Restaurant P in Grevenbicht

zo lunch vanaf 13:00 diner tot 20:00

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 15 mrt

1. Voor de 2 de maal gegeten met vrienden in restaurant P.
    Gebruik gemaakt van het verrasingsmenu op zondag.
    Helaas was het geen verrassing daar het menu exact hetzelfde was dan 3 weken daarvoor. Verder werd er aan de gasten die vlees gekozen hadden niet gevraagd of ze wild aten. Het geserveerde vlees, eend was van slechte kwaliteit.
    Ook was de zit erg lang 3,5 uur.
    Verder doet iedereen erg zijn best.

2. We bezoeken deze avond eens een ietwat 'ander' restaurant. Geen ster of Bib Gourmand dit keer maar bijna alleen maar P's. We bevinden ons nl. in restaurant P wat hoofdzakelijk gerund wordt door pensionado's. De ontvangst is hartelijk, de inrichting is prima en lijkt ietwat op een bruin café, de amuse en spoom leuk cq apart, het brood met kruidenboter erg lekker, de wijn prima en royaal geschonken en het gratis water lovenswaardig.

En de gerechten?
    De Caesar salad is lekker en voorzien van een prima dressing. De hoofdgerechten van vis en eend zijn mooi op smaak, voorzien van prima garnituur en meer dan voldoende. Het nagerecht van grapefruit is fris en lekker licht.

Conclusie: we hebben lekker gegeten waarvoor dank en de prijs van dit alles was verrassend laag. Voor herhaling vatbaar dus.

3. Je verwacht het niet, een restaurant gerund door pensionado's en dan de heerlijkste, verfijnde gerechten. De bediening was ook top. Wij komen hier zeker terug. Chapeau!