La Cubanita in Gouda

Parkeergarage 'Nieuwe Markt' of parkeerterrein 'Klein Amerika'.

Bushalte Tiendewegbrug

1412204259 83
1418920772 84
1459219853 83
1512951960 82

1. Super lekker eten, een fijne en gezellige locatie, snelle service en dat allemaal voor een betaalbare prijs. TOP!

2. Klein en erg druk. Buren kijken mee op je bord, zo dicht stonden de tafels op elkaar. Eten wel prima. Niets bijzonders, maar oke.
    Drinken besteld, niet alles doorgekomen.

3. J.H.Heijkoop-Stek

Was gewoon weer lekker om te eten!! Kom zeker weer eens terug!

4. Erg krappe bedoeling. Wel gezellig om nieuwe mensen te leren kennen onder genot van heerlijk eten. Top tent. Ga zeker nog eens terug

5. Eten vrij goed, alleen sommige dingen aangebrand. Wij konden vanaf 17:30 maar voor 2 uur reserveren, omdat er daarna andere mensen hadden gereserveerd. Echter, om 19:30 was de zaak voor de helft leeggelopen. Wij hoorden van de mensen om ons heen dat zij ook maar tot 19:30 mochten reserveren.
    Wij hadden onbeperkt tapas maar het werd in een ongelofelijk slakkentempo geserveerd; op sommige tapas moesten wij 40 min wachten. Mogelijk is het beleid van La Cubanita dat mensen allemaal onbeperkt tapas nemen terwijl er zo min mogelijk wordt geserveerd in de tijd die ze mogen doorbrengen in het restaurant. Zoveel mogelijk geld aan je klanten verdienen dus. Deze keer zijn wij negatief over dit restaurant (en wellicht de mensen om ons heen ook).

7. De garnalen en vooral de langoustines waren echt verrukkelijk! Alles is verders simpel maar lekker.

Altijd druk en krappe zitplaatsen, dat heeft ook wel iets van saamhorigheid en gezelschap! Super met een grote groep, betaalbaar en leuk alternatief voor een feestje ;-)

Personeel is beetje vreemd, alsof je bij een gaarkeuken te gast bent.. Maar dat heeft ook zijn charme. Verwacht wel verkeerde gerechten, vergeten gerechten, vergeten drankjes en niet kloppende rekening..

Een kippenhok die zeer aan te raden is, niet alleen voor de prijs!

8. Laatst op een donderdag avond gaan eten. Het eten en de sfeer is prima. Zeer gezellig tapas restaurant met leuke jonge meiden in de bediening. Doordat ik dicht bij de bar zat kon ik de gesprekken tussen bedienend personeel en de wat oudere bedrijfsleidster volgen. Het was vreselijk om te zien en te horen hoe zij met haar personeel omgaat.
    Verder prima!

9. Meer dan goede prijs kwaliteitsverhouding. Goed gegeten met de groep van 12 mensen en de zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Top garnalen, kip met honing en ook met dieet wensen werd heel goed rekening gehouden.

10. Gisteravond voor de tweede keer in twee maanden daar gegeten en beide keren was het top. Eten van goede kwaliteit, aanleveren gerechtjes niet te snel en niet te langzaam en prettige bediening. Hoewel nog vrij jong, wordt het personeel goed gemanaged door een ene Marilène? Ook uiteraard dik compliment aan de kok(s).

11. fijnproeverplus

Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellige sfeer dus echt super!

12. Pascual Gerts

13. Heerlijk eten, mooie aankleding van het restaurant en gezellige muziek. Hele leuke meiden in de bediening, de manier waarop de bedrijfleidster echter tegen haar personeel tekeer ging deed mij verdriet.

14. Tiny van Vuuren

Heerlijk gegeten. Ik was al vaker bij La Cubanita wezen eten. Wij gingen altijd in Bussum eten. En ook nog in Bodegraven. Wij vinden het eten perfect. Het turkse brood met aïoli vind mijn kleinzoon overheerlijk. Het personeel was heel vriendelijk. Leuk restaurant en gezellig.

