ma Gesloten

1582026675 86
1591935256 87
1671203907 87

1. Koen van Esterik

2. Samen met mijn vrouw weer heerlijk gegeten en gedronken. De wijnen passen goed bij het gerecht. Ik kreeg 1 glas wijn die ik niet zo lekker vond, dus ging het glas gewoon terug zonder moeite en schonk de ober een andere wijn in die ik heerlijk vond. Top bediening met leuke mensen en het eten is super.
    We hebben gelijk weer een datum geprikt en gereserveerd.

Voor ons het beste restaurant tot nu toe in deze omgeving.

3. Het eten is echt een aanrader. Het is goed om je van tevoren te realiseren dat het geen standaard a-la-carte restaurant is. Het is niet goedkoop, maar het eten en drinken is echt goed.

4. Genoten van een verwen avond bij Unique. Verrassende combinaties heerlijk van smaak. Dat is echt genieten en brengt de stemming er in. Een aanrader voor wie van iets heel speciaals houdt.

5. Heerlijk en verrassend gegeten. De gerechten zien er prachtig uit en worden uitvoerig toegelicht. Unique is een aanrader.

6. Patricia Eilers

Heerlijk, gezellig en we komen zeker terug!

7. Heerlijk gegeten. Het luxe 6 gangen menu en daarbij horende wijnen waren perfect op elkaar afgestemd. Restaurant Unique is een aanrader!!

8. We hebben heerlijk gegeten, bijzondere gerechten, uitstekend geserveerd en heerlijk klaargemaakt. De uitleg bij de gerechten was uitstekend. De sfeer in het restaurant was goed en we gaan daar zeker terug.
    Het enige minpuntje was dat de wijn niet doorlopend werd aangeboden, maar dat we er zelf om moesten vragen.

9. We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was lekker, de bediening heel vriendelijk en de sfeer uitstekend. Ik kan iedereen een culinaire reis bij Unique aanbevelen!

10. Bediening was zeer vriendelijk👍 Maar daarin tegen was het eten niet lekker, en voor het luxe menu heel weinig. Na dat we met 3 personen €260 hebben betaald, zijn we daarna nog ergens anders gaan eten om onze buik te vullen.

11. Hele fijne locatie in een gezellige ambiance. Goed eten met een goede service.

12. Yvonne Stoevelaar

Wat een verrassing!
    Gekozen vanwege de goede recensies, want je moet het restaurant echt weten of via via horen. Smaakvolle stoere inrichting en heerlijk en prachtig eten. Wij hadden 6 gangen menu. Persoonlijk had dit 1 gang minder mogen zijn.
    Prachtige schilderijtjes op je bord en goede smaakcombinaties. Kortom aanrader.

13. Het eten bij Unique was een feest! Geweldige smaakkombinaties, mooie grootte van porties zodat we alle 6 gangen net aankonden en niet opgeblazen naar huis gingen. Ik/wij vinden het een aanrader als je je wilt laten verrassen en een avond uit wil.

14. Jacqueline Timmer

Veel vis gerechten die wel heerlijk waren het was fijn dat er uiteindelijk ook nog een vlees gerecht kwam, degene die niet van vis had graag meer vlees gerechtjes gehad ipv vegetarisch groente gerecht. De smaken waren top echt een culinaire hoog standje. In oktober komen we weer.

15. Het was onze eerste keer bij Unique. Het eten was heerlijk, wel heel jammer dat er in ieder gerecht asperges zaten. Wat ons betreft was dat echt veel te veel asperges, weinig variatie. Ook heel jammer dat er geen alcoholvrije wijn of andere lekkere alcoholvrije drankjes waren. De hele avond op water was niet heel fijn.

16. Mariek

Eten was top maar best prijzig. Sfeer en service kunnen beter.

17. Groenewegen

We hebben genoten van de culinaire reis. Unique is echt een aanrader. Een restaurant waarvan er meer zouden mogen zijn in Gouda.

