Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gouda verdeeld zijn.

1. Grieks Gouda

Via groupon hier terecht gekomen op 7 feb. 2013, bij binnenkomst was het aardig druk.
    Welkomstdrankje Ouzo, duidelijk uitgelegd over de groupon en ev. bijbetaling voor andere dingen. Binnen 1 min. drankje gekregen, binnen 5 min. eten gekregen, behulpzaam personeel. minpunt; Personeel werkt door mekaar heen, geen vaste wijken, kan best irritant zijn, zeker als er 3x gevraagd wordt, hoe is het eten ? Wat te drinken ? Voor de rest is het eten prima, vlees lekker mals en veel....
    Saladebar is niet echt top, klein assortiment. Kortom, kan ermee door, avondje uit eten was prima geslaagd. H-Wc mag een renovatiebeurtje krijgen.

2. Grieks Gouda

Op zich was het eten goed, maar de hygiëne laat te wensen over.
    Mag beter afgewassen worden.
    Het restaurant was niet al te schoon en het servies al helemaal niet.

3. Grieks Gouda

Tijn en Thijs

Zaterdag 2-2-2013 daar gegeten met Groupon (All you can eat mixed grill).
    Wat een waardeloze bediening! Zo slecht heb ik het in tijden niet gehad!
    Bij binnenkomst moesten we even wachten voordat we een plekje hadden (wel gereserveerd).
    Bij andere tafels kregen ze een welkomst ouzo, deze zijn ze bij ons vergeten. We hebben 2 biertjes besteld en deze kwamen compleet dood op onze tafel.
    De schaal met mixed grill kwam op tafel, zelf maar even om borden gevraagd en ook nog wat te drinken. Nadat de schaal half leeg was, maar eens gevraagd of ze het biertje wat we besteld hadden nog konden brengen, deze werd gelukkig nu wel vlot gebracht.
    Bij de de mixed grill konden we gebruik maken van de salade bar, deze was half leeg en had niks met grieks te maken.
    Na het eten besloten we om geen toetje te nemen maar nog een biertje. Na 15 min heb ik de rekening maar gevraagd, want het bier was er nog steeds niet.

Eten was niet slecht, maar geen hoogstandje grieks, een 6.
    Sfeer vond ik erg druk en chaotisch, maar net een voldoende.
    Service was bar slecht, niemand had een eigen wijk en iedereen deed maar wat zonder het van elkaar te weten, dus meerdere malen iemand aan de tafel gehad met vragen die een collega al had gesteld, maar je drankje brengen is erg moeilijk.

Prijs kwaliteit is wat moeilijk te zeggen doordat het een groupon aanbieding was, maar normaal zouden wij 35 euro per persoon moeten betalen hiervoor en dat was het zeker niet waard! Daarom een 5.

Wij komen hier niet meer terug.

4. Grieks Gouda

Wilma en Eddy de Wit

Met grouponbon en niet al te hoge verwachtingen een tafel gereserveerd op 23 dec. Bij Rhodos in Gouda.
    Er was boven een plekje voor ons vrij in het volle restaurant. De bediening was vriendelijk en correct. Het voorgerecht tzaziki met heerlijk brood was veel te veel maar even aan de kant geschoven ,een enome schaal mixt grill volgde met wederom tzaziki en heerlijke dikke frieten en een schaaltje rijst, niet alles opgegeten want te veel...
    Wij hebben heerlijk gegeten met 2 personen voor 19 euro..! het was het zeker waard, en komen graag nog eens.
    De drank bediening had iets vaker kunnen opnemen, verder niets dan tevredenheid.

5. Grieks Gouda

Heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos in Gouda. Erg gezellige sfeer, leuk personeel en het belangrijkste: uitstekend en goed eten. Via groupon zijn wij hier terecht gekomen. Dus de prijzen waren ook goed. Zeker een aanrader. Hier komen wij vaker!

