Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grave verdeeld zijn.

1. Internationaal Grave

Heerlijk avondje uit. Gezellig gezeten en lekker gegeten. Aanrader.

A van Megen

Bijzonder lekker gegeten, we hadden het verrassingsmenu met koud voorgerecht en het was erg lekker. De bediening zeer vriendelijk en opmerkzaam en wij hebben heerlijk ontspannen gezeten . Zeker een aanrader.

Thea de Waal

Net als voorheen, super lekker gegeten! Echt een aanrader!

Prima KWALITEIT eten voor een acceptabele prijs. Een van de betere restaurants in de buurt. Vlotte bediening met leuke babbel. We komen er regelmatig en het aanbod is afwisselend.

Mitch keijzer

Top avond gehad met heel erg lekker eten en een goede service!

Heerlijk zitten in een mooie ambiance en heerlijk eten.

7. Steakhouse Grave

Heerlijk gegeten, leuke bediening en fijne sfeer, een aanrader😀
    Wij raden onze gasten ook aan als ze gaan fietsen om bij Don Kiesjot te eten, Toppie!

8. Internationaal Grave

Heerlijk gegeten. Een mooie kaart om uit te kiezen en vriendelijke bediening. De rode wijn Merlot, die ik had gedronken kon ook zeker mijn goedkeuring wegdragen. Kortom: een aanrader.

9. Oost-Europees Grave

Vanavond gegeten bij Tanja. We werden hartelijk ontvangen door Tanja en haar man Manuel. Wat een gasrvrije mensen. We voelden ons direct thuis. Tanja nam alle tijd om de gerechten op ce kaart uit te leggen. We hadden vooraf een heerlijke soep en als hoofdgerecht de goulash en de varkensvleeshals. Als nagerecht het dessert van Tanja en de chocoladetaart. Alles was een groot feest. Wat een heerlijke smaken. Je proeft dat alles vers en met liefde bereid is. Er staan genoeg gerechten op de kaart voor ieder wat wils. Grave mag trots zijn op zo'n restaurant. Wij komen zeker terug en dan met familie en / of vrienden.

10. Internationaal Grave

peter schoutens

In het verleden vaak gegeten en was altijd prima. Nu voor het eerst sinds nieuwe eigenaar[s] weer gegeten. Aardige mensen heel gastvrij en prima kaart. Brood van het huis wat erg lekker was. Als hoofdgerecht kozen wij de Bavet; die was wat minder omdat er vooral bij mijn vrouw wat zenen in zaten. Als toetje kozen wij de "twijfellaar". Dat is van alles wat met koffie en een likeurtje. Op zich prima alleen zou het er aantrekkelijk uitzien als er wat meer ruimte tussen de lekkernijen zou zitten ipv alles bij elkaar. Maar dat komt ook wel doordat de "twijfelaar' er bij de vorige eigenaar er wat anders uit zag. Al met al een aanrader en gaan wij zeker nog eens terug.

11. Eetcafé Grave

Lekker eten goede bediening en prijs/kwaliteit ook goed.

12. Eetcafé Grave

Slappe friet. Kroketten zijn meelballen. Bier mag je niet op het terras opdrinken. Waarom verkopen ze het dan? Een ei bakken kunnen ze niet. Versproducten zoals haring verkopen ze ook niet. Misschien maar beter ook. Kortom slechte zaak, wel een mooi terras waar je dus geen biertje mag drinken.

13. Grieks Grave

Meriam Khalil

Heerlijk op het buitenterras gegeten. Jammer dan er verkeer door de oude straten mag rijden. Verder was alles super verzorgt.

Cesarine Hiddink

Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond, op t buitenterras langs het water.
    Mooie prijs-kwaliteit! Prettige bediening.

