D'n Eetkaemer in Grave

1202364356 84
1209652833 84
1472038028 77
1501191938 81

1. Ideaal voor een gezellige avond met vrienden of lekker met zijn tweeën. Erg lekkere kaart. Een aanrader is zeker het verrassingsmenu!

2. Jacqueline

We hebben zaterdag heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was overheerlijk en ook de rest zag er goed uit. Vriendelijke bediening. Mooie avond.

3. Maarseveen

5-Gangen verrassing; goed gegeten met ons gezelschap! Smaken zaten er allemaal aan en presentatie van de gerechten was ook in orde. De Salentein chardonnay blijft mijn favoriet! Kom zeker terug.

4. Uitstekend gegeten in een sfeervolle omgeving.

5. Ik kan ellenlange verhalen schrijven over van alles en nog wat maar ik hou het simpel en schrijf: ... Goed...!!!
    Gewoon proberen zonder pretenties.

6. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

7. Heb hier tijdens de wildproeverij van het weekend gegeten.
    Het was heerlijk! Iedereen bij ons aan tafel heeft genoten van de gerechten.
    Prijs kwaliteit dik in orde. Heerlijke uitdagende gerechten zoals een kwarteltje en wildzwijn en een zeer verrassende wildbouillon.

8. Goede kwaliteit eten met gevarieerde samenstelling van de menukaart, welke ook regelmatig veranderd. Prima chef en in het restaurant werkt men met erg vriendelijk personeel. Er werkt een momenteel een redelijk nieuw team wat continu op zoek is naar vernieuwing van zowel het eten als de inrichting. Als je in Grave bent moet je hier eten.

9. Jeroen Zweerus

Lekker gegeten.
    Verrassingmenu 4 gangen.
    Lekker en mooi opgemaakt.

10. Heerlijk gegeten, fijne bediening en mooie prijs/kwaliteit verhouding.
    Ook gerechten buiten de kaart om beschikbaar, zoals een 3 gangen verassings menu.

11. Heerlijk avondje uit. Gezellig gezeten en lekker gegeten. Aanrader.

12. Heerlijk gegeten. Een mooie kaart om uit te kiezen en vriendelijke bediening. De rode wijn Merlot, die ik had gedronken kon ook zeker mijn goedkeuring wegdragen. Kortom: een aanrader.

13. peter schoutens

In het verleden vaak gegeten en was altijd prima. Nu voor het eerst sinds nieuwe eigenaar[s] weer gegeten. Aardige mensen heel gastvrij en prima kaart. Brood van het huis wat erg lekker was. Als hoofdgerecht kozen wij de Bavet; die was wat minder omdat er vooral bij mijn vrouw wat zenen in zaten. Als toetje kozen wij de "twijfellaar". Dat is van alles wat met koffie en een likeurtje. Op zich prima alleen zou het er aantrekkelijk uitzien als er wat meer ruimte tussen de lekkernijen zou zitten ipv alles bij elkaar. Maar dat komt ook wel doordat de "twijfelaar' er bij de vorige eigenaar er wat anders uit zag. Al met al een aanrader en gaan wij zeker nog eens terug.

14. Samen met mijn zoons een super gezellige avond gehad bij D'n Eetkaemer: we vonden alledrie de ruimte erg gezellig, klein en knus, maar niet benauwend. Het eten was absoluut heerlijk en de bediening erg aardig en attent. Prijs-kwaliteitverhouding is ok.
    Kortom, absoluut de moeite waard om eens (of vaker) te gaan eten!