18. Marit Stuurman

Onwijs lekker gegeten.
    Goede bediening.
    6 Gangen diner met goede ingrediënten en fantastische wijnen.
    Tip: in Gouda zit ook een winkel die de wijnen levert aan dit restaurant. Wij zijn de dag erna speciaal terug naar Gouda gegaan om een fles te halen!
    Aanrader!

19. Hadden gekozen voor de culinaire reis unique, met bijpassende wijnen. Alle gerechtjes waren mooi opgemaakt en erg lekker en de geschonken wijnen smaakten er prima bij.

20. Genoten van heerlijk 3-gangendiner met daarbij wijnarrangement. Bijzondere gerechten. Vooral de huisgerookte zalm was voortreffelijk.

21. Ida Swanink

Eerste keer bij Unique en het was uniek, heerlijk gegeten en enorm genoten van dit concept.

22. Erg lekker, gevarieerd per gang en mooi opgemaakte borden. Heerlijke wijnen en uitstekende service. Men zou best iets méér van het gerecht op het bord mogen leggen, het zijn vrij kleine hapjes. Ook met zes gangen mag er iets meer bij.

23. Voor het eerst uit eten bij dit restaurant. Wat het eerste opviel was de rustige, gemoedelijke sfeer. En de zeer vriendelijke ontvangst. Voldoende ruimte aan de tafeltjes. Ook daar weer de prettige en deskundige bediening. Niet te stijf, vriendelijk en goede uitleg. Eten zag er prima uit, kleine schilderijtjes en was erg lekker. Wij hebben erg genoten en komen zeker vaker terug.

24. Wim van der Kooy

"Ga je op de gewone reis of ga je op de culinaire reis? " Deze vraag is het startschot (en je antwoord bepaald wat je die avond voorgeschoteld krijgt) van een zeer geslaagde culinaire avond. Zeer lekker gegeten. Verrassende gerechten en dito ingrediënten die op mooie wijze zijn bereid. Hulde voor de kok! De bijpassende wijnen zijn goed (soms zeer goed) maar niet altijd even subtiel. Harde schakeringen volgen elkaar in rap tempo op. Maar dat ter zijde… dit restaurant is zeker een aanrader.

25. Trees Overkamp

Prijs/kwaliteit viel tegen na eerdere positieve ervaringen zowel voor wat betreft de verschillende gerechten als vwb de bijpassende wijnen.
    Het feit dat je voor ieder gerecht een andere kelner aan tafel krijgt, draagt niet bij aan de sfeer en de gastvrijheid.

5,3
  26. Ik kom regelmatig eten bij restaurant Unique en elke keer is het weer genieten. Prettige bediening, gastvrij ontvangst, zeer goed eten. Beste restaurant van Gouda.

27. van der want

De culinaire reis op 2e kerstdag was heerlijk. Smaakvolle gerechten, heel goede bediening, perfecte (korte) pauzes tussen de gerechten. En iedere keer een andere lekkere wijn. Resultaat wel te veel gedronken… het was gezellig en toch wel wat duur…

28. Frank Vermeer

Heerlijk gegeten met goede wijnen.
    Verfijnde (open) keuken.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

29. Jack Mondt

Gisterenavond voor het eerst gegeten bij Unique. Wij hebben een heerlijke culinaire reis meegemaakt, zoals ons menu heette. Zeer gevarieerd, ieder gerecht prachtig opgemaakt en zeer zeer smaakvol. Ook hele goede mooie wijntips. Echt een aanrader en wij komen hier zeker terug!

30. We werden hartelijk ontvangen alhoewel we er een half uurtje eerder waren, konden we direct aan tafel. Voor het aantal tafels was er in ieder geval ruim voldoende bediening dus service was perfect. Wij kozen voor de culinaire reis, een zesgangen verrassingsmenu waarbij we ook een bijpassend wijnarrangement namen. Gerechten waren allen heerlijk, precies op smaak en toch anders dan anders. Van romige risotto met cantharellen tot bavette (botermals!), maar ook kabeljauw en gevolgte kwamen voorbij. Dessert was gewaagd, moet je van houden, wij zijn er nog niet over uit ;) maar de dessertwijn fantastisch! Fijne avond gehad bij Unique, komen zeker een keer terug.

