Li's Garden in Gouda

1382043641 74
1415195620 71
1592006175 64
1636208814 64

1. Chinees-Indisch restaurant Li's Garden, Heeft medio september het restaurant gesloten.

2. Een zeer slecht restaurant. De gerechten zijn matig van kwaliteit, lange wachttijden, je ziet onderhand niemand! Je zit dus te lang in een restaurant die het niet waard is. Als men aan tafel verschijnt kan er geen lachje van af. Bij het afrekenen had men euvele moed om naar een fooi te vragen!

Een afrader!

3. We hebben heerlijk gegeten. Alles was vers. Gezellige inrichting. Vriendelijk personeel. En in tegenstelling met wat ik hier las, kregen we niet een “ standaard dame blance”. Er stond bij het buffet, veel spekjes, koekjes soesjes en snoepjes om er zelf wat van te maken…We vonden het goede waarde voor geld.

4. Nog nooit zo'n slecht wokrestaurant meegemaakt. Vlees en vis uitgedroogd. Alleen de ossenhaas en kipfilet was vers en de groente. De warmhoudbakken standaard chinees eten. Heel weinig keus. Geen ijskaart, je krijgt standaard dame blance. Kinder formaat. Nooit meer heen.

1,2
  5. Wij zijn met een groep van 6 gaan eten bij Li's Garden. Sfeer is gezellig, maar gedateerd. Daarnaast hingen er lampen boven de tafels met spinnenraggen en een laag stof. De keuze uit het eten was zeer beperkt. Er was geen grill aanwezig, enkel een wok, met een kok waar geen lach van af kon. Het eten was oud, droog, koud en smaakloos. Het vlees zag er onsmakelijk uit. Daarnaast werd er zeer gretig gebruik gemaakt van vet. Bij het aanspreken van de kok hierover werden wij haast genegeerd. De beste man leek ons wegens taalbarrière niet te begrijpen, of wilde ons niet begrijpen. De bediening was vriendelijk, maar erg ongeïnteresseerd. Er werden verkeerde drankjes geleverd en ook de gebruikte borden werden niet opgehaald, wat resulteerde in grote stapels op tafel. Er waren maar twee groepen gasten aanwezig, waaronder ons, dus erg druk kon het niet zijn. De prijs is erg duur voor de kwaliteit en variatie van het eten/ drinken. Sanitair schoon, maar veel defect. Daarnaast was de handzeep geen handzeep, maar afwasmiddel. Voor ons absoluut geen tweede keer. Niet voor herhaling vatbaar, geen aanrader voor anderen die hier van plan zijn uit eten te gaan.

2,4
  6. Gezellige inrichting en had gezellig gezelschap bij, wat de avond goedmaakte. Dit restaurant was voor ons een noodoplossing. Eten is oké, maar er was maar een beperkte keuze aan gerechten. Ook de grill ontbrak, dus je kunt echt alleen wokken - wat wel lang wachten is aangezien maar 1 kok achter de wokpan stond. Je hebt 2 uur de tijd, maar staat wel een kwartier tot halfuur te wachten. Er is ook maar 1 dessert namelijk de Dame Blanche.

5,5
  7. Gereserveerd op 14-01-16 om te gaan wokken met 6 volwassenen en 2 kinderen. Dit voor de verjaardag van mijn vrouw. De warme gerechten in de chafing dish waren oud en stonden zichtbaar al lang op het buffet. De keuze uit de wokgerechten was niet wat wij gewend waren. Het wokken had de kok kennelijk niet zo zin in. Werd een minuut in heet water gegooid en daarna enige seconden gewokt. Het vlees was niet of niet helemaal gaar en smakeloos. De drankjes werden op tafel gezet en mochten we zelf uitserveren. Voor ons de eerste en laatste keer in Li's Garden.

2,2
  8. Gisteravond bij deze chinees gegeten, goede ervaringen gehoord. Restaurant ziet er gezellig uit, met 8 personen aan een ronde tafel is erg leuk, eten is lekker (wokken) maar de bediening is waardeloos. Met name een oudere man in de bediening die de hele avond chagerijnig kijkt, erg kortaf is, bij bestelling opnemen erg kortaf is en vervolgens bestelde drankjes chagerijnig brengt en de glazen vanaf 1 punt uitdeelt i.p.v. netjes serveert. Heel jammer en vervelend voor de sfeer.

Bovendien hadden we het wokmenu waarbij standaard een Dame-blanche zit, op ons verzoek was het ook mogelijk om van de hele nagerechten kaart te bestellen maar "moet je wel zelf betalen". Hierbij verlenen ze geen eerlijke service dat je het verschil in prijs van het nagerecht bijbetaald (zou eerlijk en redelijk zijn) maar zeggen ze gewoon "nee dat ijs hoort erbij en anders moet je het extra apart betalen".

We waren met 8 personen en hebben dus 8x dameblanche EN 4 andere coupes volledig moeten betalen. Terwijl we 4 dameblanche en 4 andere coupes gekregen hebben. Schandalig, de chagerijnige bediening meegerekend zullen wij hier dus niet meer komen eten. Ondanks dat het eten van de wok wel lekker was. Jammer

9. Buitengewoon vriendelijke mensen. Heerlijk gegeten! Geen troep (ve-tsin e.d.) in het eten. Een wat knus en gemoedelijke sfeer. Reserveer!! Vrij beperkt assortiment maar zeer smakelijk. Een echte aanrader!! En... spotgoedkoop!!

10. Christine Hendriks

Een prima Restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten!
    Wij komen er graag.
    Al vaak met de kerstdagen hier gegeten maar ook met andere gelegenheden!
    Altijd Goed bevallen !