6. Grieks Gouda

We hebben vorige week samen met het gezin bij de Rhodos gegeten in Gouda, we komen zelf uit Middelburg dus we waren er nooit eerder geweest. Het ligt makkelijk gelegen aan de rand van het centrum en is gemakkelijk te bereiken met eerst de auto en daarna te voet. Het is een ruim opgezet restaurant met tafels en banken zodat je privacy hebt om rustig te praten met je vrienden en familie. Het personeel is uiterst vriendelijk en niks is teveel gevraagt. De kinderen hadden kinder menu's die makkelijk aan te passen waren aan waar ze zin in hadden. Er is ook een kinderhoek dus je kan rustig eten terwijl de kinderen van de gasten met elkaar in en buiten het restaurant kunnen ravotten en jij dus lekker de tijd kunt nemen om te eten. Wij hadden een Pikilia wat een echte aanrader is voor 2 of meer personen. Je krijgt veel verschillende gerechtjes zodat je een beetje kunt proeven wat de Griekse keuken inhoud.

Wij hebben het gecombineerd met een dagje authentieke kaasmarkt in Gouda. Een aanrader als je in de buurt bent of woont.

7. Grieks Gouda

Wat een vreselijke ervaring!Wij gingen met ons gezin van 4 personen eten met de grouponbon!Wachten op een tafel,die erg plakkerig was!Drommen mensen die staan te wachten op een tafel en die daardoor bijna op je tafel zitten.Drankjes bleven weg!De salade bar zag er vies uit en half leeg.We werden bijna weggekeken toen we klaar waren!En tot overmaat van ramp bleek een van onze jassen verdwenen!Die we perse op moesten hangen ,omdat er bij de tafel volgens zeggen geen plaats voor was!Wij komen hier nooit meer!!!!

8. Grieks Gouda

Beste lezers,

Zaterdag 10 november j.l was er weer live-muziek. Met een stel collega's (11)
    hadden we op voorhand al afgesproken dat we zouden komen.

Vriendelijkheid en gastvrijheid in een gezellige omgeving doet je al gauw thuis voelen. De collega's stonden al gauw op de dansvloer. Voor een natje en een droogje werd ondertussen ook goed gezorgd.
    Eten een stukje persoonlijke aandacht een geintje en een dans, het kan en is er allemaal!

We zijn keurig geholpen door het bedienend personeel wat zich letterlijk het vuur uit de sloffen heeft gelopen. Het was echt druk, niks was te veel gevraagd.
    De grote schalen met vlees en vis waren fantastisch en smaakte zeer goed!
    Fijn is ook om te vermelden dat er rekening wordt gehouden met mensen die geen varkensvlees eten, vegetarisch of geen gekruid voedsel mogen nuttigen. Dit geeft aan de veelzijdigheid en het vakmanschap van de koks in de keuken.

Het was een fantastische avond namens Frits en de andere boy's
    heel hartelijk bedankt!

Graag tot de volgende keer....

Ricardo

9. Grieks Gouda

De ouzo was erg waterig. De bestelling die we plaatsten was niet goed doorgekomen bij Jianus, toen we het vermeldden kregen we zoveel excuses en hij maakte het wel goed. Dat deed hij ook. De rekening was perfect. Het eten en de toetjes ook. Wij komen hier al jaren en eigenlijk is het altijd goed. Dit ligt ook aan de eigenaar, die je als gewaardeerde gast behandelt, met een handje als je komt en als je gaat.

10. Grieks Gouda

Prima eten tegen een prima prijs. Grote kaart en veel variatie. De eigenaar is altijd druk in de weer alleen is hij altijd vriendelijk en vrolijk! Ik kom hier graag!!

11. Grieks Gouda

Frederick Waagmeester

Wij zien hier met de verjaardag van mijn broer uit eten geweest! Het was makkelijk te vinden vanaf de parkeerplaats aan de stadsrand. We moesten 5 minuten op een tafel wachten maar kregen een drankje van de zaak voor ons geduld. We hebben daarna ook dik 3 uur gezeten het eten was lekker en zag er goed uit. De bar maakten een foutje met de wijn die gelijk werd rechtgezet door de gastheer en opnieuw kregen wij een rondje van de zaak.