31. Janine van den Brink

Genoten van de culinaire reis Unique! De bijpassende wijnen maakten het plaatje compleet. Zeker een aanrader!

32. We hebben gezellig gegeten bij Unique. Het zes gangen menu heeft ons echter niet kunnen overtuigen. De smaak was goed (met name het kleine maar fijne dessert verdient een pluim), maar de presentatie van het geheel, toch een belangrijk element, liet naar onze mening te wensen over.
    Helaas was de bediening ook niet wat het had moeten zijn.

33. De culinaire reis van zes gangen die Unique aanbiedt, in plaats van een keuze uit een traditionele menukaart, is een culinaire belevenis van hoge kwaliteit. De bijpassende wijnen zijn welgekozen, maar stevig aan de prijs. De ontvangst en de bediening zijn charmant en vriendelijk. Dit is echt een adres om vaak terug te komen, vooral ook omdat Gouda weinig tot geen restaurants heeft van dit niveau.

34. Bernhard Drost

Was een fantastische culinaire beleving. Gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen, gekozen door het restaurant. Prima wijn/spijscombinaties. Bij enkele gerechten mochten de wijnen iets meer body hebben, maar al met al enorm genoten.
    Goede portionering bij zeven gangen. We komen zeker terug en ik raad iedere wijnliefhebber dit restaurant aan.

35. Wilma Damhuis

Ik heb heerlijk gegeten en uitstekend bediend en ontvangen. Fijne sfeer. Ik heb echt genoten, eindelijk in Gouda een goed restaurant. De prijs maakt dat ik niet elke week kom. Helaas. Maar de volgende als ik iets te vieren heb kom ik zeker weer. Geweldig

36. Wat een ontzettend fijne avond hebben we gehad bij Unique! Een geweldige sfeer in een op en top verzorgd restaurant. Fantastisch eten, verse producten en mooie smaakcombinaties. De bijpassende wijnen en de prima bediening maakte het geheel af.
    Voor herhaling vatbaar wat ons betreft en een aanrader voor wie er nog nooit geweest is.

37. Karen Visser

Heeeeeerlijk gegeten, met verrassende combinaties, bijzondere bordjes en een sublieme smaakbeleving. Wederom aan de eetbar gezeten, zodat je in de open keuken goed ziet wat er allemaal gebeurt.
    Maurice en zijn team zorgen er voor dat je smaakpapillen een avondje uit hebben; we hebben de Reis rond de wereld gedaan (de versie met unique producten, dus net even wat specialer). Heerlijk! Aanrader.

38. Zeer goede kwaliteit en ook voor vegetariers lekker uniek eten. Bediening is top en gemotiveerd (bedankt Sven en team).

39. Nico van der veen

Was even zoeken, maar dan heb je ook wel wat.
    Jonge bedienende brigade, met goede service, beleefd en correct.
    Mooie kleine hapjes waar de kwaliteit en opmaak een hoog nivo heeft.
    Dit is een compliment waard…
    Ga zo door restaurant Unique.

40. Heerlijk eten, goede service, geweldig genoten 👍🏻

41. Sandra Tolboom

Heeeeerlijk gegeten en hele goede wijnen. De smaken van alle gerechten zijn heel bijzonder. Kortom een geweldige avond.

42. Eelco & Anne-Marie

6 Gangen culinaire reis was heerlijk. Bij elke gang een andere wijn. Lallend terug naar het hotel gelopen. Fantastische avond.

43. Zeer goede en verrassende keuken. Goede sfeer en heerlijke wijnen. Aanrader!

44. S. Tangeman

We hebben met volle teugen genoten van de heerlijke gerechten en de voortreffelijke wijnen die er bij werden aangeraden. We gaan er zeker nog een keer naar toe.

45. Smulders

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel die verstand hebben van de producten.

46. John Bresser

Zoals gewoonlijk. Heerlijk eten en zeer gezellige sfeer.

