Il Castello in Grave

Achter het restaurant voldoende parkeerplaats. Vrij parkeren.

Busstation 3 min. loopafstand

Il Castello laten bezorgen?

ma lunch 14:00 - 22:00 diner tot 22:00

1378196377 67
1432920452 67
1464191352 56
1472009077 57

1. Zeeeeer slecht! Onze reservering stond niet in de agenda en er was duidelijk niet op ons gerekend. Een onvriendelijke man stond ons te woord en zette ons aan een tafel. Duurde erg lang voordat we iets te drinken kregen en het leek of hij zowel verantwoordelijk was voor de keuken als voor de bediening. We hebben hem de hele avond amper gezien. Alles duurde erg lang en dit terwijl er maar twee tafels bezet waren in het hele restaurant. Uiteindelijk na drie uur waren we het beu en zijn we gegaan. We hadden in die tijd alleen een voorgerecht en een hoofdgerecht op en hebben het dessert dus maar overgeslagen, omdat de kinderen naar bed moesten. We hadden geboekt via social deal, maar dit was echt geen reclame voor deze zaak en wij komen hier nooit meer! We hebben ons nog nooit zo slecht behandeld gevoeld!

2. Joeri Jansen

Slecht van begin tot eind, reserveren was lastig en onvriendelijk. Voorgerecht duurde een uur, en was niet bijzonder (veel olie). Hoofdgerecht was oké wel veel maar weinig vlees of ingrediënten in de pasta (Tagliatelle en saus). Bij het toetje had ik de verkeerde gekregen, ipv ijs met koffie kreeg ik een kinderijsje. Bij betalen liep de beste man weg, waarbij wij ons afvroegen wat de bedoeling verder was. Niet klantgericht, sfeer was oké maar restaurant was koud (er stond een waaier recht op ons gericht). Hebben met social deal hier geboekt voor de helft van de prijs maar zelfs dan is het bij lange na geen aanrader!

3. men. 12590 punten

Lekkere kapsalon.

4. Slechte sfeer, eten was redelijk. In 2015 hier geweest, toen was er een super vriendelijke bediening en was het eten heerlijk.

5. Goed eten en heerlijk ongedwongen. Fantastische avond gehad.

6. Nathalie

Helaas hier een mindere ervaring met Il Castello. Het restaurant ziet er van binnen prachtig uit. Echter verder totaal geen sfeer. Geen achtergrond muziek en het eten vonden wij ontzettend zout. De bediening was krampachtig en niet hartelijk. Helaas had ik meer verwacht van een Italiaan. Voor ons geen tweede keer meer.

7. Afgelopen weekend met 2 personen bij restaurant Il Castello gegeten. Wij hebben gebruik gemaakt van het 3-gangen actie menu voor maar 14,50 p.p Dit was erg lekker! Spontane en vriendelijke bediening, en goede prijs en kwaliteit verhouding. Wij waren al een lange tijd niet meer geweest bij il castello en zagen dat het interieur veranderd is, de uitstraling is er absoluut beter op geworden. Voor ons voor herhaling vatbaar.

8. Met 4 personen gegeten bij il castello, was uitstekend verzorgd. Lekker gegeten, leuke inrichting, leuke bediening. Zeker de moeite waard. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

9. We zijn vorige week met 4 vriendinnen gaan eten bij ilcastello. Om kort af te zeggen; het was gewoon perfect! Wij hadden een 3-gangen menu genomen en het was echt heerlijk. De sfeer was goed en de bediening was heel vriendelijk. We gaan zeker snel weer terug.

10. Na 'n eerder bezoek, wat goed was bevallen, weer terug wat het hele familie groepje uitstekend is bevallen. Heerlijk gegeten en gedronken, allemaal zéér tevreden. Bediening ook volledig naar wens. Complimenten aan de kok(s). Voor herhaling vatbaar.

bezocht.

11. Wel een ervaring, eten in een leeg restaurant. De enige andere gasten gingen vroeg weg, zodat we tot 21:00 uur alleen hebben gegeten. Het eten was goed, alleen de garnering sober. Simpele salade en gebakken aardappelen die verbrande randjes hadden en niet echt naar gebakken aardappels smaakten, meer naar gekookte.
    De bediening was vriendelijk en snel, alleen jammer dat men ouderwets bestek en servies heeft. Niets matchte.

