L'Angolo Divino in Gouda

Qpark

L'Angolo Divino laten bezorgen?

Online eten bestellen

1362061274 84
1679219672 81
1710161955 84

1. Linda de Lijster

Dit is ons favoriete restaurant in Gouda. Heel goed Italiaans eten. Fijne sfeer. Wij komen hier altijd erg graag omdat het fijne mensen zijn en het eten erg goed is.

2. IJsbrand de Graaf
    Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten bij L’Angelo Divino gelegen op een heel mooi plekje in het hart van Gouda. Ik raad het zeker aan!

3. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, echt Italiaans sfeertje. Voor herhaling vatbaar.

4. Heel lang moeten wachten op een drankje en de menukaart. Klanten die gereserveerd hadden werden ook nog weggestuurd. Slechte bediening en we moesten ook nog van tafel verhuizen. Het ontbreekt aan overzicht en de maaltijd viel tegen. Geef mij maar de tijd voor Corona!! Het is het niet meer helaas.

5. Fam Ali Braakman

Weer heerlijk gegeten met 5 personen.
    Gerechten zijn vers, borden keurig opgemaakt, smaak is voortreffelijk.
    Bediening is goed, de serveerster heeft humor en straalt dit ook uit, en heeft tijd voor haar gasten.
    Wij komen zeker terug.

6. Donald Pagrach

Ik ben naar dit restaurant gegaan omdat ik er heel goede ervaringen mee heb. Prima eten, prima bediening maar dit keer was het duidelijk minder. Niet het eten, dat was zoals gewoonlijk weer uitstekend. Maar het proces eromheen, dat klopte niet.
    Ik had digitaal gereserveerd en dat was ook digitaal bevestigd. Alleen op de handgeschreven reserveringslijst kwam ik niet voor.
    De tijd tussen de amuse en het voorgerecht was te lang; tussen het hoofd- en het nagerecht te kort.
    We bestelden een verrassingsmenu met vlees ipv vis. Er werd één menu met vis en één menu met vlees geserveerd. Er werd een beetje schokschouderig excuus aangeboden omdat het moet maar niet omdat ze het meenden was mijn indruk
    De serveerster vroeg na elk gerecht of het gesmaakt had maar meer omdat dat moet volgens het protocol maar niet omdat ze echt belangstelling voor het antwoord had is mijn mening.

7. Heerlijk gegeten en goede, prettige bediening!

8. Lekker gegeten en gedronken, maar de bediening was verschrikkelijk. Niet kindvriendelijk en ook een erg kille bediening. Ik kreeg de melk voor mijn koffie in mijn handen terwijl deze superheet was.

5,1
  9. Marianne Derks

We hebben genoten van een heerlijk 4 gangen verrassing menu, het eten was echt heel lekker en de bediening vlot en klantvriendelijk. Wat ons betreft echt een aanrader.

10. Grace Hoornweg

Sinds de opening komen we in dit Restaurant. Een echt Italiaans restaurant, geen pizza of stokbrood en daar tot op heden ook geen consessies in gedaan!
    Compliment voor het doorvoeren van jullie concept.
    Personeel voegt er een persoonlijk tintje aan toe en zijn erg hartelijk.
    Een aanwinst voor Gouda, jullie hebben jezelf bewezen door de jaren heen, we hopen dat jullie ook nog lang mogen blijven!

11. Echte Italiaans cuisine. Prijs is niet duur voor de menu en de gerechten zijn smaakvol. Gezellig sfeer ook. Ze hebben ons geadviseerd welke wijn is past bij de gerechten en ja was echt goede wijn! We hebben erg genoten. Echt aanrader. Bedankt! We komen weer zeker terug als we Gouda visiten.

