Hier zie je hoe de meningen over de Rhodos verdeeld zijn.

1. We hadden gereserveerd maar met een heleboel andere lui die stonden te wachten konden we naar boven gaan. Nooit meer naar de reservering gevraagd. (dus dat hoeft blijkbaar niet ?). Geen ouzo ontvangen. Na doornemen van de kaart en opnemen van de bestelling, dan pas vermeldden dat een 3 gangen menu 22, 50 kost ipv 32,50 . Dat hadden ze beter meteen kunnen zeggen.... Bestelden drinken nog een x extra om moeten vragen want dat kwam niet. Rommelige indruk maakte de hele bediening.Lijken het niet aan te kunnen. Eten is wel goed. Maar geen 2e keer.

2. Wat een geweldige service, we hadden om 19.00 uur een tafel voor 4 personen gereserveerd maar door de drukte moesten we een paar minuten aan de bar wachten. Hier hebben we wat te drinken besteld en na 5 minuten wachten werden we naar onze tafel gebracht. Ondanks de enorme drukte kregen we ons heerlijke eten binnen een kwartier. Het was bijzonder lekker en zoals vaak bij de Griek veel te veel. Met het afrekenen was onze verbazing groot, de drankjes aan de bar waren van het huis omdat we even moesten wachten.
    Heerlijk gegeten, goede bediening en wat een perfecte service.
    Groeten Henk

3. Gezellig restaurant met redelijke service. Het eten is alleen bizar slecht. Kleffe baklava in de magnetron opgewarmd. Koffie uit een automaat. Vlees kwaliteit schoenzool. Griekse variant van mcdonalds. Nog nooit zoiets slechts gezien. Aangezien het gemiddelde op een 3,5 zou uitkomen toch overal een 1 ingevuld. 3,5 is m.i. veel te positief.

4. Gerard watervoort

Aardig eten sfeer minder eet fabriek.

5. Dimitries

6. Wij waren te laat was geen probleem. Zodra de tafel vrij was konden wij zitten.
    Vriendelijk personeel en vlotte service.
    Goede sfeer.

7. Had er meer van verwacht vlees was wat te taai.

8. Kip droog, biefstuk smaakt alsof die over de datum is. Na daar wat van gezegd te hebben hebben we hier geen reactie op gehad. Oude mensen met rollator laten ze met moeite over opstap zonder hulp naar tafel gaan. En als salades op zijn, wat bediening meldt aan personeel is het "mooi" en verder word er pas na nog een keer vragen en klanten vertrekken aangevuld. SLECHT.

1,7
  9. Het was lekker en veel!

10. Zeer goed en vooral lekker gegeten.

11. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, aardige mensen.

12. Prima gegeten voor een zeer nette prijs. Leuke bediening. Kwaliteit van het eten is goed. Wel een beetje lawaaierig op een drukke zaterdag.

13. We hebben heerlijk gegeten en gedronken zoals gew0onlijk, me zoon was die dag jarig muziek gezet voor die jarige en ook voor mijn zoon gezongen was gezellig, goede restaurant en vriendelijke mensen toppie. Tot de volgende keerr.

14. Erg gezellig gegeten met 6 personen. Personeel erg vriendelijk.

15. Wat een heerlijke en goede Griek. We hebben genoten 👍

16. Goeieservice snelle bediening en heeeerlijk eten!
    Super vriendelijk.

17. Siemona Bijster

De gangen gingen ons allemaal te snel! Drinken, Brood, papat en salade kwamen samen op tafel.
    En wat we ook jammer vonden dat ze niet voor de tweede keer kwamen of we iets wilden drinken.

18. Vriendelijke snelle bediening, goede kwaliteit eten voor weinig geld. Onbeperkt mixed grill werd meteen aangevuld.

19. Gaby Hommersom

Het eten was heerlijk en het restaurant zag er mooi en fris uit!

20. Bertus Huisman

Wederom heerlijk gegeten, vriendelijk bediend en een gezellige sfeer.