15. Claudia

Heerlijk eten bij La Cubanita!
    Je moet ervan houden om in een kleine ruimte te zitten, maar eerlijk gezegd vind ik dat wel knus en gezellig.
    Het personeel is vriendelijk, de kleine gerechtjes echt ontzettend lekker, stuk voor stuk!

16. Ontzettend lekker gegeten hier! Brood (turks) met aïoli zeer aan te raden! Ik denk dat we wel 4x bijbesteld hebben (voordeel van onbeperkt tapas). Ook de kaaskroketjes en gehaktballetjes zijn aan te raden.
    Verder is het inderdaad erg luidruchtig, toen het even stilviel aan tafel viel dit echter pas op. Goede ervaring en wij komen zeker weer eens terug hier!

17. Toptent! Heerlijke tapas, vriendelijke bediening, niet te duur en een superleuke sfeer! Wat mij betreft het leukste restaurant van Gouda. Ik snap de meeste negatieve recensies niet. Een glas drank morsen zal iedere serveerster wel eens zijn overkomen. Heb het zelf wel eens gehad in één van de duurste restaurants van Gouda (bier over mijn trui) en ik werd daarna gewoon uitgelachen!! Kortom: La Cubanita is een absolute aanrader!

18. Hier kun je heerlijk tapas eten. Er is altijd een gezellige sfeer en ja, het is wat gehorig, en ja de tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. Maar als je in Rotterdam tapas wilt gaan eten betaal je nog veel meer, wel vindt ik de wijn (fles) erg duur (15 euro) verder een aanrader!

19. paultje de koe

Heerlijk eten, echt voor elk wat wils. Vooral de manchego met vijgenchutney en ossenhaaspuntjes zijn top!!
    Altijd druk, maar dat is juist gezellig!
    Attente bediening.
    Wijn in verhouding met onbeperkt tapas eten inderdaad prijzig .
    Gezellig met buurvrouwen eens in de zoveel maanden!

20. Ownwise

Heel gezellig en lekker eten.
    Veel variatie in de tapas en niet de standaard spaanse keuzes, ook als je niet gek bent op olijven en tapenades kun je hier prima terecht, eindelijk tapas die ik ook lust!
    Personeel is vriendelijk en het eten is er snel, drankjes duren soms wat langer. Zeker een aanrader om met een groepje vrienden/vriendinnen te doen, wij gaan zeker 1 keer per maand en het verveeld nooit. Waar voor je geld en nog betaalbaar ook!

21. Vanavond hier gegeten, heel erg vet en heel erg simpel. Champignons in knoflookolie waren erg flauw, ik heb er zelf maar flink wat zout en peper opgegedaan. Zei er netjes wat van en werd gezegd "ja ieder zn smaak". Maar goed, het was erg smaakloos en verder kwam bijna alles uit de frituur. Drinken werd pas na 20min opgenomen toen we er zelf om vroegen (waren maar 8 tafels dus drukte was geen excuus). Geen muziekje, erg suf. Hadden zoveel spijt dat we daar zijn gaan eten. Viel veel op de grond en werd tot 3x toe verkeerde gerechtjes gebracht. Wij gaan er nooit meer heen

22. Prijs en kwaliteit zijn in orde. Maar verwacht niet te veel voor je geld. Het is niet bijzonder, maar voor die prijs mag je ook niet meer verwachten. Het is wel erg druk en "studentikoos", als je daar van houdt, prima, maar wil je ergens zitten met een beetje ruimte, niet te druk dan ben je bij dit tapasrestaurant niet aan het goede adres.

23. Heel gezellig! Goede vriendelijke bediening, serveren lekkere tapas! Kortom voor een gezellig avondje uit voor een leuke prijs zeker een aanrader!

24. De tapas zijn eenvoudig en idd fantasieloos. Weinig vernieuwends, alsof je bij je tante op verjaardasvisite bent en de schaal met hapjes rondgaat. Kortom voor het eten alleen moet je er niet heen gaan en verwacht niet de Spaanse Tapas.

