Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gramsbergen verdeeld zijn.

Ontzettend lekker gegeten hier tijdens onze vakantie! Heerlijk mals vlees (enige minpuntje was dat de kip net niet gaar was). De mosterdsoep was perfect, en het toetje was verrassend, heerlijk! Zeker een aanrader!

Anton voor ' t Hekke

Prima gerechten, leuk opgediend en goede bediening. Prima sfeer ook en leuke bediening.

Jaap Verwijs

Goed gegeten lekker met verse producten.
    Al op meerdere parken een restaurant bezocht, nog nooit deze kwaliteit meegemaakt, erg goed!

Gister heerlijk gegeten bij de Gasterij Spiezz. Het bijzondere was al de kaart, geen gewone kaart, maar een zuil met de gerechten erop. Niet overdreven veel keuze, maar er zit van alles tussen. Hoe minder keuze hoe meer tijd en zorg ze er aan kunnen besteden denk ik.
    We hadden pittige spareribs besteld, ze waren wel pittig maar niet zo pittig als we gewend zijn bij andere.

5. Chinees-Indisch Gramsbergen

Vanavond eten opgehaald: nasi rames. Dan verwacht je een grote variatie aan gerechten. Wat kregen we? 2 soorten vlees in saus. Vooral veel vette zoete saus en zoeken naar vlees. Klein stukje sate en wat atjar. Dat noem ik geen nasi rames. We hadden gasten dus we moesten ons nog verontschuldigen voor het slechte eten. Vraag je om 2 kroepoek, zie je bij weggaan dat je er maar een hebt gekregen. Moet je nog een tweede kopen, met pinnen gelijk 50 cent extra voor pinnen van klein bedrag.
    NOOIT WEER.

Vanavond verrassend lekker gegeten bij De Olde Woage! Vooraf had ik een heerlijke rundertartaar (mijn vriend ook en vond het ook een heerlijk voorgerecht). Als hoofdgerecht had ik eend, een super goede keuze en als hoofdgerecht had mijn vriend een porksteak waar hij ook van genoten heeft. De koffie en cappuccino na waren ook erg lekker. Genoten! Was het stukje fietsen vanaf Hardenberg meer dan waard. Je kunt er ook 'tafelen', dat deden andere mensen in het restaurant, zag er ook fantastisch uit. De sfeer was ook prettig en aangenaam! Wij komen zeker terug :)

Patat Is Nammie

Was super lekker, echt heel goed!

8. Chinees-Indisch Gramsbergen

J.a.k

Via de AH restaurantactie terecht gekomen bij De Olde Woage.

Na reservering de website bekeken, en die sprak me eigenlijk helemaal niet zo aan. Weinig afbeeldingen of impressies en voor mijn gevoel niet helemaal bij de tijd qua uitstraling. Recensies hier op eet.nu zijn gemiddeld zeer goed, dus daar gaan we dan maar vanuit.

Vrijdagavond een uurtje of 6, geen parkeergeld nodig en de auto kan recht voor de deur staan.
    Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst door 2 dames en een heer. We nemen plaats in een gezellig ingericht, doch leeg restaurant. Enigszins zorgen makende over het feit dat we de enige gasten waren, zochten we een plekje naar eigen wens, zoals een dame aangaf.

Alles is ruim opgezet, tafels voor 4 hebben 2 stoelen, er is voldoende loopruimte en zelfs als het restaurant vol zou zitten, kun je zelfs met een rolstoel bijna iedere plaats in het restaurant bereiken.

Nadat de drankjes opgenomen waren, ontvangen we de menukaart, waarin geen veel te grote keuze was. Vlot na opname van onze wensen komt een broodje kruidenboter als hors-d'oeuvre. Coorgerechten komen op tafel, gemarineerd rund salade voor mijn vrouw, osseworst salade voor mij. Heerlijk! Volle smaken, gewoon voortreffelijk.

Als hoofd komt er voor mij een rode biefstuk met pepersaus. De saus mist de grove peperkorrels en is wat aan de dunne kant. Verder prima van smaak en de biefstuk ondanks rood wel gewoon op temperatuur van binnen. Dik in orde. Mijn vrouw kreeg de Gramsed Mix voorgeschoteld, met hierop Bief, Kip en een stukje sparerib. Bief hebben we al besproken, en dat kunnen ze. Kip is heerlijk mals en ietwat zoet van smaak. Spareribs zijn niet de specialiteit van het huis. De binnenkant van de ribs hebben nog een 'vel' en wat mij betreft zijn ze onvoldoende gegaard. Ik hou ervan als het bijna van het bot afvalt.

Friet lekker krokant en de aardappels hebben iets te ruim olie, maar we zijn prima te spreken.

Dessert 'zoet tafelen' met 3 kleine toetjes. Keurig verzorgd en goed van smaak.