47. Ronald Janssen

Topper in Gouda. Je zou aan de onopvallende buitenkant niet verwachten, dat hierachter het beste restaurant van Gouda zit. Uit de grote open keuken komen heerlijke gerechten. We aten het uitgebreide Unique menu met als hoogtepunten een stukje Oosterschelde kreeft met avocado, risotto met cantharellen, zwezerik en truffel, en lamsrack. Met goeie bijpassende wijnen. Alles in een ontspannen, casual sfeer. Top!

48. Dit was voor mijn vriendin die vijftig is geworden.
    Dus ik dacht ik neem haar mee uit eten.
    Het was een hele gezellige avond met heerlijk eten en wijn.
    We hebben een 6 gangen menu genomen.
    De ene verassing na de andere.
    Mijn vriendin is met haar fam elders wezen eten maar ze vond dit veel beter.
    Dit is met liefde en passie klaar gemaakt.
    Top tent.

49. Annemarie

Heerlijk gegeten! Goede service, leuke bediening!

50. Joop 9 punten

Mooi restaurant. Sfeervol ingericht met voldoende ruimte tussen de tafels.
    Lekker gegeten maar het was redelijk aan de prijs. Keuze uit twee zesgangen menu’s van € 46,50 en € 67,50. Gekozen voor de duurdere versie die exclusiever zou zijn. Gerechten waren niet bijzonder spectaculair maar wel lekker. Wijn werd aangeboden zonder wijnkaart. Gaf toch wel een prijzige verrassing.

51. Harold

Uitstekende gerechten, keurige bediening, prettige sfeer.

52. Rjc van den hoek

Fantastische ervaring. Super service en eten.

53. Jos van der borgt

Prima eten en drinken met uitstekende bediening daardoor een geweldig avondje uit.

54. Fantastisch gegeten, prima bediening en een gezellige ambiance, echt een aanrader!

55. Aldert v. A.

Matig. Jammer. Prijs-kwaliteit niet in verhouding (te duur) en gerechten niet spannend/sensationeel. Er loopt inderdaad veel bediening rond, die 'gemaakt' interesse toont. Verre van persoonlijk. Draaien standaard riedeltjes af over de wijnen (voor de meeste glazen wijn betaal je rond de € 7,50). Op een van de 6 gerechten (6 gangendiner) moesten we een uur wachten, op een ander gerecht 50 minuten. Dat is te lang. Terwijl de eerste gerechten (en amuse; aspergebouillon) elkaar heel snel opvolgden. Wat wel lekker was; 2e gerecht entrecote met kappertjes en 4e gerecht zeebaars (topper!). De gerechten zijn prima, maar niet top. Qua smaak vallen zuur en zout op, in bijna alle gerechten komt dit terug. De aardbei in het nagerecht (dessert) is niet vers, lijkt op diepvriesaarbei. Kortom; in Gouda kan je voor veel geld (reken op 70 euro per persoon bij Unique) veel beter en gezelliger eten. Pand / locatie heeft ook geen sfeer; donker; muziek net iets te hard en te weinig kleur.

56. Heerlijk verrassingsmenu in prima sfeer met geweldige bediening!!

57. Prima avond. Een vd betere restaurants in Gouda. Wijnen waren goed afgestemd en de eigenaar nam voor iedereen tijd. Enige minpuntje was dat sommig personeel regelmatig naar buiten ging om te roken en bij het terug binnen komen kwam er een enorme walm sigarettenrook mee naar binnen. Dat is echt niet fijn als je probeert van alle smaken te genieten. Verder een mooi restaurant, verassende binnenzijde en zeer goed gegaarde eend en lam. Ook werd er goed omgegaan met wensen van de gasten, allergieën etc. Complimenten.

58. In een woord: TOP. Bij Unique voel je je gast en wordt je echt verwend door de prachtige gerechten. Wij kozen voor het 6-gangen diner met de wijnkeuze van de sommelier. Alles was even heerlijk.
    Voor nu en nog eens een fantastische beleving.

