Parkeerplaats Klein Amerika

1459199239 75
1522025903 81
1566902092 75
1620753519 76

1. Wij komen hier graag! Super sfeertje. Het eten is lekker en redelijk geprijsd. Zeer vriendelijke bediening en goede muziek.

2. Op het terras buiten. Met twee personen ieder een zelfde salade gekozen. Geitenkaas. Aangeboden: een bord waarop een pak rucola was leeggestort. Daarbovenop een zeer magere hoeveelheid geitenkaas en er in wat stukken tomaat, wat stukjes walnoten, wat stukjes appel, wat stukjes komkommer. Ook een soort dressing ontwaard. Niet te herkennen of niet aanwezig gestoofde biet. Kortom uitermate mager en door de overmaat aan rucola niet echt smakelijk, allemaal voor de prijs van € 11,50 per persoon, terwijl ik moest betalen 12,00. Niet voor herhaling vatbaar dus.

3. Marjolein

Heerlijke dinerkaart, ruime keuze en voor een zéér schappelijke prijs!

4. Maurice

Was geweldig! Goed betaalbaar, prima eten, heerlijke sfeer en ook nog eens live muziek. Super attente bediening.

5. Heb een geweldige avond gehad afgelopen zaterdag 18 februari. De sfeer is geweldig. Wij gaan zeker vaker naar Swing toe.

6. Super leuk gezellig restaurant met live pianist.

7. Anoniem

Bijzonder aardig en leuk restaurant. Vriendelijke bediening. Smakelijk menu voor een zeer redelijke prijs. Voldoende op je bord. De prijs van de fles rode wijn daarentegen stond niet in verhouding tot het menu. Een beetje jammer. Toch?

8. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en een hele aardige bediening!

9. Ik wou er een keer op een weekend in de avond naar binnen, werd mij de toegang ontzegd. Ik vroeg aan de portier wat de reden was en hij zei tegen mij dat er teveel Marokkanen binnen waren. Toen ik naar binnen keek, waren er een stuk of 4.
    De portier ken ik ook van vroeger, we hebben bij dezelfde voetbalclub gespeeld. Hij is ook van Marokkaanse komaf, begrijp hem aan de ene kant wel. Hij doet ook wat hem opgedragen wordt. Meerdere horecagelegenheden gebruiken deze tactiek, Marokkanen andere Marokkanen laten weigeren.
    Ik voelde mij gediscrimineerd, kan het niet anders verwoorden. Ik ga al 18 jaar uit, heb nog nooit gevochten in een horecagelegenheid.

10. Heerlijk gegeten bij Swing! Leuke sfeer door de weeks en in het weekend. In het weekend live muziek. Leuk gelegen op de markt van Gouda, goede parkeergelegenheid op loopafstand, gezellig, goede service, lekker eten en drinken. Een aanrader voor een gezellig avondje uit!

11. Wij gingen via groupon met z'n tweetjes eten bij Swing. Een 5-gangen diner.

We hadden om 6 uur gereserveerd en er werd gevraagd of we 'hoog' of 'laag' wilde eten. Wij wilde laag, om vervolgens aan een hoge tafel te worden neergezet, omdat de lage tafels al bezet waren/gereserveerd. Beetje slordig.
    We hadden een goede keuze uit de gerechten, en een half uur na het bestellen werd ons voorgerecht geserveerd. Carpaccio en zalm. Dit was erg lekker!

Daarna hadden we 2 tussengerechten, voor beide de uiensoep, en een spoom. Alleen kwam er (na een uur wachten) een andere bediende aanlopen met onze hoofdgerechten, zonder dat we überhaupt de tussengerechten hadden gehad.
    Hij zette 1 bord al op tafel en wij gaven aan dat we onze soep nog moesten krijgen. Na een opmerking "ik kan het niet meer naar boven sturen" vroeg hij nog een keer of we de soep wel echt wilde hebben. Waarna wij heel duidelijk hebben gezegd dat we dat zeker wel wilde. Nog net niet zuchtend en steunend nam hij het eten weer mee.
    Vervolgens stond er pas na weer een half uur de soep op tafel. We hebben dus na ons voorgerecht ANDERHALF UUR moeten wachten voor we weer iets te eten kregen. En toen mijn vriendin vroeg of we nog te eten kregen, keek de (vrouwelijke) bediende pissig en antwoorde op een arrogante toon "we zijn ermee bezig."
    We begonnen weer met honger aan onze uiensoep, die we na 2 happen hebben laten staan. Hij was gigantisch vet, zat geen smaak aan en was erg pittig. Niet te eten dus.