12. Wc's en interieur niet van deze tijd. Beetje viezig. Nauwelijks gasten op donderdagavond. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goed glas rode wijn. Voor mij leuk: een kat van de buren in de binnentuin. Die is mooi aangekleed met planten. Ongezellige plastic ronde tafels buiten, onmogelijk om leuk met een groep te eten. En dan komt de calzone met gorgonzola. Ik verwachtte niets, maar was echt heerlijk. Alle 15 mensen kregen netjes ongeveer tegelijk uitgeserveerd. Al met al een geslaagde avond.

13. Grave, 28 april 2013.
    Waar vindt je nog een 3-gangen menu voor 14,50 euro per persoon! Zeer vriendelijke bediening. Eten is lekker en netjes geserveerd. Complimenten voor de kok en de bediening.
    Betty en Wim Regeer uit Leiden.

14. De tent heeft een opknap beurt nodig! Alles strak laten trekken modern maken een totaal nieuwe uitstraling geven. Er horen geen huisdieren in een restaurant, hoewel het eten lekker smaakt is het niet echt de bedoeling!

15. Leuke vriendelijke bediening met oog voor de gasten. Eten is heerlijk.. een aanrader.

16. Fam Peters

Afgelopen zondag hebben wij hier gegeten en wij zullen zeker vaker terugkomen. De bediening is erg vriendelijk. De serveersters waren allemaal nieuwe gezichten sinds de laatste keer dat wij hier waren (5 maanden terug). Het was nu perfect, juiste bediening, erg vriendelijk, goede service. Een aantal zijn nog onervaren, maar de jonge vrouw (Italiaans?) die nu hoofd bediening/gastvrouw lijkt te zijn, heeft veel ervaring en ook verstand van zaken. Ondanks dat het erg druk was, kon er toch bij elke tafel een gezellig praatje vanaf. Wij voelden ons thuis hier!
    Het eten was ook heerlijk, er was genoeg keus en wil je iets net wat anders dan op de kaart (onze dochter is een moeilijke eter) dan is dat geen probleem. Wat een service!
    Wij hebben hier heerlijk gegeten en gaan zeker vaker terug.

17. Ik heb hier vorige week met mijn man gegeten, het was zeer naar wens. We hebben niet lang hoeven wachten tot het eten er was, en het smaakte ook zeker goed. Verder een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Prijzen zijn ook redelijk te doen. Zeker een aanrader!

18. ayse altunbas

Het eten was super lekker!
    De sfeer was ook goed.
    Dit is echt een aanrader.

19. alicia ter horst

Het eten was slecht.
    De bediening was slecht.
    Het was veel te duur.
    In het kort gewoon heel slecht!

Voor mij nooit meer!

20. Wij hebben gebruikt gemaakt van de afhaal, wat ik daar meemaakte heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik wilde spaghetti tonijn en het leek wel of hij er nog nooit van gehoord had. Na veel uitleggen ( hij sprak goed nederlands) kreeg ik eindelijk mijn spaghetti... Ik vroeg er ook een bakje kaas bij, wat 2,50 kostte. Ik kwam thuis en zat er alleen een bodempje kaas in wat hooguit 0,10 waard is......De pizza van mijn man was opgebakken en droop van het vet. Afzetters en zeer onvriendelijk..voor mij in ieder geval nooit meer.!

21. We hebben al een paar keer gegeten bij Il Castello in Grave en elke keer was het weer super! Vooral de pizza's en pasta's zijn voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en we hoeven ook nooit onnodig lang te wachten op het eten. Als je iets extra's wilt hebben bij het eten of juist een ingrediënt weg wilt laten op bijv. een pizza, dan houdt de keuken er heel makkelijk rekening mee. Verder is er een gezellige sfeer in het restaurant en zijn de toiletten schoon.

Il Castello is geen 5-sterrenrestaurant, maar zéker een van de betere Italiaanse restaurants. Voor de pizza- of pastaliefhebber een echte aanrader. Wij gaan er in ieder geval nog vaker heen!

22. Slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest.
    De soepen waren smaakloos.. Ik kreeg cola zonder prik in een klein glaasje.. De pizza's gingen wel, maar ook die zijn hier niet waar je op hoopt.
    De sfeer in het restaurant is ver te zoeken.
    Borden waar het eten op geserveerd werd waren stuk aan de randjes.

De bediening was erg slecht. Het was heel rustig. Maar het duurde ontzettend lang!! Totaal geen ervaring, dat was duidelijk.
    En dan ook nog een kat die rondloopt in het restaurant en op de stoelen springt.. Ik denk dat veel mensen dit niet erg hygienisch vinden.

Ze zien ons in ieder geval niet terug!

23. Afgelopen weekend zijn wij met zijn vieren, nav een actie, gaan eten bij Il Castello. Het was een ware belevenis.

Laat ik ermee beginnen om te zeggen dat het eten echt heel lekker was, we hadden allemaal pizza of pasta met soep vooraf en dessert na.

Maar... We waanden ons meteen veertig jaar terug. Op de vloer liggen tapijttegels, de muren waren extreem dik gestuct met 'steen' motief, papier op de tafels. Er waren twee meisjes in de bediening, een heel aardig en de andere nogal kortaf, maar beiden duidelijk met weinig ervaring. Brood besteld maar dat kwam niet (gelukkig ook niet op de rekening).

Bij het voorgerecht kwamen er twee verschillende soorten soepkoppen op tafel, beiden recht uit de jaren '70, ook hadden we allemaal verschillend bestek.
    Het eerste mandje brood (dat we wel kregen) werd geserveerd met olijven en kruidenboter op een bordje waarop 'breakfast' stond, met een stukje er uit.

Het hoofdgerecht kwam voor twee van ons uit de oven, in oranje ovenschaaltjes die aan alle kanten stukken glazuur misten.

Ook de toiletten (wel schoon) waren niet meer onderhouden sinds de zeventiger jaren. Oude verf, gat in de deur, dat soort dingen.

Toch moet ik zeggen dat ik me er meer over verbaasde dan me er aan stoorde. Het eten was nl echt lekker.

Het enige dat me wel echt stoorde, was dat er een kat door het restaurant liep. Ik heb zelf een kat, maar dieren horen niet thuis in een restaurant, vind ik. Temeer omdat een van mij tafelgenoten allergisch is voor katten. Ook aaide een van de meisjes van de bediening, tussen het bedienen door, de kat, zonder daarna haar handen te wassen.

Al met al: eten lekker, aankleding verbazingwekkend.

24. Jammer maar helaas.

Etentje waar we met de familie op hadden gehoopt liep uit op een teleurstelling.

Allereerst hebben we ruim 1 uur moeten wachten op het voorgerecht in een half leeg restaurant. De kwaliteit vervolgens was niet echt om over naar huis te schrijven. Rare combinatie van sla en gekookte garnalen (waar ik gebakken garnalen had besteld).

Het hoofdgerecht was te beroerd voor woorden. Entrecote van het huis was zo taai als schoenleer, ook de mixed grill van mijn vrouw was taai en te doorbakken allemaal. Mijn saus leek gevulde tomatensoep.

De bediening was zwaar onder de maat. Totaal geen gevoel voor service en zeer onervaren.

Absoluut geen aanrader. Mij zien ze er niet meer terug.

1,3
  25. Het was echt heerlijk! Echt een aanrader! Ik woon dan wel in Groningen, maar ga er elk weekend heen! Echt the place to be!;)

26. Ik ben hier al een paar keer geweest met vriendinnen.
    Het eten is niet geweldig, de sfeer is op zich redelijk, maar die maak je zelf.
    De afhaal van het restaurant is beter.

27. Ik vind het wel goed hoor!

De pizza's waren heerlijk en ook goede service!

28. Het eten was vreselijk, de sfeer was armoedig.

Ik wist niet dat je een Pizza kon verknallen, het lukt!
    Ook de pasta was vreselijk.

De bediening probeert er wat van te maken, maar ik zeg: niet doen!
    Wij waren gelukkig hongerig na een dagje bij de Opendag van de Luchtmacht, maar hier nooit meer.

29. Niets te doen en het eten was niet te eten. Zelfs de bediening was er slecht!

30. Gewoon lekker...