59. Ontzettend lekker gegeten! We werden verrast met verfijnde gerechten, mooi afgewerkt met smaakdetails en een variatie van structuren. Het was prettig dat er geen lange wachttijd tussen het serveren van de verschillende gangen zat, ondanks dat het vol was in het restaurant.
    Zorgvuldige wijn adviezen, met veel kennis van zaken aangeprezen!

60. Menu Culinaire reis was fantastisch. We hebben genoten.

61. Marcel Franken

Fantastsche culinaire reis. ster waardig!

62. We hebben een heerlijke avond gehad. Uitstekende mooie kleine gerechtjes en een gezellige sfeer. Lekker wijntje er bij gedronken. Prima advies van de sommeer voor de dessert wijn. Kortom, top! Via Gouda Culinair hebben we kennis gemaakt met Unique. We gaan zeker nog eens terug.

63. Peter Odinot

Alles prima, maar ietsje te duur.

64. We hebben een geweldige avond gehad bij Unique! Heerlijk gegeten, een echte culinaire reiservaring!

65. We hebben er heerlijk gegeten en Valentijn avond goed begonnen. Aanraderrrrr.

66. Verassend 6 gangen diner met wijn arrangement. De wijnen waren super en heerlijk gegeten. Kom zeker terug. Restaurant is een aanwinst voor Gouda.

67. Met alle respect voor de voorgaande recensies, voor mij was het niet dat wat ik had verwacht. Ik heb in soortgelijke restaurant beter gegeten. Van de gerechten vond ik een aantal gangen niet echt uitdagend en en qua smaak wat oppervlakkig, andere gangen waren wel goed. De wijn was goed gekozen en ook de bediening was goed. Verder kan er aan de ruimte (klankkast) best wat gedaan worden, het was er n.l. erg rumoerig waardoor wij als stel elkaar niet konden verstaan. Al met al jammer, wij hadden er meer van verwacht.

68. Heerlijk gegeten bij Unique. Prettige bediening, mooie gerechtjes, en goede wijnen. Zeker de redenen om nog een keer terug te gaan.
    Aan te bevelen.

69. Manuel de Heer

Het 6 gangen diner was echt subliem, we hebben heerlijk genoten van de reis die de kok van Unique ons presenteerde. De wijnen die met de gerechten mee reisde paste perfect bij elke gang.

70. Jeannette Verstoep

Het was een fantastische avond! We waren met negen personen, met wat verschillende wensen en dat werd perfect ingevuld. Ontvangst en bediening erg vriendelijk, ieder gerecht een feestje. Wat wil je nog meer!

71. Genoten van een heerlijk kerstdiner, waar eten en wijn uitstekend bij elkaar pasten, alle smakenkwamen heel goed naar voren en de gerechten waren origineel en erg lekker.

72. De culinaire reis (6 gangen) is echt een aanrader! Je geeft van te voren eventueel door wat je niet lekker vindt en dan laat je je verrassen. Super! En met de bijpassende wijnen erbij is het helemaal af. Ook qua sfeer en bediening heel professioneel én gezellig.

73. John van Treijen

Mooi en gezellig restaurant. We hebben met 4 personen genoten van de heerlijke gerechten met wijnarangement. De bediening was uiterst vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Unique hoort voor ons bij de top 3 van Gouda en omgeving.

74. Hassenpflug

Wir haben das Lokal über Internet von Deutschland aus gebucht und waren überrascht, eine so gute Qualität der Speisen und Weine vorzufinden. Wir waren niemals zuvor in Gouda und haben gleich einen Volltreffer gelandet. Wer etwas mehr Geld für Qualität ausgeben möchte, ist in diesem Lokal sehr gut aufgehoben und können es deshalb gut weiterempfehlen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    We boekten het restaurant via internet vanuit Duitsland en waren verrast om zo'n goede kwaliteit van eten en wijn te vinden. We waren nog nooit in Gouda geweest en hebben een voltreffer gescoord. Wie iets meer geld wil uitgeven aan kwaliteit, is in dit restaurant zeer goed verzorgd en kan het daarom goed aanbevelen.

