1. Hamburger Goutum

Arie Versteeg

Nou weet ik niet hoe het buiten de vakantie functioneert maar in de vakantie tijd is het hopeloos. Nou niet echt fastfood te noemen als je daar iets besteld.

2. Hamburger Goutum

piet de groot

Zeer goed restaurant met een zeer vriendelijke bediening.

Een voorbeeld voor McDonald's restaurants.

Alles schoon en netjes, ook het terrein eromheen.

Top.

3. Hamburger Goutum

Wat mij na een aantal bezoeken aan de Mac Drive Goutum van het hart moet is het verstaan van het Fries door de medewerk(st)ers.

Ik ben geen 'diepFries', anders had ik waarschijnlijk ook deze recensie in het Fries geschreven.

Maar het stoort mij wel als je in een Friese plaats als Goutum bij het opgeven van een bestelling aan alles merkt, dat diegene het Fries passief (dus het verstaan) niet goed machtig is. Net als bij eerdere bezoeken bleken de getallen problemen op te leveren.

Deze jongedame gaf daarbij notabene aan het Fries niet te willen leren. Dat hoeft wat mij betreft ook niet actief, als je het maar wél kunt verstaan!

Jouw werkgever en alle medewerk(st)ers eten en drinken immers van de klanten. Probeer dus net als bij vele andere bedrijven en instellingen in de horeca een zo goed mogelijk gasheer/gastdame te zijn, bovengenoemd voorbeeld is daar ook een onderdeel van!

MacDonalds Goutum is er wél mee bezig gezien de tekst ergens op het MacDonalds terrein: "Oant Sjen!".

Nou dat laatste stapje nog.

PS De kinderen vonden het eten weer heerlijk!

4. Hamburger Goutum

Tja, deze mac Drive is eigenlijk hetzelfde als de Mac's die we tot nu toe gehad hebben. Snelle bediening en wel nette service.

Voor een keer wel lekker zo'n Mac-hap, maar na de tijd hoef ik de komende weken niet weer (dit is persoonlijk, er zijn vast mensen die dit eten wel dagelijks willen). Behalve dan de Mac Flurrie kitkat ijsjes, die zijn overheerlijk!

5. Hamburger Goutum

was weer top