Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grashoek verdeeld zijn.

1. Snackbar Grashoek

men.

Eerst het café bezocht, dit was voor ons al een moment om de frituur over te slaan, de eigenaar is me toch een ongemanierde vent, nog nooit zo iets meegemaakt.

2. Nederlands Grashoek

Met zijn allen weer een heerlijke lunch gehad. Vers bereide producten, goede presentatie en leuke attente bediening.

ger versteegen

Hebben er al verschillende keren gegeten en het is echt lekker, de salade's, vlees en toetjes. Heeerlijk.

Tja, alleen van omgaan met mensen hebben ze geen kaas gegeten. Je hoeft je eigen stress en sores niet aan je klanten te laten blijken. Met een opgelaten gevoel snel weer weg gegaan.

Erg lekker gegeten en een vriendelijke en correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Nederlands Grashoek

osmen27

7. Nederlands Grashoek

Een paar dagen geleden op het prachtige terras aan de golfbaan en de heel mooie grote vijver heerlijke lunch gebruikt: verse producten met smakelijke koffie en vlaai en een uitermate vriendelijke bedienende medewerkster.

Een adres om van harte aan te bevelen en... waar ik (wij) snel nog eens terug zullen gaan.
    Bovendien prima prijs/kwaliteit verhouding.

Bourgondiër

Onlangs op een zondagavond hier gegeten met 4 personen. Ik was aangenaam verrast. Prijs / kwaliteit verhouding is gewoon goed. Snelheid van de keuken is prima. Bediening doet het erg goed. Al met al een echte aanwinst voor Grashoek.

Gezellig gedineerd onder de verwarmde overkapping, het menukaart was zeer uitgebreid, en de prijzen waren zeer aantrekkelijk voor wat je geserveerd kreeg. Ik kreeg mijn bord niet leeg.

Wilmach antiek is een erg gezellig restaurant om een hele gezellige avond te hebben! Het eten was erg goed en lekker. Alles word vers klaargemaakt en dat kun je ook zeer zeker proeven in de gerechten. Je krijgt genoeg op je bord en een grote kom friet erbij. Al met al, zeeer tevreden over dit restaurant!

Roel Thissen

Helaas een tegenvallende ervaring waar de site toch veel hoop wekt. Met meerdere personen wezen eten hier en daar aangekomen 1 uur en 10 minuten moeten wachten voordat ons eenvoudige bestelde gerecht geserveerd wordt. Een schnitzel met wat spek en wat champignons en kaas gegarneerd met een beetje sla en 3 aardappelkroketjes per persoon is nu geen wereldkunde om te maken (Wilma-schnitzel), maar helaas is met dit gerecht de plank ver mis geslagen. De schnitzel was een zompige en natte volledig met vet volgezogen lap vlees die duidelijk op een te laag vuur is gezet (vanuit de diepvries de pan in??), van binnen was de schnitzel zelfs gewoon nog koud :(

Helaas was dit op deze avond niet de enige tegenvallende teleurstelling daar mijn metgezel een medium biefstuk besteld heeft en hierbij ook een gerecht met letterlijk koude binnenkant geserveerd kreeg. Had me er erg op verheugd maar helaas is de geschepte verwachting via de site geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Eerlijk is eerlijk de dames van de bediening waren wel erg vriendelijk, hiervoor mijn lof.

Voor de komende klanten hoop ik dan ook van harte dat hun niveau van eten een heel stuk omhoog gebracht wordt, daar dit niet restaurant-waardig was voor de gevraagde prijzen :(