Hier zie je hoe de meningen over de Kamphuisen verdeeld zijn.

1. tim

Een heerlijk stukje vis kun je goed voor bij dit restaurant terecht en ook voor vlees een aanrader! In onze ogen het beste restaurant van Gouda!

2. Heerlijk voorgerecht (zalmtartaar) en bijzonder nagerecht (citroentiramisu), maar het vegetarisch hoofdgerecht (tortilla met curry) miste alle smaak en creativiteit. Het vleeshoofdgerecht (burger) zag er wel lekker uit. Wel heerlijk gezeten op de visbanken in het zonnetje en uit de wind. De menukaart op de website komt niet overeen met de menukaart aan tafel. Helaas.

3. Ron van Workum

Hele prettige persoonlijke sfeer!

Dank voor de fijne avond 😀

4. Internationaal Gouda

schippers

Wij zijn met 5 volwassenen en 4 kinderen bij jullie geweest. Als je vroeg bent, is het nog rustig en heb je geen last van het geluid. Voor de kinderen vind ik het te duur. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

5. Internationaal Gouda

De 4 gezusters

Afgelopen woensdag besloten wij (inderdaad: 4 zussen) een prima verlopen zussendag af te sluiten bij Atlantis en dat bleek een goede keuze. Het was niet al te druk en dat bepaalde misschien mede de goede service en sfeer. De gerechten smaakten ons heerlijk, wat misschien wel logisch is omdat je bij deze formule natuurlijk niet kiest voor iets waarvan je niet houdt, maar toch... Voor herhaling vatbaar!

6. Internationaal Gouda

Anoniem

Bijzonder aardig en leuk restaurant. Vriendelijke bediening. Smakelijk menu voor een zeer redelijke prijs. Voldoende op je bord. De prijs van de fles rode wijn daarentegen stond niet in verhouding tot het menu. Een beetje jammer. Toch?

7. Heb bij andere pizzeria's altijd besteld, maar pizza Alvino is de beste in Gouda en omstreken. En ik kan het weten, want ben een echte smaakliefhebber. Top, blijf zo doorgaan.

8. Chinees-Indisch Gouda

Gelukkig zijn nog niet alle Chinezen afhaal chinezen. We wisten van tevoren al een beetje wat ons te wachten stond. Bij restaurant De Lange Muur kan je heerlijk eten, in een goede ambiance en met een vriendelijke bediening. Onderschat de bediening niet! Het zijn misschien geboren Chinezen, maar je kan er verrassend goed en op een intelligente manier mee praten. Ook in het Nederlands.
    Aanrader: de Kantonese rijsttafel. Hier heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Inrichting eveneens netjes en verzorgd.
    De bediening is correct en beleefd. Een echte aanrader dus. Gaan hier zeker in de toekomst vaker dineren.

9. Nederlands Gouda

Heerlijk gegeten en een goede service

10. Ingeborg

Vanavond heerlijk gegeten bij Ocean Reef Club. Verse tong en super kaassoepje. Bediening is vriendelijk en attent. Absolute aanrader!

11. Mariette Peperkamp

Een absolute aanrader. Hartelijk ontvangst door de gastvrouw. Mooie knusse sfeer. Verse vis. De vriendelijke kok laat de verse rode poon zien. Wordt daarna op een bedje van geroosterde groenten geserveerd. Met onbeperkt verse friet en sla. Heerlijke chardonnay erbij. Prijs is niet te geloven!!

Dit restaurant is een aanwinst voor Gouda. Eerlijk, puur eten. Ook voor mensen die geen vis lusten is er een mooie kaart. Gewoon uitproberen. Je komt zeker terug. DOEN...

12. Pizzeria Gouda

Heerlijk gegeten!

13. Hoorde van een vriend dat je tot laat bij Bella di Ciaro eten kon bestellen. Buiten dat we om 0.15u bestelden en het eten er pas om 01.45u werd bezorgd troffen we een pizza aan wat je niet eens een pizza mag noemen.
    Bestel er nooit meer.