De spoom was wel lekker, maar wat kan je daar nou aan verknoeien. Schep ijs in een glas en wat prosecco erbij gieten..

Na weer een half uur wachten, kregen we dan ons hoofdgerecht. Een biefstuk en een kipsaté, met daarbij frietjes, huzarensalade en mayonaise. Mijn vriendin vroeg of het mayonaise of fritessaus was, daar kon hij geen antwoord opgeven, maar is het ook niet even gaan na vragen voor ons.
    Het vlees was wel lekker, maar de meeste frietjes waren of slap, of doordrenkt van het vet. De huzarensalade stond al even volgens mij, wat er zat een korstje op, en was helemaal lauw.
    Ook de mayonaise hebben we niet aangeraakt, want er zat een vieze laag overheen. Duidelijk stond deze ook al lang.

Na het hoofdgerecht was het tijd voor het toetje, die na 3 kwartier kwam. Mijn vriendin had een bananenboot, maar gevraagd of er bananen ijs in zat, want dat lust ze niet. Weer diezelfde vrouwelijke bediende die ontzettend arrogant antwoorde, "Nee, het is gewoon vanille ijs met banaantjes ernaast."
    Toen ze op tafel kwamen, bleek het dus wel bananenijs te zijn, en heeft mijn vriendin de bediende even terug geroepen. Die heeft daarna een nieuwe bananenboot gehaald en dit keer wel met vanille ijs.
    Deze en mijn dame blanche was wel lekker, maar net als de spoom, je kunt er weinig aan verknallen, ijs uit een bak op een bord scheppen is niet echt moeilijk.
    Ze hebben in ieder geval wel een goede ijsleverancier! Want het ijs was heerlijk!

Al met al hebben wij er ruim 3,5uur gezeten om uiteindelijk te weer te vertrekken met trek, want we hebben niet veel gegeten, en er zat veel te veel tijd tussen de gangen.
    Ook het personeel was veel te bijdehand/arrogant, en totaal niet klantvriendelijk.
    Wij gaan ook zeker niet meer terug, volgende keer gaan we wel naar de Mac Donalds, daar is het eten nog beter, en het personeel waarschijnlijk ook nog!

1,5
  12. We waren hier jl vrijdagavond met 5 personen op het terras. We wisten aardig wat weg te drinken met elkaar. Het was gezellig. Op een bepaald moment kwam een ober vragen of we nog wat te van de keueken wilde bestellen, want die ging bijna dicht. Had hij maar meteen gezegd dat vanaf elf uur een toiletbezoek 50 cent moest kosten. Maar het mannelijke personeel hield voet bij stuk. Die regel geldt voor iedereen, werd veteld nadat ik het toilet wilde bezoeken. Zelfs voor mensen die gewoon 95,40 eu moeten afrekenen zoals wij. Dat hebben we dan ook meteen gedaan, om er nooit meer terug te komen.

13. Heerlijk gegeten via Groupon. Er was hele gezellige live muziek. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond.

14. Met Groupon, eten was heerlijk, bediening top en heerlijke sfeer, aanrader! Wij komen terug.

15. Reserveren lukt totaal niet. Heb naar alle nummers gebeld die op de site stonden + die op Groupon stond. Niemand die opneemt. Stuur ik beleefd mailtje dat ik het erg jammer vond dat ik niet kon reserveren en daar graag had gegeten. Krijg ik terug: "Het had gekund. Mvg ...". Jammer, klant kwijt!