15. Heerlijk eten, geweldige bediening, gezellig, super!!!

16. Geweldige service!! Verrukkelijk eten!!

17. <M.Bastiaanse

Op de verjaardag van mijn moeder die 95 jaar is geworden, gingen wij met de hele familie uit eten.
    Er was wel een speciale visavond, maar er was ons verzekerd dat we ook andere gerechten konden kiezen. Maar wat dat was, kon de bediening niet zeggen.
    We besloten ons maar over te geven aan het speciale menu.
    Na een aantal kleine gangetjes die we dus eigenlijk niet zelf gekozen hadden (bij zowel het vleesmenu als bij het vismenu) kwam er niets meer door. Met name onze jarige oma van 95 heeft dit als zeer vermoeiend ervaren. Na herhaaldelijk vragen aan de bediening hoe het ermee stond, gaf dat geen soelaas. Er was tussendoor geen communicatie naar de gasten toe. Ook waren sommige gerechten te koud, te rauw en zat er weinig smaak aan sommige vleesgerechten, met name de bavette en de eendenborst. Al met al was het een zeer teleurstellende avond voor ons allen en hebben we het dessert gelaten voor wat het is. Als reactie op ons vertrek werd ons nog gezegd: "We dachten dat jullie wel genoeg tijd zouden hebben voor 5 gangen." Die tijd was echter 3,5 uur, want zo lang hebben we daar gezeten. Jammer, maar wij komen hier niet meer terug.

2,1
  18. Marian

Super lekker gegeten en een super bediening.

19. ineke de gruiter

Sinds wij hier wonen komen wij zeer regelmatig bij d'n eetkaemer eten. Wij gaan ook elders, maar komen telkens tot de conclusie dat wij hier toch wel het meest relaxed zitten. Sfeer is uitstekend en prijs/kwaliteit verhouding beter dan waar ook.

20. Diverse malen het restaurant bezocht. Bediening krijgt immer lof. Vriendelijkheid en gastvrijheid staan hoog in het vaandel. De keuken krijgt een dikke pluim. Het is topklasse dat geserveerd wordt.

21. Ingrid

22. X de Groot

Op woensdag 26 maart voor het eerst gegeten. Het was er erg gezellig, het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend.

23. Christine en Eddy

Wij komen hier regelmatig genieten van voortreffelijk eten (en drinken) in een gezellige knusse ambiance.

24. Lia Broenen

Wij zijn hier per toeval terecht gekomen dus niet gereserveerd maar wel van harte welkom. Het personeel is vriendelijk en aanspreekbaar wat in veel restaurants niet het geval is. We hebben het genoegen gehad om de chef kok te ontmoeten. Omdat de sfeer mediterraan is dachten wij dat het een Spanjaard zou zijn :-) maar dat was niet het geval.
    Het eten is werkelijk fantastisch zeker gezien de prijs die men hier vraagt.
    Dit is een toprestaurant in zijn klasse en wij kunnen dit iedereen aanraden!

25. Vrijdag 27 sept 2013 gegeten. Alles was slecht. Bediening duurde 1 uur voor er een bordje brood stond. Na 1.30 uur voorgerecht. Heel matig overigens. I.p.v. Visgerecht kregen we wildzwijn. Bestelde dessertwijn kwam niet. Kok met assistent liepen met borden en gerechten door het restaurant naar naastgelegen restaurant. Nooit weer....

26. Wij zijn nu al een paar keer geweest en we komen hier graag.
    Ja het is iets aan de krappe kant, en en kan wat rumoerig zijn. Maar ik vind dat ook net wel iets gezelligs hebben.
    Het eten is lekker al zou er wat meer groente bij mogen.

27. Op het oog een gezellige restaurantje. Vrij klein en knus wat wel maakt dat de tafels bij de ingang te dicht op de deur zaten. Wij waren er in Januari en elke keer als de deur open ging kwam er behoorlijk wat kou binnen.
    De gerechten werden netjes opgediend maar op het bord nauwelijks garnituur van groenten dus zou je denken dat dat als bij gerecht zou komen. Met 4 personen moesten we het doen met een klein bakje frites en een klein bakje salade zonder dressing.
    Na het drinken van 1 glas port was een tweede niet meer mogelijk omdat hij op was.
    Het duurde vrij lang voor men langs kwam om bestellingen op te nemen en uit te serveren.
    Ik vond de prijskwaliteit verhouding wel een beetje zoek hier.
    nogmaals redelijk gegeten maar wel erg aan de prijs. Zou hier meer kwaliteit verwachten.

28. Afgelopen zaterdag gegeten bij D'n Eetkaemer. We hebben heerlijk genoten van een verrassingsmenu. Bij elke gang mochten we aangeven of we vis of vlees wilden.
    Leuke bediening en een gezellige sfeer. We komen zeker nog een keer eten. Bedankt voor de leuke avond!

