Hier zie je hoe de meningen over de Brasserie Felicia verdeeld zijn.

1. Leuke ongedwongen sfeer, goede kaart, voor elk wat wils en gezellig eten. Het kan allemaal wat professioneler maar dat hoeft voor mij niet, dit is gewoon simpel en goed voor deze prijs. Fijn is ook dat er buiten en piep klein terrasje is, waar je met de koffie en een sigaret je diner kunt afsluiten.
    Jammer voor de eigenaar dat dit geen "wandelstraat" is op zondag, daardoor minder klanten denk ik.

2. Ik dacht daar leuk mijn verjaardag te vieren, en we hadden erna nog een feest. Twee en een half uur voor uitgetrokken, al speciaal geen voorgerecht genomen, maar het was gewoon een zootje met de bediening. Mijn gerecht wat ik gratis zou krijgen was gewoon op de bon gezet. We waren met 12 personen, die allemaal hun eigen deel wilden betalen, maar alle gerechten stonden kris kras door elkaar opgeteld op de bon. En het duurde erg lang voordat we het nagerecht en de rekening kregen, en wij dus daarom te laat op het feest aankwamen.

Misschien dat het doordeweeks beter gaat als het niet zo druk is. Eten was perfect.

5,7
  3. Internationaal Gouda

Ruud Langenberg

Woensdag met heel de familie wezen eten, 14 personen. Voor mij de eerste keer, zag er best tegen op maar wat een verrassing. Ikzelf werk in de horeca, wij hebben genoten vanaf de eerste minuut, klasse. Komen zeker heel snel terug. Eten noem maar op en het was er en was heerlijk, drinken volop. Service toppie. Dus voor die prijs echt een aanbeveling waard.

4. Eten was goed, prima service in een gezellig restaurant. Aanrader; we komen spoedig weer terug!

5. Altijd vriendelijk, eten heerlijk, service top, sfeer geweldig. Gezellig bij het water gegeten. Prijs/kwaliteit niets mis mee.

Aanrader

6. Internationaal Gouda

Afgelopen weekend met groep gegeten bij Atlantis.
    Ik vond het een aangename ervaring. Uiteraard is het druk, uiteraard is er veel, uiteraard is het geen sterrenrestaurant maar de aangeboden kwaliteit en smaak is prima. Veel keuze. Vers. Voldoende vaak ververst. Goede service.

Ik vind wel dat het een locatie is voor een groep, maar kan het dan van harte aanbevelen.

7. Martin en Vicky Van der Steenhoven

Gisteravond. Samen met Martin m'n man heerlijk gegeten bij Brasserie Felicia. En niet alleen zo lekker genoten van het eten, maar ook van de gezellige sfeer en de super lieve bediening die bestaat uit twee jonge meisjes en de mams van Dannie de eigenaar. Dannie die druk in de keuken aan het werk was vond ook nog eens de tijd om ons te verwennen met zalige muziek. 🎼👍

Na al de heerlijke, royale porties genoot ik nog even van de lekkerste cappuccino van Gouda en van de Spaanse en italiaanse muziek, ik waande me zo'n beetje in m'n favoriete vakantie land Italië. Had er nog uren willen blijven zitten, maar we hadden kaarjes voor de bioscoop. Kortom, ik kan iedereen aanbevelen om daar eens naar binnen te stappen om het lekkere eten en de fijne gemoedelijke sfeer te proeven en zo ook te ervaren wat ik bedoel. Dannie, mams en de meisjes, heel erg bedankt voor de super gezellige avond en al het lekkers! Tot heel gauw weer. Ciao!

Liefs van Vicky ❤️

8. Prima gegeten, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit verhouding ook goed.

9. Nooit meer! De vulling lag aan een kant en waar geen vulling lag, was de bodem zwart. En dat zie je pas thuis. Koop ze in het vervolg wel bij de supermarkt...

1,6
  10. mek

Gisteravond hier met 2 personen gegeten met een Groupon. We hadden gelukkig een tafeltje buiten kunnen bemachtigen (was er erg druk).

We hadden de mixed grill, welke prima van smaak was (wel erg vet), en voldoende voor 2 personen.

Vriendelijke bediening.

Geen hoogvlieger, maar wel een dikke voldoende, zeker gezien de prijs / kwaliteit verhouding.

11. Net terug van een etentje bij Grieks restaurant Rhodos. Het was gezellig druk, vlotte en vriendelijke bediening. Via groupon een mix grill gehad. Gegrilde vleesschotel met rijst en friet. Er was ook een saladbar maar niet veel variatie hier. De vleesschotel was heerlijk met tzatziki saus. We hebben zelfs nog een portie vlees gevraagd en frietjes. Voor het geld dat we betaald hebben via groupon (20) euro was het heerlijk genieten. Entourage en gezellige muziek deed echt denken aan Griekenland.