16. Vanavond heerlijk gegeten bij Swing met een Groupon voucher. Eet geregeld met een voucher maar hier was de gastvrijheid echt geweldig. Een spontane gastvrije bediening en gerechten die overheerlijk waren met een smaakvolle opmaak. Onze voucher gaf recht op een 3 gangen ala carte menu voor 2 personen. Het nagerecht was ons echt teveel en hebben we overgeslagen. Een kopje koffie was voldoende. Toen we het restaurant verlieten kwam de eigenaar/bedrijfsleider? naar buiten en sprak ons aan. Hij wilde weten wat er eventueel verbeterd kon worden en of wij tevreden waren? Hierdoor hadden we graag een 10+ gegeven maar was niet mogelijk.
    Swing... ik heb vandaag gelijk weer een voucher gekocht! Heerlijk weer op donderdag eten met live muziek. Jullie zien ons gauw terug!

Met vriendelijke groet,

Debora en Bulent Ozen

17. Wij hebben heerlijk gegeten op 30 nov!! Dit was naar aanleiding van onze klacht die we hadden op 31 augustus maar dit is meer dan goedgemaakt! Bediening super, eten heerlijk, we hebben een top avond gehad.

Jammer dat onze 1e keer niet zo was maar na deze ervaring komen we hier zeker vaker terug, bedankt!

18. Gisteren heerlijk gegeten met z'n tweetjes via Groupon.

Het all you can eat concept was uitstekend , prima spareribs, lekkere beenhamsalade, filetlapjes etc.
    Prima sfeer!.
    Voor herhaling vatbaar.

19. Via Groupon gegeten, ja, wat verwacht je voor 14,50 met twee personen, ik heb begrepen dat de eigenaar hiervan de helft krijgt. Hier moet dus geld bij...en toch lekker gegeten. Eenvoudig buffet, uiteraard geen garnalen en tournedos, maar wat werd aangeboden was van prima smaak.Goede kwaliteit/prijsverhouding. De bediening was vriendelijk, de sfeer uitstekend , mede door de pianoman. Wij komen terug maar dan van de kaart eten.

20. marga schouten

We hebben heerlijk gegeten in een hele
    gezellige sfeer, echt een aanrader voor een gezellig
    avondje uit in Gouda.

Marga

21. Ik was al vaker eens een drankje gaan doen in de pianobar aan de goudse markt maar ik wilde ook een s een keer het diner meemaken. Heb met wat vrienden verschillende dingen geproefd van de kaart . Het een was wat lekkerder dan het ander maar dat zal wel mijn smaak zijn . Bediening was zeer hulpvol en gezellig . Wederom weer een leuke avond, na het eten nog wat geborreld en tot de late uurtjes blijven hangen .

Top tent

22. Gewoon goed, echt lekker gegeten en goede bediening. We zijn er nog heel lang blijven zitten na het eten en dan nog maken ze tijd om een praatje met je te maken. En dat voor die prijs, €12,50 voor het eten. Daar komt dan wel nog je drinken bij, oke nou dan ben je nog geen €25,00 per persoon kwijt voor een gezellig avondje met gezellige muziek. Wat wil een mens nog meer.
    Dank je wel Swing voor een geslaagde avond

23. fred en lies

Zaterdag zijn wij wezen eten in swing via een aktie van groupon. Wij hebben heerlijk gegeten en alles zag er netjes en verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en er was live muziek. wij komen zeker terug!

24. mirjam zonneveld

Vandaag via Groupon gegeten. Personeel was vriendelijk. Hadden ons zinnen al de hele dag op ossehaaspuntjes gezet en op de garnalen... niet dus! Niets van te vinden jammer genoeg! Buffet was een beetje aan de kleine kant, maar smaakte redelijk goed.