21. We kwamen binnen en er stond een lange rij. Na gezegd gereserveerd hebben hebben we nog 25 min moeten wachten. Mensen achter ons 3 kwartier. Aangelengde ouzo met water moet je gewoon niet doen doe het dan niet. Toen duurde het uiteraard heel lang voor dat we ons drankjes kregen en eten konden bestellen, we hadden onbeperkt mixedgrill. Je krijgt eerst een mooie plank met alles er op en er aan de 2e rondje krijg je een bordje met wat vlees er op gegooid alsof dat nog over was. Na er iets van gezegd te hebben werd dst verbeterd. Het vrouwelijk personeel kan volgens mij niet lachen. De jongens daarin tegen waren heel vriendelijk. Iemand van ons vond een lange haar in zn eten daar is niks mee gedaan er werd alleen door mevrouw gezegd oh excuses maar dat kunnen we niet voorkomen, ik vind van wel. Alsof het haar niet echt boeide ze bood een nieuw bord aan uiteindelijk me we waren er al klaar mee.

Al met al een hele slechte ervaring. Een pluspunt het vlees was wel lekker op de haar na.

22. patrick van buel

Voor de 5e keer geweest, dit keer een ramp.
    Gillende, rennende kleine kinderen door de zaak omdat er een grote familie een verjaardag vierden. We konden elkander amper verstaan. Ik vind dat de eigenaar iets had moeten zeggen, zodat de rest van de klanten het ook gezellig hebben. Toen we weggingen (van ellende, geen toetje genomen) zag mijn vriendin een kakkerlak lopen, iemand van het personeel probeerde deze nog te pakken. Helaas, komen we nu niet meer terug.

23. Bianca

Wat was het weer lekker!
    Superfijn restaurant, lieve mensen, heerlijke gerechten en niet duur. Wat wil je nog meer?

24. Evelina

Geboekt via Social deal. Vlees, mixed grill was redelijk van kwaliteit. Helaas geen saladebar meer en ook geen rechaud onder het vlees dus dat werd dus heel snel koud. Prima bediening. Eerder geweest, toen was het gerecht veel beter. Gaan voorlopig niet terug.

25. Prima en heerlijk eten. Hartelijke en vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

26. Anke Hartman

Een heel gezellig restaurant met zeer goede kwaliteit en erg vriendelijke bediening. Beslist een aanrader!

27. Van buiten is het niet erg uitnodigend om naar binnen te gaan. Had 2 bonnen gekocht via ticketveiling. All you can eat mixed grill.
    Binnen zag het er erg netjes uit. De wc was prachtig. Personeel is erg vriendelijk. Het eten was echt van een lage kwaliteit. Hebben 2x vlees besteld en 2x het vlees aangebrand gekregen. Zal hier niet meer gaan eten.

28. Ben je opzoek naar een goed Grieks restaurant? Dan moet je zeker naar Rhodos Gouda!! Wij hebben er genoten zeer geslaagde avond.
    Lekker eten.
    Vriendelijk personeel.
    Goede ambiance.

29. We hebben lekker gegeten alleen vind ik het jammer dat je heel veel in het begin krijgt op een houten plank dus is heel snel koud.

30. Zoals altijd super lekker en via groupon ga je voor een leuke prijs uit eten.
    Goede service en leuk personeel.

31. Mario Keij

Vriendelijk personeel, niks is te gek en overal wordt rekening mee gouden. Eten is van goede kwaliteit, het enige is dat de desserts niet overeen komen qua prijs dan de andere gerechten. Maar ja, als dat het enig is wie ben ik om dan nog te klagen.

32. eddy dirks

Doordat het bij binnenkomst erg druk was werd het een beetje rommelig met betrekking tot het zoeken naar een vrije tafel. Maar door de zeer leuke, vriendelijke en snelle service werd dit snel goed gemaakt. Het eten is echt heerlijk en goed van smaak (de mixed grill is een aanrader).
    Bovendien hebben ze ook nog eens extra moeite genomen om voor 2 personen die vegan zijn, apart te koken. Echt top.
    Ik kan dit restaurant wel aanraden.