75. Gisteren, op sinterklaasavond, heerlijk gegeten bij Unique. Fantastische gerechten afgewisseld met onze sinterklaaskadootjes en gedichten. Fijn dat hier ruimte voor was. Wat een geweldig restaurant, fijne bediening en goddelijk eten en drinken.
    We komen gauw terug!

76. Top avond gehad! Horeca zoals horeca bedoeld is. Heerlijke gerechten en mooie wijnen. Geweldig gastheerschap👍

77. Heerlijke wijn bij verrassend lekker diner, fijne uitleg van de gangen. Even het idee dat er wel veel personeel rondliep gezien de prijs, maar was het dubbel en dwars waard. Fijn te beleven dat er qua wijn als spijs een passie te ervaren is bij Unique om iets moois neer te zetten.

78. Bob Oudheusden

Topervaring, allemaal zeer verse ingrediënten en een creatief menu. Ook voor vegetariërs of veganisten een ontdekking wat allemaal mogelijk is! Vriendelijke bediening, geven je echt het gevoel je een topavond te willen bezorgen en zijn daar absoluut in geslaagd!

79. Wat een aanwinst voor Gouda! Heerlijk 6 gangen verrassings menu met wijn arrangement. Geweldige bediening en heerlijk gegeten. Aparte plek voor een restaurant, maar daar merk je binnen niets van. Het ziet er heel hip en sfeervol uit.

80. Rob van Tol

Prima, aanwinst voor Gouda. Enig kritiek punt. Het duurde te lang voor het hoofdgerecht en het dessert werd uitgeserveerd.

81. Het eten was lekker, al waren de porties erg klein. Bediening ging niet zo vlot en de akoestiek was VRESELIJK. We konden elkaar nauwelijks verstaan in de volle ruimte. Jammer!

82. Ruud van der Nol

Gekozen voor de culinaire reis met een gezelschap van 6.

Gevolg, uitstekend smaakvolle gerechten, mooie presentatie. Daarbij gekozen voor een wijnarrangement (prima wijnen), presentatie aan tafel compleet met voorproeven en uitleg.

Minpunten, bij de keuze voor het arrangement wordt niet vermeld wat de kosten zijn. Ook een wijn bij het dessert blijkt er dan plots niet bij te zitten.

Wees compleet in deze info vooraf, kosten en wat er wel of (net als nu) niet inzit.

Wat ons niet zal weerhouden om terug te komen.

83. Unique is een prettig, sfeervol restaurant, op een wat onverwachte plek in Gouda. We hebben heerlijk gegeten. Het tempo was in het begin wat hoog, later werd dit beter. De bediening wat goed, met kennis van zaken. We komen zeker terug.

84. Ongelofelijk lekker gegeten met fantastisch lekkere wijnen erbij. Mooie zaak met vriendelijke bediening! Wij werden voornamelijk door een serveerder geholpen, hij zorgde met zijn toelichting, verhalen en antwoorden op onze vragen voor nog meer beleving bij zowel onze culinaire reis als de mooie wijnen die er bij werden geschonken. Wij gaan hier zeker vaker naartoe, een heel fijne en zalige avond uit!

85. Afgelopen zaterdag bij Unique gegeten, en dat was een bijzonder prettige ervaring. Vanaf het moment van binnenkomen tot het moment van vertrek werden wij omringd door vriendelijke en betrokken mensen, die er alles aan deden om het ons naar ons zin te maken. We zaten aan een hoge tafel bij de keuken, zodat we konden zien hoe de diverse gerechten werden klaargemaakt. We kozen voor de luxe uitvoering van de culinaire reis, en elk gerecht was een genot, zowel qua smaak als qua opmaak. En de wijnen die we erbij kregen combineerden perfect met de gerechten. Absoluut een aanrader.