25. Zaterdag 8 sept , er wezen eten met 4 pers. We hadden een groupon .

De zaak is leuk ingericht, aleen werden we helemaal in het achterste gedeelte geplaatst waar het bloedheet was.
    Pianoman deed z'n best maar is absoluut geen aanrader voor de voice.
    Het buffet (als je die paar bakken eten een buffet mag noemen)
    was niet al te bijzonder , waar waren de ossehaaspuntjes , de mul gevuld met garnalen de mosselen ?
    Nee, het eten bestond uit een paar bakken salade, rijst ,sate, en een pasta salade de andere bakken waren leeg.
    Het eten was te koud.
    En voor stokbrood of frietjes moest je notabene betalen .
    Het buffet staat trouwens op een verhoging dus bij de achterste bakken kon je heel moelijk .
    Op de verhoging gaan staan was voor iemand die lang is onmogelijk .

Dus al met al , absoluut geen aanrader.
    Zeker niet als je op deze manier klanten wil trekken .
    Want ons zien ze hier nooit meer terug!

2,7
  26. Gisteravond met 2 vriendinnen hier gegeten. De bediening was ronduit slecht ik heb er geen ander woord voor! We wilde eerst voor de maand buffet actie gaan maar dit zag er zo karig uit dat wij besloten om het niet te doen. Na 15 minuten kregen we ook pas ons drinken en het brood, dit is overigens ook de eerste en enige keer dat er is gevraagd of we wat wilde drinken. Men dacht dat we groupon bonnen hadden dus de ober zei dat hij ons wat wilde aanbieding voor de €12,50 van de groupon bon maar wilde pas naderhand zeggen wat hij wilde aanbieden en dat was dus kipsate wat we besteld hadden. Achteraf heeft hij helemaal geen passende prijs berekend want we hebben gewoon de volle prijs berekend. Daarbij mengde de ober zich in ons gesprek door erover mee te praten terwijl hij onze bestelling kwam opnemen, fout, moet je nooit doen!

Het eten was verder goed maar voor wat je krijgt veel te duur.

Ben Schutte de pianoman was erg goed en gezellig en heeft dus veel goed gemaakt.

Zonde van zo'n mooie zaak want wij zullen hier na deze ervaring nooit meer terugkeren en het ook niet aanprijzen bij onze kennissen.

Gemiste kans Swing in Gouda!

3,7
  27. Wij hebben via groupon gebruikt gemaakt van het buffet (all you can eat).
    Door de bediening zijn wij erg netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
    Het buffet was eenvoudig, het eten was niet altijd goed. Zo was de broccoli nog rauw en vlees was koud/afgekoeld. De salades en aardappeltjes waren prima.

kortom: je krijgt waar je voor betaald.

28. Vorige week heerlijk gegeten van het onbeperkt buffet (via Groupon).
    Er was ruime keus en het eten was heerlijk! Er was keuze uit soep met stokbrood, verschillende soorten vlees, gebakken aardappeltjes, verschillende salades.

Personeel is vriendelijk, maar niet opdringerig.

Ik kom regelmatig in Swing, om te eten, maar ook zeker om een avondje uit te gaan! Wat ook echt aan te bevelen is!

Al met al een toptent!!

29. Maurice Rincheval

We hebben heerlijk met ze twee gegeten eten zag er goed en verzorgt uit,bediening van die meiden was top aardig en redelijk flot.
    Het was een fooiwaardig dinertje.

gr.Maurice&Rebecca

30. Slechte tent! Of nou, slecht geworden!
    Kaart is verkleind, net als op het hele plein is het zelfde te bestellen; sate, spare ribs... standaard dus.
    Onbeperkt buffet wordt door de eigenaar afgeraden.
    Spare ribs besteld, dit krijg je zonder extra (bot)bakje, en zonder doekje of water voor je vingers. Groente besteld.. de boter waarin het was klaargemaakt rook je al toen het onderweg naar je tafeltje kwam, niet gegeten zo vet was het. Nee zou er zeker niet naar terug gaan. Al het eten (waren met 6 personen) was te vet klaargemaakt.

Met groet, een inwoner van Gouda

31. Afgelopen zaterdag met de personeelsvereniging bij Swing geborreld en gegeten, totaal met 55 personen. In één woord top! Leuke gezellige bediening, goed eten, leuke tafelopstelling en een gezellige pianist. Daarna nog een uitstekende gelegenheid om gezellig een drankje te doen. Kortom, ook voor grote groepen is Swing een aanrader!