Top avond.

12. Grieks Gouda

Anne Marie

Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Werden allervriendelijkst ontvangen, doch ons tafeltje wat we besproken hadden was nog steeds bezet. Ander tafeltje werd ons aangewezen. Een ouzo werd ons aangeboden van het huis. We vonden dit aardig totdat we het proefden. Was meer water dan ouzo. Dit tegen eigenaar gezegd en die keek raar op en proefde het. Inderdaad, zei hij, meer watewr dan ouzo. Dat komt, zei hij, dat de fles buiten gestaan heeft en de ouzo verdampt is ?? Dit hadden we nog nooit ergens gehoord. We zouden een nieuw glaasje krijgen. Toen ons dit werd geserveerd door een serveerster vroegen we of dit nou wel de echte ouzo was. Ze zei - u heeft vorige keer de verdunde versie gekregen die wij geven aan groupon bezoekers.??
    Dus ons werd een verhaal door de eigenaar op de mouw gespeld. Zeer onprofessioneel.

Het eten was taai en het toetje te veel van het goede. Al met al een verpieterde avond uit dankzij Rhodos Restaurant.

13. Grieks Gouda

Vrijdagavond 19:00 de zaak zit vol.
    We hadden gereserveerd dus voor ons was er een tafeltje vrij.
    Ondanks de drukte hoefde we niet lang te wachten op onze gerechten.
    Voorgerecht griekse gehakt in tomatensaus en de schotel koude voorgerechten. De smaak was prima alleen zat er te weinig stokbrood bij. ( 6 stukjes voor 2 pers)
    Hoofdgerecht mix grill voor 2 pers. Heerlijk van smaak en prima gegaard op de grill. Deze schotel is overdadig en kregen wij niet op.
    Saladebar stelt teleur, bestaande uit een aantal verschillende soorten rauwkost. Er was echter geen olijf of feta te bekennen. Afsluiter ijs met vers fruit. Echt vers fruit met vanilleijs. Zeer groot. ( je kunt er ook met z'n tweeën van eten)
    De bediening was losjes maar correct.

14. Grieks Gouda

Afgelopen zaterdag met z'n 2en gegeten.
    Als voorafje meloen met rauwe ham besteld, we kregen meloen met carpaccio, gemeld, toen kregen we meloen met beenham, ik zei dit is ook geen rauwe ham, serveerster: ooh ohh ik heb geen verstand van vlees.

Toen het hoofdgerecht kwam werd er eerst rijst en patat op tafel gezet en 15 minuten laten de mixed grill, met zwaar doorbakken taai vlees.

Aan 3 serveersters gevraagd of wij mayonaise konden krijgen voor de inmiddels koude patat, de mayonaise kwam toen wij al klaar waren met eten.

Gelijk weggegaan, we kregen een bon dat we de volgende keer met 25% korting konden komen eten, nou wij komen hier nooit meer.

Ook zat er een groep van 12 man achter ons, die al een aardig biertje op hadden te schreeuwen en te gillen.

15. Grieks Gouda

Afgelopen zaterdagavond met 6 mensen een heerlijke avond gehad. Ondanks een zeer drukke avond werkte het personeel inclusief de eigenaars als een team samen iedereen vlot en vriendelijk te bedienen. Wij gingen gezamenlijk voor de mixed grill die ons bij een vorige gelegenheid al prima was bevallen.
    Iedereen was het er over eens, de ruime hoeveelheid vlees was precies op smaak die wij als liefhebbers van de griekse keuken graag hebben. De nagerechten maakten ons feestje compleet, heerlijke Baklava met ijs, diverse varianten van verse vruchten met ijs....alle bordjes waren leeg! Ik schrijf niet gauw een recensie...dit is de moeite waard!!

