Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goudriaan verdeeld zijn.

1. Aad van den Boom

Ik heb hier regelmatig heerlijk gegeten maar werd de laatste keren van mijn stoel geblazen door een groep motorrijders die er hun hobby van hebben gemaakt flink gas te geven met hun zwaar opgevoerde motoren voordat ze wegrijden. Het parkeerterrein van het restaurant blijkt hun verzamelplaats voor ze met een hele groep wegrijden. Hoe verzin je het, oorverdovend lawaai terwijl je de andere mensen aan je tafeltje probeert te verstaan. Ik ga voortaan naar een ander restaurant.

2. P .j.Pellikaan.

Zondag met zeven personen wezen dineren. De ronde tafel was keurig ingedekt. Biefstuk was subliem en ook de Hamburgers in verschillende varianten dik in orde. De carpaccio was vers gesneden, helaas niet met de hand. Broodplankjes vond ik wat summier. Mooie nagerechten. Bedienen personeel vriendelijk en attent. We komen zeker terug.

3. Fam de Bruin

Ivm corona hebben wij "afhaal" eten besteld bij het Raadhuis. We zijn keurig geholpen door de gastvrouw bij binnenkomst. Het eten werd binnen 5 minuten aan ons overhandigd.
    Het eten was keurig verpakt en nog heerlijk warm bij thuiskomt. Echt een aanrader in deze barre tijden van Corona.
    Heerlijk gegeten! Gaan we zeker nog eens doen. Maar wij komen ook heel graag nog eens terug om van de ambiance en het eten in het restaurant te genieten.

4. Ben Tomassen

We hebben mijn verjaardag gevierd 21-11 1940 met 22 gasten; het was perfect. We werden goed verzorgd met alles, het menu was goed samen gesteld en het smaakte super. Nogmaals bedankt de kok en personeel

Ben Tomassen en Familie

5. Eten en drinken was goed, al duurde het te lang. Nadat we een ober drie keer om zijn aandacht hadden gevraagd werden we geholpen.
    Het personeel zou iets vriendelijker naar hun gasten kunnen zijn. Een glimlach zou hier niet misstaan.

6. vd Giessen

Wij wilden vanmiddag een kopje cappucino drinken op het terras en nog wat anders daarna. Terras was nog niet voor de helft bezet en er liep personeel genoeg.
    Na een kwartier werden wij nog niet geholpen.
    Daarna zijn we maar weg gegaaan en ons ongenoegen geuit.
    Dus voor service en gastvrijheid moet je daar niet zijn.

7. Heerlijk gegeten. Mooi terras. Vriendelijke bediening.
    Helaas ook twee minder goede punten: er werd een consumptie berekend die wel was besteld maar niet was geserveerd en er werd een toeslag berekend voor een gerecht waarvoor op de menukaart geen toeslag stond. De klant zal er niet aan failliet gaan, maar het laat toch een minder positieve indruk achter. Jammer

6,7
  8. Maurice Diederen

9. J. Hofman

Een heerlijke high-tea genoten maar het was niet al te veel. We hebben bij gevraagd. Meestal is een high-tea ruim voldoende. Verder erg gezellig en vriendelijk personeel.

10. Abe

11. Echt een aanrader. Heerlijke carpaccio, aardige bediening, rustig zitten, leuke inrichting, gewoon een top restaurant. Één van mijn favorieten.

12. A Hoogendoorn

Dit was voor ons de de eerste keer na de verbouwing.
    Het is wel heel erg leuk geworden.
    Vanwege het mooie weer zaten we lekker op het mooie terras aan het water.
    We hebben genoten van de goede en gezellige bediening en het heerlijke eten.

13. J den Boer

De ober was vergeten om het hoofdgerecht door te geven aan de keuken, dus het duurde en duurde heel lang.
    Ook was er een glas wijn besteld die nooit werd gebracht.

14. Van Vliet

Als je twee uur moet wachten op je hoofdgerecht op een zeer warm terras, verwacht je nadat de serveerster haar excuus aanbied omdat ze het vergeten was doortegeven dat ze wel een drankje zouden aanbieden. Maar toen ik binnen toch even verhaal ging halen vond de manager dat we maar genoegen moesten nemen met t excuus. Toen ik vroeg wat hij ervoor de rest aan ging doen vond hij t maar belachelijk dat ik op hoge pootjes verhaal kwam halen?! Excuus was toch voldoende.. het was de verjaardag van onze dochter en die wilde niet weggaan. We zijn gebleven en eerlijk is eerlijk, het eten was heerlijk, de serveerster erg vriendelijk, maar er werd niets gedaan aan de rekening en dat we extra drinken in die wacht tijd hebben moeten bestellen, ja jammer dan. Toen we hem er nog keer op aanspraken zei hij gewoon, omdat ik op hoge pootjes was gekomen was hij niet van plan iets te doen. Geweldige klantgerichte service, wat n tegenvaller die man.

6,3
  15. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

16. Super locatie, het eten was super en heel vriendelijke bediening. We kwamen toevallig langs, een aanrader!

17. Prima gegeten, goed verzorgd, restaurant ziet er zeer verzorgd uit.

18. AJ

Heerlijk gegeten hier met onze kinderen. Vriendelijke bediening die ook op zeer spontane en persoonlijke manier met de kids omging. Eten was goed, zeker ook gezien de prijsstelling. Restaurant is leuk ingericht en kent mooie details. We kwamen hier toevallig langs, maar kan dit zeker aanbevelen mocht je in de buurt zijn!