32. Dhr van loonen

Gisteren ben ik met mn vrouw wezen eten in Swing, we werden prima ontvangen door en nette gastheer en werden naar onze tafel bergeleid. Er werd om een drankje gevraagd en of we een mandje brood wilde nuttigen. Nog geen 5 min later stond dat op tafel met een overheerlijke amuse (echt een verrassing). Vervolgens werd het eten opgenomen. De uiensoep van mijn vrouw was overheerlijk en ik had de scampies, daarna hadden we een sharing mix besteld ooohhh wat een feest was dat zeg!!!!! Overvol met lekkere hapjes vlees en vis. Onze gastheer Perry genaamd bleek later!vertelde ons wat we kregen te smikkelen. Zo lekker als het eruit zag en hij het vertelde smaakte het ook. Halverwege kwam de gastheer nog aan tafel of alles naar wens was, nou ik kan u vertellen het is overweldigend waarna hij ons nog even verder te woord wilde staan over het concept van Swing. Na afloop kregen we nog een kopje koffie van het huis. Ik vind deze zaak echt een aanwinst voor Gouda! Wij komen erg graag nog eens terug.

33. Bizar lekker gegeten met livemuziek ( fantastische vrouwelijke pianist, top entertainment.) We komen zeker terug!

34. paul en paulien

Wat was het fantastisch bij Swing. We zijn de afgelopen week al 3 x geweest, elke keer heerlijk op het terras gezeten. We kenden Swing al van het restaurant maar nu met dit heerlijke weertje hebben we bijna dagelijks geluncht op het terras. We zijn blij dat we in Gouda werken en ook tijdens onze lunchpauze strak in 3/4 uur een heerlijke broodje met een voortreffelijke koffie mochten ontvangen. De bediening is top en nergens te beroerd voor, even extra heen en weer lopen omdat het bestek is gevallen, daaraan zie je dat ze hier weten wat werken in de horeca is. Tot snel.

Paul en paulien.

35. Vorige week hebben wij met 14 vriendinnen bij Swing gegeten. Voorgerechten waren lekker, ook erg royale porties. Maar het hoofdgercht duurde wel erg lang. We hadden om 7 uur gereserveerd en kregen ons hoofdgerecht om kwart voor 10. Dat duurde wel te lang, maar wel steeds vragen of we weer wat wilden drinken. Het eten was erg lekker, maar... de bediening was ontzettend slecht. Wat een hoop fouten werden er gemaakt... Bijv. toen de borden weg werden gehaald na het hoofdgerecht werd er gevraagd ; Jullie willen zeker wel koffie? Nou, misschien willen wij nog wel een nagerecht? Er werden andere wijnen geserveerd dan gevraagd, 2 foute hoofdgerechten werden er geserveerd, waardoor er 2 personen pas hun eten kregen terwijl de rest al lang klaar was, heel ongezellig natuurlijk, enz enz.. Niets, geen excuus of misschien een kopje koffie van de zaak.
    Jammer, dan kan het eten lekker zijn, als de bediening zo veel fouten maakt en ongeïnteresseerd is dan is dat echt een tegenvaller. Wij gaan vaak uit eten maar helaas, Swing, wij komen niet meer terug..

36. Sinds Remco als chefkok de scepter zwaait, genieten we regelmatig van de aperativo's op de vrijdagavond. Ook het jubileumfeest in 2010 en het nieuwjaarsfeest januari 2011 waren culinaire hoogstandjes. Je kan er gerust met vrienden en de zakenrelaties genieten van lunch en diner. Ook het houden van presentaties met heerlijke hapjes is bij Swing mogelijk, wat wij ook augustus 2010 gedaan hebben. Ook een aanrader als je na het diner wilt en kan genieten van live muziek.

37. Leuk concept, muziek was leuk, eten was goed. Helaas werden na het eten de asbakken neergezet en was het blijkbaar normaal dat er gerookt werd. Wat een afknapper.

