Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grave verdeeld zijn.

Goede kwaliteit, zéér ruime porties voor een nette prijs.
    Als je telefonisch besteld kun je in 99% van de gevallen je bestelling 10 minuten later ophalen.

Top!

Hanneke Morel

Wat een HEERLIJKE avond hebben we vrijdag met zijn zessen gehad !
    Zo lekker en gezellig, dat we gauw een nieuwe afspraak maken. Gewoonweg TOP !
    Sterwaardig !

Heerlijk gegeten, leuk om verrast te worden door het verrassingsmenu, alles was lekker!

4. Oost-Europees Grave

Tanja Onoprijenko

5. Italiaans Grave

Zeeeeer slecht! Onze reservering stond niet in de agenda en er was duidelijk niet op ons gerekend. Een onvriendelijke man stond ons te woord en zette ons aan een tafel. Duurde erg lang voordat we iets te drinken kregen en het leek of hij zowel verantwoordelijk was voor de keuken als voor de bediening. We hebben hem de hele avond amper gezien. Alles duurde erg lang en dit terwijl er maar twee tafels bezet waren in het hele restaurant. Uiteindelijk na drie uur waren we het beu en zijn we gegaan. We hadden in die tijd alleen een voorgerecht en een hoofdgerecht op en hebben het dessert dus maar overgeslagen, omdat de kinderen naar bed moesten. We hadden geboekt via social deal, maar dit was echt geen reclame voor deze zaak en wij komen hier nooit meer! We hebben ons nog nooit zo slecht behandeld gevoeld!

6. Oost-Europees Grave

Solexverhuur De Klomp

Bij Tanja kun je heerlijk eten. Een echte aanrader, want alles is vers gemaakt! Zelfs de wijn zonder alcohol smaakt goed! En… bij ieder gerecht krijg je tekst en uitleg van Tanja zelf. Zeker een goede aanwinst voor Grave!

7. Eetcafé Grave

Vandaag heerlijk gegeten met 14 man. Vriendelijk personeel, goede service. Een aanrader.

De eerste keer voor ons bij Colori. Zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Tot de volgende keer :-)

Enig nadeel is, dat je nogal in de loop zit. Tenminste, de tafel die wij hadden in ieder geval.
    Niet fijn. Terwijl ik toch 1 1/2 maand eerder gereserveerd had. Maar helaas niet om een goede plaats gevraagd had.

Van Sammeren

Heerlijk gegeten. Wat meer exclusief. Prijs ook iets bovengemiddeld. Maar prijs kwaliteit verhouding prima.

11. Italiaans Grave

Joeri Jansen

Slecht van begin tot eind, reserveren was lastig en onvriendelijk. Voorgerecht duurde een uur, en was niet bijzonder (veel olie). Hoofdgerecht was oké wel veel maar weinig vlees of ingrediënten in de pasta (Tagliatelle en saus). Bij het toetje had ik de verkeerde gekregen, ipv ijs met koffie kreeg ik een kinderijsje. Bij betalen liep de beste man weg, waarbij wij ons afvroegen wat de bedoeling verder was. Niet klantgericht, sfeer was oké maar restaurant was koud (er stond een waaier recht op ons gericht). Hebben met social deal hier geboekt voor de helft van de prijs maar zelfs dan is het bij lange na geen aanrader!

12. Oost-Europees Grave

We hebben heerlijk gegeten bij Tanja! Super vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer.
    Restaurant heeft een warme uitstraling met leuke achtergrond muziek. Dit is wat Grave nodig heeft!
    We komen hier zeker vaker terug.

13. Grieks Grave

Karin Teunissen

We hebben heel lekker gegeten, zeker een aanrader.

14. Oost-Europees Grave

Pieter Sas

Heerlijk gegeten bij een zeldzaam vriendelijke sfeer.
    Het eten is kwalitatief erg goed.
    Zelfs de koffie is uitstekend.
    Al met al een echte aanrader.

