Restaurant Colori in Grave

geniet van het pure leven van colori

Ruime gratis parkeergelegenheid aan de maaskade

Busstation op 5 min loopafstand

Trendy restaurant aan de maas met groot terras
Eerlijke pure smaken met heerlijke wijnen

4. Betalen pin Visa Master Card

1320721480 89
1327961943 89
1335202406 89
1422087968 86

1. De eerste keer voor ons bij Colori. Zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Tot de volgende keer :-)

2. Enig nadeel is, dat je nogal in de loop zit. Tenminste, de tafel die wij hadden in ieder geval.
    Niet fijn. Terwijl ik toch 1 1/2 maand eerder gereserveerd had. Maar helaas niet om een goede plaats gevraagd had.

3. Van Sammeren

Heerlijk gegeten. Wat meer exclusief. Prijs ook iets bovengemiddeld. Maar prijs kwaliteit verhouding prima.

4. Gezien de a la carte prijzen gekozen voor deze keer het surprisemenu. Daarna werd er een heerlijk 3 gangen menu geserveerd met een prima tijd tussen de gangen.

Gekozen voor het wijnarrangement erbij. Prima keuzes van de witte, fruitige wijn bij het voorgerecht, zeewolf op een bedje van couscous, een pinot noir bij de bavette en een muscat wijn bij het lekkere dessert.

Een leuk, lekker en mooi opgediend menu voorzien van iedere keer een bijpassende wijn. Het wijnarrangement is een beetje overbodig, want de wijnen die je kreeg staan op de kaart en zijn als je deze los besteld hetzelfde kijkend naar de prijs. Echter is de verrassing dan er af en nu keek je er naar uit, dat is het verschil.

Een mooie locatie, een karakteristiek pand voorzien van leuke mensen die de horeca en dit restaurant een warm hart toedragen.

Als het aan ons ligt, de volgende keer weer een surprisemenu, wellicht dan 4 gangen.

Tot een volgende keer.

5. Par Vermeulen

Ons laten verrrassen met het verrassingsmenu. Het was prima voor elkaar. Koude voorgerecht erg smakelijk. Het vlees bijhet hoofdgerecht was van goede kwaliteit en er was niet zuinig gedaan met de porties. Alleen misten we een bijzondere saus erbij. Toetje was louter verwennerij, zoals je mag verwachten. Zeer vriendelijke bediening.

6. Cilia Wolters

Gemoedelijk en sfeervol restaurant.

7. Hanneke Meerpoel

Op een doordeweekse dag, het restaurant zat (onverwachts)vol maar aan het personeel merkte je niet dat ze het druk hadden. Ze geven je echt het gevoel dat je de tijd kunt nemen om te genieten van het eten, de entourage en elkaar. De vis was erg lekker, compliment. We komen zeker nog een keer terug.

8. C.T de Bie

Wij hebben ervan genoten.
    Prijs kwaliteit prima.

9. Marleen Valks

We hebben een gezellige avond gehad, met lekker eten. Ook de vegetariërs kwamen aan hun trekken! Een restaurant om aan te bevelen!

10. Anita Rovers

Heerlijk gegegeten met ons gezin. Ruime keuze met voor ieder naar smaak. Gezellige ambiance met gastvrij en vriendelijk aantal medewerkers. Voor herhaling vatbaar.

11. We hebben donderdag met z'n 4 personen heerlijk gegeten.
    Complimenten aan de Kok en eveneens aan de bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes namens ons vieren.

12. Gekozen voor een 5 gangen verrassingsmenu, heerlijk gegeten!
    Veel variatie, echte aanrader!

13. Na lange tijd weer eens bij Colori gegeten. Het was weer echt zoals vanouds "een avondje uit eten" alles klopte, heerlijke, prachtig bereide gerechten, een goed glas wijn en prima bediening. Een aanrader, wij hebben met z'n vieren genoten!

14. Paula Mutsaers

Het was reuze gezellig, lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit geweldig.