38. In één woord Fantastisch.

Wij zijn met een stel vrienden op 30 okt. Geweest. Toen wij ons tafeltje kregen (de drummer zat achter mij) had ik zo iets van houden wij dit lang vol? Nou echt wel. We hebben lekker kunnen kletsen en het eten was ook uitstekend.

We komen 27 nov. Weer terug, met andere vrienden, om weer een avond lekker te genieten.

39. In een woord top.

40. Was weer eens de Swing in gelopen op een zaterdagavond, terwijl ik eigenlijk had gezegd dat ik er sinds mei niet meer heen zou gaan, maar had het menu buiten gelezen en het zag er verhelderend uit. Dus ik naar binnen gelopen, zit de zaak tot m'n verbazing helemaal vol met mensen die aan het dineren waren. Dus dat gaf me positieve hoop en zijn aan tafel gegaan.

De kaart was erg ruim en herkenbaar, had nu meer een probleem met het kiezen van het gerecht, omdat het allemaal erg lekker klonk, dus heb ik overal de proeverij van genomen, dus ook van de hoofdgerechten, sharing swing geloof ik dat het heet. Nou mensen met 1 woord super. Echt ik heb genoten. En ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven met deze zaak. Want die dag in mei was dramatisch.. helemaal top, ga zo door.

Ik kom snel weer terug.

41. Beste Jolanda,

Met enige verbazing hebben wij uw recensie gelezen.

Graag willen we toch even reageren.

Als eerste vinden we het fijn dat u de medewerkers aardig vond.

Ik zijn we blij dat u het swingend vond.

Het klopt dat we op dezelfde manier reserveren bij Tof en Swing.

Dit kan namelijk telefonisch, via de mail en via diverse eetsites.

De Crispy Chickenwings komen uiteraard uit de diepvriezer en gaan ook inderdaad in de frituur. De reden hiervoor is dat anders de cryspy lostlaat van de chickenwing.

Ook vond u de Marinade niet lekker. Dit kan natuurlijk niet iedereen heeft dezelfde smaak. Echter staat de omschrijving van de smaak duidelijk op de kaart.

Jammer dat het vlees nog rood was van binnen. Het kan niet anders dat dit koeienvlees betrof in de vorm van ossenhaaspuntjes. Deze bakken we altijd rood. Op verzoek kan dit uiteraard voor de liefhebber doorgebakken worden.

Onze beide zaken hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan vandaar dat wij ook zorgvuldig onze leveranciers hebben uitgekozen.

Jammer dat het rustig was. Wij hopen u de volgende keer weer eens te begroeten en hopen dat u meer zult genieten van uw avond uit.

Hopend dat deze reactie u meer duidelijkheid heeft gegeven.

Met vriendelijke en swingende groet.

Swing.

42. Een tijdje geleden heb ik bij jullie gegeten.
    Het was erg gezellig en swingend.

Bediening was aardig. Helaas vond ik het eten niet echt lekker.
    Het eten lijkt wel op eten van een eetcafe.
    De chickenwings komen uit de diepvries en worden zo in de frituur gedaan. Niet echt een product wat je op een kaart zet.

Het vlees was ook niet lekker gemarineerd + de kip was nog rood.

Jammer dat tof en Swing de zelfde kwaliteiten producten reserveren terwijl het verschillende concepten zijn.

Het heeft mij later ook niet verbaasd dat wij als enigste in het restaurant waren.

Gr Jolanda.

4,3
  43. Wat een gezellige zaak!

Het eten was in een woord grandioos, de live muziek werd na het diner swingender.

Dit is niet even een hapje eten, maar een hele avond entertainment. De artiesten spelen ook nog je favoriet op verzoek, geweldig.

Gelijk gereserveerd voor a.s. zondag, dan is er een arrangement hapje/drankje met Jan Vayne.