16. Grieks Gouda

Ik ben hier gister gaan eten mijn in totaal vier personen. De kwaliteit van het eten was erg goed en de hoeveelheid ook. Dus met de keuken is niets mis.
    Echter de bediening vonden we erg slecht. Niet iedereen sprak Nederlands, wat op zich niet heel erg is, maar in het engels werden we ook niet goed verstaan. De borden werden voorlangs geserveerd, de koffie stond in een voetbadje en het afruimen gebeurde ook met de stapel-methode. Voor de prijs van het eten verwachten we ook een nette (proffesionelere) bediening. De toiletten waren erg smerig, overal lag wc papier en de prullenbakken lagen overvol. Erg onprettig.
    Dus lekker eten JA, het luxe gevoel van uit eten NEE.

17. Grieks Gouda

Ik kom hier al zeker een jaar of 11. Het eten is heerlijk. Ik ben nog nooit bij een Griek geweest met zo'n uitgebreide kaart! Jiannis en Vicky zijn top! ik raad dit restaurant iedereen aan...

18. Grieks Gouda

Afgelopen weekend weer eens gezellig gegeten bij, zoals wij zeggen: "de Griek" en dan bedoelen wij Rhodos in Gouda.
    Fantastisch zoals je daar iedere keer weer wordt ontvangen door Jiannis en Vicky , altijd goed en zeker gezellig.
    Aan aandacht geen gebrek en de menukaart is prima, en het eten en drinken wordt prima verzorgd.

19. Grieks Gouda

Gezellig eigenaar fijne bediening hele goede sfeer. Je voelt je echt gast.
    En dat is toch een wezelijk verschil dan je als klant voelen. Eten en prijs verhouding is erg goed. Absoluut de moeite waard.

20. Grieks Gouda

Heerlijk eten, de sfeer is zeker gezellig. Mensen voelen zich thuis en het is niet duur!

21. Grieks Gouda

Natascha K.

Op een woensdag na het winkelen wilden we lekker ergens een hapje gaan eten. We kwamen bij het Griekse restaurant Rhodos terecht. Het was binnen lekker vol, maar toch kwam het eten en drinken erg snel. De eigenaar verwelkomde ons alsof we er al jaren komen. Het was de perfecte afsluiter van ons dagje Gouda!

22. Grieks Gouda

Met de kerst ben ik voor het eerst met heel de familie wezen eten bij Rhodos. Het eten was erg goed. De bediening was ook erg goed en heel gezellig. Daarnaast hebben wij ook nog eens een kortingspasje van 25% korting meegekregen. Wij zullen hier zeker vaker gaan komen.

23. Grieks Gouda

Gisteravond wezen eten bij dit griekse restaurant, bij binnenkomst al heel hartelijk ontvangen door de griekse eigenaar. Was er met mijn ouders (72 en 74) die vrijwel nooit uit eten gaan en een heerlijke avond beleefd. Vriendelijke bediening, lekkere echte griekse gerechten en voor een zeer redelijke prijs! Nadien zelfs nog een kortingskaart van 25% meegekregen! Ik ga zeker binnenkort nog een keer terug met vrienden. Een echte aanrader.

24. Grieks Gouda

Vorige week hebben we hier een fantastisch diner gehad! Het was ontzettend gezellig, mede mogelijk gemaakt door de gezelligheid van het personeel. Ook het eten was lekker, en zeer overvloedig!

25. Grieks Gouda

Hoe gezellig het personeel ook doet (open en vriendelijk), het kan onze ervaring niet wegnemen dat het eten heel matig is. Slappe friet, koude rijst, matige Gyros. En een saladebar die ons niet smaakte, was het wel vers?
    Kortom: als ik Herman de Blijker was, of Gordon Ramsay, dan zou ik eens een flinke frisse Griekse wind over Rhodos laten stormen (zoals we dat kennen van het echte Rhodos). Want dat lijkt nodig!