29. Hier op vrij. 3 juni geweest n.a.v. recensie eet.nu. Drie tafels buiten en ca. 4 binnen voor de bediening. De menu kaart kwam snel en drank was snel opgenomen. Echter,... na ca. 10 min. Wachten naar binnen gelopen om nog maar eens te vragen waar onze bestelling bleef. Na ons eerste glas wijn toch maar 1 fles genomen zodat we zelf onze glazen konden bij gaan vullen.

Als voorgerecht 4 maal tapas. Eenvoudig maar alle "warme" gerechten waren gewoon nagenoeg koud. Bediening kwam niet meer en uiteindelijk toch gewoon alles opgegeten (dom natuurlijk) wel verteld en aangegeven dat ik vaak had geprobeerd de aandacht te trekken. Reactie het is onze 1e dag na de vakantie en dat kan dan gebeuren!? Daarna toch maar naar binnen gegaan om het wachten te bekorten en 4 maal kabeljauw met roergebakken groente en curry besteld. Na 5 min. gevraagd waar onze roergebakken groenten bleef. Toen bleek dat deze al op ons bord lag!..... Tot onze verbijstering bleken dat de 4! Plakjes courgette en zo'n 3 a 4 reepjes rode parika te zijn per couvert (wij dachten dat het een eenvoudige garnering moest voorstellen en er alleen voor dekleur lag)! Prijs ca. €170,00 (incl. 2 flessen wijn, 2 glazen aperitif en éen paar glazen frisdrank).

30. Lekker gegeten gisteren, rustige ontspannen sfeer, hier kun je culinair genieten.

Bediening probeert aan alle wensen te voldoen, en is daar creatief in.

Ga zo door, wij waarderen waar jullie mee bezig zijn.

31. Gezellig knus, inderdaad net een eetkamer!

Het eten is voortreffelijk; heel goed van kwaliteit; keurig verzorgd, mals vlees!

Goed gekruid, niet te zout! De bediening is erg vriendelijk, gastvrij en creatief in het bedenken van alternatieven(bv als je iets anders wil).

Een echte aanrader!

Wel reserveren!

32. ED 799 punten

Afgelopen vrijdag hebben we hier lekker gegeten. Als je van vis houdt kun je hier in ieder geval lekker eten. De vis is hier prima klaar gemaakt: geen enkele keer te gaar. De tapas waren in ieder geval ook lekker. D'n Eetkaemer ontwikkelt tot een Spaans-achtig restaurant. Nu alleen nog de merluza op de menukaart, dan is is alles ok.

33. Bistro Visserie d'n Eetkaemer geeft bij binnenkomst al direct een gezellig mediterrane
    sfeer. Ook de keuken is daar vanzelfsprekend op ingericht. Geen moeilijke hoogstandjes
    maar eerlijk koken. D'n Eetkaemer heeft zich hoe langer hoe meer ontwikkeld als
    visrestaurant. Naast de visgerechten op de kaart zijn er op het schoolbord vaak ook
    andere "spartelverse" visjes te verschalken maar natuurlijk komt ook de vleeseter aan
    zijn of haar trekken. Ons gezelschapje van drie had vooraf verrukkelijke Tapas (er zijn
    ook Tapa avonden), Bouilabaisse en Pasta à la Neeltje Jans (mosselen in knoflookroom met
    lintpasta en kruiden) wat bij de schrijver dezes goed in de smaak viel. Het restaurant
    serveert voortreffelijke gamba's van de "plancha" en een gerecht als "Drie maal Rood",
    rode poonfilet, roodbaarsfilet en een rode wijn vinaigrette, gegarneerd met
    seranohamchips is niet te versmaden. Ook met de nagerechten zit je bij Jurgen Zwaan en
    team wel goed. De wijnkaart zou wel wat betere wijnen mogen herbergen. n. Bediening stelt je zeer op je gemak, is vriendelijk, rustig en attent ondanks het feit dat de gehele zaak vol zat.
    De kaart wisselt elk seizoen vandaar dat wij graag terug komen in D'n Eetkaemer.