Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grathem verdeeld zijn.

Een aanwinst voor de regio. Er wordt prima gekookt, borden zijn mooi opgemaakt, doe er nog een lekker wijntje bij en fijne bediening en alle ingrediënten voor een mooie avond zijn aanwezig. Een aanrader dus!

Heerlijk genoten van veelzijdig en smaakvol drie gangen menu. Prima locatie en vriendelijke bediening.

M

Super lekker eten. Zeer smaakvol en veel keus.
    Verrassingsmenu is zeker een aanrader.
    Zeer vriendelijk personeel en eigenaars.

Gisteravond met z'n vieren heerlijk genoten van het Preuverie-menu.
    Het was super verzorgd en goede prijs/kwaliteit.

A van der voort

Wij gaan twee keer per week naar de betere restaurants uit eten. De Preuverie is onze absolute favoriet. Gezellige sfeer, gastvrij en het eten is fantastisch. Nu weer een nieuwe kaart dus wij gaan alle nieuwe creaties proeven. Voor ons beste prijs/kwaliteit ooit. Een dikke pluim.

Jules

Prima gegeten voor een mooie prijs. Het eten is werkelijk smaakvol en origineel. De bediening is voorkomend en vriendelijk. We zaten buiten en dan is de ligging aan een parkeerplaats in een woonwijk niet de meest romantische maar dat mocht de pret niet drukken.

Een geweldig verrassingsdiner. Vriendelijke bediening en een spontane gastvrouw.

Zeer goede service en lekker eten voor een normale prijs.

Voor het tweede jaar Paasbrunch gehad. Opnieuw een topbrunch! Heerlijke gerechten en voldoende diversiteit aan smaken en keuze. Volgend jaar zeker weer op de planning!

Voor de tweede keer gegeten hier. Eerste keer samen met mijn vriend en nu met een groep genoten van het 'Preuverie Menu'.
    Ook dit is helemaal top, fantastisch gepresenteerd en een goede, uitgebreide uitleg bij alle gerechten. De demonstratie aan tafel van de 'kaasroosjes' was super, zeker in combinatie met de aanbevolen wijn.
    Ideaal menu, zeker als je met een groter gezelschap bent.
    Heerlijk eten voor een betaalbare prijs en hele vriendelijke bediening.
    Aanrader en we komen zeker voor een derde keer terug!

Paasbrunch genoten met familie.
    Allen vonden we het maar een drukte...in het rijtje staan voor eten...en als je achteraan staat is er al veel op...
    De smaken waren vlak. Zeker niet slecht, maar kan stukken beter..soep flauw, lepeltje varkenshaas mwah, pasta ok, balletjes in tomatensaus afschuwelijk gewoon.
    De gerookte, gemarineerde zalm overheerlijk maar amper gehad, vader niet eens want was al op..
    Fijn dat vrijwel alles op is natuurlijk, dan heb je goed geschat. Maar eerlijk..we aten thuis nog een stuk vlaai na.

Als het nu eens op twee plekken stond, stonden er niet steeds 100 personen te wachten met hun bordje..

Het was zeker niet slecht, maar er valt nog wel wat winst te behalen in onze ogen..

De Koning

Toppertje in het pittoreske Grathem!

Regelmatig genieten wij van de heerlijke gerechten die Ron bereidt. Echt een kok met passie voor eten. Culinair genieten van gerechten die tevens een lust zijn voor het oog. Ook voor de vegetariër is er voldoende keuze. Gastvrouw Judith zorgt dat de avond vlekkeloos verloopt. De bediening is top. Men serveert goede wijnen tegen schappelijke prijzen. Kortom kwaliteit/ prijs uitstekend.

De zeer comfortabele stoelen, de gezellige sfeer, de passie en het enthousiasme van de kok, gastvrouw en bediening maken de avond compleet.

Echt een aanrader.

De plek voor een culinair hoogstandje met een prima en betaalbare prijs, de klant wordt in de watten gelegd.

Komen zeker weer.

Bert en Marly Hanssen - Schreurs

Kei lekker gegeten. Personeel en service was super goed. Voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader.

