Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grevenbicht verdeeld zijn.

Als ik de recensies lees heb ik tot nu altijd geluk gehad als ik er eten haal.
    Dan is er zeker net van personeel gewisseld dat wel vriendelijk is en hoffelijk.
    Snietsels zijn super, frietjes OK snietsel wordt voor ons maar op 1 plaats gehaald en dat met regelmaat.

De frietjes zijn inderdaad lekker maar de porties worden kleiner. Wat andere mensen ook zeggen, is personeel heel onvriendelijk en brutaal. Ze groeten je nooit als je binnen komt, ook al is de zaak helemaal leeg. Ze vragen bot en kortaf wat je wilt. Ze desinfecteren niet hun handen en alle 3 de meiden die daar werkten hadden zeer lange haren en geen hoofdkapje op. Men kan gedeeltelijk in de keuken kijken en met zulke lange haren eten klaarmaken is zeer onsmakelijk. Zeker als de haren aan alle kanten hangen. Ze zijn om 16.30 open maar dan staat nog niets klaar. Om 16.30 moet het vet nog warm worden... en men wacht 20 minuten voor 1 klein frietje. Hele lange wachtrijen op een drukke dag. Echt heel lang. 45 minuten wachten is dan heel normaal.
    Aan die arrogantie van het personeel moet men echt iets doen. Wij komen er al jaren maar gaan meer en meer naar die andere frituur nog geen 10 meter verderop. Wel vriendelijk en snel en net zo lekkere friet. Shoes jaagt enkel maar klanten weg.

Het eten is niet slecht, de schnitzel met Hongaarse saus is lekker.

Maar de bediening, vooral de vaste medewerksters zijn vreselijk! Brutaal, alleen maar aan het fluisteren, en klanten aan het uitlachen. Heel vervelend.

En maar met de telefoon spelen, ook vreselijk.

Super ze. Heerlijk gegeten en super personeel.

Nannie haenen

Heerlijke schnitzel's, vooral met de Hongaarse saus ,er is geen betere.

We komen er wekelijks, altijd super gezellig, lekker eten en heerlijke latte, wat wil 'n mens nog meer? Wij vinden het een aanrader.

Heerlijk gegeten en top personeel

Word altijd goed geholpen en smaakt goed

Geen pin aanwezig... Duh 2016.😕 Spareribs knetterhard geen smaak. De schnitzel shoes daarentegen is wel erg lekker.

10. Internationaal Grevenbicht

Bert Langenberg

Dave verzorgde voor ons een super buffet. We hebben gekozen voor zijn hapjes buffet. Alles was goed verzorgt, mooi opgemaakt en zeker smakelijk!

bo

We bezoeken deze avond eens een ietwat 'ander' restaurant. Geen ster of Bib Gourmand dit keer maar bijna alleen maar P's. We bevinden ons nl. in restaurant P wat hoofdzakelijk gerund wordt door pensionado's. De ontvangst is hartelijk, de inrichting is prima en lijkt ietwat op een bruin café, de amuse en spoom leuk cq apart, het brood met kruidenboter erg lekker, de wijn prima en royaal geschonken en het gratis water lovenswaardig.

En de gerechten?
    De Caesar salad is lekker en voorzien van een prima dressing. De hoofdgerechten van vis en eend zijn mooi op smaak, voorzien van prima garnituur en meer dan voldoende. Het nagerecht van grapefruit is fris en lekker licht.

Conclusie: we hebben lekker gegeten waarvoor dank en de prijs van dit alles was verrassend laag. Voor herhaling vatbaar dus.

Echt een hele leuke gezellige zaak, waar je heerlijke broodjes kunt eten.

Als je iets veranderd wilt op je broodje is dat altijd mogelijk, niets is te veel. De zaak ziet er altijd goed verzorgd uit. Voor wat je krijgt is het echt niet duur. Vriendelijk personeel dat altijd wel even een woordje met je wisselen.

Echt een aanrader.

Barbara Sloot

Zeer vriendelijk personeel. Eten is erg lekker en elke maand een nieuw broodje van de maand. Er hangt een gezellige sfeer in de zaak waardoor je er gezellig en rustig een broodje, salade of iets dergelijks kunt eten. Modern interieur en de zaak zelf ziet er goed onderhouden uit. Zeker een aanrader!

wachtende

Wat een drama....Een uur wachten op een (afhaal)bestelling?!?!? Nooit meer!!!

Piet Lut

Bestellingen die niet kloppen (niet alleen bij ons, ook bij andere gasten), bestellingen serveren aan de foute tafel, warme gerechten die lauw (bijna koud) worden geserveerd, personeel dat zich in je gesprek mengt, lange wachttijd, ruikt er naar oud frituurvet.

