't Raadhuis van Goudriaan in Goudriaan

Voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur (eigen terrein)

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1199395276 75
1205794310 75
1212193345 75
1320976931 71

1. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

2. Super locatie, het eten was super en heel vriendelijke bediening. We kwamen toevallig langs, een aanrader!

3. Prima gegeten, goed verzorgd, restaurant ziet er zeer verzorgd uit.

4. AJ 9 punten

Heerlijk gegeten hier met onze kinderen. Vriendelijke bediening die ook op zeer spontane en persoonlijke manier met de kids omging. Eten was goed, zeker ook gezien de prijsstelling. Restaurant is leuk ingericht en kent mooie details. We kwamen hier toevallig langs, maar kan dit zeker aanbevelen mocht je in de buurt zijn!

5. Met een groep van 12 man heerlijk gegeten bij 't Raadhuis. We hadden een speciaal menu en konden kiezen uit vlees en vis. Alles was heerlijk mals, veel groente erbij. Grote porties. Het dessert hadden ze helemaal op ons aangepast, erg leuk. De bediending was vriendelijk en kwam regelmatig langs voor drinken. Alles werd netjes tegelijk uitgeserveerd. Zeker een aanrader!

6. Voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaar aan tafel.
    Persoonlijk een beetje tegenvallend.
    Het eten was goed, maar er kan meer van het opdienen worden gemaakt.
    Ook de gastheer komt niet fris over.

7. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    Zeer goed smakende salade met geitenkaas op.
    Daarna culinair opgemaakte maaltijd gegeten van de wildkaart.
    Dit zijn ruime en rijkelijk gevarieerde porties.
    Ons viel op dat het personeel vriendelijk is en direct kwam toen we nog iets wilden drinken.
    Wij gaan zeker nog terug om opnieuw van de kookkunsten van de koks te genieten.
    Deze restaurantkwaliteit is een aanwinst voor de omgeving!

8. I vd kamp

Gisteren met grote ploeg gegeten. Het viel enorm tegen. Vis was smakeloos, aardappeltjes smerig en niet gaar, knolletjes niet gaar, rauwe champignons in de soep.

De bediening was onder de maat, we moesten iedere keer de bediening smeken om een drankje. Na 3x smeken eindelijk een wijntje brengen... Ongeïnteresseerd personeel.

Het toetje was ook niet echt lekker en als toetje ging er een hele ploeg klanten sigaretten roken, echt schandalig! Volgens het personeel was dit een vast ploeg klanten die wekelijks kwam dus dit was blijkbaar geoorloofd, zelfs het toiletpapier was niet aanwezig op de dames wc.

Al met al slechte ervaring. Nooit meer!

9. Tot het vroege voorjaar van 2016 was het een sneue en kansarme bedoening in het Raadhuis.

In april werd de exploitatie overgenomen door vakmensen met passie voor Horeca en vanaf die tijd is het een feestje om er binnen te lopen, te eten of te borrelen. De sfeer, de bejegening en de kwaliteit bevestigen van aankomst tot vertrek dat je een gast bent.

Het is niet alleen de ommekeer van klunzig "gemodder" naar culinaire kundigheid die ons blij maakt, het is vooral het gevoel welkom te zijn. Gastheerlijkheid is weer maatgevend in het Raadhuis!

Wij wensen het Raadhuis de succesrijke toekomst toe die het verdient.

10. Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok!
    Onlangs overgenomen door nieuwe eigenaren begrepen wij, de inrichting was nog niet overal gemoderniseerd maar wel gezellig.
    Prettig personeel en goed eten, dus wij komen zeker nog eens terug!

11. Marion de Bruijn

Altijd een goede pleisterplek geweest tijdens een fietstocht in de omgeving en ook om te eten. Gezellig in een goede sfeer en niet ver van huis.

