopen zondag geluncht bij de Morgenstond. Het eten was heerlijk en prachtige omgeving om te wandelen.

Joelle van Nunen

Lang niet geweest en verrast wat een geweldige sprong vooruit de keuken had gemaakt! Wij komen terug op deze prachtige plek.

Na zeker 12 jaren niet meer in Griendtsveen geweest te zijn geweest, een heerlijk weerzien.
    Het weer was geweldig, ligging van uw restaurant idillisch, service en tegemoettreding van uw personeel hoffelijk en het geserveerde zeer smakelijk en goed verzorgd.
    Als we weer in de buurt zijn komen wij zeker terug. Zullen dit bij onze KLMers warm aanbevelen.
    Cees & Tina VanGinderen/Caudron

de Zussen

Wij hebben genoten van het lekkere eten.
    De asperge wijn was goed maar prijzig
    Jullie locatie ligt op een geweldige plek, wij komen zeker nog eens terug

Wandelaars

Goed en degelijk eten uit de streek. Prima plek voor na een stevige wandeling. Vriendelijke bediening, maar wat duurt het lang!

nelly Bouwmans

gerold,

afgelopen maandag was een topdag, lekker eten, drinken en te gekke muziek.
    harstikke bedankt voor dit alles, doen we over!!

groet nelly

marij

Altijd goed toeven in een leuke omgeving. Een goed bord eten voor een goede prijs.

Vers en eerlijk, nog nooit een tegenvaller gehad.

Met een gezelschap van 16 personen hebben we gedineerd zoals vroeger. Gezelligheid en sfeer, kortom geweldig.

"Als één familie aan tafel" heet het arrangement. Zoveel keus en alles is zo lekker, dat je niet weet waar je als eerste van gaat genieten. Alle gasten waren erg tevreden en gaven complimenten voor de goede keuze van restaurant en gerechten. Wij blijven genieten van dit sfeervolle restaurant en komen graag terug.

Ik heb dit dorpje voor het eerst bezocht met Wim van Laarhoven eind september 1973. Dancing Vandeputte Deurne en dit destijds pension aan het water hadden een geweldige sfeer. Delegatie aanwezig op mijn trouwdag in de Rodahal. Later nog af en toe ter plaatse geweest en een keer moeten uitwijken naar Helenaveen. Griendtsveen is Limburgs en bijzonder gastvrij. Geen verrassing dat deze locatie is gekozen. Wens huidige uitbaters veel succes toe.

We zijn begin november in bospark de Bikkels geweest en zijn door opzoeken naar restaurants in de omgeving op dit restaurant gekomen.

Voldeed zeer goed aan onze verwachting.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs.

Dus mocht u in de buurt zijn is dit zeker een aanrader.

Johanna Smeets

Ik kom regelmatig in De Morgenstond. Het eten is qua prijs en kwaliteit-verhouding gewoon goed. Over de bediening heb ik écht geen klagen. Ze doen uitermate hun best om hun werk goed te doen. En ach..... het is en blijft mensenwerk.

Voor mij persoonlijk: ga vooral zo door.

Redelijk goed gegeten...

Wat weinig saus bij het gerecht waardoor het vlees minder lekker was als je de saus op had...

Maar wat een slechte bediening..

Hebben er 1uur en 45 min gezetten waarvan 20 min voor het eten waren en de rest was wachttijd!

Miranda

Heel lekker gegeten!

We komen zeer zeker terug.

Hartstikke mooi gelegen, er staan nieuwe gezellige mensen in, goede bediening, nette prijzen en belangrijk in deze zomer; heerlijke sorbets en softijs! Aanrader voor onderweg als je aan het fietsen of solexen bent in deze Peelstreek.

theo van heijster

Gerard, het eten was voortreffelijk, goed warm, bediening goed.

De groente ietsjes flauw, maar daar is de menage goed voor.

Je weet het, ga zo door,

Theo, Annet en Tom.

Heerlijke zelf gemaakte friet, goede service!
    Mooi midden in de Peel!

Leuk en gezellig streekrestaurant.
    Wel erg jammer dat ze niet weten hoe peultjes klaar te maken!

Leuk en gezellig restaurant met interessante streekmenukaart.
    Heel lekker eten, voor een goede prijs. Spontane attente bediening.