12. We hebben erg genoten van het eten, goede service. De ice fondue was erg lekker, echt een aanrader. Ik kom er zeker nog een keer terug voor de ice fondue.

13. Eten was prima maar de bediening niet. We werden een soort van vergeten. Zaten boven en hebben ongeveer een half uur zitten wachten tot de serveerster kwam. Hebben het bij het hoofdgerecht gelaten en het nagerecht ergens anders gegeten.

5,1
  14. Dacht alleen dat zulke slechte restaurants op tv voorkwamen. De mensen die een kwartier na ons binnen kwamen, zijn alweer klaar met eten. Bediening warrig en eten niet goed doorgekookt en lauw. Niet gegeten.

3,2
  15. Timothy

Lekker gegeten! Goede prijzen. Leuke bediening.

16. Altijd op tijd, minder dan 30 minuten. Prijzen uitstekend, personeel vriendelijk. Goede service.

17. Wim blokker

We hebben met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij Divino!! Echte Italiaanse gerechten met echte Italiaanse bediening: pittig en vriendelijk! De wijn en de tagliatte waren divino!!
    Bij vertrek word je vriendelijk de hand geschud en buonne notte gewenst. Geweldig!!

Een aanrader voor iedereen. Als we terugkomen in Gouda dan gaan we zeker weer een hapje eten bij divino!

18. Shady Shehata

19. Internationaal Gouda

Vanavond met echtgenote en onze kleindochter van 10, die zich hier enorm op verheugde, gaan eten. Kwamen om 19.30 uur binnen en betaalden voor 2,5 uur ca. 82,00 euro.

Helaas was het niet alleen verschrikkelijk druk en veel herrie, maar ook het eten was ronduit slecht. Van het warme buffet (loempiaatjes, garnalen, beignets alles koud en taai, gefrituurde garnalen vet en taai en wat koud behoorde te zijn (ijs) was gesmolten). Binnen drie kwartier stonden we buiten met een zeer teleurgestelde kleindochter, die eerder wel een betere ervaring had. Zelfs de speelruimte was op het moment van ons bezoek niet toegankelijk voor onze kleindochter, die werd weggejaagd door bepaald soort kinderen. Toezicht zou hier dan ook op zijn plaats zijn.

Op de klacht die we indienden aan de balie bij ons vertrek werd geantwoord dat we dan maar à la carte hadden moeten eten. Hoe verzin je zoiets! Voor ons zijn alle cijfers 0. Voor ons nooit meer, vooral na de reactie van het baliepersoneel en de manager die ernaast stond en er naar luisterde, zonder zijn mond open te doen.

20. Internationaal Gouda

Rutger

Afgelopen week voor de 4e keer bij Atlantis gegeten. Voor de kinderen vooral erg leuk. Zelf lekker je eten uitkiezen is een feestje. Je hebt geruime keuze uit diverse gerechten en je kan ook de koks een stukje vlees laten bakken. Allemaal prima. Maar de klantvriendelijkheid kan beter. Bij binnenkomst aangegeven dat ik jarig was en gebruik wilde maken van de 50% kortingsactie. Geen felicitaties van hun kant maar een strak gezicht dat ik een medewerker mocht volgen. Ook sommige Chinese koks zeggen geen woord maar wijzen naar je ipv te vragen wat je wil, bakken je vlees en leggen het op een bord zonder enig verder contact. Sommige delen van het restaurant voelen erg massaal aan. Het woord "vreetschuur" is wel eens eerder op deze site gevallen en dat klopt wellicht ook wel. Borden worden redelijk snel opgehaald. Helaas ook soms als je nog aan het eten bent en even pauzeert. Helaas wordt de Nederlandse taal niet door elke medewerker beheerst. Jammer. Er is ook een gedeelte waar de kinderen kunnen spelen. Daar is helaas geen toezicht waardoor vervelende en brutale kinderen hun gang kunnen gaan. Helaas 2x meegemaakt. Na afloop lever je je tafelbewijs weer in. Helaas was er niemand bij de receptie deze keer en zaten 10 Chinese mannen te kletsen in een ruimte ernaast. Na 2 minuten kwam er toch maar even iemand mijn tafelbewijs aannemen. Jammer. Nu lijkt het of ik vooral negatief ben maar ik wil hiermee aangeven dat als je voor het eten gaat en de sfeer je koud laat je hier prima terecht kan. Conclusie: goed eten, goed drinken, weinig sfeer.

21. Wim

Prima gegeten op een heerlijke zonnige avond. Vlotte bediening, goed opgeleid, en attent. De zalm was goed en prima geserveerd. Dit gold ook voor mijn tafelgenoot, deze had sate besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader.