12. Wat een prachtige omgeving!! Na gisteren de hele dag gefietst te hebben, en onze auto op de parkeerplaats van t raadhuis te hebben geparkeerd, wat overigens geen enkel probleem was, hadden we besloten om een hapje te eten bij het raadhuis! Het was al redelijk druk toen we aankwamen en aan het water was geen tafeltje meer vrij! Helaas!! Zoals de serveerster ook zei dat zijn de mooiste plekjes en die gaan naar de gereserveerde tafels, vervolgens hebben wij heerlijk aan de voorkant van het restaurant gezeten en kunnen genieten van de ondergaande zon, we hebben gekozen voor een voortreffelijk 3 gangen menu van 26,50 dat qua kwaliteitsprijsverhouding onze verwachtingen overtrof! Het is dat wij niet in de buurt wonen maar mochten wij nog eens deze kant uitkomen op de fiets gaan we absoluut weer naar het raadhuis, gezellige bediening leuke meiden en heerlijk eten!!

13. Zondag zijn wij wezen eten bij het Raadhuis van Goudriaan. Hierbij hadden wij een heerlijk plekje aan het water. De menu kaart is niet te groot en heeft voor ieder wat. Wij zijn voor het driegangenmenu gegaan. Alle drie de gangen waren voortreffelijk.

Ondanks dat er aardig wat tafeltjes bezet waren, hoefden we niet lang op het eten te wachten. Ook de meiden van de bediening waren goed bezig. Het leek of ze overal de controle over hadden. De meiden waren gezellig aan tafel en in voor een gezellig praatje. Dit gaf ons echt een dorpsgevoel.

Wij komen zeker weer terug.

14. Mariska Huiting

Gezellig personeel. Lekker eten en mooi/origineel geserveerd.

15. r.vd.have@freeler.nl

Geweldig voor het eerst in het nieuwe seizoen na een ontvangen twitter bericht mosselen gegeten. Heerlijk buiten gezeten. Best wel veel mosselen voor één portie. 3 sausjes, een puntzak patat en frisse slamix. En de bediening gezellig zo als je mag verwachten. Het was super. Een min puntje we hebben nu alleen niet al die andere lekkere gerechten kunnen proeven van de menukaart! Maar dat kan de volgende keer weer.

16. Jaap van de Griend

Voortreffelijk gegeten. Daar kom je graag voor terug. Maar qua bediening ver beneden peil. Daar zou je haast voor weg blijven. Een gemiste kans. Vriendelijkheid kost toch niets? Ze moet nog veel leren.

17. johan 266 punten

Voor mij een schoon voorbeeld van bezuinigen op het verkeerde, namelijk vriendelijk, kundig personeel. We werden geholpen (...) door een meisje dat het woord goedenmiddag niet in haar vocabulair heeft en het woord klantvriendelijk al helemaal niet kent. Ook had ze weinig aandacht voor ons, en dat terwijl het niet echt druk was, in dit sfeervolle eettentje (eerlijk is eerlijk). Dit zorgde ervoor dat onze bestelling foutief was. Gelukkig wel beter dan de gasten naast ons die met een broodje rauwe kip zaten.
    Erg jammer, een gemiste kans, want de locatie is mooi, het restaurantje gezellig en sfeervol, maar vriendelijk personeel kan het dan helemaal afmaken. Net zoals ongeïnteresseerd personeel het kan breken. Volgende keer rij ik een paar kilometer om, naar een eettentje waar het personeel in ieder geval ons wel welkom heet.
    Het eten was goed, maar het is voor ons een negatieve ervaring geweest.

18. Zwinnen Björn

We zijn dit weekend (16/5/2015) komen eten bij jullie en het was heel lekker en heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Groeten, Björn

19. Normaal gesproken kun je hier goed eten. Helaas hadden we de laatste keer een wat negatieve ervaring. Een van onze tafelgenoten merkte dat de kipfilet die hij had niet gaar was, Hij had er ook al een deel van opgegeten. Toen dit werd gemeld bij de serveerster deed ze er erg laconiek over en deed er vervolgens niets mee. Rauwe kipfilet is niet echt gezond en een fout als deze hoor je als kok niet te maken. Iedereen kan fouten maken, de vraag is hoe je deze oplost.

20. Op 14 april ll. waren wij op fietsvakantie in Goudriaan en aten wij in dit restaurant. Een no-nonsens keuken, heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Dus absoluut aan te raden. Een klein verbeterpunt (of ligt het aan het feit dat wij Vlamingen zijn): een wijn- en/of drankenkaart ontbrak.