12. Vertaal van English naar Nederlands

Bloody awfull. My wife ordered a shrimp starter, deep froozen shimps with some cheap vinigar over it, served with some red onion & cherry tomatos.
    Main course large prawns, a plate arrived with 6 rather small looking prawns in a watery tomato sause, with the heads of tiger prawns proped onto them. When we complained we were told, that's what you ordered, dutch people don't like pealing their prawns so we do it for them (who are you trying to bull shit, then why attach empty heads to pealed out the bag froozen prawns). When told that we would not be excepting this she stormed of say "My god" (she was the owner waitress etc.). The dish was then replaces with real tiger prawns & there where a lot more of them.
    The other dishes we had were not quite as bad but definitely not briliant & the service sucks, I really take exception to being snarled at by my hostess in a restaurant.
    Would never go there again

13. Het restaurant op zich beviel ons wel en ook het eten was goed en smakelijk, maar de wachttijd was simpelweg verschrikkelijk. Wij kwamen hier om iets te eten zonder meerdere gangen te gaan bestellen. Dit vanwege het feit dat wij 's middags al uitgebreid geluncht hadden, dus vandaar dat wij slechts 1 gerecht per persoon hadden besteld.

Vanaf het moment van bestellen tot aan het moment van serveren hebben wij ruim een uur moeten wachten! De bediening is vriendelijk, maar het is jammer er in het restaurant maar 3-4 personen werken, waardoor de service te wensen over laat.

14. Prima authentiek Italiaans restaurant, wij hebben bewust het verrassingsmenu genomen en waren heel blij verrast. Het waren allemaal authentiek Italiaanse gerechten, die heerlijk waren bereid. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die bij een Italiaans restaurant aan een pizza denken teleurgesteld zijn, maar die krijgen hier wel de kans authentieke Italiaanse keuken te proeven. En wat geduld is gewenst, maar kom het is Italiaans, even geduld, maar dan heb je ook wat en als je na afloop een gezellig praatje houdt komt vanzelf de limoncello fles boven tafel als aperitiefje, heerlijk!!

15. Meva Formwork Benelux B.V.

Zeer goede traditionele Italiaanse gerechten (ook voor vegetariërs).. Vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer uitgebreide keuze aan goede Italiaanse wijnen Een aanrader om met vrienden en/of zakenrelaties te gaan eten!

16. Mooi en gezellig restaurant, prima bediening en goede wijn. Het eten viel ons wel een beetje tegen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Er zijn betere Italiaanse restaurants in deze regio.

4,9
  17. Het eten was lekker, maar er waren teveel gasten voor de 3 personen die bedienen. Wanneer je aan de beurt was kreeg je aandacht, verder niet. We kregen niet de kans om - binnen een redelijke termijn - iets na te bestellen of zelfs maar om de rekening te vragen. Deze kregen we door bij de kassa te gaan staan. Echt jammer.

18. we hadden het surprise menu (glutenvrij) en dat was erg lekker, goede bediening en gezellige tafeltjes. Wij zaten boven met mooie uitzicht over de rest van het restaurant en het raam

19. Zaterdag 12 december hebben we met onze vrienden hier heerlijke gegeten en genoten van een voortreffelijk glas huiswijn. Het 3-gangen menu hebben we door de kok laten samenstellen en het was overheerlijk.
    Bij een volgend bezoek aan Gouda zullen we zeker weer hier gaan genieten van de Itliaanse gerechten.

20. Fam. Schmidt.

21 november gedineerd met onze kinderen: alles was vers gemaakt en overheerlijk, ook mooi gepresenteerd! Goede en aardige bediening. We waren een gezellig avondje in Italië! Mille gratië! Beslist voor herhaling vatbaar!!!

21. Wim blokker

We hebben met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij Divino!! Echte Italiaanse gerechten met echte Italiaanse bediening: pittig en vriendelijk! De wijn en de tagliatte waren divino!!
    Bij vertrek word je vriendelijk de hand geschud en buonne notte gewenst. Geweldig!!

Een aanrader voor iedereen. Als we terugkomen in Gouda dan gaan we zeker weer een hapje eten bij divino!