33. Hier wezen eten met 6 personen. Aan een veel te kleine tafel gezet achterin de zaal: super ongezellig. Het eten is uitgekleed: geen rijst en de saladebar was ook verdwenen. Geen mayonaise bij de patat, oude witte boterhammen in plaats van knapperig stokbrood. Mix gril was ook niet meer wat het was: geen spiesjes, geen worstjes, maar alleen heel veel gyros, iets wat op biefstuk moest lijken, wat kipfilet en hele droge ballen gehakt. Het is niet meer wat het was. We komen hier niet meer terug😥😥😥

34. Wat is dit achter uit gegaan de saladebar is weg geen rijst meer geen worstjes meer geen spiesjes meer geen mayonaise bij je patat oud wit brood deze Griekse eigenaar is niet goed bezig.

35. Patricia van loon

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en vooral leuk personeel.

36. Fred Rondeltap

Zaterdagavond 16-2-19. Chaos.
    De zaak zat vol en de leiding deed de mensen niet begeleiden die binnen kwamen zodat de mensen tussen en tegen de tafels stonden t wachten en wachten het was een grote chaos de serveersters konden er moeilijk langs en onze sfeer van een gezellig avondje uit eten was verpest, na twee maal klagen bij de obers gebeurde er niets zodat wij tijdens het hoofdgerecht zijn weg gegaan.
    En de ober vond het prima, geen verontschuldiging niets.
    Heel jammer meneer Rhodos, want het eten was heerlijk.

37. We hadden een onbeperkt mixgrill menu. Vooraf brood met een lekkere kruidenboter. De vijf geserveerde gegrilde vleesjes waren lauw en taai. De extra giros was wel warm en en beetje knapperig. De zaziki was heerlijk. De salade bestaat uit een kommetje ijsbergsla met slasaus. Frietjes prima. De bolletjes ijs na waren met ijskristallen erin. Heel vriendelijk en snel (trap op en af lopent) fit personeel. Het restaurant oogt oud en er is zichtbare zwarte schimmel.

38. Cia de Vlieger

Wij hadden onze jaarlijkse reunie van onze 5e klas van de lagere school en we hebben heerlijk gegeten en de sfeer was optimaal. We zijn inmiddels allemaal met pensioen maar hebben volop genoten.

39. Jac. Hoogendoorn

We kregen een glaasje ouzo en brood met tapenade van het huis.
    Heerlijk gegeten. De twee mannen hadden alles opgegeten (pittige kip en 5 soorten vlees, mixed grill) maar ik had nog de helft over van het hoofdgerecht. Kip met veel groenten en kaas eroverheen. Ober vroeg of ik het niet lekker vond. Ik vond het heerlijk maar erg veel. Toen kreeg ik het mee in een doggybag.

40. Richard van Daalen

Fantastisch gegeten, leuke sfeer en leuke en goede service.

41. Mirijanie

Leuke, gezellige sfeer. Goeie en snelle bediening! Kinderhoekje gedateerd, mag wel een up date krijgen.

42. Via groupon hier beland en ja wat kan je verwachten voor dit geld. Vandaar prijs/kwaliteit een 8. Heel geschikt voor een snelle hap. Het was erg druk op zaterdag we zaten boven waar het op den duur zeer benauwd werd. De zware grilldampen uit de keuken kwamen rechtstreeks naar boven. Daardoor snel weggegaan na het eten. Het eten was redelijk en mogelijkheid om bij te bestellen. Het was ook erg lawaaierig. De bediening was snel en zeer vriendelijk.

43. We hadden via social deal onbeperkt eten voor 2,5 uur.
    We kregen lauw vlees, wat zo taai was, dat het nauwelijks door te snijden was. De rijst was ook lauw.
    Toen we er iets van zeiden kregen we nieuw vlees, ditmaal nóg taaier en droger.
    Het was niet te eten!!!
    Wat een slecht restaurant!!!!!