21. Zaterdagavond 18 april 2015 met vijf personen heerlijk gegeten. We kozen voor het driegangenmenu, zodat iedereen een menu naar eigen smaak kon samenstellen. De carpaccio en de beenham waren voortreffelijk. Het hoofdgerecht was prima en de porties waren zeker niet karig. Ook de toetjes waren heerlijk. Verrassend waren de warme kersen onder het heerlijke ijs met slagroom.
    Kortom een aanrader om een avondje gezellig met gasten uit eten te gaan.

22. In november 2014 bij 't Raadhuis gegeten met een zakelijke relatie. Hoewel wij te vroeg waren voor het diner, was het geen probleem om toch al te bestellen. Nette bediening, leuke sfeer. En het 'wild' menu van november is zeker een aanrader! Het vlees was erg mals en het toetje was voortreffelijk. Erg goed, en de porties zijn zeker voldoende.

23. Marijke en Nico

Leuk restaurant, redelijk vol op woensdagavond. Voortreffelijk eten. Leuke bediening/gastvrouw.

24. Super lekker gegeten in een leuk gastvrij restaurant. Is zeker een aanrader om dit te gaan proberen.

25. Ruijtenberg

Op een woensdagavond, toch gezellig druk, heerlijk gegeten.

26. anja van de Kamp

Leuke opmaak van de borden, het 3 gangen menu is voor ieder wat wils.

27. Kees Stellaard

Wij hebben weer eens gegeten en wat gedronken bij 'raadhuis, wat een heerlijke tent met leuk personeel en het eten was ook weer heerlijk!! Het wildmenu is echt een aanrader.

28. Wederom bij het Raadhuis gegeten. Was, zoals verwacht weer goed! Ondanks de drukte (op woensdag) werden we goed en vlot geholpen.
    We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart en komen dan snel weer eens terug. Aanrader!

29. Giessenburg met kids

Gereserveerd om 19.00 uur. Van te voren gebeld om aan te geven dat we met 5 kinderen zouden komen, geen probleem!
    Na 15 minuten kregen we de kaart en hebben we besteld. Om 20:30 uur kregen we het eten na enig overleg binnen met de serveerster/eigenaresse. Het eten smaakte overigens prima!! De salade die we erbij besteld hadden (2,50 per bakje) zat vol met zeezout... Geen ingrediënt voor een rauwkostsalade neem ik aan, zeker omdat de andere het niet had?! Lijkt er een beetje op dat het expres gedaan is na enig commentaar op het gedrag van de eigenaresse die zeer eigenaardig reageerde op de vraag waar het stokbrood met smeersels bleef om 20:20uur.

30. Heel gezellig, prima bediening en heel erg lekker eten. Plankje voor twee een echte aanrader. Heerlijk op ons gemak gegeten met een zalige rode wijn. Erg leuk is de zak patat in een houder. De wittekool puree was zalig, het vlees is mals en goed bereid. De opmaak van de borden zijn een plaatje. De nagerechten waren heerlijk. Kortom fantastisch.

31. Gezellige avond met vrienden in een prettige sfeer en een goed prijs-kwaliteit verhouding.
    Een aanrader!

32. Met vier personen gegeten. Bij allen was de herten biefstuk taai. Op een klacht hierover werd niet eens de moeite genomen hierop te reageren.

33. brinkman

22 Juli 2012 mijn verjaardag gevierd in het raadhuis van goudriaan en het was in een woord geweldig.Buiten gezeten voor de borrel(het was dan ook prachtig weer)en voor het eten binnen waar gezellig twee lange tafels waren gedekt.
    3 gangen menu wat iedereen heerlijk vond en wat er zeer verzorgd uitzag.Goede service en met een kopje koffie deze heerlijk samen zijn met familie afgesloten.Wij vonden het zeer geslaagd en ik kan dit ook aanraden om daar eens te gaan eten. Mevr C.M Brinkman

34. 2x hier gegeten, de eerste maal in het weekend, (met gasten die wel iets gewend zijn) gedurende de mooie dagen in maart, was top. Lekker buiten aan de voorzijde gezeten, in verband met de wind en tot 21.30 genoten van de zon. Begonnen met brood en tapenade, daarna overheerlijke aspergesoep met zalm. Een plankje met lekkernijen voor 2 kon zonder problemen uitbreid worden tot een plankje voor 3, geen hoofdgerecht maar hierna een dessert? Ook geen probleem en een karafje water wordt hier niet tegen "rare"prijzen verkocht. Al met al het was een avondje genieten!

