Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Graauw verdeeld zijn.

1. Frans Graauw

Het maandmenu een schot in de roos. Vier gangen menu, alle vier de gangen mooi op elkaar aangepast en alles heerlijk van smaak. Chapeau voor de keukenbrigade en de bediening.

2. Frans Graauw

Lekker gegeten met een collega en zn vriendin.
    Was super.

Prachtige ligging, vriendelijk personeel, maar het eten is niet alles! Paling in een papsaus, vispannetje veel te veel en saus met een bijsmaak. Alles veel te duur voor wat het is!

AnneMarieke

14Al meerdere keren geweest en keuken onder de maat en vandaag zeker want ze gooien hem gewoon dicht! Omdat het schitterend weer is en vakantietijd… kom op zeg dat weet je toch van te voren! We hadden gewoon koude garnaalkroketten, het is dat de bediening wel in orde was maar verder… voorlopig zien jullie ons niet meer, trekt nergens op!

Scampi's koud en op gediend op een koud bord de friet is diepvries en niet te pruimen . Het meeste personeel is te jong om serieus te werken en heeft geen horeca ervaring. De ligging en het uitzicht zijn prima , de rest is amateuristisch . De prijzen zijn top , d.w.z. te hoog voor het geen je er voorgeschoteld krijgt . Ze moeten nog veel leren , misschien beter een friettent begonnen daar valt de service wat makkelijker te regelen . Eens maar nooit meer . Maar ja de klanten zullen toch wel komen al was het voor het uitzicht , ik kijk de volgende keer wel vanaf de zeedijk, is net zo mooi.

Twan Timmermans

Geweldig gegeten perfecte bediening en perfecte sfeer 👍👍👍👍👍

7. Frans Graauw

Met de hele familie, inclusief kinderen van 9 en 2 jaar, neergestreken bij Nobel. Er stond voor onze kleinzoon van 2, zowel een "grote Stoel" als een kinderstoel, top. Het eten was lekker en voldoende, de service en gastvrijheid goed. Hoewel de zaak vol zat hadden we hier geen last van, we zaten op een prima plek, voldoende privacy. Kortom, Een geweldige avond gehad, een aanrader voor iedereen. We komen zeker binnenkort terug.

8. Frans Graauw

Cleys Flor

Wij waren met 8 personen en iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van het eten etc.
    We komen vast nog terug.

Goede bediening. Zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit in orde.

Pieter Tolk

Van te voren gereserveerd voor een gezelschap van 5 personen. Toen we aankwamen werden we weggestopt op een ongelukkig tafeltje binnen. Het was niet bijzonder druk. Het was stralend weer en er waren veel betere tafels buiten.
    Na een kwartier was er nog niemand geweest om iets te drinken aan te bieden of de kaart te presenteren.
    We zijn maar weggelopen. Het is een ongeorganiseerd zooitje waar de bediening met vakantiehulpen plaatsvindt. Sterk af te raden om serieus te gaan eten.

Jeroen Collette

At 'fish and chips, veel friet, weinig schelvis, voor €24.50 te duur 😞

12. Frans Graauw

A.J.M. Kramers

Zaterdag voortreffelijk gegeten met 4 personen.
    Prima verhouding prijs/kwaliteit.
    Zit wat kwaliteit betreft boven het gemiddelde restaurant.
    Komen zeker nog eens terug.
    Chapeau.

peter van de velde

Een jaar geleden gegeten in Paviljoen 't Schor. Bediening prima, het eten prima, behalve de friet, die was echt niet goed. Gebeld met patron, die vertelde me dat het ging verbeteren, "kom om een gratis consumptie", dit hebben wij (4 personen) niet gedaan.

In juni en augustus 2016 weer wezen eten nou, nou, alles maar dan ook alles een dikke proficiat! Vriendelijke bediening, goed vlees, vis, mosselen en een grote schaal met goede, heerlijke friet voor een goede prijs. Een dikke 10 en een kus van de betrokkene! Chapeau, blijf zo door gaan!

14. Frans Graauw

Gezellige sfeer, zeer goede bediening, fantastisch eten en kwalitatief op een hoogstaand peil!

15. Frans Graauw

Jonkheijm

Heerlijk gegeten, prima service. Voor herhaling vatbaar.

16. Frans Graauw

Goed gegeten, leuke sfeer en prima service.

17. Frans Graauw

Heerlijk uit eten geweest bij Nobel met vrienden. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Porties niet te groot of te klein. Eindelijk bij het ijs met vers fruit niet alleen meloen en appel maar ook ander fruit, zoals kers, blauwe besjes en mango, super. Vriendelijke bediening die al achter je staan voordat je glas leeg is, geen gezwaai om een serveerster te attenderen wanneer je glas leeg is terwijl de zaak toch vol zat. Toen we nog na zaten te tafelen en het inmiddels toch al 23.00u was werd ons nog gevraagd of we nog iets wilden gebruiken, heel attent. Kortom, we hebben een topavond gehad en komen zeker terug.