Gelukkig bleven we niet de enige gasten, inmiddels zijn er meerdere tafels bezet.
    Na een kop cappuccino en thee gaan wij weer richting huis. 2 uur getafeld, de tijd vloog voorbij. Wij raden iedereen dit restaurant aan en we raden het restaurant een nieuwe website en comfortabele stoelen aan ;)

Voortreffelijk eten, uitmuntende bediening en vriendelijk.
    Absolute aanrader

Twan Vogels

Had een biefstuk wat niet weg te krijgen was, leek wel een oude fiets band. Nadat ik dit had aangegeven bleek dit al een paar maal vaker te zijn voorgevallen deze dag. De oplossing was dat het niet op de rekening kwam, wat op zich prima is. Zou in het vervolg eerder te raden gaan als dit al meerdere malen is aangegeven. Verder mooi restaurant met prima bediening.

marianne

Schnitzel en spiezz waren erg smakelijk. Snelle, aardige bediening. Hoefden niet lang te wachten.

13. Chinees-Indisch Gramsbergen

PC VOSMAN, Ruumpol

Vond de ambiance er gedateerd en onverzorgd uit zien, evenals het personeel. Serveerschalen waren niet schoon, eten was vet.

j Koeslag

Heerlijk gegeten en prettige bediening in een leuke ambiance, we komen zeker snel terug.

PC Vosman- Ruumpol

Ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk eten en gezellige ambiance. Kortom een aanrader en voor we terug gaan naar de achterhoek (26 juni 2016) komen we nog terug

Gerrit Bril

Eten was heel erg goed. Het vlees was heerlijk en niet droog.

Wij hebben al eens eerder hier gegeten. Zeer tevreden, goede prijs/kwaliteitverhouding. Helaas de laatste keer was het matig/slecht. Wij vroegen of er maaltijdsalades zijn. Ja is het antwoord maar niets daarvan op de menukaart. De vis was redelijk maar niet bijzonder. De aardappel zoutloos. Weinig tot geen groente en de sla om te huilen. Nee, wij zijn nu voor het laatst geweest. Jammer.

18. Chinees-Indisch Gramsbergen

hennie vree egberts

Prima eten en heel vriendelijke bediening.

Kokkie

Wat een supergoed restaurant! Wij hadden op de valreep gereserveerd en aangegeven dat er één persoon geen aardappel eet in verband met allergie. Zonder moeite werd er een aanpassing gedaan door de keuken. Het eten is zeer goed (normaal sta ik zelf achter de kachel, dit weekend even niet) en de bediening is meer dan netjes en zeer klantvriendelijk. Een dikke tien op alle punten!

fam Hamhuis

Prima eten, het smaakte allemaal goed. Wel jammer dat de porties erg klein waren en we dus niet met een volle maag naar huis gingen.

HermienV

Twee keer zeer smakelijk gegeten voor een aangename prijs. Een aanrader waar wij in ieder geval vaker naar toe gaan.

24. Chinees-Indisch Gramsbergen

Even vanaf Zwolle hier langs gereden voor een tomatensoep. Mijn vrouw en ik zijn beide stapel op de echte ouderwetse zoete Chinese tomatensoep. In Coevorden niet meer verkrijgbaar omdat ze allemaal denken er van alles aan te moeten toevoegen tegenwoordig. Nou, vooruit ook maar een babi pangang erbij dan. Eenmaal thuis was de verrassing groot. Heerlijke soep, precies zoals het hoort. En dan de babi pangang ! Nog nooit zulk heerlijk gebakken vlees gehad in de babi. Precies goed gebakken, absoluut niet vet en heerlijk mals. Zalig !! Wij hebben onze Chinees wel gevonden.

We hebben hier onlangs heerlijk gegeten! De bediening was prima,net zoals de prijzen. We komen hier vaker,het is een aanrader!

prima restaurant met een leuke, moderne menukaart voor ZEER prettige prijzen,
    heb hier heerlijk gegeten op zaterdag 3/11/12

Elena-Elise

Heerlijke patat in een royale familie zak. Ook de snacks zijn van
    uitstekende kwaliteit.

Cora Jaquet

Verrassend goed gegeten! Deze nieuwe, jonge en enthousiaste uitbater heeft zijn zaakjes heel wat beter voor elkaar dan de vorige: zijn kok kan tenminste koken.
    Ook de wijnkaart ziet er goed uit: niet te uitgebreid maar voldoende gevarieerd.
    Een aanwinst voor Gramsbergen. Fijn dat dit prachtige oude pand weer goed gerund wordt!

29. Chinees-Indisch Gramsbergen

Cora Jaquet

De eigenaar kookt zelf en dat doet hij geweldig! De kaart is zeer uitgebreid en de gerechten, ook de minder alledaagse, smaken zeer goed. Mooi opgediend door de zeer vriendelijke en goedlachse echtgenote en supersnel, ondanks de vele afhalers. Het enige minpuntje: je kunt er niet pinnen. Even rekening mee houden dus. Gelukkig is de bank op loopafstand.

Vanavond met manlief héérlijk gegeten bij De Olde Woage in Gramsbergen!! De kwaliteit van het eten is zeer hoog!! De gefrituurde brie met tagliatelle is echt een aanrader!! En mijn favoriet, de gebakken zalm was ook erg goed met heerlijke gebakken groentes eronder! Dit restaurant is beslist een aanrader voor wie lekker, origineel en betaalbaar uit eten wil!!