44. Als vanouds: eten warm, smaakvol, lekker
    Rhodos is prima, misschien één puntje: té lawaaiig

45. We zaten bij de deur, er koud, lang wachten en uit eindelijk weg gegaan omdat het toetje heel lang moesten wachten. Jammer volgend jaar toch maar een andere restaurant zoeken.

46. Cees van den Beukel

Als je heerlijk grieks wil eten in Gouda en omgeving.
    Dan ga je naar restaurant Rhodos in Gouda toe.
    Prima menukaart en heerlijk ontspannen genieten van de heerlijke gerechten.
    Ook vriendelijk personeel en een persoonlijke groet van de eigenaar Jiannis.
    Maken de avond helemaal af.

47. We kregen eerst een welkomstdrankje, vonden we best lekker, echt Grieks om te beginnen. Er werd ons gevraagd of we al iets te drinken wilde hebben, we kozen munt thee, (zat verse munt in). We konden rustig kiezen uit de kaart.
    We hadden een heerlijk oven gerecht met lamsvlees, groenten, aardappel en feta kaas, het werd als een pakketje binnengebracht, wij vonden het echt heerlijk. Ook de rijst en de aardappeltjes waren goed, we konden het maar nauwelijks op, we konden ook nog iets kiezen uit de saladebar, was ook allemaal lekker.
    In plaats van toetje namen we daarom echte Griekse koffie, dat was even een vreemde gewaarwording maar wel lekker voor een keer.
    Wij hebben het naar ons zin gehad. Bediening was vriendelijk.

48. Wij hebben er afgelopen vrijdag (lichtjes avond in Gouda) vooraf gereserveerd rond 18 uur. Het was erg druk heerlijk gegeten a la carte, prima geholpen en ondanks de drukte ook nog redelijk snel. Voor herhaling vatbaar, prijs t.o.v. kwaliteit prima in orde. Om aan te raden.

49. Kitti Nemeth

Heerlijk bij Rhodos gegeten. Derde keer, altijd tevreden. De plek was helemaal vol door Kaarsjesavond maar de dienst was echt goed geregeld, moesten we niet lang wachten. Alles was heerlijk en vers en de sfeer was vriendelijk. Een goede ervaring met de familie!

50. Verwacht niet teveel met een kortingsbon voor onbeperkt mix grill. Je krijgt een bord vol vlees waarvan het meeste heeel veel gyros is. En je moet alles opmaken voordat je verder kan bestellen. Dus je raadt het al vol van de gyros alleen. Stokbrood was bruin brood met kruidenboter. Ook niet echt een succes. Saladebar was ook niet bijzonder. Ik klaag niet over de bediening, erg vriendelijk. Maar vond het eten niet super. Maar met kortingsbon een prima kwaliteit verhouding. Als ik hoofdprijs had betaald had het wel pijn gedaan.

51. Eten was lekker, alleen je moet best lang wachten op je drankje.

52. R van Emden

Voor de 2e keer uitstekend gegeten. Echt authentiek Grieks. Leuk, gezellig restaurant in hartje Gouda.

53. Prima gegeten maar een absolute top bediening.

54. Sarah St. George

55. Great service, great food, great atmosphere! Lovely owners- they are both so friendly and work hard to provide a wonderful experience for everyone dining there! It's truly a wonderful place to visit, more like visiting family or a friend's house, unlike some of those touristy restaurants you might find in other cities. The staff is very attentive, without being pushy or annoying. The prices are great and they do not skimp on portions, but most of all, the food is delicious! Definitely value for your money!

56. Esther Kleijn

Snelle service. Lekker eten. Het was druk en daardoor erg lawaaierig. Personeel heeft weinig bewegingsruimte. Maar we komen hier zeker nog eens terug.