15. Maar de diamanthaas was een beetje taai. Verder heerlijk gegeten.

16. Er zijn maar heel weinig restaurants in onze omgeving waar je zo'n goede biefstuk kan eten. Ook de carpaccio is erg goed. Onze tafelgenoten waren ook lovend over de andere gerechten. Je krijgt een karaf koud tapwater en op tafel staat een kaart met mooie wijnen. De inrichting is apart en sfeervol en er staan echte bloemen op tafel. De bediening is attent en vriendelijk. Wij komen er heel graag.

17. Heerlijk gegeten op een prachtig plekje!

18. Het was een heel aangename verrassing en zeker de moeite om terug te komen! Gezellige bediening, vrolijk en enthousiaste mensen! Bedankt voor de service.

19. Eten was top maar wat een matige bediening voor zo'n leuk restaurant.

20. Zo lekker gegeten. Creatief, prachtig opgemaakte borden, voldoende grote porties. Alleen maar lof.

21. voor de 4e keer bij restaurant Colori gegeten en het was zoals altijd weer erg lekker!

22. Ellis 87 punten

Met plezier denken we terug aan ons uitstapje naar Grave.
    Nergens anders op een terras zo'n heerlijke tomatensoep gegeten met verrassend lekker brood erbij!
    Het terras is sfeervol ondanks dat je heel dicht langs de straat zit. Leuke bediening!

23. Heerlijk plekje met buitenterras aan de Maaskade. Voorgerecht was erg goed: boerderij-eend en vlechtbrood met dips. Als hoofdgerecht bestelden wij 2 keer de ossenhaas Fiorentina met truffelolie, rucola en parmezaan. Deze kregen wij echter geserveerd met alleen een paar kleine druppels basilicumolie. Droog en smakeloos en van de rucola en parmezaan geen spoor te bekennen. Bij de eerste keer navragen werd ons gezegd dat dit was wat we besteld hadden (echt niet!) en bij de 2e keer vragen (want het smaakte echt niet) kregen we er eindelijk het bestelde bakje truffelolie bij, dit maakte het iets beter. Maar al met al een saaie hap zo zonder de parmezaan en rucola en de €26 niet waard in onze ogen. Patatjes en groente dien je los bij te bestellen (meerprijs). Van de desserts was er een prima (espresso met ijs en slagroom) en de ander matig (cheesecake met ijs). In het begin werden we vlot geholpen, maar naarmate de avond vorderde moesten we behoorlijk lang wachten op onze desserts en de rekening. Al met al vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding niet goed, maar het heerlijke plekje op het terras en de lekkere huiswijn compenseerde een beetje.

24. Prima restaurant. Goed eten.
    Ietsjes te klein opgezet.

25. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Colori, waar wij voor de eerste keer waren. Schoonmoeder, die ook mee was, heeft graag biefstuk en koos als hoofdgerecht ossehaas. Deze werd geserveerd met een heerlijke diepe wijnsaus. Zij was helemaal in haar nopjes en het was heel lang geleden, dat zij zulk een goedbereid stuk vlees met sublieme saus heeft genuttigd. Complimenten aan de kok. Klein minpuntje is, dat het wat lawaaierig is, waardoor een conversatie wat moeizaam verloopt. Mogelijk kan daar nog wat aan worden gedaan. Wij gaan daar zeker terug komen.

26. L. Lobel

We hebben met ons vriendinnenclubje heerlijk gegeten (en gedronken). De bediening was heel goed. Wij vonden alleen de omschrijving van de gerechten op de menukaart wat summier. Het was druk dus voor de bediening ook een aanslag op hun tijd om e.e.a. uit te leggen. Maar we hebben er van genoten.

27. Ellen Jansen

Zoals altijd topkwaliteit, goede service en gezellige sfeer. Al jaren een belevenis om bij Colori te eten.

28. Geweldige sfeer met open keuken, uitstekende bediening, een uitgebreide wijnkennis en we hebben fantastisch gegeten door ons te laten verwennen met een verrassingsmenu.