19. Met een groep van 12 man heerlijk gegeten bij 't Raadhuis. We hadden een speciaal menu en konden kiezen uit vlees en vis. Alles was heerlijk mals, veel groente erbij. Grote porties. Het dessert hadden ze helemaal op ons aangepast, erg leuk. De bediending was vriendelijk en kwam regelmatig langs voor drinken. Alles werd netjes tegelijk uitgeserveerd. Zeker een aanrader!

20. Voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaar aan tafel.
    Persoonlijk een beetje tegenvallend.
    Het eten was goed, maar er kan meer van het opdienen worden gemaakt.
    Ook de gastheer komt niet fris over.

21. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    Zeer goed smakende salade met geitenkaas op.
    Daarna culinair opgemaakte maaltijd gegeten van de wildkaart.
    Dit zijn ruime en rijkelijk gevarieerde porties.
    Ons viel op dat het personeel vriendelijk is en direct kwam toen we nog iets wilden drinken.
    Wij gaan zeker nog terug om opnieuw van de kookkunsten van de koks te genieten.
    Deze restaurantkwaliteit is een aanwinst voor de omgeving!

22. I vd kamp

Gisteren met grote ploeg gegeten. Het viel enorm tegen. Vis was smakeloos, aardappeltjes smerig en niet gaar, knolletjes niet gaar, rauwe champignons in de soep.

De bediening was onder de maat, we moesten iedere keer de bediening smeken om een drankje. Na 3x smeken eindelijk een wijntje brengen... Ongeïnteresseerd personeel.

Het toetje was ook niet echt lekker en als toetje ging er een hele ploeg klanten sigaretten roken, echt schandalig! Volgens het personeel was dit een vast ploeg klanten die wekelijks kwam dus dit was blijkbaar geoorloofd, zelfs het toiletpapier was niet aanwezig op de dames wc.

Al met al slechte ervaring. Nooit meer!

23. Tot het vroege voorjaar van 2016 was het een sneue en kansarme bedoening in het Raadhuis.

In april werd de exploitatie overgenomen door vakmensen met passie voor Horeca en vanaf die tijd is het een feestje om er binnen te lopen, te eten of te borrelen. De sfeer, de bejegening en de kwaliteit bevestigen van aankomst tot vertrek dat je een gast bent.

Het is niet alleen de ommekeer van klunzig "gemodder" naar culinaire kundigheid die ons blij maakt, het is vooral het gevoel welkom te zijn. Gastheerlijkheid is weer maatgevend in het Raadhuis!

Wij wensen het Raadhuis de succesrijke toekomst toe die het verdient.

24. Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok!
    Onlangs overgenomen door nieuwe eigenaren begrepen wij, de inrichting was nog niet overal gemoderniseerd maar wel gezellig.
    Prettig personeel en goed eten, dus wij komen zeker nog eens terug!

25. Marion de Bruijn

Altijd een goede pleisterplek geweest tijdens een fietstocht in de omgeving en ook om te eten. Gezellig in een goede sfeer en niet ver van huis.

26. Wat een prachtige omgeving!! Na gisteren de hele dag gefietst te hebben, en onze auto op de parkeerplaats van t raadhuis te hebben geparkeerd, wat overigens geen enkel probleem was, hadden we besloten om een hapje te eten bij het raadhuis! Het was al redelijk druk toen we aankwamen en aan het water was geen tafeltje meer vrij! Helaas!! Zoals de serveerster ook zei dat zijn de mooiste plekjes en die gaan naar de gereserveerde tafels, vervolgens hebben wij heerlijk aan de voorkant van het restaurant gezeten en kunnen genieten van de ondergaande zon, we hebben gekozen voor een voortreffelijk 3 gangen menu van 26,50 dat qua kwaliteitsprijsverhouding onze verwachtingen overtrof! Het is dat wij niet in de buurt wonen maar mochten wij nog eens deze kant uitkomen op de fiets gaan we absoluut weer naar het raadhuis, gezellige bediening leuke meiden en heerlijk eten!!

27. Zondag zijn wij wezen eten bij het Raadhuis van Goudriaan. Hierbij hadden wij een heerlijk plekje aan het water. De menu kaart is niet te groot en heeft voor ieder wat. Wij zijn voor het driegangenmenu gegaan. Alle drie de gangen waren voortreffelijk.

Ondanks dat er aardig wat tafeltjes bezet waren, hoefden we niet lang op het eten te wachten. Ook de meiden van de bediening waren goed bezig. Het leek of ze overal de controle over hadden. De meiden waren gezellig aan tafel en in voor een gezellig praatje. Dit gaf ons echt een dorpsgevoel.

Wij komen zeker weer terug.

28. Mariska Huiting

Gezellig personeel. Lekker eten en mooi/origineel geserveerd.

29. r.vd.have@freeler.nl

Geweldig voor het eerst in het nieuwe seizoen na een ontvangen twitter bericht mosselen gegeten. Heerlijk buiten gezeten. Best wel veel mosselen voor één portie. 3 sausjes, een puntzak patat en frisse slamix. En de bediening gezellig zo als je mag verwachten. Het was super. Een min puntje we hebben nu alleen niet al die andere lekkere gerechten kunnen proeven van de menukaart! Maar dat kan de volgende keer weer.

30. Jaap van de Griend

Voortreffelijk gegeten. Daar kom je graag voor terug. Maar qua bediening ver beneden peil. Daar zou je haast voor weg blijven. Een gemiste kans. Vriendelijkheid kost toch niets? Ze moet nog veel leren.