26. Grieks Gouda

Vorig jaar dacht ik met mijn vriend gezellig uit eten te gaan. Er werd ons een tafeltje gewezen en pas na 15 minuten vroeg een Griekse meneer of we wat te drinken wilden. Mijn vriend een cola en ik een glaasje witte wijn en ook graag een spa rood. Denkt die meneer grappig te zijn en zegt alsof ik er niet bij zit tegen mijn vriend: "Ze is wel veeleisend he?" Daarna toch maar eten besteld. We moesten erg lang wachten. Voorgerecht komt duidelijk direct uit de magnetron en later het hoofdgerecht: Lamsvlees met knoflooksaus in citroensaus uit de oven. Meer saus dan vlees en de extra bestelde tsaziki zat er niet bij. "Ja dat komt er zo aan mevrouw." Daarna nog tot twee keer toe met tussenpozen van 15 min gevraagd en niet geleverd. Ik had inmiddels het vlees uit de saus gevist.

Ben ik klaar met eten, komt dezelfde meneer met zn leuke opmerkingen vragen of het gesmaakt heeft. Ik doe mijn beklag en meneer kijkt weer mijn vriend aan en maakt nog een behoorlijk kwetsende opmerking. Mijn kookpunt was inmiddels al behoorlijk bereikt. Ik ging naar buiten, even afkoelen. Dus al met al; slechte, onvriendelijke bediening, slecht eten, geen excuses. En ook al geen vriendelijke prijzen. Absoluut geen aanrader dus!

27. Grieks Gouda

Het voelt als thuis komen daar terwijl ik niet Grieks ben.

Eten is zalig, drinken is geweldig, en het is altijd even gezellig (als de baas er is)

28. Grieks Gouda

martijn aarssen

Hele goede service, je waant je meteen in Griekenland, net vakantie. En om het nog lekkerder te eten moet je de arnaki, dorade of de exohiko bestellen. Heerlijk lekker met z'n 4en gegeten.

29. Grieks Gouda

Dit slaat alles, ik bestelde een Griekse salade en kreeg daar ketchup en mayonaise op..............

Rest van 't eten te zout.

30. Grieks Gouda

Ben hier jaren niet meer geweest, was altijd goed, maar dit keer vond ik het dieptriest. Zeer slechte service en bediening, het stikte van het personeel, er waren nog nauwelijks gasten en nog vraagt niemand uit zichzelf wat je wilt drinken of eten.

Ook de kwaliteit van het eten vond ik ronduit slecht. De giros was baggervet en droog (jaja, hoe doen ze het?!) en de patat hard en taai. Rijst was gewoon witte rijst, leek weinig mee gedaan. Op hun website staat dat ieder kind een geweldig kadootje krijgt, maar hier was totaal geen sprake van.

Het geheel was totaal niet voor herhaling vatbaar!

31. Grieks Gouda

Eten op zich niet slecht maar geen top. De forel leek wel te lang in de vriezer te hebben gelegen en de retsinawijn was te waterig. Personeel leek niet helemaal met de gedachten erbij. Het overige eten was wel redelijk tot goed.

32. Grieks Gouda

Lekker eten in een gezellige sfeer voor weinig geld (met de kortingskaart). Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Een tip: de zoete witte Samos wijn is het proberen waard (als je van zoete witte wijn houdt natuurlijk ;-)

33. Grieks Gouda

Wil je gewoon lekker eten en een gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Reserveer wel even want het is er altijd druk.

34. Grieks Gouda

Uitstekende bediening en zeer goede ambiance

35. Grieks Gouda

Heerlijk eten, geweldige bediening, er hangt een zeer gezellige sfeer. Misschien wel wat duur, maar met je kortingskaart is het prima te betalen.

36. Grieks Gouda

Super bediening, lekker eten, goede wijn, en je krijgt een 25% kortingskaart. Hierdoor is het niet duur!

Vorige pagina