29. Goede en niet te uitgebreide menukaart, gezellige sfeer en heeerlijk gegeten voor een acceptabele prijs!

30. Eens maar nooit meer. 13-11-2016 tafel voor 4 gereserveerd, meerdere gerechten kwamen niet overeen met de kaart, helaas merkten we dit pas bij thuiskomst toen we de kaart op de site terug lazen. Geen gezellige sfeer en prijs/kwaliteit is niet zoals verwacht.

31. Tweede Kerstdag met de familie bij Colori gegeten. Het eten was heerlijk. Het voorgerecht was heel goed. De kabeljauw in combinatie met de bieten echt heerlijk. Ook het nagerecht was lekker. Vriendelijk personeel. Wij hebben een hele fijne avond gehad en komen zeker weer terug.

33. Jan Gerrits

Vorige week gegeten in Colori, op advies van een kennis. We waren met zijn vieren en hebben deels a la carte gegeten als ook deels het verrassingsmenu.
    Al met al waren we allemaal tevreden na afloop. Het voorgerecht was prima, niet echt speciaal qua opmaak, maar in elk geval smakelijk.
    Het hoofdgerecht van het varrassingsmenu was een runerlende op een risottobedje. Prima weer. De groentenmix die er bij geserveerd werd, was niet echt verrassend. Qua smaak niets op aan te merken, maar iets meer fantasie in de keuze van zo'n groente erbij zou ik wel kunnen waarderen.
    Een compliment voor de heerlijke frites (leuk geserveerd in een puntzak). Hier was duidelijk zorg aan besteed.
    Het nagerecht was verrukkelijk. Hierbij zag ik wat meer aandacht voor de presentatie dan bij de andere twee gerechten. En ja, het oog wil ook wat, he.
    Het wijnarrangement dat bij het verrassingsmenu gekozen kon worden, was prima. Goede keuze van de sommelier. Vooral de zoete, maar ook weer niet te zoete dessertwijn paste exact bij het nagerecht.
    Nog enkele kleinigheden: vooraf had ik een kir besteld. Misschien goed om eens in Frankrijk te kijken hoe ze die daar maken. Colori had wel erg weinig cassis toegevoegd aan de wijn.
    Wel weer een compliment voor de cappucino. Echt bereid zoals het hoort.
    De bediening is nergens opdringerig, maar geeft je wel het gevoel dat je welkom bent.
    Kortom, Colori is een prima middenklasser, die waar voor het geld levert.

34. Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Colori. Wat een luxe, zo'n goed restaurant in Grave. Vanaf de vers gebakken broodjes aan het begin tot en met het toetje, het was weer geweldig. Zo'n goede smaken, alles kraakvers en een plaatje op het bord, kortom hier weten ze nog wat koken is! Ook de wijnkaart, hoewel niet zo groot, is mooi, ook wijnen uit de nieuwere wijnlanden zijn vertegenwoordigd en smaken heel goed. De bediening is attent, maar op de achtergrond, wij hebben weer een heel fijne avond gehad!

35. Heerlijk gegeten! Mooie compacte kaart. Aparte gerechten.

36. Erg lekker en leuk gegeten bij Colori! Vooraf duif, nog nooit op maar erg lekker. Als hoofdgerecht risotto, ook super lekker. Goede service, lekker eten, lekkere wijn en een leuke sfeer, een aanrader!

37. Onlangs met veel genoegen gegeten bij Colori in Grave op een zondagavond. Gezellige sfeer, goede kaart met voldoende keuze en fijne kwaliteit van gerechten. Goed op smaak, gevarieerd en goed op temperatuur. Prijzen zijn heel netjes, ook voor de wijnen. Hoewel het een Italiaanse insteek heeft, zou dat wat meer - wat duidelijker - mogen terugkomen in de gerechten. Misschien ook wat meer uitleg in de kaart geven. De Italiaanse wijnen zijn goed, maar niet uitzonderlijk. Italie heeft meer te bieden. Een uitdaging voor de wijnleverancier en de kok om daar nog wat mee te doen. De foto's doen wat kil aan, het is sfeervoller dan het lijkt! Wat ook opviel: hele fijne stoelen, waar je heerlijk een avond op kunt zitten. Met name de 2-persoons tafeltjes zijn wat krappe kant, maar het gaat. Zorg ervoor dat er wel een plant staat als groene afscheiding met andere tafeltjes.

Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

38. Op 29 december hebben wij met 5 personen gegeten bij Colori. Het was weer ontzettend goed, lekker en sfeervol. Ook werd er rekening gehouden met 'n hoog zwangere, waarvoor ook alles mogelijk was. Dit was ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw die dan ook nog brandende sterretjes op haar toetje kreeg. Heel er leuk!.

Ga zo door. Bedankt!!

39. 22 sept. 2013 hier geweest. In 1 woord fantastisch! Zelden zo heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!

40. Afgelopen zaterdag, 14 september, heerlijk gegeten in een mooie ambiance in een vol restaurant. Complimenten aan de keuken (presentatie en kwaliteit) en aan de goede bediening.

41. Heerlijk gegeten aan de waterkant. Bediening viel helaas tegen dit was jammer. Maar voor de overheerlijke royale gerechten komen we zeker weer terug.

42. Famke

43. Erg lekker eten, nette bediening, prima!!

44. Prima en origineel menu. Met familie gegeten: alle gerechten waren prima. Correcte en vriendelijke bediening. Aanrader!

45. Hans 77 punten

Uitgenodigd door vrienden en de recensies gelezen te hebben vol verwachting mijn opwachting bij Colori gemaakt.
    Als voorgerecht: pomodori met mascarpone, balletjes en pesto. De soep kwam uit de grootverpakking, dun melig en slecht doorgeslagen, dus waterig, een paar stukjes tomaat toegevoegd en dat moest dan verse pomodori voorstellen.
    Hoofdgerecht: zeewolf met vongole pasta. Een paar minieme stukjes zeewolf gerold in spek. Wat vongole pasta en dat alles zwemmend in weer een waterige groenachtige saus, zonder enige smaak. Je kunt wel een hoop verbeelding hebben, maar als je dit toch op de tafel brengt, dan heeft of de kokshulp zitten hobbyen of de kok is zelf oververmoeid geweest, maar dit serveer je toch niet. Ik had grote verwachtingen, maar daar is het helaas bij gebleven.

46. Eline en Erik

47. Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit en heerlijke smaken, hmmm. We komen 100% zeker snel weer terug!

48. Absoluut wat ons betreft het enige TOP reataurant van heel Grave.
    Het is niet goedkoop maar dan heb je ook wat.
    Wijnen zijn lekker, bediening is goed en eten is super!

49. frank en anita Schrievers

Wij zijn met vrienden wezen eten op 13-7 2011.

Nog nooit eerder daar geweest, maar zeker voor herhaling vaatbaar.

Er viel geen negatief ding op te noemen.

Alles goed verzorgd en eten was zeer goed.

50. Ricardo

Hemelvaartsavond gegeten bij Colori. Fantastisch gegeten, top sfeer en goede wijnen! Gastheer was in vorm en zijn meiden deden het goed. Entourage geweldig. Aanrader voor iedereen.

51. Gisteravond, dinsdag 24 mei, gegeten bij Restaurant Colori. Eerste ervaring met dit mooi ingerichte restaurant op de hoek aan de Maas.

Het restaurant zat vrijwel vol (netjes op een normale saaie dinsdag) en ondanks de grote groepen werden we snel geholpen.

Het eten was heerlijk, de bediening perfect, een aanrader voor een gezellig avondje uit eten in Grave.

52. Als je in Grave wat wilt eten dan ben je hier verreweg het beste uit. Eigenlijk de enige 'tent' die niet het predikaat eetcafe of semi-afhaal (chinees, grieks, pizzeria) krijgt.

Heerlijk en stijlvol eten, bediening mag iets losser.