Marina van Lanen

Varkensspek was een onderdeel van een linzengerecht. Bij navraag meldde de serveerster ons dat het gerecht géén varkensvlees bevatte, na aandringen (wíj waren niet overtuigd) ging zij het navragen bij de kok, bevatte wel varkensvlees. Ipv dat het gerecht vervangen werd, kregen we koffie aangeboden! Rare vervanging vonden wij dit en gingen hier niet mee akkoord, dit vlees stond ook niet vermeld op de menukaart. Colori bood verder niets aan, toen later ons ongerief nogmaals geuit werd waren de 2 drankjes vd rekening gehaald.
    Schandalig hoe hier met een klacht wordt omgegaan, nooit meer Colori voor ons!

Heerlijk gegeten, mooie en lekkere gerechten, in een fijne omgeving buiten op het terras met direct uitzicht op de Maas. Kortom: Méér dan goed!

R. Van der Veen-de la Croix

Eergisteren heerlijk diner aan de Maas. Zo goed bevallen dat we vanavond weer zijn geweest. De oesters zijn heerlijk!!! Zo ook de rest. Goed vlees. Goed gebakken. Heerlijke Zeewolf. Mijn man vond de Hollandse eend ook verrukkelijk! De desserts top!! Wij komen terug. Oja. De service ook prima. Vooral die jongeman, keurig!!!

Ben van Tienen

We hebben met mijn 4 zussen en aanhang een super gezellige avond gehad.
    Heeelijk gegeten, service was super!

20. Oost-Europees Grave

Ik was met een vriend voor een goed diner in Tanja Restaurant. Het restaurant heeft een Oekraïens klimaat. Ik voel me altijd thuis in het restaurant Tanja. De borsjt, russische dumplings en varkensvleeshals zijn mijn favoriet. Zeer smakelijk. Zeer goede service. Ik aanrad iedereen aan om eten te proberen met Tanja. Onvergetelijke ervaring en smaak.

21. Grieks Grave

Marianne Coppens

Zeer gastvrij ontvangen in sfeervol restaurant. Aardig personeel, lekker eten. Het stroomde vol, maar je had geen last van geluidsoverlast.

LouiseB

Wij hebben een "vaste" afspraak met goede vrienden om hier 1 keer per jaar het Leven te Vieren. Dan maken we er een gezellige dag van in Grave en omgeving. Deze keer vond ik het eten iets minder geweldig dan de vorige keer, vanwege wijzigingen in de menukaart denk ik. Geen groente bij het hoofdmenu, dien je apart te bestellen, best wel vreemd voor ons… als je dat even niet door hebt helaas geen groente.
    Verder de service TOP en de sfeer (het was n warme avond dus aan het water gedineerd).
    GEWELDIG!

Wij waren voor de 2e keer bij Colori en ook deze keer weer ontzettend genoten van de heerlijke gerechten. We konden lekker buiten zitten, aan de Maas. Goede kwaliteit eten, heerlijk bereid en toch ook niet belangrijk, goed gebakken en lekker warme frites!
    We komen zeker nog vaker terug en raden dit restaurant ook iedereen aan.

Ronald en Marjoleine

Wij hebben op het terras met uitzicht op de Maas genoten van de heerlijke gerechten die prachtig waren opgemaakt en met veel enthousiasme werden opgediend. Top!

Het weer was heerlijk om buiten op terras te eten.Het eten, prijs en servies was top, dat maakte, dat we voldaan en lachend naar huis terug keerde! Voor iedereen een aanrader die betaalbaar en heerlijk wil eten!!

Het eten was top. De wijn ook. Alleen de combi eten op tijd met de juiste wijn, daar was gister aandacht voor nodig.

Hans en Miranda

Voor de tweede keer gegeten bij Colori, nu met onze dochter van 12. Het verrassing menu van vier gangen besteld en weer heerlijk gegeten. Lekkere wijnen, goed eten, prettige sfeer en een voortreffelijke gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk avondje gezellig en erg goed gegeten met mijn familie. Lekker buiten gezeten.

29. Broodjes Grave

Zeer goede broodjes voor mooie prijs.

30. Lunchroom Grave

Maryn Maarseveen