86. Werkelijk uitstekend gegeten bij Unique! Reservering gemaakt via de website, gevraagd naar een plekje bij het raam en dat was allemaal al perfect geregeld om te beginnen. Daarna gekozen voor het uitgebreide reismenu en daar hebben we echt van genoten. Met individuele wensen wordt gewoon rekening gehouden, erg prettig. De bediening is keurig, er wordt netjes voor je gezorgd. We waren de laatste personen om het restaurant te verlaten en daar kregen we niet de indruk dat dat een probleem was. Voor goed eten betaal je een goede prijs. Dat is bij Unique ook het geval. Als je ook gewoon wat flessen wijn drinkt over de hele avond kun je makkelijk de 100 Euro p.p. halen. MAar dan heb je wel supergoed gegeten en gedronken!

87. Dit is voor mij de beste restaurant van Gouda nu. Het eten is met een hoge niveau van skill en imagination voorbereid. Maar het sfeer is toch niet zo formeel en dat vind ik een mooi combinatie.

88. Linda Boot

Erg lekker, het culinair menu bevatte een aantal mooie verrassingen en alles was met zorg bereid. Enthousiaste en gedreven mensen, een aanrader!

89. Goede gastheer, prima en bijzonder eten

90. Moon Fraaij

Alles perfect, wat een geweldige aanwinst voor Gouda! Beste vlees ever. Wij komen zeker terug.

91. Zoals omschreven op de website hebben mijn vriendin en ik een ware culinaire reis beleefd. De couvers en de bijpassende wijnen waren een genot voor onze smaak papillen. Ik kan met volle overtuiging unique aanraden voor iedereen die een avond vullend programma met suuuuper eten en suuuper bediening wil beleven. We hebben vier uur getafeld en het wat fantastisch. Top! Of! The notch!

92. Uitstekend eten en drinken. Goed wijnadvies. Culinaire reis die ik iedereen kan aanbevelen

93. Johan Stek

Verrassende gerechten en combinaties, een lust voor het oog en de tong. Met veel zorg bereid en dat proef je.

We plakten alleen aan de stoelen van de warmte; daar kon de ventilator niets tegen doen.

94. Echt top, wat een ontspanning.

Sven is een prima gastheer, dringt niks op.
    Het mooie aan dit restaurant is dat (alle?) wijnen per glas te krijgen zijn. Bij elk gerecht kregen we een passend glas geserveerd met uitleg van Sven. Zo konden we ook een Pinot Noir (niet mijn favoriet) proeven, verrassend lekker!

De culinaire reis was geweldig en mooi om te zien dat de jonge jongens in de keuken tot zulke mooie dingen in staat zijn, al is het uitserveren (klantencontact) nog een verbeterpuntje maar dit werd door Sven met een schuin oog in de gaten gehouden. De risotto was subliem, de bavette, zo mals, die was bijna met een rietje te consumeren.

De porties waren goed, geen volle buik waar je de hele nacht last van hebt. De prijs is goed, je krijgt iets bijzonders voor geschoteld.

95. Heerlijke culinaire reis gemaakt in 6 gangen!

96. Pitrik van der Lubbe

Mooie zaak, heerlijk gegeten!

97. Gé Kuit

Gewoon verbluffend goed in een ontspannen ambiance, gewoon naar toe gaan !

98. Niels Louwaars

prachtige maaltijd en mooie wijnen.
    veel smaak zonder het risico van een vol gevoel.
    zeker geen dagelijks restaurant, maar wanneer je eens echt wilt genieten

99. Sandra Geerinck

Mooie tent, mooie lekkere verassingsgerechten en een goede prijskwaliteit verhouding
    Ik ga zeker nog eens terug!

100. Unique stond na de vele goede verhalen al even op onze verlanglijst. En ze hebben zich meer dan waar gemaakt. Gekozen voor de reis rond de wereld met bijpassend wijnarrangement. Verrassende smaken, mooi opgemaakte borden en een prachtige wijn spijs combinatie. Het was genieten van begin tot het einde. Buiten de wijnen bij de gerechten ook nog met veel plezier vele mooie wijnen geproefd van de zeer uitgebreide wijnkaart. Personeel was prima geïnformeerd over de gerechten en de wijnen en hebben er mede voor gezorgd dat de gehele avond als uitstekend beoordeeld kan worden. Heel erg bedankt voor de mooie avond en tot de volgende keer....

Volgende pagina