Hint: maak meer gebruik van de ligging aan het water...

53. Ik ben hier nu 3 keer geweest en ben zeker van plan om vaker te gaan! Het eten is heerlijk, bediening en sfeer zijn top!

Aanrader: het gerecht "zee" met de coquilles.. héérlijk.

54. Wederom van een heerlijk menu genoten. Vootreffelijke bediening rekening houdend met de individuele wensen. Goed glas wijn.

Bedankt, wij komen snel weer terug als wij vanuit Bussum weer in de buurt zijn.

55. Lekker genieten, heerlijke gerechten en altijd gezellig. Wij verheugen ons nu alweer op 24 februari.

56. Gewoon lekker, gisterenavond leuke fusion combinaties rond voorgerechten met garnalen en ham en rond hoofdgerecht met zeewolf. Goede kwaliteit/prijs verhouding, gezellig druk.

57. Altijd goed!

58. Sandy van Gemert

In één woord: geweldig!

Bediening mag misschien iets minder afstandelijk, maar sfeer en kwaliteit zijn echt super.

Wederom genoten van al die lekkere dingen op de kaart.

59. Vrijdag 5 nov. de thema-avond "Wild en gevogelte": dat was een echte belevenis! Superheerlijke gerechten, begeleid door fantastische wijnen (met deskundige toelichting) en een lekker muziekje op de achtergrond! De mensen van Colori hebben zichzelf weer overtroffen!

60. Beste Andre,

Fijn dat u zo genoten heeft in ons restaurant en voor de wijnen kunt u het beste even mailen naar info@restaurantcolori.nl.

Met vriendelijke groeten,
    Bas Janssen.

61. Fam Arts

Zaterdagavond 13 Maart bij Colori gegeten. Het was er druk, maar toch hebben we niet overdreven lang op onze gerechten moeten wachten. Hadden helaas wel de pech dat er een heel groot gezelschap van zo'n 20 man zat, die vreselijk luidruchtig waren, en waarvan er sommige zaten te schreeuwen alsof ze in een voetbalstadion zaten. Ook moesten we daarom wachten op de menukaarten die allemaal in gebruik waren, en er niet genoeg waren. Dat vond ik wel een minpuntje.
    En de menukaart was een beetje karig, had meer keus verwacht. Maar toen we eenmaal ons eten opgediend kregen was het ook helemaal af! Zelden zo'n lekker stukje vlees gegeten, mals en met een heerlijke saus.
    De nagerechten waren ook super, zag er allemaal zo leuk en mooi uit! En het belangrijkste: het was heerlijk.
    Er waren wat minpuntjes... maar al met al een heel geslaagde avond.

62. Vanavond, dinsdag 4 augustus heerlijk op het terras van het restaurant gegeten.

Voor, hoofd en nagerecht was heerlijk, zag er ook erg verzorgd uit.

Bediening vriendelijk en snel.

Komen zeker snel terug.

63. Fam de Klein

Zeer goed gegeten, het Surprise Menu. Gezellig terras en spontane bediening!

64. SietsQo

Helemaal super! Heerlijk eten. Dus als je in de buurt van Grave (of all places..) bent....

65. Gezellig restaurantje, leuke bediening (duurde zo af en toe wel lang vooral tussen de gerechten in).

Vooraf carpaccio, was een beetje taai: als hoofdgerecht ossenhaas met pepersaus. Deze was zeer goed (complimenten). Graag had ik iets meer bijgerechten willen zien, aardappeltjes e.d.

Toetje : een bianca (vanilleijs met belgische chocoladesaus). Ze hadden van mij iets vaker langs mogen komen voor het drinken.

Verder gezellige avond gehad.

66. familie Ruusbroec

We hebben wederom genoten van het enige restaurant in Grave. De bediening zag er weer helemaal top verzorgd uit. Mijn dochters waren voornamelijk gecharmeerd van die leuke donkere, goed gekrulde jongen. Ook het eten was van prima niveau. Zeker een aanrader als je ooit onder de sluis komt.