44. Als verwende eters zijn we voor het eerst gaan eten bij Restaurant Swing. Wat meteen opviel was de sfeervolle ambiance van het interieur. Bijzonder smaakvol ingericht. Een gastvrij en vriendelijk onthaal door het personeel dat ons keurig naar een tafel bracht. De sfeer was gezellig en een groot deel van de tafels waren bezet. Het voorgerecht was een carpaccio van Ossehaas. Precies gesneden zoals het hoort en vers. Als hoofdgerecht werd een Sharing Plate voor 2 personen gereserveerd. Prima gebakken Texaanse biefstukjes en heerlijke verse groenten erbij. Een heerlijk kaasplankje toe maakte de maaltijd compleet. Op de achtergrond een gezellig stukje life-muziek dat ons heeft doen besluiten om nog lekker na te genieten in deze schitterende zaak. Wij komen zeker terug.

45. T. A Nieuwland

Sinds de opening zijn we al een paar keer naar Swing geweest. We waren van tevoren wat sceptisch, maar dat veranderde vanaf het moment dat we deur in liepen. Het personeel was vriendelijk en professioneel en elk gerecht van het menu dat we bestelden was zeer goed. De “surf en turf” was netjes voorbereid en het rundvlees is mals en lekker. De “sharing plates” zag er heerlijk uit en dat is wat we de volgende keer zullen proberen.

Ik heb ook de Gitaar Sandwich gegeten, want dat leek me een goede keuze in een restaurant met live muziek. Het was inderdaad een uitstekende keuze, ook al was het veel groter dan ik dacht dat het zou worden! Ik vroeg me trouwens af waarom er wèl een gitaar broodje is, maar geen piano broodje, want Swing is ook een fantastische pianobar!

We zullen deze maand weer langs komen, want op hun website lazen we dat Barry uit Boston komt spelen. Hem hoorden wij vele malen toen we een paar jaar geleden op Curaçao en Aruba waren en vorig jaar zagen we daar Jen Porter optreden. Beiden zijn uitstekende muzikanten en entertainers. We gaan dan ook proberen te reserveren in de buurt van de piano’s.

Het enige waar we minder blij mee waren, is hoe moeilijk rijden en parkeren is in Gouda als je er niet bekend bent.

46. Buitengewoon goed, heel gezellig, heerlijk gegeten,

Gezellig aan de bar met Roy.

Mooie aankleding, vooral met die tv's aan de muur.

47. danny Wichers

Lekker gegeten in een gezellige en ongedwongen sfeer. Het personeel doet zijn best om het iedereen naar haar of zijn zin te maken. Ik had als hoofgerecht de saté van Lam. Weer eens anders dan kip. Was echt heerlijk! Mijn vriendin had de tonijn. Goed rose gebakken.

Al met al goed gegeten tegen een schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar en bij mooi weer kun je ook nog eens buiten op het terras zitten.

48. Sven duifhuizen

Ik vond het het hoogtepunt van het jaar!

Ik heb het zo erg gezellig gehad met mijn maten!

Het eten was uitstekend en vooral een keer wat anders dan anders, met het sharing plates idee.. De bediening was ook helemaal top en vooral ook gezellig! De live muziek is leuk. Maar alleen al om het het eten en de leuke gezellige bediening is het zeker een aanrader!

49. Afgelopen vrijdag weer bij Swing op de Markt in Gouda geweest! Eerst lekker onder het genot van een hapje en een drankje aan de bar gestaan met onwijze live piano muziek! Daarna met z'n viertjes echt super héérlijk gegeten, lekkere wijntjes en een top dessert wijntje! Een aanrader en vrijdagmiddag is er weer de groen hart zaken borrel vanaf een uurtje of 5....komen dus allemaal!

Tot ziens in Swing........

50. E Heemskerk

Prima gegeten in een leuke en originele ambiance.

Gevarieerde menu kaart en mooie wijnen en biersoorten.

Aanrader!

51. De slechtste eetervaring van de afgelopen 20 jaar.

Mijn vrouw en ik wilden even een hapje eten.

Beiden de surf en turf besteld.

Vlees niet goed bereid, slierten, draden, halfgaar.

Garnalen, oud, vies, smaakloos.

Rijst, oud, vies en gewoon slecht.

Groenten? Een oliekopje.

1,9