14. We komen hier graag eten en telkens verrast Dennie ons weer met heerlijke gerechten. Afgelopen woensdag 25 mei waren wij er met een bevriend Amerikaans echtpaar. Zij schrijft in Amerika restaurantbeoordelingen voor vakbladen. Ze was aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van het eten. Ze meldde aan Dennie dat ze nog nooit zo een heerlijke eend had gegeten. Ik had daar ook voor gekozen en ik ben het volledig met haar eens! Ook de kaassoep, de tomatensoep, de zalm en de varkenshaasjes waren heerlijk! Dennie we hopen nog vaak bij je langs te komen om van jouw eten en na afloop van jouw muziek te genieten!!

15. Internationaal Gouda

B. Schouten

De bediening was heel erg vriendelijk. Het personeel heeft echt heel erg hard gewerkt. Iedereen was ondanks de drukte heel erg vriendelijk. Het eten was goed en er was meer dan genoeg.

16. Cora van der Linden

Zoals altijd weer heerlijk en gezellig gegeten. Eigenlijk alles op de kaart is lekker.

Prima ongedwongen sfeer in een authentiek bruin eetcafé

17. Heerlijk gegeten en alles was er ook snel!

18. IJssalon Gouda
  19. Via het wijnbon arrangement hier terecht gekomen, we waren toch in Gouda. Wijn met wat bitterballen was de basis en dat leek mij toch wat minimaal. Ik weet niet wat de bon waard was maar een uitgebreider garnituur had beter in de prijsverhouding gepast (denk ik). Daarna blijven eten. Wij zijn misschien te veel verwend maar het restaurant was niet spectaculair. Wel een zeer vriendelijke bediening.

20. Wij hebben daar donderdag 19 mei heerlijk gegeten, vlees was super mals ook het brood was erg lekker en een bijzonder toetje zelf de ijsbonbons maken viel bij ons in de smaak, alleen het puntzakje patat een beetje slap en de salade was niet onze smaak, verder alleen maar lof en komen zeker nog eens terug

21. Goede service van personeel en goede ontvangst maar te rumoerig door grote groep naast ons waardoor we niet konden genieten van het eten. En daardoor maar zijn weg gegaan.

22. Natasja bol

We hebben heerlijk gegeten. Alles was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Eten vrij goed, alleen sommige dingen aangebrand. Wij konden vanaf 17:30 maar voor 2 uur reserveren, omdat er daarna andere mensen hadden gereserveerd. Echter, om 19:30 was de zaak voor de helft leeggelopen. Wij hoorden van de mensen om ons heen dat zij ook maar tot 19:30 mochten reserveren.
    Wij hadden onbeperkt tapas maar het werd in een ongelofelijk slakkentempo geserveerd; op sommige tapas moesten wij 40 min wachten. Mogelijk is het beleid van La Cubanita dat mensen allemaal onbeperkt tapas nemen terwijl er zo min mogelijk wordt geserveerd in de tijd die ze mogen doorbrengen in het restaurant. Zoveel mogelijk geld aan je klanten verdienen dus. Deze keer zijn wij negatief over dit restaurant (en wellicht de mensen om ons heen ook).

5,5
  24. Timmermans

Super service, en het was heerlijk.

25. Lekker gegeten, volle borden, en vriendelijke bediening die ook heel lief was voor de kinderen. Voor de kinders is er ook nog een apart speelhokje; heel geschikt.

26. l.Lrebaum

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig ingericht, prima sfeer.

Lia en Sandra Krebaum

27. DavidL

We miste de vorige keer wat bij onze bestelling. Is deze keer super goed opgelost. Flesje wijn, extra friet, extra tzaziki en extra blikjes drinken. En.....heerlijk gegeten. Super Pita Giros!

28. Ria Kuipers

Prima gegeten, gezellige sfeer, heerlijk eten en goede bediening!

29. We hebben hier heerlijk gegeten. Het vlees was van top kwaliteit en het personeel was erg vriendelijk. Kortom, zeker een restaurant om vaker naar terug te gaan.

30. Vanavond gegeten bij Delphi. Het eten was super. Zeker de moeite waard. Lekker vers Grieks eten. Bediening heel erg aardig en behulpzaam. Er hing een hele relaxte sfeer en ze waren erg vriendelijk voor onze kinderen. Hier gaan we zeker vaker eten.