Groeten de familie Ruusbroec.

67. ED 757 punten

Mijn absolute regionale favoriet. Eten perfect, bediening perfect en sfeer perfect. Geweldige kaart ook nog eens voor een schappelijke prijs.

68. Eddy Luza

Een culinair hoogstandje, met een vriendelijke bediening. Komen binnenkort weer genieten. Eddy

69. wij zijn hier met de boot afgemeerd. buiten op het terras plaats genomen en onze maaltijd genuttigt. waarvan ik alleen maar kan zeggen "perfect" zowel eten als bediening.
    ideaal voor boot bezitters. leuk buiten terras en goede afmeer mogelijkheden wij komen zeker terug

groetjes ugenio ciao

70. Zondag 17augustus 2008 met een gezelschap van 14 personen gegeten t.g.v. de 86e verjaardag van oma.
    Hoewel van tevoren gemeld vonden we de aandacht voor de jarige erg karig.
    Alleen bij het toetje kreeg zij wat extra aandacht. Dat zijn wij in andere restaurants beter gewend. Meest bezwaarlijk vonden we echter de lange wachttijd tussen de gerechten. Met name de tijd tussen het tweede en het hoofdgerecht bedroeg meer dan een uur. Al met verliep meer dan drie uur tussen aankomst gezelschap en het opdienen van het hoofdgerecht. Dat moet beter Colori!Graag ook een minder afstandelijke bediening. Graag een reactie op deze mail.
    Groet,
    Thijs Lam

71. t was geweldig lekker gegeten , lekker gezeten, lekker gedronken, bediening was prima en het eten verukkelijk, een aanrader voor genieters

72. Laetitia Walter

Zomerse drukke zaterdag, zaten in Mill en zochten een Itliaan. Via dzez site, dit reaturant gevonden. Was plaats. Prachtig en gezellig terras aan de Maas, uiterst voorkomende en vriendelijke bediening, prima rode huiswijn (Italiaans) en verrukkelijk vegetarisch gerecht, red veggie. Zelden zo lekker gegeten. Bijgerechten aardappeltjes in de schil met zure room en kaas, heerlijke salade. Geheel overbodig zak friet met bakje maionaise. (Mode verschijnsel) Dessert als sneukeltjes: gember/basilicum ijs, creme brulé, cantucini en vin santo. Inderdaad uitmuntend!

73. Op eereste pinksterdag konden we zonder reservering met 4 pers. terecht! Wijntje op terras aan de Maas, daarna binnen gegeten. Kaart niet uitgebreid , wel origineel. Eten fantastisch, vers en met zorg gemaakt en opgediend. Personeel perfect; niet opdringerig, maar alert en aanwezig indien nodig. Na afloop kregen de dames uit het gezelschap een mooie roos, vanwege moederdag. Voor herhaling vatbaar!!

74. Iris Smalheer

Eten was echt super!
    Ik en mijn vriend hebben zelden zo lekker vlees gegeten. Ook de wijn, de soep en nagerecht waren om te smullen.
    Wij vonden het super.

75. Om te beginnen het brood met knoflooksaus, mhhh. Heerlijke wijnen en het eten blijft keer op keer smakelijk en erg lekker. Bediening vriendelijk. Ook als we met de kinderen, 2&4 jaar, komen,zijn we van harte welkom. Een aanrader.

76. Desiree & WIM

Vorige week 24 dec 2007 gegeten bij Colori. Vooraf een scholletje met weinig smaak, had wel peper en een stukje citroen bij gekund. Rode baars mer kreeftenpasta was goed. Hoofd gerecht herte biefstuk was prima en toetje was ook goed. Wijn was prima, maar bedienig was afstandelijk en straalde geen gastvrijheid uit. Ambiance was ook niet helemaal onze keuse te open en verwaming was niet aan. Kwaliteit was op voorgerecht na goed.

