Nieuwste foto's in Goudswaard

Laatste updates in Goudswaard

1. Annie's profielfoto
    Annie heeft een recensie geschreven voor Beijing
    Afhaal en bezorg Goudswaard

Wij hadden een compleet menu besteld. De vriendelijke Chinese dame achter de vitrine sprak zeer slecht Nederlands. Uiteindelijk begreep ze de bestelling. Het eten werd in een grote plastic zak aangegeven. De kok stak zijn hoofd om de hoek. Hij zag er werkelijk ranzig uit! Thuis gekomen bleek er ook een zakje donker bruine veel te hard gebakken patat in te zitten. De satésaus was een walgelijke donkere massa. De saté (zou kip moeten zijn) was ondefinieerbaar en vies. De babi pangang ronduit smerig. Zelfs de kroepoek was een vette viezigheid. Echt niets was eetbaar. Wij hebben het hele menu plus, vier vieze vette "krokante" stukjes banaan in de vuilnisbak gegooid. Het koste teveel benzine om terug te rijden naar Goudswaard om te klagen. Bellen had geen zin als men zo slecht Nederlands begreep. Dat was dus daaaaaaaag € 34,50 Eten van Bejijng??? Nee, eens maar NOOIT meer.....

2. ping's profielfoto
    ping heeft gereageerd op een recensie van Beijing

ga je toch lekker naar een andere chinees. 軟盤

3. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Beijing
    Afhaal en bezorg Goudswaard

Erg lekker en goed eten goede bediening👍🏼 En altijd een leuk praatje maken.

4. Harm's profielfoto
    Harm heeft een recensie geschreven voor Beijing

Harm

Erg lekker eten. Op tijd klaar. Zelfs grote bestellingen. Vriendelijke bediening, goede service, en erg behulpzaam. Top tent!!!!

5. E.'s profielfoto
    E. heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Wat een geweldige high-tea hebben we gehad! Alles zelfgemaakt, meer dan voldoende en wat er over was kreeg je in doosjes mee naar huis.

Helemaal top!

Bewaren in lijst Sluiten
  7. Corrietha's profielfoto
    Corrietha heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Corrietha

Afgelopen zondag met 12 personen genoten van een heerlijke en gezellige high tea. Hartelijke ontvangst, volop keuze uit allerlei lekkernijen en theesoorten. Intieme en gezellige sfeer. Het voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.
    Een absolute aanrader om iets te vieren of zomaar tussendoor. Het is overduidelijk dat eigenaresse Jacoline (en niet te vergeten haar partner) haar gasten graag in de watten legt. Bij ons is ze daarmee voor de volle 100% geslaagd.

8. Agnes Groentjes's profielfoto
    Agnes Groentjes heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Agnes Groentjes

Hoewel de theesalon gesloten was, werden wij allerhartelijkst onthaald en kregen wij toch heerlijke thee en wat lekkers. Een geweldige ervaring!! We komen vast en zeker een keer terug in het weekend.

9. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Heerlijk middagje met High Tea gehad met overheerlijke gerechten geserveerd door de hartelijke gastvrouw.. Absolute aanrader! NB: omdat ik er op uitnodiging was weet ik de prijs niet maar de kwaliteit was uitmuntend!

10. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Eerder een hele goede ervaring met de bestelservice van de taarten gehad en nu ook nog een superervaring met de high-tea. Echt heerlijk zoals je in de watten wordt gelegd, het sfeertje is erg gezellig en de mensen zijn erg aardig. Alles wordt zelf gemaakt, tot en met de vanillesaus bij de heerlijke appeltaart toe. Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid en lekker eten houdt. Ook leuk voor fietsers om even aan te stoppen en wat te eten: high-tea is wel op bestelling, maar er is ook een leuke kleine kaart voor de onverwachte bezoekers. Dat doe ik de volgende keer!

11. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Voor het eerst in mijn leven van een hight-tea genoten en ik ben een hele ervaring rijker. Een hele gezellig locatie, heerlijke zelfgemaakte lekkernijen en een leuke gastvrouw. Wat wil een mens nog meer, ik kom graag nog eens terug en zal het adres zeker aanbevelen aan anderen.

12. Ilona's profielfoto
    Ilona heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Ik heb al heel wat high-tea's gehad maar dit was werkelijk degene met de meeste en allerlekkerste lekkernijen. Van zoet tot hartig en alles vers gemaakt. Er was teveel om alles te kunnen proeven. Het is echt een aanrader om het een keer zelf te gaan ondervinden. Locatie is zoals een high-tea room hoort te zijn, knus en erg gezellig ingericht. En de gastvrouw is fantastisch. Ik ga zeker een keer terug.

13. Christa 's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

In 1 woord : fantastisch! Ongelooflijk wat een lekkere dingen er allemaal op tafel stonden. Van superverse scones die net uit de oven kwamen en een waanzinnig lekkere cheesecake tot heerlijke hartige sandwiches met gebraden entrecote en pittige tomatensoep! En dat was nog niet de helft, teveel om op te noemen maar ook om op te eten. Wat een overvloed was deze high tea, allemaal zelfgemaakt door een fantastische gastvrouw. En de prijs, daar hoef je het niet voor te laten!!

14. Christa 's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  15. Sterrenburg's profielfoto
    Sterrenburg heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Sterrenburg

Heel schattig, kleinschalig en een supergastvrouw die de heerlijkste dingen voorschotelt.

16. Erica's profielfoto
    Erica heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Genoten van een uitstekende high-tea! Kwaliteit en aankleding waren perfect. Gezellig ouderwetse theepot en kopjes. Zo verwacht je het eigenlijk ook. Tip: eet niet te veel voor je naar Jaccy's gaat, eenmaal daar wil je niets laten staan. Kom en ervaar het zelf!

17. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Beijing
    Afhaal en bezorg Goudswaard

Lekker eten, heel vers en goed warm (ook als je vooraf besteld). Ook al is er geen pinautomaat, overschrijven op de rekening is ook gewoon mogelijk. Heel vriendelijk personeel en echt een aanrader (komen van ver om het lekkerste chinees van het eiland te halen).

18. Carla Hogenboom's profielfoto
    Carla Hogenboom heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Voor een verjaardag maakte ik graag gebruik van de afhaalservice, ik bestelde, en kreeg, een paar heerlijke taarten. Er is veel mogelijk en er werd op een prettige manier meegedacht over de invulling van het feestje. Er wordt alleen met verse ingrediënten gewerkt, het geld meer dan waard. Voor nu en nog eens! Ik ga er zeker eens langs voor een High Tea, want de locatie zag er ook erg gezellig uit.

19. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Leuke lokatie, gezellige sfeer, heerlijk eten. Echt een aanrader!

20. Sonja Nootenboom's profielfoto
    Sonja Nootenboom heeft een recensie geschreven voor Sweet & Savoury

Sonja Nootenboom

Een hemelse ervaring. Vooral de cheesecake is er een om voor terug te komen. Nu al binnen 4 weken 2 maal een High Tea gedaan en beide keren was het voortreffelijk. Het positieve is dat alles zelf wordt gemaakt, en dat voor die prijs. En daarnaast beide keren stonden er andere dingen op tafel. Alleen de cheesecake en de scones zijn vast onderdeel.
    Daarnaast in de sfeer zeer aangenaam. Een leuk ingericht geheel waar je je direct thuis voelt.