28 juni 2012, waar te eten met de buurmeisjes zoals ik ze noem, beiden in de 50, het is zo drukkend warm...waarom niet weer naar het Raadhuis en kijken hoe totaal andere gasten dit beleven?
    We beginnen weer met brood en de tapenade om ondertussen de kaart te bestuderen onder het genot van een heerlijk koud biertje en lekker frisse wijn. Een karaf met water wordt ook meteen gebracht. Unaniem gaan we voor het arrangement drie gangen diner voor 21,50 (het is donderdag). Geen slechte keuze en wellicht door het "broodhapje met" zijn we eigenlijk na het hoofdgerecht voldaan, toch proeven we van het nagerecht: te lekker!

Heel kleine opmerking van een der dames, een Belse: de friet had iets langer mogen bakken, neem dit eefekess mee kokske maor verder zo goei he? Ik kom met andere gasten wederom, Atie

35. Arie van Horssen

Vanavond gegeten bij 't Raadhuis.
    Er was een korting van €10 op het raadhuismenu omdat de firma 10 jaar bestaat!
    De prijs kwaliteit verhouding was super de bediening was vriendelijk en het eten werd leuk geserveerd.

Kortom echt een restaurant voor degene die waardige hechten aan romantische/ huiselijke sfeer.
    Ik kom zeker nog een keer terug.

36. Een zeer goede ervaring. Heerlijk eten, goede bediening en flexibele medewerksters.
    Zeker de moeite waard. Enig minpuntje: een hinderlijk schijnende TL buis vanuit de vitrine van gekoelde dranken

37. Gezellig met familie wezen eten. Vlotte en voorkomende bediening. Sfeervolle uitstraling. Komen zeker terug!

38. Pas weer heerlijk gegeten en lekker op het terras gezeten. Jammer dat de zomer voorbij is.

39. Goed gegeten maar niets bijzonders.

40. Afgelopen zaterdag met een groep van 14 mensen gegeten.

Gastvrijheid, bediening en kwaliteit waren prima.

Alles ging vlot en goed en dat terwijl het restaurant bomvol was.

Dit restaurant is zeker het aanbevelen waard.

41. Leuke bistro!

Knus, gezellig, prijs/kwaliteitverhouding is goed en vooral lekker eten! Wij gaan zeker nog een keer terugkomen....

42. Wij kwamen als eerste aan op het terras en bestelden een hoofdgerecht en een nagerecht. Drankjes werden snel gebracht.

Bediening houdt haar clientèle goed in de gaten. Waar het wat aan schortte was de communicatie tussen bediening en keuken. Bij het serveren van het hoofdgerecht, werd direct gemeld dat door miscommunicatie het andere gerecht er zo aan kwam. In één adem werd ons ter compensatie een extra portie frites plus een bord aangeboden en gebracht. Het 2e hoofdgerecht kwam later. Toen het terras vol liep, duurde het lang voordat het nagerecht werd gebracht. Intussen werd ons gemeld dat door een miscommunicatie met de keuken, dit niet goed was gegaan, met excuses. Bediening t.o.v. aantal gasten was o.i. voldoende. Kwaliteit is dik in orde. Prijs/kwaliteit verhouding ook. Bediening is zeer voorkomend. Wij gaan nog wel een keer terug.

43. Wim 104 punten

Leuk schoon restaurant / bistro.
    Goede vriendelijke en redelijke snelle bediening.
    Goed en vers eten.
    Echte goede kwaliteit prijs verhouding.
    Dit doet echt niet dorps aan.
    De moeite waard om te proberen maar ook om nog eens terug te gaan.

44. leuk restaurant met enthousiaste bediening waar je tegeneen betaalbare prijs een uitstekende maaltijd krijgt