22. Shady Shehata

24. Het eten is best goed, de mensen zijn vriendelijk. Maar je moet vreselijk lang wachten, vind ik echt een minpunt.

25. Als je Italiaans wilt eten is dit de plaats. Gezellig, perfecte gastvrouw, goede bediening en heerlijk eten. Niet goedkoop, maar dat is ok.

26. ontevreden klant

Naar aanleiding van goede ingezonden recensies op internet speciaal dit Italiaans restaurant in Gouda uitgekozen. De kwaliteit van het eten en de sfeer waren prima. Alles wat geserveerd werd, smaakte uitstekend. Maar dan hebben we alles wel gehad.

De service was uitermate slecht. Veel haast en weinig aandacht voor detail. De voor een zaterdagavond gereserveerde tafel voor 6 personen bleek niet te zijn genoteerd door de gastheer zelf. Het kostte nogal wat wachttijd en overredingskracht voordat hij overtuigd was en besefte zelf een fout gemaakt te hebben, waarna uiteindelijk een tafel werd aangewezen.

De toon voor de avond was echter gezet. Bij bestelling vanaf de menukaart bleek er geen zeebaars meer te zijn. Daarna was er geen Jus d'Orange meer in voorraad, de flessen huiswijn waren op en de chocolade taartjes als dessert waren ook ineens uitverkocht.

Vijf missers op een zaterdagavond en geen excuses. Oplossingen of goedmakers werden niet gezocht of gegeven. Dit kan echt niet voor een restaurant in deze prijsklasse. De kwaliteit-prijs verhouding was dus ook zeer slecht. Wat zullen de andere gasten allemaal gemist hebben?

Ondanks het lekkere eten gaf de service een bittere nasmaak aan een avondje uit.

27. Maria Jong

Ik was gisteren voor het eerst in dit restaurant en mijn vriend en ik waren onder de indruk van de bediening en de sfeer en het voorgerecht maar.. als je een filet van een vis besteld dan horen er géén graten meer in te zitten!
    Mijn vriend is zelf kok en hij weet dat je graten moet verwijderen met een speciaal pincet. Dat is dus niet gebeurd. Gevolg ; ik heb een heel héél naar half uurtje meegemaakt doordat er een graat in mijn keel bleef steken. Dit was zeer pijnlijk en erg beangstigend. Als die graat door mijn eigen toedoen (op het toilet zeer zeer hard hoesten) niet was verdwenen, had mijn vriend mij naar de eerste hulp moeten rijden. Mijn trek was uiteraard verdwenen , de sfeer was verpest, ik heb verder geen excuses gekregen van de bediening en de vis moest gewoon worden afgerekend.
    Schande!
    Iemand v/d bediening durfde zelfs nog te beweren dat het normaal? is dat er graten in de vis zitten.
    Bij deze dame.. in een hele vis kan en mag je dat als klant verwachten maar NIET in een filet!
    Door deze ervaring bestel ik nooit geen vis meer!

28. Een waar feest om er te eten! Wauw.. alles klopte. Wij zijn fervent Italië gangers en wij waanden ons in de Toscane. Dank jullie wel voor een heerlijke avond en tot gauw weer.

29. Ik heb hier met mijn vriendin meerdere malen gegeten. Je proeft aan het eten af dat werkelijk alles zelf vers wordt bereid, het eten is precies waar het om draait, de smaak van het eten zelf, niet bereikt door vieze sausen, maar door de smaak van het eten zelf. Ze hebben zeer veel keuze, met alleen maar traditionele gerechten, tegen een zeer schappelijke prijs, zeker in verhouding tot de kwaliteit. Als mijn financiën het zouden toelaten, zou ik hier elke dag eten, heerlijk! Een absolute aanrader voor iedereen!

30. Wij delen toch echt de mening van het merendeel van de recensies.
    Na een hartelijk ontvangst, een heerlijke amuse en voortreffelijk glas huiswijn, hebben we genoten van de echte italiaanse keuken.
    Het enthousiasme waarmee de gastvrouw en gastheer het diner serveren is bijzonder om te ervaren.
    Een echte aanrader voor mensen die een avond heerlijk in de watten gelegd willen worden!
    Ondanks onze behoorlijke reisafstand komen wij zeker terug.