Haagmans

Goed eten.

Gaby & Patricia

Verse frieten en dat proef je!! Niks kant en klaar uit een zak met een zee van E-nummers. Gewoon ouderwets lekkere frieten. Wat opvalt is dat hier de hygiëne top is. Ben blij te zien dat deze mensen zo veel plezier tijdens hun werk hebben. Ik wacht graag iets langer op goede kwaliteit friet uit een schone zaak (in tegenstelling tot de andere frietzaak in Grevenbicht!).

Ga zo door!!

Je verwacht het niet, een restaurant gerund door pensionado's en dan de heerlijkste, verfijnde gerechten. De bediening was ook top. Wij komen hier zeker terug. Chapeau!

Eerder altijd lekkere frites en snacks. De laatste tijd is de kwaliteit zeer wisselend. Afgelopen week frites gehaald, ze waren niet te eten. Heel slecht.

Bjorn

Erg goede ervaringen met El Boricco. Ik ben er vaste klant, en blijf dat ook graag!

De broodjes zijn perfect. De menukaart is in orde, maar niet bijzonder. Hier is nog wel wat ruimte voor verbetering in mijn ogen. De hygiene is top. Gastvrouw Nicole werkt heel erg hard, en is werkelijk altijd vrolijk. Ze maakt altijd een praatje met de klanten, echt een voorbeeld voor menige horeca-ondernemer!

In de zaak hangt een huiselijke sfeer. Dat bedoel ik met name positief, maar ook met een kleine kritische noot. Je voelt je er direct thuis, het is er lekker ontspannen en informeel. Soms is het echter wel een beetje een chaos. Er gaat wel eens wat mis, er wordt wel eens wat vergeten, maar ach, met een vriendelijke lach en een oprecht excuus kun je hier toch niet over zeuren?

Absoluut een aanrader dus! Ga zo door! El Borrico is er na de overname door Nicole en Erik enorm op vooruit gegaan en blijft zichzelf nog steeds verbeteren.

Bjorn

Zeer matig. De frieten en snacks zijn van gemiddelde kwaliteit. Nooit verkeerd, maar ook absoluut niet het beste dat er te krijgen is. Ik woon op loopafstand van De Shoes. Wat me ontzettend stoort bij De Shoes is het getreuzel altijd. De afgelopen tijd ben ik een aantal keren naar De Shoes gegaan omdat ik weinig tijd had en dacht sneller te zijn, omdat het korter in de buurt is. Ik kan er niet naar kijken. Het gedraai, het gegeit, het gelach, verschrikkelijk. Laatst 45 minuten staan te wachten op een grote friet en een kroket... Na de laatste keer heb ik het opgegeven. Amper klanten, en nog ontzettend lang wachten. Je kunt er trouwens wel goed zitten, schnitzels zijn erg lekker maar wel vrij duur vind ik. De bediening in het restaurant is van matig niveau. Weinig vriendelijkheid en al zeker geen spontaniteit.

23. Internationaal Grevenbicht

men.

Waardeloos. Al jaren krijgen we de lunch van Dave culinair (2 keer per jaar). Hoe hij het elke keer zo slecht klaar fabriceert is een raadsel. Wel is hij van zeer waterige klater soep naar een iets ander soepje gegaan die niet doorzichtig is. De broodjes van beton waren geweldig belegt, kaas die gesmolten was met wat bij elkaar geraapte sla erop (zeer minimaal) en zo 2 broodjes verder niks.

Super gezellige zaak waar de sfeer gemoedelijk is. De broodjes zijn groot en rijkelijk belegd. Personeel is erg vriendelijk en mocht je een aangepast broodje willen dan is alles mogelijk.
    Echt een aanrader.

Broodjes zijn redelijk! Klein is alleen ook echt klein! Prijzen aan de hoge kant! Totaal geen structuur, qua werkwijze! Hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. Heel rommelig! Daardoor vaak verkeerde broodjes meegekregen!

Super! Lekkere broodjes, gezellig en sfeervol ook voor een snel bakje koffie of even eten met je gezin....

100% schoon,heerlijke en goed belegde broodjes,kun je op eten in het restaurant of mee nemen voor onderweg of thuis. Zeer vriendelijk .

Mia en Frans

Het is een leuke schone zaak waar het eten altijd lekker smaakt. Leuk personeel!

De spareribs zijn niet te eten. Veel te doorbakken met keiharde uiteinden.
    Frieten zijn slap.

Goeie broodjesbakker, hoef ik tenminste niet meer naar Obbicht te fietsen. Heel lekker.