77. J.Bronsvoort.

Gisteren 17 november2007 met een groepje van 8 pers.uitstekend in een hele prettige ambiance gegeten.De keuken alle lof voor kwaliteit en originele opmaak.De bediening was heel
    attent en vriendelijk,een verademing weer eens.
    Een uitstekend verzorgd restaurant waar het
    goed toeven is.Aanbevolen!!.

78. Martijn van der Veeken

Ben hier met mijn vriendin wezen eten, om onze 6 maanden samen te vieren. Hele prettige warme sfeer binnen, maar totaal geen ouderwetse inrichting, zoals vaak in Italiaanse restaurants. Heerlijk gegeten, alles vol smaak en lekker vers. Een echte aanrader! Keep up the good work! We komen zeker terug ( en daar hoeven echt geen maanden overheen te gaan ;-)

Martijn

79. Ik ben er nu meerdere malen geweest. Het eten wordt op een prachtige wijze opgemaakt, de bediening weet hoe hij een gast moet behandelen en het ziet er fantastisch uit van binnen. Mijn complimenten!

80. Was gewoon super!aardige bediening en super ambiance daar door de muziek en de kaarsen.Mooi dat het een open keuken is hierdoor wekt het toch een soort van vertrouwens op doordat je kunt zien wat ze allemaal doen. De prijzen zijn eigenlijk nog iets te laag voor het eten wat je er krijgt. Het is een aanrader!

81. In een woord fantastisch, goede bediening, en lekker bereid gerecht, spontaan gaf een 6 mansgezelschap dat zat te eten, met toestemming van de eigenaars een muzikale intermezzo. dit restaurant verdient een aanbeveling.

82. Het was er niet zo druk, toen wij er waren. Bij binnenkomst viel op, dat twee duo's wel erg dicht op elkaar geplaatst waren; het jonge stel ging tussen de gangen door steeds even naar buiten om vrij te kunnen praten. Wij zaten wel voldoende rustig. Colori heeft een bovengemiddeld interieur: smaakvol, de kunst van het weglaten toepassende. De centrale hanglamp is écht fraai!
    Wij kozen vanwege onze tegenvallende financiele positie voor het verrassingsmenu met koud voorgerecht. Wat we kregen, verdient niet het woord verrassing of Colori moet uitsluitend de kwaliteit van de keuken bedoelen. Want die is dik in orde! De carpaccio was subliem; de verschillende smaken waren heerlijk en pasten bij elkaar. Het hoofdgerecht, twee stukken varkenshaas, was botermals met een lekker krokante buitenkant. De groentes waren full Colori; nog nooit zulke lekkere peultjes gehad. De patatten waren eersteklas. Het nagerecht bestond uit meerdere smaken ijs in mooie proporties. De huiswijn (3,25 per glas) smaakte en geurde fruitig en had een mooie afdronk.
    De bediening was in vorm, attent, niet opdringerig en verloste zeer correct een tafelgenote van haar schaamte toen zij de zak patat op de grond liet vallen door binnen de kortste keren een nieuwe zak aan te reiken (en die werd niet in rekening gebracht; hulde!).
    We aten en dronken voor zo'n 33,00 per persoon; een redelijk bedrag.
    We kunnen gerust met andere vrienden nog eens terugkeren naar Colori!

83. Jan Leermakers

gisteren = 12 september op onze trouwdag samen gegeten bij Colori. Kort samengevat: het eten was erg goed maar de "bediening"was meer dan waardeloos. Ondanks reservering moesten we 20 minuten wachten voor we iets konden drinken (na zelf maar armzwaaien), daarna het hofdgerecht zonder frites. Gevraagd had men dat al aan een andere tafel meegegeven. Opnieuw frites besteld en toen was mijn vis koud. Dessertkaart gevraagd en weer en half uur gewacht: er kwam NIEMAND. Maar weer zelf ernaar toe en besteld. Wat een ontspannen trouwdagdiner gad moeten zijn was helaas en opeenstapeling van gebrek aan service. Colori: voor mij niet meer !

84. in een woord, super!