22. Leo

Het Bakhuys Gouda. Warme zomerdag, terrasjesweer in Gouda. Goed dat we gereserveerd hadden, anders was er op het terrad van Het Bakhuys geen plek geweest voor ons. Prachtig uitzicht op het Goudse stadhuis. Vlotte en enthousiaste bediening. Menukaart in de vorm van een krant, origineel. De kaart verraadt het al: hier geen culinaire hoogstandjes, maar gewone kost - en daar is niks mis mee, als het op een goede manier wordt gebracht. We dubben even of we de Pappas zullen nemen, de Bakhuys-variant van de tapas. Omwille van de tijd -we hebben maar iets meer dan een uur- kiezen we toch maar voor een gewoon hoofdgerecht. Brood met smeersels vooraf, een lekker koud frisdrankje erbij. Bediening is zeer alert op lege flesjes en lege glazen: "nog iets te drinken, meneer?" Jammer van het luidruchtige beachvolleybalteam naast ons, lekker rustig genieten van je eten is er zo niet bij. Maar: dat eten was verder prima. Een heerlijke oerham met pikante honingsaus, flink aan de maat ook. Aan de andere kant van de tafel de in knoflookolie gebakken kippendijen en biefstukpuntjes met parika, ui en champignons: ook heel aardig. Het is eigenlijk een soort platservice: op één bord worden drie schaaltjes geserveerd: friet, salade en vlees. Prijs/kwaliteitverhouding is zeker OK. Een leuke plek om voor een schappelijke prijs de maag te vullen.

23. Driekus

Heerlijk op terras. Keurige bediening! Toetjes (chocoladetaartje met kokos ijs) zonder slagroom. Dat verbaasde mij weer.

24. Internationaal Gouda

Viv

Wij vonden het een erg mooie zaak, erg schoon en opgeruimd met een luxe uitstraling. Er wordt hard gewerkt door de koks en het personeel wat je aan tafel krijgt om de lege borden op te ruimen. Helaas heeft het personeel geen horeca uitstraling. Je bord wordt snel weggehaald ook al ligt er nog wat op en wat mij betreft kan een cursus vriendelijkheid ook geen kwaad. Wel een erg ruime keuze in het eten, diverse soorten vlees, sushi, aardappelen/patat, lasagna, pizza, poffertjes en zelfs suikerspinnen! Ook het dessert bestond uit een ruime keuze. Ook moet je zelf voor je drinken zorgen, dit is voor mij geen probleem maar voor een paar tafelgenoten wel.

Als het personeel (niet de koks) meer hun best doen en vriendelijker zijn dan wil ik hier nog wel eens terug komen!

25. Marianne Stam

Het eten was opnieuw erg lekker. Bij het hoofdgerecht had ikzelf graag de salade apart gehad. Het vlees was erg lekker gebakken net zoals de groente goed knapperig was gekookt. We hadden een leuke avond.

26. Ali drost

Hadden om half 6 afgesproken en zaten om half 8 aan't hoofdgerecht. De soep was koud, werd wel netjes opgelost maar dan zit je toch niet tegelijk te eten. We vonden het te prijzig voor de kwaliteit.

27. Bert Waning

Samen met mijn partner hier gegeten. Alles was keurig netjes geserveerd, groente knapperig, frites heerlijk en het vlees precies goed gebraden en lekker mals. Op de achtergrond een rustig en niet opdringerig stukje muziek.

28. Chinees-Indisch Gouda

Leo

Ik kom hier al vaak eten omdat het zo heerlijk smaakt en altijd maken ze mijn verwachtingen weer waar. De service is altijd geweldig, erg vriendelijk. Maar dat is niet de reden dat ik steeds terug kom, ik kom steeds terug vanwege het heerlijke eten. Elke keer blijven ze mij maar verrassen en het eten gaat nooit vervelen. Ik eet regelmatig in het restaurant maar haal zeker een keer per week af. Er zit een Chinees bij mijn 2 straten verderop, maar die is niks vergeleken met de Lange Muur. Men zegt dan ook niet voor niks dat dit de beste chinees van Gouda is! Zelfs al bij de bami lik je je vingers af.

29. Gewoon behoorlijk gegeten via Vakantie Veilingen. Vriendelijke bediening en niets werd opgedrongen.

30. Kleine eetwaren Gouda

Wij hebben al een aantal keer een rijsttafel besteld voor 10 personen. Warmhoudbakken worden eerder op de dag (gratis) bezorgd, zodat je deze kunt vullen met heet water en alles klaar staat wanneer het eten komt. Het eten is heerlijk en goed warm. De hoeveelheid is meer dan genoeg. Desgewenst kunnen de warmhoudbakken ook weer gratis opgehaald worden (of je brengt ze zelf even langs). De mensen zijn ontzettend vriendelijk en zijn je graag van dienst. Aanrader!!!