57. Goed gegeten erg gezellig vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader en komen zeker nog een keer terug.

58. Vriendelijkheid ten top, eten in overvloed en super lekker. Je waant je even op vakantie op een grieks eiland. We komen hier graag ondanks dat we er toch een uur voor moeten rijden.

59. r. van esch

Erg druk. Lang moeten wachten op een tafel maar eten kwam snel. Eten was goed en bediening erg vriendelijk.

60. Vanavond met 7 personen met een kortingsbon onbeperkt mixes grill gegeten. Het eten was prima en de bediening van de jonge mensen was uitstekend. Ondanks dat het restaurant geheel vol was kregen wij het eten vrij vlot.
    Voor de prijs was het een en ander boven verwachting.
    Aan de inrichting van het restaurant kan wel wat gedaan worden.

61. Heerlijk gegeten.
    Het was redelijk rustig (dinsdagavond) maar er hing een gemoedelijke sfeer.
    Personeel was vriendelijk en op een leuke, ontspannen manier in voor een grapje.
    Ondanks het eten ontzettend lekker was, kregen de dames in ons gezelschap het eten niet op. Er werd direct voorgesteld om het overgebleven eten mee te geven; erg prettig dat dit werd aangeboden.
    We komen niet uit de buurt, maar als we weer in Gouda zijn, zullen we zeker overwegen om hier nogmaals te eten.

62. Heerlijk gegeten gisteren! Bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam (zelfs de vis werd voor onze dochter gefileerd aan tafel!). Prijs/kwaliteit is meer dan goed; zeker als je de 25% kortingsbon die iedereen als hij erom vraagt kan krijgen inlevert.

63. Het eten was heerlijk en service geweldig!

64. Met een grote groep gegeten. Het eten was heerlijk. Wel erg jong personeel, maar gezien de prijs hou je ook wel rekening met zulke dingen.

65. We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was mals en smaakvol! De service is uitstekend en er is vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!

66. Manon Jansen

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
    Alleen kon het restaurant het aantal klanten niet aan. Naar mijn idee teveel reserveringen aangenomen dan dat het restaurant aankon.
    Hadden om 19 uur gereserveerd en waren netjes 18.55 aanwezig. Vervolgens hadden wij om 19.40 pas een tafeltje. Terwijl er andere eerder geholpen werden. Beetje jammer.

67. We hebben lekker gegeten met de kids.
    Uitgebreide kindermenu keuze voor €5,- echt top. Heel goed ontvangen. Uitstekende service. Vlees was heerlijk!!

68. Mike van Herwaarden

Goed eten en goede service in een leuke ambiance. Een aanrader.

69. Caroline

Leuke tent, lekker gegeten, bijzonder leuke bediening en een leuke baas die alles ziet. Wij kwamen bijna een uur te laat en met vouchers van Ticketveiling, het was druk, maar alles werd flexibel en gezellig opgelost en de service was niet minder dan als we de hoofdprijs zouden betalen. We gaan zeker terug!

70. Het eten was lekker. Hoefden niet lang op te wachten. Goede, vriendelijke service. Mooie buurt. We gaan er zeker weer een keer naartoe.

71. Leo vd Klein

Eten was uitstekend.
    Wel veel maar is normaal.
    Afgesproken reservering niet gelukt.
    Dan maar naar boven druk en warm.
    Goed gegeten!

72. Desiree

Zoals altijd heerlijk gegeten. Prima bediening en fantastisch Grieks eten. Iedereen die ons bediende was super aardig! Top.

73. Een zeer vriendelijke en heerlijk restaurant.
    Heerlijk gegeten. Er hangt een gezellige sfeer.
    We komen absoluut gauw nog eens langs.