Nog bedankt voor een fijne avond. (Mede door de gastvrouw)

Gezien de a la carte prijzen gekozen voor deze keer het surprisemenu. Daarna werd er een heerlijk 3 gangen menu geserveerd met een prima tijd tussen de gangen.

Gekozen voor het wijnarrangement erbij. Prima keuzes van de witte, fruitige wijn bij het voorgerecht, zeewolf op een bedje van couscous, een pinot noir bij de bavette en een muscat wijn bij het lekkere dessert.

Een leuk, lekker en mooi opgediend menu voorzien van iedere keer een bijpassende wijn. Het wijnarrangement is een beetje overbodig, want de wijnen die je kreeg staan op de kaart en zijn als je deze los besteld hetzelfde kijkend naar de prijs. Echter is de verrassing dan er af en nu keek je er naar uit, dat is het verschil.

Een mooie locatie, een karakteristiek pand voorzien van leuke mensen die de horeca en dit restaurant een warm hart toedragen.

Als het aan ons ligt, de volgende keer weer een surprisemenu, wellicht dan 4 gangen.

Tot een volgende keer.

Henk en anita

Heerlijk gezellig gegeten en daarna nog even lekker aan de speciaal biertjes geproefd tot in de late uurtjes bedankt.

Geweldig genoten van de biertjes en het eten van de grill.
    De tournedo was super en de rest van onze vrieden club(6) vonden het alle top.
    Bediening en grill master bedankt.

Par Vermeulen

Ons laten verrrassen met het verrassingsmenu. Het was prima voor elkaar. Koude voorgerecht erg smakelijk. Het vlees bijhet hoofdgerecht was van goede kwaliteit en er was niet zuinig gedaan met de porties. Alleen misten we een bijzondere saus erbij. Toetje was louter verwennerij, zoals je mag verwachten. Zeer vriendelijke bediening.

Cilia Wolters

Gemoedelijk en sfeervol restaurant.

Hanneke Meerpoel

Op een doordeweekse dag, het restaurant zat (onverwachts)vol maar aan het personeel merkte je niet dat ze het druk hadden. Ze geven je echt het gevoel dat je de tijd kunt nemen om te genieten van het eten, de entourage en elkaar. De vis was erg lekker, compliment. We komen zeker nog een keer terug.

21. Oost-Europees Grave

Klein maar fijn! Russische en Armeense keuken, gezellig familie restaurant. Schoon, gezellige en correcte bediening. Als je in grave lekker wilt eten moet je bij Tanya wezen.

22. Eetcafé Grave

Lekker en goed eten.
    Mooi geprijsd
    Aardig personeel.
    Mooie lokatie.

C.T de Bie

Wij hebben ervan genoten.
    Prijs kwaliteit prima.

Marleen Valks

We hebben een gezellige avond gehad, met lekker eten. Ook de vegetariërs kwamen aan hun trekken! Een restaurant om aan te bevelen!

25. Internationaal Grave

men.

Aardige meid in de bediening.
    Lekker fatsoenlijke mixgrill.
    Alles was perfect.
    Prima speciale koffies.
    Rustige sfeer.

men.

Tijdens een wandeling afgelopen zondag hebben we hier een paar snacks meegenomen.
    We hadden 3 verschillende snacks maar iets wat was er niet goed bij alle 3 de snacks.
    Wat zijn wij onpasselijk geworden.

27. Italiaans Grave

Lekkere kapsalon.

28. Broodjes Grave

men.

Hygiene is hier ver te zoeken.
    Paninis zijn verschrikkelijk vies.
    Wie deze papinis in elkaar zet moet toch geen verstand van eten hebben wat een schandalige combinatie...
    En dan de berg afval die je hebt van 1 Paninis schandalig.

Aardige eigenaar.
    Heel goed eten.

men.

Toen wij zaterdag daar waren was het hele cafe vol rook ...blauw van de damp.
    Waarschijnlijk de afzuigkap die ze waren vergeten aan te zetten.
    Dat betekend dus dat we stonken naar bbq.

De kok legt steeds zijn verse vlees op een houten plank zonder deze af te poetsen....

Dus zijn we hier maar vertrokken na een biertje.