Het eten dat op je bord ligt is klaargemaakt door een vakman die ook nog eens liefde en passie voor zijn vak heeft. De service en gastvrijheid zijn top!! Iedereen voelt zich hier thuis en wordt heerlijk verwend. Tegen een heel schappelijke prijs. De groep die ik vandaag kennis liet maken met de preuverie was compleet enthousiast en iedereen wil nog eens terug.

Een culinaire ervaring op een wellicht onverwachte plek. Prima service, gezellige sfeer. Kortom haute cuisine waar zelfs je portemonnee blij van wordt. Van harte aan te bevelen!

Fam. Heijmans

Goeie ervaring. Lekker eten met verse ingrediënten, priis drank laag t.o.v menige horecagelegenheden. Ook de priis / kwaliteit van het menu is dik in orde! Ober vriendelijk en geeft duidelijke uitleg en weet waarover hij praat. Fijne locatie en gemakkelijke stoelen, je zit er ook rustig, in de zin van niet te dicht de tafels bij elkaar. Geeft toch meer privacy.
    Kortom, zij "verstaan" de horeca helemaal zoals het hoort! We komen er zeker terug (en spreken het voort).

Voor de tweede keer gegeten. Een woord: FANTASTISCH. Het heerlijke eten, bijzonder op het bord geschikt, daarbij de kundige uitleg gedaan door de medewerkers. Groot respect!!!
    Met dank en tot een volgende keer!
    Gr Riny - Piet

Marianne van Dijk

Vandaag (voor een tweede keer) met vrienden een Royal High Tea genoten bij De Nassaurie. Het was in alle opzichten meer dan goed, gezellig en we hebben genoten van de heerlijke, verschillende hapjes. Onze complimenten voor kok en gastvrouw!

Sjoerd Custers

Nr 22

Het was een kleurrijke en heerlijke smaakbeleving gisterenavond. Elke gang werd prachtig opgediend door een perfecte bediening. De smaak was voortreffelijk en een lekker glas witte wijn en een pilsje uit Schinnen maakten het helemaal af.
    Wij kunnen alleen maar zeggen... CHAPEAU voor Preuverie de Nassaurie.
    F en M

Afgelopen zondagnamiddag met 5 personen gegeten op het terras bij Restaurant Geraats.
    Na ruim anderhalf uur gewacht te hebben kwam eindelijk het eten. Het eten smaakte prima, maar was voor 5 personen veel te weinig. Daarom werd er gevraagd of we er nog wat friet bij konden krijgen.
    Maar helaas, die werden ons niet meer gebracht.
    Toen wij wilden afrekenen werden wij door een onbeschofte ober geholpen. Hij wilde namelijk de rekening niet splitsen, daar heb ik helemaal geen tijd voor zij 'ie heel bot.
    Op herhaaldelijk aandringen deed 'ie het dan toch maar.
    Nee, hier gaan wij nooit meer naar toe.

Ger en Helga van den Hurck

Vanavond alweer heerlijk gegeten, deze keer op het terras. We zijn hier al vaak geweest en het eten is iedere keer heel lekker :-)

Vanavond met mijn zus mogen genieten van een heerlijk 3 gangen menu bij Preuverie de Nassaurie.Heerlijke gerechten, culinair hoogstandje in Grathem ! Bij binnenkomst aangenaam verrast door de sfeervolle inrichting.
    Goede huiswijn en toch niet duur.Vriendelijke bediening. Wij komen terug !

Jell Douma

Gezellig eetcafe, vriendelijke bediening, eten is erg goed. Helaas werd ik in de zaak onwel. De bediening heeft ons toen prima geholpen en opgevangen. We komen hier zeker terug.

Twee keer al dat er iets mis ging met de bestelling. De eerste keer vergeten ze een snack die ik besteld heb. En de tweede keer kreeg ipv 3 friet, 2 friet speciaal mee. Op zich lossen ze het netjes op door je de zak friet te geven. Maar het vervelende is dat je zelf weer op en neer moet gaan om het te halen.

Milan Lindelauf

Schreurs

Gisteren gegeten bij Preuverie de Nassaurie. Het was er erg druk, maar door het ruime, sfeervolle restaurant en het fijne meubilair is het toch rustig vertoeven.

Het eten was fantastisch, smaak, presentatie, alles was goed. Ook de huiswijn (alleen rood gedronken) was heerlijk. Ook erg vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit kunnen we helaas geen 11 voor geven, want dat was het zeker waard.