Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goudswaard verdeeld zijn.

Harm

Erg lekker eten. Op tijd klaar. Zelfs grote bestellingen. Vriendelijke bediening, goede service, en erg behulpzaam. Top tent!!!!

Wat een geweldige high-tea hebben we gehad! Alles zelfgemaakt, meer dan voldoende en wat er over was kreeg je in doosjes mee naar huis.

Helemaal top!

Monique Egbers

Corrietha

Afgelopen zondag met 12 personen genoten van een heerlijke en gezellige high tea. Hartelijke ontvangst, volop keuze uit allerlei lekkernijen en theesoorten. Intieme en gezellige sfeer. Het voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.
    Een absolute aanrader om iets te vieren of zomaar tussendoor. Het is overduidelijk dat eigenaresse Jacoline (en niet te vergeten haar partner) haar gasten graag in de watten legt. Bij ons is ze daarmee voor de volle 100% geslaagd.

Agnes Groentjes

Hoewel de theesalon gesloten was, werden wij allerhartelijkst onthaald en kregen wij toch heerlijke thee en wat lekkers. Een geweldige ervaring!! We komen vast en zeker een keer terug in het weekend.

Heerlijk middagje met High Tea gehad met overheerlijke gerechten geserveerd door de hartelijke gastvrouw.. Absolute aanrader! NB: omdat ik er op uitnodiging was weet ik de prijs niet maar de kwaliteit was uitmuntend!

Eerder een hele goede ervaring met de bestelservice van de taarten gehad en nu ook nog een superervaring met de high-tea. Echt heerlijk zoals je in de watten wordt gelegd, het sfeertje is erg gezellig en de mensen zijn erg aardig. Alles wordt zelf gemaakt, tot en met de vanillesaus bij de heerlijke appeltaart toe. Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid en lekker eten houdt. Ook leuk voor fietsers om even aan te stoppen en wat te eten: high-tea is wel op bestelling, maar er is ook een leuke kleine kaart voor de onverwachte bezoekers. Dat doe ik de volgende keer!

Voor het eerst in mijn leven van een hight-tea genoten en ik ben een hele ervaring rijker. Een hele gezellig locatie, heerlijke zelfgemaakte lekkernijen en een leuke gastvrouw. Wat wil een mens nog meer, ik kom graag nog eens terug en zal het adres zeker aanbevelen aan anderen.

Ik heb al heel wat high-tea's gehad maar dit was werkelijk degene met de meeste en allerlekkerste lekkernijen. Van zoet tot hartig en alles vers gemaakt. Er was teveel om alles te kunnen proeven. Het is echt een aanrader om het een keer zelf te gaan ondervinden. Locatie is zoals een high-tea room hoort te zijn, knus en erg gezellig ingericht. En de gastvrouw is fantastisch. Ik ga zeker een keer terug.

In 1 woord : fantastisch! Ongelooflijk wat een lekkere dingen er allemaal op tafel stonden. Van superverse scones die net uit de oven kwamen en een waanzinnig lekkere cheesecake tot heerlijke hartige sandwiches met gebraden entrecote en pittige tomatensoep! En dat was nog niet de helft, teveel om op te noemen maar ook om op te eten. Wat een overvloed was deze high tea, allemaal zelfgemaakt door een fantastische gastvrouw. En de prijs, daar hoef je het niet voor te laten!!

Christa

Sterrenburg

Heel schattig, kleinschalig en een supergastvrouw die de heerlijkste dingen voorschotelt.

Genoten van een uitstekende high-tea! Kwaliteit en aankleding waren perfect. Gezellig ouderwetse theepot en kopjes. Zo verwacht je het eigenlijk ook. Tip: eet niet te veel voor je naar Jaccy's gaat, eenmaal daar wil je niets laten staan. Kom en ervaar het zelf!

Lekker eten, heel vers en goed warm (ook als je vooraf besteld). Ook al is er geen pinautomaat, overschrijven op de rekening is ook gewoon mogelijk. Heel vriendelijk personeel en echt een aanrader (komen van ver om het lekkerste chinees van het eiland te halen).

Voor een verjaardag maakte ik graag gebruik van de afhaalservice, ik bestelde, en kreeg, een paar heerlijke taarten. Er is veel mogelijk en er werd op een prettige manier meegedacht over de invulling van het feestje. Er wordt alleen met verse ingrediënten gewerkt, het geld meer dan waard. Voor nu en nog eens! Ik ga er zeker eens langs voor een High Tea, want de locatie zag er ook erg gezellig uit.

Leuke lokatie, gezellige sfeer, heerlijk eten. Echt een aanrader!

Sonja Nootenboom

Een hemelse ervaring. Vooral de cheesecake is er een om voor terug te komen. Nu al binnen 4 weken 2 maal een High Tea gedaan en beide keren was het voortreffelijk. Het positieve is dat alles zelf wordt gemaakt, en dat voor die prijs. En daarnaast beide keren stonden er andere dingen op tafel. Alleen de cheesecake en de scones zijn vast onderdeel.
    Daarnaast in de sfeer zeer aangenaam. Een leuk ingericht geheel waar je je direct thuis voelt.

Jacoline Louis

Heerlijk eten, prima prijs-kwaliteit verhouding en altijd een vriendelijke ontvangst.

Voor het eerst bij Jaccy's Sweet & Savoury geweest in mei 2013 voor koffie met huisgemaakt gebak. Dat smaakte naar meer. Dus in juni 2013 terug naar Jaccy's voor een high tea met collega's. Geweldig! Zoveel huisgemaakte, verse lekkernijen, fantastische smaken. Iedereen was enthousiast. Alweer in augustus terug voor wederom een high tea, nu met familie. En tot mijn verbazing werden er nieuwe (!) lekkernijen geserveerd. Zo blijft een bezoek aan Jaccy's altijd verrassend. Jaccy's heeft het helemaal begrepen, verse producten, heerlijke recepten en een zeer sfeervolle theekamer. De prijs is niets teveel voor hetgeen Jaccy's biedt. Een bijzonder, uniek en gastvrij adres. Ik ga snel weer!

Eten is top, maar erg duur vergeleken met andere chinezen.
    Telefonische bestelling is nooit op tijd klaar, terplekke bestellen is meestal nog sneller.
    Bedragen kloppen vaak niet.

Op feest en zon dagen hoef je geen chinees te gaan halen want dan kan je ongeveer 2,5 uur wachten tot ze je naam roept, terwijl ze dan aan de telefoon zegt dat t 20 minuten duurt.
    Een hulpje om bestellingen op te nemen en af te rekenen zou niet overbodig zijn.
    Ik bestelde laatst 2 grote patat om mee te nemen, krijg ik een zak waar je met 6 man moeite voor moet doen.

Li-ping is altijd aardig en probeert alles wel op tijd af te hebben maar door het gebrek aan extra personeel gaat het altijd fout.

Je kunt hier trouwens ook niet pinnen, dan moet je even naar piershil rijden.....

Rick Hitzerd

Heerlijk eten, open schone keuken en supervriendelijke bediening, aanrader!

leen en wil

Vriendelijk, lekker en betaalbaar.

Wordt goed geholpen en altijd vriendelijk.

Goed eten.

de kleinnen

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Li is altijd vriendelijk.

Het eten is altijd goed.