74. Ondanks de drukte super (en snel) geholpen en heerlijk gegeten

75. Janice en Kris Janapon

Onze bruiloft daar gevierd, het was erg gezellig, de bediening was super, het eten was fantastisch, de kip mega mals, de giros heerlijk op smaak, de rest was ook heerlijk, we kerven van alle gasten complimenten dat het daar zo leuk ws een het eten zo lekker was. Echt een top tent! Als verrassing kregen we nog een ijs plateau, zeker het blauwe ijs viel in de smaak.
    Dit is al de 4de keer maar nu was zeker het eten helemaal top, keep it up!

76. Vriendelijke ontvangst. Lekker eten. Prettige sfeer.

77. Een prima restaurant. Goede sfeer, goede en vlotte bediening en heerlijk vers eten, dat ruim voldoende was.

78. Lekker gegeten en genoeg.
    Zeker een aanrader om daar naar toe te gaan.
    Ik ben er al 5 keer geweest en dat vanuit de peel Brabant.

79. Heerlijk gegeten en was erg gezellig.

80. John van riel

Vandaag met 6 man gegeten bij dit gezellige restaurant in gouda. Geweldige sfeer lekker eten en super goed personeel! Keileuke eigenaar die 4 jaartje in mijn geboortestad tilburg heeft gewerkt. Echt een toprestaurant!!!

81. Weer heerlijk gegeten, het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is gezellig!

82. Ellie Switzar

Lekker gegeten, sympathieke bediening.

83. Echt genoten van het eten maar niet minder van de enorm vriendelijke bediening.

84. Alie schokkenbroek

Goede service en vriendelijk personeel.
    Eten was goed.

85. Heel jammer dat we 40 minuten moesten wachten op een tafel terwijl je gereserveerd heb en normaal krijg je een welkomst drankje zelfs die hebben we niet gehad. Bediening mag wel vaker langs lopen voor drinken. Eten is gewoon lekker en niks mis mee.

86. De atmossfeer is gezellig, de bediening top, het eten lekker, een aanrader.

87. Wij hadden via de ticketveiling voor twee personen een onbeperkt mix grill gewonnen. Het eten was goed. Echter zeer druk en erg gehorig. De bediening was matig. De eigenaar vriendelijk en enthousiast.

88. Sarina walehiane

Altijd gezellig, goed eten en vriendelijk personeel. Eten zeer goed!

89. lyda teunissen

We hebben heerlijk gegeten. Alleen jammer dat we teveel betaald hebben. We waren met zijn vijven en wilden gebruikmaken van de ah-restaurantactie dat is het tweede driegangenmenu gratis dus tweebonnen ingeleverd en 1persoon gewoon betalen dachten wij. Blijkt achteraf dat we voor 6personen hebben betaald i.p.v voor drie. Dus heel erg jammer vooral omdat mijn zoon het zou betalen als afsluiting van de vakantie was voor hem een dure afsluiting helaas.

90. Top tent ga er graag heen

91. A k j dekker

Super bediening, hartelijk ontvangst, heerlijk eten in een goede ambiance.
    Raad ik zeker aan. Vooral op de dagen voor het weekeinde. Is dan rustiger binnen, wat de culinaire intimiteit ten goede komt!
    Eenmaal geweest... Dan zeker de drang om terug te gaan voor herhaling van de eerste prettige ervaring!

92. Michael

Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance. Het restaurant heeft een mooie kaart, met heerlijke gerechten. We hebben genoten van deze avond. De bediening was zeer sympathiek tegenover de mensen en deed hun werk zeer vlot.
    Mijn dank hiervoor,

Michael

93. Heel slecht eten. Het is ook niet schoon. Ook de bediening is er niet beter op geworden. Helaas was het geen leuke avond voor ons. Wij komen hier nooit meer. Ze kunnen beter dicht gaan.