18. Frans Graauw

Hartelijk welkom, gezellige inrichting, sfeervol en waar het om gaat: heerlijk gegeten. Mooi dat ze producten gebruiken van ondernemers in de buurt.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Frans Graauw

Een restaurant waar je graag terugkomt. Zowel met familie (gezellige sfeer) of met zakelijke partners. De bediening is uitstekend, je wordt op je wenken bediend zonder dat je om de haverklap gestoord wordt. De meiden hebben oog voor de klant en weten dus precies wanneer ze nodig zijn, toppie. Benadering van de klant is super (je ziet niet veel meer dat je jas met een glimlach wordt aangenomen). Je voelt je welkom vanaf het binnenkomen tot het verlaten van het restaurant.

Dan krijg je natuurlijk hetgeen waarvoor je komt; het eten. Ook hier zie je weer terug dat er passie is en de klant niet anders dan een heerlijk gevoel krijgt. Vooral de lekkere attentie die aan de tafel wordt gebracht waar je al kan voorproeven wat voor heerlijks er nog komen gaat.

Kortom dit is een uitstekend restaurant waar iedereen welkom is en aan ieders behoefte wordt gedacht. Dikke 10.

20. Frans Graauw

Jacques S.

Gaan dineren op 1 Januari 2015. Goede ontvangst. Eenvoudige maar nette inrichting. Verzorgde en lekkere gerechten. Minpunt was verschrikkelijk veel lawaai van andere gasten wat romantisch en ontspannen dineren onmogelijk maakte.

21. Frans Graauw

Buijs Timmermans

4 gangen menu besteld naar eigen wens in te vullen, gewoon uitstekend te noemen met 11 personen, vooraf amuse, vis en vleesschotel voorgerecht, tomatensoep ook voor de kleintjes, hoofdgerecht zeewolf en klafsfilet, nadien een nagerecht. Goed verzorgd, goed opgemaakt, en je voelt je meteen thuis. J Timmermans Cecile Buijs

22. Frans Graauw

Wij gingen eerst zonder te reserveren een paar keer langs bij Nobel in het weekend.

Dat lukt dus niet, het restaurant wordt zeer goed bezocht. We hebben dan gereserveerd en hebben heerlijk gegeten. En zeker niet onbelangrijk: een goede prijs en aardige meisjes in de bediening.

We gaan zeker terug.

23. Frans Graauw

Wij kwamen met een groep fietsers en zijn zeer goed en vriendelijk ontvangen en de vissoep was delicieus.

24. Frans Graauw

Dure consumptieprijzen. Geringe keuze op de kaart om eens lekker uitgebreid te gaan eten. Bediening prima!

Zeer lekker gegeten, niet lang moeten wachten op het eten. Heel vriendelijke bediening. Schitterende locatie, sfeervol ingericht en nog betaalbaar! :-)

Nieuwsgierig geworden met zijn vieren erheen. Mooie plaats binnen aan het raam. Maar wat een herrie binnen. Je kon elkaar amper verstaan door het gekakel van iedereen. Kinderen lopen af en aan. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat bijna een uur..bediening vriendelijk doch onervaren en onzeker.
    Geen vegetarisch gerecht op de kaart. Vraag je soep zonder balletjes, zitten ze er toch in. De kaart is klein, dat is erg fijn.
    Leuk voor een drankje buiten op terras. Eten zouden wij niet snel herhalen.

Rene Kouijzer

Prima locatie, prima bediening en prima eten voor een betaalbare prijs.

29. Nederlands Graauw

A

Naar aanleiding van de positieve recensies eind februari bij Kint & Co gaan eten. Het voorste gedeelte van het restaurant is sfeervol en smaakvol ingericht. Dit in tegenstelling tot het kale en kille achterste gedeelte waar wij zaten. De bediening en service waren ronduit slecht. Er werd niet gevraagd of we een aperitief wilden gebruiken. We hebben na een minuut of 10 zelf om de menukaart en de wijnkaart moeten vragen. Geen amuse, geen brood o.i.d. en geen aperitief. Toen we een vraag over de wijn wilden stellen werd ons verzocht om eerst onze keuze voor het eten kenbaar te maken en dat we het daarna over de wijn konden hebben. De rode wijn was niet op temperatuur en duidelijk te koud! Het Joselito varken was heel lekker maar iets te zout en er werd geen groente bij geserveerd. Het dessert kwam rechtstreeks uit een pakje en was 'gegarneerd/gedecoreerd' met wat fruit uit blik. De bediening was arrogant en laconiek (mensen komen toch wel). Voor ons eens maar nooit weer.

30. Frans Graauw

Ons favoriete restaurant in de streek! Absolute top-keuken voor een zeer democratische prijs. Steeds suggesties en seizoensgerechten, heel verzorgd, met warme groentjes en frietjes. Heel vriendelijke bediening, we vinden echt niets negatiefs aan deze plaats.