11. Op donderdagavond met 6 volwassenen en 2 kinderen gewokt. Aardig bezet.
    Allin prijs. Ruime keus aan gerechten. Ziet er allemaal vers uit.
    Voorkomend en net geklede medewerkers. Goede communicatie in het nederlands.

12. Liss 7 punten

Ik kwam hier een keer met mijn moeder haar verjaardag.
    Ik vond het eten erg goed en niet te duur..
    Nu ga ik er vaak heen met mijn vriend.
    Het eten is top en het drinken ook.

Er is 1 nadeel en dat is dat ze slecht nederlands kunnen, en zo nu en dan zijn ze erg gehaast.. Verder geen klachten !!

13. Regelmatige afhaal klant en feestdagen wokker, prima voedsel, sfeerrijk, bediening netjes en snel.

14. Wij gaan er vaak met grote groepen heen, de service is top en het eten is vers en wordt rijkelijk aangevuld.

We gaan hier nog steeds terug en terug en terug.....

15. Zelf heb ik er nog nooit gegeten, alleen alles afgehaald en moet zeggen. Zelfs dat is een leuke ervaring. Gratis Cassave kroepoek die echt heerlijk is. Het wachten is zelfs als het druk is niet te lang. De mensen zijn net en verstaanbaar en zeer aardig. De bediening is goed dus. Maar omdat ik nog nooit hier gegeten heb, weet ik het niet helemaal. De prijs/kwaliteitsverhouding word wel met het jaar slechter, zoals eigenlijk in heel Nederland. En de sfeer is OK.

16. Het eten is goed. Het personeel heeft een aardig gevoel voor humor. Vrolijke wok-kok.

17. We hebben hier nu twee maal (van) gegeten. Eerste keer zijn we hier uit eten gegaan, het eten was wel goed, niet spectaculair, maar gewoon goed. Alleen de bediening is abominabel slecht en onbeschoft. Nog nooit zoiets meegemaakt.

De tweede keer hebben we hun afhaal restaurant gebruikt en dit was ronduit slecht. Heel erg vet eten, drijvend in de olie, met een minimum aan verse groente en een overdaad aan taaie en muf smakende kip.

Wij zullen niet snel meer gebruik maken van dit restaurant.

1,8
  18. Vreselijk! Denk je gezellig te gaan eten, leuk er zou een bandje komen, vreselijk was het! Van die helahola muziek, kei hard en vals gezongen, op tafels gaan staan en mee zwaaien (niemand die mee deed, maar goed)!
    De meeste tafels irriteerden zich eraan, behalve de tafels vrienden-van de zanger en zangeres! Het was vals, totaal geen sfeer en agressief gedrag omdat er meer mensen waren die het niet leuk vonden en snel weg zijn gegaan!

Als een bandje komt denk je: ja leuk! maar als de muziek zo hard staat en het oladiele wordt, ....nou gezellie eten, elkaar niet te verstaan en agressief gedrag van die lui!

Nooit meer dus!

En daarbij ze doen niet aan de bakplaat, dus echt alleen wokken.

5,3
  19. De bediening is inderdaad niet echt gastvrij.., en zeker als je als laatste zit. Dan wordt je zowat de deur uitgekeken en de rekening wordt onder je neus geschoven.

Eten is overigens wel prima! Maar bediening vind ik persoonlijk ook belangrijk, dus daar mogen ze inderdaad wat aan doen!

6,7
  20. Slecht, we gingen er met 6 man wokken op een maandag.
    Buiten dat we alleen waren, vonden ze het niet de moeite om alles te serveren.

Matig, zeer matig. Mevrouw had verry haast om ons weg te bonjouren, kwam echt 2 minuten na ons dessert vrijwillig met de rekening!

Hier kom ik dus niet meer.

21. Het eten is kei goed zeggen ze in brabant.de bediening mag wel iets vriendelijker verder uitstekend

22. Ik was laatst samen met mijn familie in deze restaurant gaan wokken. De bediening was heel gastvrij. We hebben gekozen om te gaan wokken. De keuze was vrij ruim, van verschillende soorten vis, rib eye, japanse sushi's tot lekkere gebakken banaan. Eten was echt heerlijk. We komen zeker terug!!!

23. Echt héerlijk eten, alleen de bediening is soms een beetje brutaal. Verder geen last van, het eten maakt alles goed, het wokken is geen dure prijs en het is zeker de moeite waard.

24. Wokken is hier heerlijk! Het personeel vind ik erg grappig. We komen er best vaak en weten altijd wat we willen drinken. De mannen achter de wok maken ook altijd grapjes :P

25. We konden kiezen tussen wokken of a la carte. We hadden voor wokken gekozen. Er waren veel keuzes voor het wokbuffet. De sfeer in het restaurant was gezellig. Jammer dat de bediening niet zo goed nederlands kon, maar het eten was zeer lekker en wij zullen hier nog meerdere keren komen eten.

26. Eten is goed te doen, alleen jammer dat het personeel niet zo vriendelijk is. Ze zijn niet erg gastvrij. Jammer, want dit is nu net d ereden dat we nooit meer naar dit restaurant gaan......

5,1
  27. netjes ontvangen in mooi restaurant echter het eten werd na klagen gewoon weggehaald en werd geen alternatief geboden echter wel berekend .bediening liet ons gewoon aan ons lot over en waren blij dat we weggingen,jammer van zo een mooi restaurant,wij komen hier nooit meer.

2,1
  28. Uitgebreide keuze aan het wokbuffet, de kok wokt ter plekke je maaltijd. Bediening iets traag, maar dat scheelt ook weer en boel drankjes:-) Heerlijk gegeten en voor een hele schappelijke prijs!