94. Wij zijn om mijn verjaardag te vieren naar Restaurant Rhodos geweest met de kinderen. Wij waren met 7 personen.
    Dit was via Groupon. Wij kregen een slap glaasje ouzo, zat natuurlijk water bij. Toen bestelden wij het voorgerecht, allemaal verschillende hapjes en zo'n schaal was voor 2 personen, maar 5 personen wilden dit en ze zeiden dat het kon het zou aangepast worden. Inderdaad het was aangepast. Wij kregen 2 schalen en één extra gehaktballetje en ik vroeg waar de carpaccio was, toen werd er gezegd dat niet iedereen dezelfde schotel kreeg en dus bij deze het er niet bij zat. Mijn schoonzoon mag geen vis en ik vroeg waar zijn schotel bleef en toen werd er gezegd dat hij de kleine schaal die er naast stond kon nemen en dat het pittige vlees wat hij lekker vond er niet meer was, dus zat er ook maar niet bij. Waarom wordt dat niet daarvoor gezegd.

Toen de mixed grill een grote schaal, maar met 7 personen is deze schaal zo leeg. Jongen kwam de schaal ophalen en vroeg of het gesmaakt had en vroeg of wij een nagerecht wilden. Maar er waren nog personen die wel wat vlees wilden het was tenslotte onbeperkt mix grill voor 3 uur. Dus ik vroeg hier om toen werd er gezegd dat je beter een halve schaal kon nemen want je kon altijd nog bijbestellen. Hebben wij gedaan nu geen 5 soorten vlees maar 3 waarvan het meeste giros. Mijn man vroeg om nog wat te drinken aan degene en die zou het brengen, maar er kwam maar niets en toen waren onze glazen weer leeg en vroegen wij ook om drinken en wij kregen ons drinken, maar mijn man kreeg niets en moest weer opnieuw vragen of hij een glas wijn mocht. En niet iets van sorry, ik ben het vergeten.

Toen het nagerecht mijn dochter en ik nemen altijd een Dame Blanche in elk restaurant en wij kregen natuurlijk de kaart van de Groupon en daar stond het alom bekende Dame Blanche in een glas. Wij kregen het nagerecht en wat was het, een bord met twee bollen ijs en een stuk of 6 dunne streepjes chocolade erover heen. Wij waren zo verrast dat wij eigenlijk vergeten zijn om iets te zeggen, want ik had die avond al zoveel tegen het bedienend personeel geklaagd. Er zaten er nog een paar te eten en de borden bij degene die klaar waren werden al weggehaald wat ik eigenlijk toch ook niet zo leuk vond. Nu lees ik bij de referenties dat er een saladebar was en daar wist ik tot op heden ook niets van. Ik vind dit echt niet normaal meer wat een gezellige avond moest worden werd een vreselijke irritante avond. Hier komen wij dus nooit meer.

95. Reserveren blijft een puntje van kritiek, eten erg goed en lekker!
    Sfeer prima en het personeel jong maar vriendelijk en professioneel!
    Aanrader!!

96. Ik ben vanavond wezen eten met mijn vrouw en 2 vrienden. Het was zo als gewoonlijk ontzettend gezellig. We namen eerst als voorgerecht een heerlijke pikila, dat waren allemaal heerlijke kleine koude en warme hapjes, toen kregen we als hoofdgerecht de heerlijke mixedgrill. Een goeie schaal vlees en lekker veel, als slot namen we nog een heerlijke dame blanch en gingen vervolgens met een tevreden gevoel weg. Het is echt een aanrader als je van Grieks houd.

97. Darja sidjakova

Zeer goede tent, bij aankomst werden onze jassen aangepakt en kregen we een lekkere ouzo, het eten was heerlijk en hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om een keer langs te gaan!!😁

98. Lekker gegeten bij rhodos. Wij hadden een gekozen voor de Groupon actie. We hebben heerlijk genoten en bijbestellen was geen probleem. Heel gastvrij en een gezellige sfeer.

99. Boy van Bemmel

Super leuk restaurant! Goede sfeer en heerlijk eten. Zeker de moeite waard, om een keer te bezoeken!

100. One of the best restaurants we ate at our vacations. Nice atmosphere, really fast and happy waiters and really really tasty food.We propose you to try it once!!!!!

Vorige pagina

Volgende pagina