31. Helaas hebben wij een andere ervaring dan de andere recensies. Na een goed en gastvrij begin, duurde de hoofdmaaltijd wel erg lang voordat deze opgediend werd. Het eten zag er goed verzorgd uit, maar aan smaak ontbrak het wel. Toen we daar een opmerking over maakten, werd daar helaas op een vrij hooghartige manier mee om gegaan. Dat is jammer, dat had ook vriendelijk en gastvrij gekund. Toetje en koffie dus maar overgeslagen.

32. Arjen Doosje

In korte tijd het favoriete restaurant van ons hele gezin in Gouda geworden. Voortreffelijk eten en een uiterst gastvrije Sonia. Verwacht geen pizza's maar de echte Italiaanse keuken. Zelfgemaakte alles. Smullen en een prima prijs-kwaliteit verhouding! We zullen er nog vaak komen.

33. Het was weer een geweldig diner ! We hebben heeeeel erg genoten samen met onze vriendin ! Vooral een fijne sfeer om kerst te vieren.
    Tot snel !!

34. T.Aresu

35. Dit is een ècht Italiaans restaurant, met een menukaart op Italiaanse wijze. Door hun menu opbouw, hebben wij van Sonia en Teo geleerd hoe je in Italië uit eten gaat!
    Niet de grote hoeveelheden die Nederlanders op hun bord willen, in de geijkte volgorde, maar kiezen uit allerlei gerechten die je in willekeurige volgorde kunt eten.
    De Risotto is fantastisch, de pasta met zeevruchten helemaal! Wees niet bang om vieze handen te krijgen, want ook de spaghetti met mosselen wordt op authentieke Italiaanse wijze geserveerd, d.w.z. met schelp en al, hup de tomatensaus in! Heerlijk!! Top huiswijnen, maar ook lekkere andere keus. Echt Italiaans bier...
    En als je al kunt kiezen uit de lekkere desserts; Teo's tiramisu is werkelijk een feestje. Bij l'Angolo Divino sluit je traditioneel af met een glaasje Limoncello!

Daar eten, is een waar feestje, dat het herhalen meer dan waard is!

36. jolanda de roos

Heerlijk gegeten gisteravond ik vond alleen de carpaccio met te veel mostersaus, de portie waren niet te groot dus je kan makkelijk 3 gangen doen vooral de pasta is erg lekker, nog een glaasje limoncello als afsluiter van het huis prima

37. Heerlijke lunch genoten! Het was net alsof ik midden in Italie in een straatje zat te lunchen. Erg sfeervol en genoten!
    Een aanrader om met een intiem gezelschap te lunchen.

38. Weer heerlijk gegeten. Je waant je in Italie.
    De zaak zat vol, de mensen hebben angalo divino ontdekt.
    Zeer hartelijke gastvrouw, wij blijven komen.
    groetjes Janneke

39. Buitengewoon lekker gegeten met allemaal verse producten. Dit is een echte Italiaanse keuken met 2 bevlogen mensen uit Italie. De perfecte vriendelijke bediening en de verse gerechten zijn een lust voor het oog en de smaakpapillen, gemaakt door een topkok die weet wat koken is op z'n Italiaans. Dit is genieten in optima forma. Een echte aanwinst voor Gouda. Een perfecte prijs kwaliteitsverhouding. Ons zien deze aardige vakmensen zeer zeker terug.

40. fam ter weeme

De belofte dat hier echt Italiaans gekookt wordt, klopt helemaal. Heerlijk. De zaak is mooi opgeknapt en de sfeer is warm. Na de eerste keer hebben we meteen vrienden uitgenodigd om mee te genieten. Dat zegt genoeg. Het bleek beide keren dat Gouda nog wel even moeten wennen aan 'een Italiaan' zonder pizza. Aanrader vinden we vooral ook de buffelmozzarella, de prima bereide inktvis en de desserts...