De sfeer is absoluut top, mede door het personeel en de entourage. Samen dineren met je partner niet echt aan te raden, met een groepje geweldig.

Prijs/kwaliteit is in orde.

25. Heb in Gouda een groepsarrangement gedaan met 10 man. Het was gezellig druk op de woensdagavond en met een lekker muziekje op de achtergrond konden we elkaar prima verstaan en werden we zeer vriendelijk en goed bediend. Eten en drinken was perfect. Een gezellig bruin restaurant, gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Prima bediening, lekker eten - wat wil je nog meer voor zo'n scherpe prijs?!

26. Margreet

De tapas zijn redelijk fantasieloos, maar voor die prijs best aardig. Helaas is er erg veel omgevingsgeluid en geroezemoes: je kan elkaar nauwelijks verstaan. Ik kreeg een vol blad bier over me heen en daarop werd laconiek gereageerd: "Dat gaat er in de was wel uit". Echt héél slecht opgelost, beter gezegd: niet opgelost. Wij waren met een groep van 10 personen, maar geen van ons zal ooit nog een voet over de drempel zetten hier.

27. Ik vind het er altijd heel gezellig! En het eten is ook erg lekker. Vooral het onbeperkt nu, echt een uitvinding!

28. Eten is daar heel goed en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. En het eten staat snel voor je, zodat je na bestellen met de bierviltjes niet lang hoeft te wachten.

Enige nadeel daar is dat het daar altijd druk is. En gezien de grootte van de ruimte is het niet altijd makkelijk om daar met grote gezelschappen onderling te converseren.

Maar ik ga er graag naartoe. Zeker 4-5 keer per jaar!

29. 1 van de gezelligste en lekkerste restaurants waar ik ooit gegeten heb. Vooral de kipstukjes in honing en de ossehaasplakjes op geroosterd brood zijn echt geweldig.

De bediening is goed, maar het is er bijna altijd druk dus dat merk je soms.

Echt een aanrader als je goed tapas wilt eten. Gouda is overigens het beste filiaal van alle La cubanita restaurants. Ik spreek uit ervaring :)

30. Goeie muziek, goeie sfeer, goeie prijzen!

31. Mijn man en ik gaan morgen voor de 3e keer eten bij La Cubanita in Gouda. Ik vind de tapa's super!

Zeer goed van smaak. De aioli is inderdaad heel erg lekker.

32. Geen goed eten. Zowat alles komt uit de frituur, de visgerechten en zelfs "gebakken geitenkaas" en dergelijke zijn kant-en-klare frituurballetjes. Bij de weinige salades die ze hebben drijven de slablaadjes letterlijk in de mayonaisedressing.

Geen lekker eten, veel te vet.

33. Wij gaan al jaren naar la cubanita, zo'n 3 keer per jaar. Het is nog nooit tegengevallen. Heerlijk eten, genoeg keus. Vooral de ossenhaaspuntjes zijn goed! Goede sangria, maar ook de mojito is echt een aanbeveler.

Prettige sfeer en goede bediening. Als Gouwenaar ben ik van mening dat dit het beste restaurant van Gouda is voor een mooie avond, zowel met grote groepen als romantisch met zijn tweeen. Je blijft er zo uren zitten!

34. Heerlijke tapas in een geweldig sfeertje.

35. Inrichting is erg gezellig, personeel is heel vriendelijk en het eten was super lekker. Behalve dan de gefrituurde visfilet met tomatensalsa, die was wat smaakloos en zout, maar ja smaken verschillen. De rest van wat we besteld hadden was in ieder geval helemaal top. Wijn was helaas wel prijzig, een flesje voor € 19,75. Maar al met al een hele gezellige avond gehad en we zijn er vol en voldaan weer weg gegaan.

36. marjo bleij

heerlijk, gezellig, aioli te lekker!!
    met kinderen vroeg in de avond ook zeker een aanrader.

37. Top in 1 woord

38. van Diemen

Niks te klagen, hele gezellige informele sfeer tis net alsof je op vakantie bent! Zeker een aanrader!!

39. Gezellig, ontspannen en heerlijke tapa's. Alles is even lekker.